گزیده خبر های 20 خرداد – 89 قسمت - 2

عکس / اوقات فراغت کودکان اراک

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=17859

این لینک را با زکنید و صحنه های د لخراش وضعیت کودکان در شهر صنعتی اراک را به بینید که اوضاع کودکان در این شهر مرکز استان مرکزی چگونه است ؟ آنگاه مقایسه کنید اگر حاکمان رژیم ضدبشری کودتائی صداقت دارند به جای اینکه بطور تاکتیکی بساط نمایش خیمه شب بازی بر پا کنند که در راستای اهداف سیاسی اشک تمساح برای ساکنین نوار غزه می ریزند و سناریو یا شوی نامنویسی برای اعزام به نوار غزه راه انداخته اند چرا پاسخ نمی دهند که چه فرقی میان کودکان ایرانی همچون شهر اراک با کودکان یا ساکنین نوار غزه وجود دارن؟ چرا حاکمان رژیم ضد بشری فراموش کرده اند که چگونه قبل از انقلاب آخوند های مفتخور و عوامفریب حکومتی بر سر منبر می رفتند و خطاب به شاه می گفتند که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و اکنون درست وارونه ی آن اقدام می کنند؟

با حضور نيروهاي عملياتي پليس پايتخت انجام شد.آغاز رزمايش طرح امنيت اجتماعي در تهران

یارو گزارشگر دروغ نامه ی پرونده ساز کیهان تصور کرده است که همه همچون خودش و رئیس وی دردروغ نامه ی کیهان خنگ و کم هوش می باشند و نمی دانند که چرا طرح های مبارزه با بی حجابی و مانور انتظامی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین و اراذل و اوباش شرور قبل از فرار سیدن 22 خردادسال گرد کودتای پاسداران در سال88شروع شده است ؟ در صورتیکه همین بسیج شد گان علیه ی جوانان و دانشجویان و دختران قبل از 22 خرداد همان اراذل و اوباش و چماقداران و لبا س شخصی های دژخیم می باشند که پرونده ی سیاه وبس جنایتکارانه ای دارند که اکنون از ترس حضور مردم معترض در 22 خرداد و تظاهرات ضد حکومتی شان و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای واصل ولایت فقیه گفتن دست به مانور و نمایش و همایش خیابانی زده اند؟

رزمايش آمادگي نيروهاي پليس براي برخورد با اراذل و اوباش، مواد فروشان و مزاحمان نواميس ديروز صبح در مناطق مختلف تهران برگزار شد.سردار ساجدي نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ در رابطه با دليل حضور نيروهاي پليس در خيابان هاي انقلاب و آزادي اظهار كرد: از ساعت 9 صبح ديروز نيروهاي عملياتي پليس تهران بزرگ در يك تمرين عملياتي به منظور ارتقاي امنيت جامعه حضور يافتند تا ميزان آمادگي نيروها از جهت سرعت و دقت در ماموريت ها سنجيده شود.وي ادامه داد: خوشبختانه ظرف 20 دقيقه ماموران در محل ماموريت حضور يافتند كه اين موضوع نشان دهنده چابكي و سرعت عمل نيروهاي پليس است.فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينكه ماموران پليس امروز تا ساعت 12 ظهر در محل هاي موردنظر در خيابان انقلاب و برخي ميادين اصلي پايتخت مستقر هستند تصريح كرد: تمرين عملياتي امروز براي مواقع خاص كه نياز به حضور پليس است، انجام مي شود.گفتني است اين تمرين ها تا كنترل كامل هرگونه عواملي كه باعث اختلال در نظم و امنيت عمومي مي شود، ادامه خواهد داشت.

