گزیده خبر ها 16 خرداد – 89 قسمت -2

توصیه به ضرغامی در حرم امام/عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21592

این تصاویر مر بوط به طلبه های آخوند دزد و متحجر انگلیسی مصباح یزدی است که مرشد کودتا گران پاسدار و دشمن رفسنجانی می باشد که با حمایت تاکتیکی از لوطی جماران می خواهد جای رفسنجانی و لوطی جماران را بگیرد که شاگرد طلبه هایش در کنار سایر لمپن ها و لباس شخصی ها و جیره خواران اراذل اوباش قرار گرفته اند که در خدمت پاسدار گماشته احمد یی نژاد می باشند که از سوی پاسدار نجار وزیر کشور ساماندهی شدند تا که برای پیشبرد اهداف صحنه گردانان پشت پرده دست به چنین ابتکار فشار و تحمیل و تهدید و تبلیغی بزنند.

علی مطهری: قطع سخنان سیدحسن برنامه ریزی شده بود

http://www.fararu.com/vdccp0q0.2bqos8laa2.html

علی مطهری چون نگران هممین شیئه ی بر خورد با خودش می باشد که زیر نام پدرش چماق بر فرق خودش فرود آید دست به افشاگری زده است . اگر نه بدون شک مشخص بود که دشمنان خمینی کودتاکرده و قاتل احمد خمینی که قدرت را قبضه و انحصاری کردند وقتیکه موجب سکته ی آخوند مسئول بیت خمینی شیاد در موقع سخنرانی اش در مجمع مصلحت نظام شدند چه خواب وحشتناکی برای سید حسن و سایر اعضای خانواده ی خمینی شیاد و حامیانش آنهم زیر نام و یادش در سال مرگش دیده اند؟

دکتر علی مطهری در یادداشتی که برای تابناک ارسال کرد، نسبت به ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی، نوه امام (ره) واکنش نشان داده و از آن بعنوان «حادثه تلخ» یاد کرده . حادثه ممانعت از سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی در مجلس سالگرد رحلت امام خمینی (ره) یک حادثه تلخ و مخالف آرمانهای انقلاب اسلامی از جمله آزادی بیان بود و البته یک حادثه از پیش طراحی شده بود که شخص رئیس جمهور در آن نقش اساسی داشت و می توان گفت از سنخ مناظره انتخاباتی ایشان بود که زمینه فتنه را فراهم کرد. نوع سخنان رئیسجمهور محترم که به جای وحدت، تفرقه انگیز بود، اصرار بر طولانی کردن سخنان خود تا وقتی برای سیدحسن باقی نماند و نیز جمله آخر ایشان که "اکنون به سخنان رهبر انقلاب گوش فرا می‏دهیم" دلیل بر این مدعا است. است

هنگامي كه احمدي‌نژاد در سخنان خود از جنايات رژيم صهيونيستي و اقدام اخير اسرائيل ياد كرده و آن را محكوم كرد جمعيت شعار مرگ بر اسرائيل سر دادند كه رئيس‌جمهور با علامت دست خود آنها را به سكوت فراخواند و گفت: نوبت اين هم مي‌شود.

سید حسن خمینی و احمدی نژاد در حاشیه نگاری ایلنا

http://www.fararu.com/vdcj8xex.uqehvzsffu.html

در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی که بشدت ادامه دارد وهمانگونه که علی مطهری فاش ساخته است بر خورد باسید حسن خمینی و تهدید و توهین کردن رفسنجانی و متهم و محکوم کردن کروبی و موسوی از سوی بر نامه ریزان کودتا گران پاسدار و وزیر کشور پاسدار نجار و به خصوص بوسیله ی سخنرانی لوطی و عنترش از قبل بر نامه ریزی شده بوده است . زیرا که دشمنان خمینی شیاد و قا تلان احمدی خمینی کودتا گر آنگونه قدرت گرفته اند که دیگر نه اینکه نمی خواهند سر به تن حامیان و یاران دیروز خمینی شیاد نباشد ، بلکه با نام خودش تیغ کشی علیه ی نوه اش می کنند تا آنجائیکه بر خلاف ادعای فریاد نا بود باد اسرائیل جلوی شعار لباس شخصی ها و لمپن های اراذل و اوباش گرفته شده ولی تشویق به فریاد زدن احمدی بت شکن بت بزرگ را بشکن شدندکه منظور از بت بزرگ رفسنجانی بوده است و انتقام سال گذشته از رفسنجانی گرفته شد که با پاسدار محسن رضائی در چنین ایامی به عربستان رفت و در آنجا چندین روز سخنرانی داشت. همچنین موقع سخنرانی سید حسن خمینی فریاد مرگ بر منافق و موسوی سر داده شد و انتقام از وی گرفته شد .البته سئوال است که چگونه سوت زدن برای حامیان رقیب مغلوب جرم است ولی برای حامیان کودتاگران حاکم قابل تقدیر می باشد؟

