تجاوز یک راننده ی تاکسی ایرانی در ادلید ااسترالیا

این خبر چهار شنبه 2 ژئن 2010 در بخش خبری شبکه اینترنتی استرالیا بازتاب داده شد که در مورد حاج بابا رحمانیان است که یک ایرانی 60 ساله است که گفته شده در زمان شاه موقعیت بالائی در وزارت بهداشت داشت . اما پس از انقلاب وی که جزو یکی از اقلیت های مذهی است مدتی زندانی و شکنجه می شود . آنگاه پس ازآزادی از زندان راهی پاکستان می شود. سپس از آنجا به استر الیا پناهنده و در ادلید در استرالیای جنوبی اقامت بر می گزیند. در ادلید وی راننده ی تاکسی می شود تا اینکه در سال 2006 وی با تاکسی چند دختر را به یک کلاب شبانه می برد که دوستان یک دختر جوان استرالیائی از این رراننده تاکسی می خواهد که چون حال وی مناسب نیست ( یعنی مست است ) وی را به خانه اش برساند. پس از اینکه آخرین مسافر دختر 19 ساله ی مست را این راننده به خانه اش می رساند با وی به منزلش می رود . سپس به وی تجاوز می کند . پس از مدتی به منزل وی زنگ می زند . بالاخره در 14 فوریه روز والنتین دی یا روز عشق با شیشه ای عسل بعنوان هدیه به درب خانه وی می رود . چون خانه ی دختر استرالیائی زیر نظر و مراقبت پلیس بوده است .وی دستگیر و محاکمه می شود . گرچه در زمان دادگاه دختر قربانی بدلیل اینکه زیاد مست بوده همه ی و اقعیات داستان تجاوز را به یاد نداشته است ولی هیئت ژوری اقدام مرتکب شده ی تجاوز را تأکید می کند . در نهایت قاضی هم تأکید کرده و افروده چون راننده تاکسی می بایست مورد اعتماد و در خدمت جامعه و مردم باشد ولی چون وی برخلاف عرف اخلاقی و اجتماعی و قانون رفتار کرده است وی را به 6 سال زندان محکوم کرده است که در 2 سال و سه ماه اول هیچگونه و ثیقه ای برای آزادی وی پذیرفته نمی شود. البته این حاج بالا رحمانیان شانس آورده است که وی در ایران نبوده که مرتکب چنین اقدامی را در ایران شود و در آنجا محاکمه نشد . زیرا که مشخص نبود اگر چنانچه در ایران بود چه حکمی برایش صادر می شد ؟

ناگفته نماند که اینگونه اقدامات طبق نظر روانشناسانه ی فروید ناشی از شرایط ناهنجار اجتماعی و محدودیت های رفتاری و بالینی می با شد که پارامتر های سانسور و خفقان اجتماعی و عدم آزادی و عدالت و یا عدم ایجاد رابطه های نرمال که میان جوانان جنس مخالف در سیستم های غیر دمکراتیک و مستبد و سر کوبگر وجود ندارد زیرا که اجازه داده نمی شود دردوران رشد و شکل گیری شخصیتی نوجوانی و جوانی رابطه عادی میان گروهای جنسی مخالف بر قرار باشد و مسیر طبیعی و نرمال طی شود . در نهایت برخی از افراد پرورش یافتگان در چنین سیستم هائی معمولاً ضربه پذیر و نا برد بار و پرخاشگر و عقده ای و گاهی هم مبتلا به سادیسم می شوند . به خصوص وقتی از یک محیط خفقان و بسته به یک محیط آزاد و باز می روند دچار نارسائی رفتاری می شوند. درحقیقت اینگونه افراد خود جزو قربانیان سیستم های سرکوبگر و مستبد می باشند. بهمین دلیل است که در این شاهد می باشیم که چگونه نیروهای امنیتی به جای اینکه حافظ جان مردم و بر گزار کننده امنیت اجتماعی باشند. ولی خود همچون ترانه موسوی را می ربایند و پس از تجاوز جسدش را می سوزانند تا اثار جرم شان از بین برود. راستی کدام ایرانی یافت می شود که از ایران بدلایل گوناگون آن کشور را ترک کرده باشد وترکش رژیم ضد بشری جنگ افروز و نامشروع به وی اصابت نکرده باشد؟

19 خرداد - 89

Taxi driver jailed for raping passenger

http://news.ninemsn.com.au/national/1063168/taxi-driver-jailed-for-raping-passenger

An Adelaide taxi driver who raped a drunken teenage passenger was caught after he took the girl a gift of honey some months later, on Valentine's Day.