محافظ بلندقد نمي خواهم
http://www.kayhannews.ir/890320/15.htm#other1515

نه اینکه پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری و پاسدار گماشته و مترسک و دلقک احمدی نژاد خیلی رشید و قد بلند و هیکلی و 4 شانه می باشند که اینگونه رئیس جمهور فرانسه بدلیل قد 165 سانتیمتری به تمسخر گرفته شده است که چرا گفته است محافظ قد بلند نمی خواهد؟

رئيس جمهور فرانسه كه حساسيت زيادي نسبت به كوتاهي قد خود دارد به پليس اين كشور دستور داد از محافظان بلند قد براي حفاظت از وي استفاده نكند.به گزارش ديلي تلگراف، ساركوزي كه به شدت نسبت به قد كوتاه خود حساس شده، دستور داده تا ماموران امنيتي كه قد بلندي دارند براي حفاظت از او استخدام نشوند.اين در حالي است كه به گفته مقامات پليس فرانسه، محافظان بلند قد از توانايي بيشتري براي حفاظت از مقامات برخوردارند.به نوشته ديلي تلگراف، ساركوزي با داشتن قدي حدود 165 سانتيمتر حتي از ناپلئون نيز كوتاه تر است و همين امر موجب شده تا رئيس جمهور فرانسه نسبت به قد و قواره خود حساس باشد.رئيس جمهور فرانسه حتي كارلا بروني همسر خود را نيز وادار كرده تا در مراسم رسمي از كفش هاي پاشنه بلند استفاده نكند تا كوتاه بودن ساركوزي كمتر به چشم بيايد.

ثبت نام تهرانی ها برای اعزام به غزه از صبح امروز

این مشابهه هماان شیوه ی لو رفته نوچه هایی آخوند متحجر و دزد انگلیسی مصباح یزدی و پاسدار حسن عباسی است که پس از اشغال نظامی عراق لیست نامنویسی داوطبان عملیات انتخاری – استشهادی علیه نظامیان آمریکا در عراق و منطقه براه ا نداختند که صحبت از 40 هزار عضو نامنویسی شده ی آماده تهاجم عملیات انتحاری – استشهادی زیر زمینی در سراسر منطقه خاورمیانه می شد. ولی رفسنجانی پس از باز گشت از سفر کویت گفت که این اعترافات ضرر تبلیغاتی اش خیلی بیش از منفعت ایجا د رعب و وحشت علیه ی دشمن است که اکنون موج سوارانه و فرصت طلبانه در مورد فاجعه نوار غزه تکرار شده است. البته گفته هم نمی شود که چرا قبل از تهاجم کماند وهای اسرائیلی به کشتی حامل آذوقه ی ترکیه برای ساکنین نوار غزه از اینگونه نمایش خیمه شب بازی نامنویسی اعزام به غزه از سوی حاکمان ضد بشری کودتائی اقدام نمی شد؟

مهر : معاون جذب کمکهای مردمی جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: جمع آوری کمکهای مردمی و ثبت نام داوطلبان برای اعزام به غزه در 10 نقطه از تهران آغاز شد.مرتضی خسروی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه از صبح امروز پنجشنبه طرح جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم تهران برای کمک به غزه آغاز شده است گفت: با همکاری سازمان جوانان و داوطلبان هلال احمر در 10 نقطه از تهران کمکهای مردمی جمع آوری می شود.وی گفت: ایستگاه میدان هفت تیر، ایستگاه مترو انقلاب، ایستگاه مترو شوش، ایستگاه مترو بهارستان، میدان امام خمینی(ره)، میدان المپیک و میدان تهرانسر اصلی ترین نقاط جمع آوری کمکهای مردمی هستند.معاون جذب کمکهای مردمی جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: همزمان با جمع آوری کمکهای مردمی، ثبت نام از داوطلبان برای حضور در غزه و کمک به جنگ زدگان انجام می شود

فیلم / استقبال ایرانیان از متکی، اين بار در دابلين، ایرلند، 9 ژوئن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=17860

آخر وقتی که وزیر آدم ربای امور خارجه ی رژیم ضد بشری و فاشیستی کودتائی از سوی ایرانیان مخالف برون مرز اینگونه مورد تهاجم افشاگرانه واقع می شود اینگونه جانوران ضد بشر چگونه می توانند که ادعای حامی بودن مردم فلسطینین کنند . یا اینکه دلسوز ساکنین نوار غزه باشند؟