وقتي وي به عده‌اي كه آنها را بي‌تفاوت و بي‌توجه به راي مردم در انتخابات و صاحبان قدرت كه خود را در كشور مالك همه چيز مي‌دانند اشاره مي‌كرد جمعيت حاضر فرياد زدند” احمدي‌ بت‌شكن بت بزرگ را بشكن” كه وي نيز در برابر اين شعار اندكي سكوت كرد و سپس گفت:خواهش مي‌كنم.زماني كه محمدعلي انصاري نسبت به تذكر ضيغ وقت به رئيس‌جمهور نزديك شد احمدي‌نژاد در كنار تريبون رو به وي كرده و گفت: خوب حالا شما بفرمائيد.وي مجددا به دبير ستاد ارتحال امام كه در كنارش ايستاده بود گفت: شما بفرمائيد برويد؛ زشت است كه اينجا ايستاده‌‌ايد، من مي‌آيم برويد.احمدي‌نژاد پس از تذكر اتمام وقتش، نزديك به 15 دقيقه ديگر صحبت كرد.گروهي نيز در نزديك جايگاه حضور داشتند كه صرف‌نظر از موضوع شعارها و يا تكبير نمازگزاران، در انتها فرياد مي‌زدند« احمدي بت‌شكن بت بزرگ را بشكن. »سخنان رئيس جمهور به پايان رسيد و سپس يادگار امام با چهره‌هاي متبسم وارد جايگاه شد و از پشت تريبون به زائرين بيست و يكمين سالگرد پدربزرگ خود سلام كرد.در حلقه دوم كه خبرنگاران نيز در آن حضور داشتند يكي از ميهمانان خارجي كه از كشورهاي عربي بود با لهجه غليظ عربي و صداي بلند به نوه امام سلام كرد.اما پيش از اينكه دومين سخنران پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران سخنان خود را آغاز كندشعارهاي انحرافي از سوي همان گروهي كه در پايان جملات احمدي‌نژاد و تكبير نمازگزارن فرياد مي‌زدند “احمدي‌ بت‌شكن بت بزرگ را بشكن” آغاز شده و به قسمت‌هاي ديگر صحن حاج‌آقا مصطفي سرايت كرد تا جايي كه برخي از افراد در درون حلقه دوم كه جايگاه استقرار مسئولين رده مياني نظام، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و ميهمانان خارجي بود نيز اين اقدام غيراخلاقي را همراهي كردند.سيد حسن خميني خطاب به اين افراد كه برخي از آنها در سالگرد بيست و يكمين سال ارتحال حضرت امام سوت نيز مي‌زدند گفت: مردم قطعا از این تعداد اندک که اینگونه شعار می‌دهند بیزار هستند، عده‌ای که تلاش می‌کنند مراسم باشکوه سالگرد امام راحل را به کام مردم تلخ کنند و تا بوده چنین بوده و هنوز بیست سال از رحلت امام نگذشته و خداوند انشالله همه ما را قرین رحمت خودش قرار دهد.سپس اين جمعيت شروع به سينه‌زني كردند.يادگار امام پس از تذكرات پي‌درپي كه هيچ‌كدام مورد توجه اين جمعيت قرار نگرفت مقداري آب براي نوشيدن تقاضا كرد.جمعيتي كه بي‌نظمي را در مراسم بيست‌ويكمين سالگرد ارتحال بنيان‌گذار انقلاب آغاز كرده بودند حتي از داربست‌ها و ستون‌ها بالا رفته و به شعار دادن ادامه دادند و عده‌اي از آنها نيز همزمان چفيه‌هاي خود را از دور گردن باز كرده و بر بالاي سرشان مي‌چرخاندند.