حمله به ماشین متکی در ایرلند

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=112661

فیلم ویدئوئی فوق به وضوح نشان می دهد که تظاهر کنندگان در جلسه ای که وزیر آدم ربای امور خارجه رژیم ضد بشری کودتائی در دوبلین حضور داشت چه شعاردادند و دست به چگونه روشنگری زدند و اکنون خبرش چگونه سانسور ووارونه گزارش شده است؟

پلیس ایرلند، عاملان این حمله را دستگیر کرده است پلیس ایرلند سه نفر را به دلیل حمله به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دستگیر کرد.به گزارش «فردا» و به نقل از آسوشیتد پرس، چند ایرانی به هنگام عبور ماشین منوچهر متکی به ماشین وی حمله کرده و برخی گزارش‌ها از پرتاب تخم مرغ به خودرو حامل وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد.پلیس ایرلند، عاملان این حمله را دستگیر کرده است.این افراد از اعضای گروهک‌های ضد انقلاب بوده و شعارهایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه سر دادند.

روزنامه لبنانی النهار افشا کرد: پشت‌پرده موضع لبنان درخصوص قطعنامه جدید علیه‌ایران

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=112659

چه جالب که لبنان آب سرد بر روی دستان حاکمان ضد بشری ریخه است . زیرا گذشته از در نظر گرفتن منافع و نیاز کشور لبنان در سطح بین المللی که قرار نیست بخاطر دفا ع از یک رژیم ضد بشری که با پاسدارانش و راه اندازی جنگ 33 روزه با اسرائیل از طریق حزب الله لبنان بقول ولید جنلاط رهبر حزب سوسیالیست های مترقی لبنان این کشور را تبدیل به سرزمین سوخته کرد ند چشم پوشی کند. ضمن اینکه سعید حریری فراموش نکرده است که پدرش رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان را کدامین کشور های توطئه گری در ترورش دست داشتند که اکنون قرار باشد از یکی از کشور حامی قاتلان پدرش حمایت کند ؟

رای تساوی در جلسه هیات وزیران، دلیل اتخاذ رویکرد لبنان در نوع رای دادن به تحریم ها علیه ایران بوده است اما سعد الحريري، نخست وزير لبنان ضمن اعلام عدم رضایت خود از این تصمیم گفته بود: این موضع، وقتی دوازده کشور دیگر خواهان تحریم ها هستند، هرگز چیزی را عوض نمی کند . ما کشوری هستیم که دارای منافع مشترک با جامعه بین الملل می باشیم. در تابستان هم مسئله تجدید نيروهاي پاسدار صلح سازمان ملل متحد(يونيفل) را در پیش داریم. کشورهای دوستی نیز داریم که به ما کمک می کنند و از ما در مجامع بین المللی حمایت می کنند. ما نمی توانیم موضعی بگیریم که مخالف رویکرد شورای امنیت باشد برای این که این مسئله موجب تضعیف موقعیت ما در خارج می شود.

پدر شهيد «ميثم عبادي» در گفت‌وگو با فارس:كروبي و موسوي بايد تقاص خون پسرم را پس بدهند.خبرگزاري فارس: پدر شهيد «ميثم عبادي» از شهداي حوادث پس از انتخابات گفت: تقاص خون پسرم را از كروبي و موسوي مي‌خواهم و اين 2 نفر بايد تقاص پس بدهند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903200277

مسیری که این خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس دارد طی می کند رفع هرگونه شبه و ابهام کرده است که نه اینکه این خبر گزاری دروغ پرداز فارس بر روی دست همکارش سربازجو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان زده است ، بلکه آشکارا شیوه ی بازجوئی و تحریف گری و پرونده سازی و اتهام زنی علیه ی رقبای رقیب مغلوب را دنبال می کند . چونکه هنوز اجساد برخی از بیش از 600 تن ار جان باختگان سال گذشته به خانواده هایعزادار تحویل داده نشده است که حتی خواهر زاده موسوی هم جزو این جان باختگان بود . همچنین نه قاتلان مجازات نشده اند ، بلکه معرفی هم نشده اند اما اکنون قاتلان اینگونه از موضع فرافکنی با شیوه ی تهدید کردن و اعزام اعضای خانواده ها بعنوان مزدور در جلوب درب کمپ اشرف دست به تهدید و گروگان گیری مشابه علیه کروبی و موسوی زده شده است تا اینان را مجبور به تسلیم و لبیک گوئی کنند تا که اقدامی برای 22 خرداد نکنند.