جوان: اگر سیدحسن در عروسی پسر میردامادی شرکت نمی کرد، سخنانش قطع نمی شد!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21589

بازهم مورد دیگر اعتراف آشکار به طراحی توطئه از قبل طراحی شده از سوی سازمان اطلاعات پاسداران و نیروی امنیتی پاسدار نجار که وزیر کشور است که در سال مرگ خممنی شیاد علیه ی سید حسن خمینی برنامه ریزی شده بود البته با چاشنی رقم چند میلیونی که تداعی کننده داستان منار و گنجشک است اکنون از سوی ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر علت توطئه فاش و بازتاب داده شده است تا روشنگری کامل شود پشت صحنه ی کودتای رقیب مغلوب کدام ارگان بوده است ضمن اینکه عمق شکاف و جنگ قدرت و ثروت با توطئه ی فشار و تهدید حذف شدگی رقیب مغلوب چقدر عمیق می باشد؟

سایت روزنامه جوان نوشت: اگر سیدحسن خمینی در یک مراسم عروسی که سران فتنه در آن جمع بودند(عروسی پسر میردامادی) شرکت نمی کرد امروز علیه او شعار داده نمی شد.این سایت در مقاله ای نوشت:* گمان می‌رفت حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی قبل از روز سالگرد رحلت امام برای تلطیف فضا و جلب خشنودی عشاق حضرت امام کاری می‌کرد. او به خوبی می‌دانست که چندین میلیون نفر از میلیون‌ها عاشق امام در روز 14 خرداد در حرم معشوق ‌خود گردهم می‌آیند. مواجهه سیدحسن با این جمع بدون تدارک قبلی منطقی و میسر نبود. ولی متأسفانه ایشان نه فقط گامی برای رفع نگرانی پیروان دلباخته روح‌الله انجام نداد، بلکه با حضور در جلسه‌ اخیر سران فتنه‌ که به بهانه مراسم ازدواج فرزند دبیرکل حزب نامشروع مشارکت تشکیل شده بود به آتش خشم و نارضایتی فرزندان معنوی امام دامن زد.

ذوالنور: سران فتنه نقاب پیروی از خط امام به چهره زده‌اند تا بتوانند میان مردم رخنه کنند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21586

این آخوند جنایتکار که یکی از فرماند های سپاه پاسداران فاشیستی تروریستی کودتاائی می باشد و جنایتکاری مشابه حسین طائب و پور محمدی و رئیسی و اژه ای ... می باشد به خصوص ایننه ی رابطه ی نزدیکی با مجتبی خامنه ای دارد که جزو سر سپرد گان لوطی جماران و مریدان آخوند متحجر انگلیسی دزد مصباح یزدی است که اکنون حضور دو سال پیش رفسنجانی در قم تلافی را کرده که در چنین روزی در قم سخنرانی داشت که از سوی دو طلبه ی مصباح یزدی سخنرانی به وی بهم ریخته شد سپس هم متهم ومحکوم شدند که آخوند ذوالنور اکنون انتقام گرفته و علیه ی رقیب مغلوب لغز خو نانی با تهدید و اتهام زنی کرده است.

مردم قم با حضور شکوهمند در راهپیمایی یوم‌الله ‌‌١٥ خرداد یاد و خاطره امام راحل و شهدای این روز را گرامی داشتندبه گزارش ایسنا، در این راهپیمایی که از ساعت ‌‌١٠ صبح از میدان روح‌الله به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س)آغاز شد، حضور اقشار مختلف مردم از جمله طلاب، روحانیون و جوانان چشمگیر بود.راهپیمایان در حالی که پلاکاردها و پارچه‌نوشته‌هایی در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در دست داشتند مسیر راهپیمایی را طی کردند و شعارهایی چون « حسین حسین شعار ماست / شهادت افتخار ماست، خونی که در رگ ماست / هدیه به رهبر ماست، الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل، سکوت هر مسلمان / خیانت است به قرآن، ملت ما بیدار است/ از فتنه‌گر بیزار است، بصیرت و شجاعت نخبگان/ مایه یاس دشمنان، منافقین بدانند ما پیرو حسینیم تا محو کل فتنه از پای نمی‌نشینیم، هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن ، وطن فروش خائن محکوم باید گردد، قیام کن مسلمان غزه و کربلا را آزاد کن مسلمان» سر دادند. در این دوران اصلی از اسلام نبوده که مورد حمله قرار نگرفته باشد و افرادی مانند سروش عصمت ائمه را نیز زیر سوال بردند.* اصلاح‌طلبان جامعه مدنی را این طور می‌دانستند که می‌توان علیه خدا هم شعار داد.* همان موقع کروبی گفته بود ما اشتباه کردیم؛ انقلاب از قم شروع شد و اصلاحات هم باید از این شهر شروع شود. اصلاح‌طلبان هم در چند سالی ثقل کارشان را بر قم گذاشتند و انبوهی از اطلاعات دروغ را به منزل برخی علما وارد کردند و با این موارد دنبال اهداف خود بودند اما این آرزو را به گور می‌برند.* امروز سران فتنه نقاب انقلاب و پیروی از خط امام به چهره زده‌اند تا بتوانند میان مردم رخنه کنند .
• رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام راحل به خطرات افرادی دارای سوابق انقلابی که امروز تغییر چهره داده‌اند، هشدار دادند. سخنان سران فتنه عوام‌فریبانه و ریاکارنه است.* آنها اصل ولایت فقیه و نظام اسلامی را خدشه‌دار کردند، * هنگامی که مردم به هویت اصلی فتنه‌گران پی بردند در ‌٩ دی و ‌٢٢ بهمن جواب کوبنده‌ای به سران فتنه و مستکبران حامی‌شان دادند.*
خواصی که وقتی جریانی را خلاف منافع خود، خانواده‌شان و یا احزاب می‌بینند به سوی جریان مقابل می‌غلتند، باید موضعشان را به صراحت مشخص و صفشان را از دشمنان اسلام و انقلاب جدا کنند.