بازخواني سخنان هاشمي‌رفسنجاني در دهه 60؛امام به‌ بني‌صدر مكررا فرمود موضع‌اش را با آشوب‌طلبان و براندازان مشخص كند.خبرگزاري فارس: هاشمي رفسنجاني در زمان راي گيري عدم كفايت سياسي بني صدر گفت: امام متأثر بود از اينكه رئيس جمهور با گروهك‌هاي محارب و آشوب‌طلب و برانداز رابطه دارد و مكررا گفتند كه من به ايشان(بني‌صدر) پيغام دادم كه موضع خودش را در مقابل اين‌ها اعلام كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903200372

سربازجویان و دژخیمان شکنجه گر خبرنگارشده فراموش کرده اند که چگونه لوطی جماران در مراسم سال مرگ خمینی شیاد با نقل قول کردن از خمینی شیاد برای سفید کردن پرونده ی دشمنان خمینی شیاد و قاتلان احمد خمینی و قتل های زنجیره ای کودتا گر اعتراف به شرایط کنونی حال افراد کرد ونه گذشته ی آنان که ملاک است اما اکنون با قبرستان شکافتن از رفشسنجانی در سال 60 نقل قول یابازخوانی شده است تا پاسخ جوابیه دفتر وی داده شود که چرا گفته کودتا گران و توطئه گران پشت پرده رهبر لوطی جماران را به سکوت وا دار کرده اند؟

حمله الهام به هاشمی

http://www.fararu.com/vdca60ny.49now15kk4.html

این سیاست هم مکمل و مترادف گزارش خبر قبلی علیه ی رفسنجانی و سران رقیب مغلوب است که حساب شده از سوی کوتاگران دنبال شده است که انون برای فشار گاز انبری وارد کردن بر روی رفسنجانی به غلامحسین الهام سخنگوی دولت نهم که مرید آخوند متحجر و دزد و بشدت قدرت طلب و دشمن رفسنجانی مصباح یزدی است مأموریت داده شده است که با تملق گوئی و چاپلوسی از آخوند جنتی کردن آن را چماق نموده و بر فرق رفسنجانی فرود آورد تا که جایگاه خودش در نهاد دست نشانده ی شورای نگهبان را همچنان حفظ و کنار گذاشته نشود.

الهام خاطرنشان کرد: البته این مساله کشور را تا یکسال به عقب تر برد ولی این فتنه ها لازمه یک زندگی زنده است و خداوند متعال نیز می فرمایند که شما را سالی یک یا دو بار به فتنه مبتلا می کنیم. اظهارات برخی از مخالفین جنتی برای آن است که آنها هر انسان موثری را می خواهند با تخریب حذفش کنند. الهام افزود: متاسفانه برخی خواص هم به این فضا کمک می کنند در حالی که هاشمی باید پاسخگوی حوادث پس از انتخابات باشد. هاشمی اگر اشتباه کرده صریحا باید این اشتباه را با مردم در میان بگذارد و اصلاح کند، اما این تغییر مبنا و روش را ما نمی بینیم بلکه ایشان در حال فرصت سازی است تا زیر چتر نفوذ ایشان و سابقه ای که دارد، جریان فتنه خودش را بازسازی کند. وی با بیان اینکه بالاخره اینها باید با هم کنار آیند و به یکدیگر باج بدهند، افزود: الان اینها رقمی نیستند، اگر این متلاشی شدن ادامه پیدا کند، دیگر مجالی برای حرکت بعدی‌شان ندارند و چنانچه برنامه هایی برای انتخابات شورا، مجلس، ریاست جمهوری در آینده داشته باشند، برای عملی شدن برنامه‌ریزی‌شان اولا باید به تعهدات بین المللی فرامرزی‌شان عمل کنند، زیرا پول گرفته اند باید سند خرج بدهند، اگر اینها دستمال مصرف شده ای باشند، قطعا غربی ها و آمریکایی ها آنها را دور می ریزند و به دنبال چهره های جدیدی می روند.

واكنش مجلس به قطعنامه جديد تحريم-1طرح دوفوريتي تجديدنظر در همكاري با آژانس انرژي اتمي يكشنبه در صحن.خبرگزاري فارس: نايب رئيس اول كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در واكنش به قطعنامه جديد تحريم ايران، اعلام كرد كه طرح دو فوريتي تجديدنظر در ميزان رابطه ايران و آژانس روز يكشنبه هفته آينده (23 خردادماه) به صحن علني پارلمان ارائه و دوفوريت آن را به رأي گذاشته مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903200153

اینهم نقش یک پاسدار جنایتکار وکیل الدوله ی بازار مکاره که نه اقدامات و موضع گیری هایش چماق گونه و در خدمت پاسداران کودتا گر است ، بلکه قیافه اش چماق و شکنجه آور می باشد که اکنون تبدیل به اهرم تدید و فشار دفاع از پروژه ی هسته ای در بازار مکاره شده است.

فارس از دوبلين گزارش مي‌دهد - 12متكي: صادركنندگان قطعنامه به حيثيت شوراي امنيت خدشه وارد كردند.خبرگزاري فارس: وزير خارجه كشورمان با اشاره به قطعنامه صادره شده عليه ايران گفت: صادركنندگان قطعنامه به حيثيت و اعتبار شوراي امنيت خدشه وارد كردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903200017

این ببوی وزیر آدم ربای امور خارجه فراموش کرده است که چگونه پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهورنامشروع اولین باری که در حاله ی نور احاطه شده به سازمان ملل رفت چطوری شروع به گرد وخاک کردن صدورعدالت با انرژی بومی هسته ای به بندگان خدا در سراسر جهان نمود ؟ سپس در سال دوم خواهان منحل شدن سازمان ملل شد تا که جایش سازمان ملل جدیدی بنا شود که نمایندگان آمریکا و انگلیس و اسرائیل در آن وجود نداشته باشد . اما اکنون این وزیر آدم ربا وارونه ی ادعای پاسدار گماشته احمدی نژاد را کرده است زیرا که از خدشه دار شدن حیثیت شورای امنیت سازمان ملل بخاطر تصویب قطعنامه ی تحریم های اقتصادی سخن گفته ه است. یعنی ثابت کرده است که همچون آخوند های حوزوی حکومتی حامی همان فلسفه ای است که گفته می شود دیگی که برای شان نجوشد بهتر است که در آن کله ی سگ بجوشد.

مشروح سخنان لاريجاني در گردهمايي ائمه جماعات:شبهات بيگانگان درباره ولايت‌فقيه هشت سال پيش در روزنامه‌ها منعكس مي‌شد.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس با اشاره به شبهاتي كه در زمان دوم خرداد پيرامون ولايت فقيه مطرح مي‌شد، خاطرنشان كرد: در هفت هشت سال قبل مسائلي را درباره ولايت فقيه در رسانه‌هاي بيگانه مطرح مي‌كردند و همان حرف‌ها در برخي روزنامه‌هاي داخلي زده مي‌شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903200587

این پاسدار بچه آخوند انگلیسی که مدتی است همپای دو بر ادر دیگر خود دست بهر گونه تملق و چاپلوسی ومرثیه خوانی با دستمال ابرشمی بر دست از لوطی جماران کند و از وی دفاع مشمز کننده کند و در عوض رقیب مغلوب را متهم و محکوم کند تا که جایگاه قدرت وی و دو اخوی دیگرش حفظ شود . چون برای اینان حفظ قدرت و فساد و غارتگری بالاترین ارزش ها می باشد.