بازتاب تصميم ايران براي تبديل ذخاير يورو به دلار

http://www.fararu.com/vdciz5a5.t1a3z2bcct.html

رژیمی که غیر عرفی و ضد بشری باشد که حاکمانش فقط بقدرت و حفظ آن با انباشت ثروت برای خود و اعضای خانواده و شرکای شان فکر می کنند. بنابراین مشخص نیست که با سیاست چوب حراج بر منابغ طبیعی و ذخایر ارزی کشور زدن که از موضع بی پرنسیی و عوامفریبی و تناقض گو ودروغ پردازی دنبال می شود . بد تر اینکه این حاکمان وطن ودین فروشان آنگونه فراموشکار شده اند که تصور می کنند مخاطبا ن یا مردم کشور شان همچون حاکمان دچار روان پریشی و فراموشی کامل شده اند که از یاد برده اند چگونه زیر چتر ادا و اطوار های ضد آمریکائی تبلیغ و ادعا از تبدیل کردن واحد ارزی و مبادلات فروش نفت از دلار به یو رو به عنوان ارز جانشین می کردند . ولی اکنون بدون آنکه بر روی نا مبارک خود آورند که اینگونه ادعا و عملکرد های مضحک و خائنانه ی تبدیل کردن پشتوانه های ارزی کشور از دلار وطلا به یورو وبالعکس چه گفتند که بی سر و صدا انجام داده اند وهمچون خسارات 1000 میلیارد دلاری جنگ خانمان برانداز ایران و عراق ازاینگونه تبدیل کردن ارز های دلار و یورو چه ضرر و زیان هنگفت مالی و ارزی وارد نموده اند؟ ولی در عوض آفتابه دزدان اعدام یا قطع اندام می کنند.

روزنامه وال استريت ژورنال ضمن اشاره به تصميم بانك مركزي ايران براي تبديل 45 ميليارد يورو از ذخاير ارزي به دلار و طلا نوشت، اعلام اين تصميم موجب افزايش نگراني و ترس سرمايه‌گذاران بين المللي و كاهش بيشتر ارزش يورو شده است. اين روزنامه آمريكايي در ادامه افزود، دولت ايران سپتامبر سال گذشته دستور تبديل ذخاير ارزي ايران از دلار به يورو را داده بود و اين در حالي است كه در آن زمان آمريكا تحريم هاي جديدي را بر ضد برنامه هسته اي ايران اعمال كرده بود.بنابراين گزارش، ايران هم اكنون 97 ميليارد دلار ذخاير ارزي در اختيار دارد و تصميم اخير بانك مركزي ايران نشانگر نوعي تغيير تصميم قبلي است

کدام بهتر است؟ شتر سواری امارات یا شله زرد فروشی ایران

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21585

وقتی که اقتصاد بقول خمینی دجال در اختیار باند مؤتلفه یارهبران خران خرانی باشد که بازار تهران را شغال نموده و اتاق بارزگانی را در تصرف خود داشته اند ودر دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه نفوذ دارند که سابقه ی 31 ساله ی شرکت فعال در جنایت و خیانت و غارتگری ها دارند معلوم است که می بایست سرنوشت ذخاایر ارز ی مملکتت یا بصورت شمش طلا به ترکیه منتقل و مصادره شود تا در اثر تبدیل شدن به دلار وو یورو میلیارد ها دلار ضررو زیان وارد پشتوانه ی ارزی کشور شود

اسدالله عسگراولادی در رابطه با موضوعاتی که توسط آقای حسینی پیرامون اکسپو و روابط تجاری ایران و چین مطرح شد توضیح چند نکته ضروری است. در رابطه با وضعیت سفارت ایران در چین باید گفت که اکنون آقای منصوری که به عنوان سفیر به چین معرفی شده اند یکی از بهترین و باتجربه ترین سفرای ما در کشورهای خارجی هستند که من امیدوارم خلا شش ماهه سفارت ایران در چین با تلاش های ایشان جبران شود و به ایشان اطمینان خاطر دارم. نظر کلی هم اگر بخواهم بگویم من تمام اکسپوهای 50 سال اخیر را دیده ام و باید بگویم حضور من در این اکسپو بهترین حضورمان بوده است. گفتنی است سفری به همراه دکتر داودی معادن اول رییس جمهور در دولت قبل به چین داشتیم که وزیر اقتصاد و دکتر غضنفری که آن موقع ریاست سازمان توسعه تجارت را برعهده داشت هم حضور داشتند. من در فرودگاه کلکته یک ساعت و نیم صحبت کردم تا بتوانم مسئولان را متقاعد کنم که ما باید در اکسپو حضور داشته باشیم. در ادامه باید به نکته ناراحت کتتده ای اشاره کنم. مطابق طراحی اکسپوی 2010 قرار بود ما در 100 متری غرفه چین یک غرفه چهار هزار متری داشته باشیم که متاسفانه با تعلل بیش از حد ایران و عدم اعلام حضور در اکسپو چینی ها این غرفه بزرگ را که در مکان خوبی هم بود به اسراییل اختصاص دادند و ما پس از تصمیم به حضور دوبار مجبور به مذاکره و رایزنی شدیم تا بتوانیم یک غرفه در اکسپو داشته باشیم. عربستان با 170 میلیون دلار هزینه هیچ چیز خاصی ندارد یا امارات با 28 میلیون دلار هزینه فقط به شترسواری در بیابان پرداخته است.غرفه ما در بین 10 غرفه از 192 غرفه قرار دارد. در جلوی ایران صف دو ساعت و نیمه وجود دارد.غرفه های بهتری هم از ایران در اکسپو مثل غرفه ژاپن،آمریکا و یا خود چین وجود دارد.ما در روز بین 12 تا 15 هزار نفر بازدید کننده داریم که آمار بسیار خوبی است.در طبقه بالا که فروشگاه فرش است بهترین و نفیس ترین فرش های ایران ارائه شده که هیچ کدام قیمتی کمتر از یک میلیون دلار قیمت ندارد. مطابق آمارهایی که داریم تاکنون 28 میلیون دلار فرش در این غرفه فروش رفته است.من از وزارت بازرگانی و آقای افقهی که وقت زیادی برای این غرفه گذاشته اند تشکر می کنم.با تمام این هزینه ما تاکنون پنج میلیون دلار شده است

گمانه‌زني نام عفو شده‌ها

http://www.fararu.com/vdcbaaba.rhb98piuur.html

افشای شیوه ی صنعت تواب سازی و جاسوس کردن با ابراز ندامت و طلب بخشش نمودن مخالفین و منتقدین و رقبا که تقریباً سابقه ی 30 ساله دارد که مرتبط با تز خمینی شیاد می باشد که گفته بود ن هر گز عقد اخوت با کسی نبسته ام ضمن اینکه مشخص نیست عملی گردد زیراکه بستگی به 22 خرداد دارد اگر چنانچه اتفاق نیفتد و همه چیز مهار گردد احتمال دارد که عفو لوطی جماران بی ارزش و اعتبار شده هم قابل اجرا باشد.

در اين رابطه سايت خبري آتي نيوز اعلام كرد در ميان اسامي نادمين درخواست شده براي تخفيف و عفو افرادي چون محمد علي ابطحي، محمد عطريانفر، جهانبخش خانجاني، هدايت آقايي و سعيد شريعتي به چشم مي خورند. عفو اعلامي بر اساس اظهارات، نوشته‌ها، رفتارمحکومان در طول و بعد از اجراي حکم، نوع مجازات‌ها، ميزان محکوميت‌ها و رفتار محکومان در گذشته و اقداماتي که انجام دادند و ابراز ندامت از گذشته، صورت گرفته است. هنوز هيچ منبع رسمي نام چهره هاي سياسي عفو شده را اعلام نكرده است.