روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی چهار شنبه 26 خرداد ماه سال 1389

نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی حکومتی جمهوری " رژيم قاهره و استمرار محاصره غزه"

" زیر چتردفاع از حماس در برابر ساف یا برج در برابر بارو، سیاست کثیف حاکمان رژیم ضد بشری تهران دنبال شده است"

مگر قرار است که مقاماات دولت مصر با تجربیات 31 ساله ای که از اهداف پلید و تجاوز گرایانه ی حاکمان ضد بشری دارند. همچنین با آگاهی کاملی که دارند چگونه حاکمان تهران در امور داخلی کشور شان مداخله گری فضولانه ی تروریستی کرده اند. به خصوص پس از ترور انور سادات رئیس جمهور سابق مصر که چرا قرار داد صلح با اسرائیل را امضاء کرد که پس از ترور انورسادات اقدام قاتلوی مورد هورا کشیدن رهبر و مقامات و مسئولین رژیم ضد بشری واقع شد. طوریکه ذوق زده شده یک خیابان به نام قاتل انور سادات خالد اسلامبولی در تهران نامیدند و پوستر های وی را بر در و دیوار های خیابان تهران و شهر های دیگر آویزان و نصب نمودند . اکنون که 31 سال است که حاکمان رژیم ضدبشری به سیاست دخالت گرایانه ی خودشان در مصر ادامه داده اند . ضمن اینکه هنوز فراموش نشده است که چگونه از طریق شیخ حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان تروریست های حزب الله لبنان با سلاح به مصر اعزام شدند تا با اقدامات تروریستی و خرابکانه و ضربه بزنند وبه زیر ساخت و منابع در آمد صنعت توریستی کشور مصر لطمه وارد نمایند و موجب آشوب و بی ثباتی و ناامنی در مصرشوند. همینطور چگونه در راه اندازی جنگ 22 روزه ی نوار غزه حماس با اسرائیل دست داشته اند که از یاد نرفته است که چگونه در روند جنگ 22 روزه ی حماس با اسرائیل در نوار غزه از سوی اطلاعات پاسداران در خیابان های تهران و جلوی سفار تخانه ها و دفاتر کشور های عربی تظاهرات های نمایشی و فرمایشی بر گزار می شد که در دفاع از حماس و ساکنین نوار غزه وعلیه ی رهبران کشور های عربی از جمله حسنی مبارک رئیس جمهور مصر بود و متهم به سازشکار ی وخیانت می شدند . بعلاوه چگونه بطور همزمان پاسداران تلاش می کردند تا که تجهیزات نظامی و سلاح زیر چتر محموله های مواد عذائی و داروئی و آذوقه برای ساکنین نوار غزه ارسال نمایند تا که از این طریق بتوان به حماس سلاح ر ساند و موجب تعمیم و بسط و گسترش دامنه ی در گیری بحران با بی ثباتی با جنگ در خاور میانه شد . البته دولت مصر باعدم گشودن مرز آبی و خاکی خود در نوار غزه با اتخاذ این سیاست هشیارانه این توطئه ی بیت جماران و پاسداران را خنثی نمود. بعلاوه سپس فیلم اعدام فرعون ساخته و نمایش داده شد که بازهم موجب تنش بیشر میان دو کشور شد

نا گفته نماند که مسئله فقط دشمنی و خصومت با دولت مصر نمی باشد بلکه هدف اصلی دشمنی و خیانت نمودن به جنبش آزادیبخش ملی فلسطین هدف بوده است که زیر پوشش دفاع تا کتیکی از ساکنین نوارغزه و اشک تمساح ریختن برای شان و دفاع ازحماس دنبال شده است . در عوض کینه ورزی و دشمنی با محمود عباس رهبر حکومت خود گردان فلسطین برجسته شده است . یعنی دقیقاً همان سیاستی که در ایران دنبال می شود . چونکه با نام خمینی و شیاد و دفاع از وی کردن دشمنان خمینی شیاد که کودتا کرده و قدرت را قبضه نموه و به انحصار خودشان در آورده اند تا که بتوانند زیر نام خمینی شیاد دست به تصیفه ی گسترده ی پیروان و حامیانش زده شود آنگونه که حتی به سیدحسن خمینی هم رحم نمی کنند . اکنون نیز خیلی وقت است که مشابه ی همین سیاست در فلسطین دنبال می شود . زیرا که بنام فلسطین و دفاع از مردم فلسطین به خصوص ساکنین نوار غزه با متهم کردن رئیس جمهور مصر اینگونه به جنگ محمود عباس رهبر حکومت خود مختارفلسطین اقدام شده است که زیر چتردفاع از حماس در برابر ساف یا برج در برابر بارو این سیاست کثیف دنبال شده است:

"موضوع شرم آور در اين زمينه اينست كه آمريكا و صهيونيستها براثر مواجهه با فشار عظيم افكار عمومي جهان بويژه پس از رسوائي ناشي از حمله به "ناوگان آزادي"، درصدد يافتن راه حلي به منظور پايان دادن به اينهمه رسوائي بوده‌اند ولي با موضع مشترك محمود عباس و رژيم قاهره مواجه شده‌اند كه براي استمرار محاصره در غزه اصرار مي‌ورزند! روزنامه صهيونيستي "هاآرتص" فاش كرد محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان طي ديدار اخيرش با اوباما، از وي خواست براي شكستن محاصره غزه، اسرائيل را تحت فشار قرار ندهد! زيرا پايان محاصره غزه به منزله تقويت "حماس" خواهد بود. اكنون رمز و راز اصرار مبارك براي حفظ سلطه محمود عباس بر تشكيلات خودگردان بهتر قابل درك است و اين دقيقا همان موضعي است كه رژيم تل آويو آنرا ديكته كرده است. محمود عباس حتي در ديدار با سران لابي صهيونيستي در آمريكا با وقاحت هرچه تمام‌تر اعتراف كرد كه اصرار وي به ادامه محاصره غزه از اسرائيل هم بيشتر است. چرا كه تقويت حماس، بيش از رژيم صهيونيستي به زيان وي و همفكرانش در تشكيلات خودگردان تمام شده و خواهد شد. مبارك و محمود عباس بيشرمانه تصريح مي‌كنند كه شكستن محاصره غزه، تلاش‌هاي 3 ساله براي نابودي حماس را با شكست مواجه مي‌كند و به استحكام روزافزون مقاومت اسلامي در منطقه منجر مي‌شود. رژيم قاهره در جديدترين اقدام، عمروموسي، دبيركل اتحاديه عرب را از طريق گذرگاه رفح به غزه فرستاد. "عمروموسي" يافته‌هاي خود از اين ديدار چند ساعته از غزه را به اطلاع مبارك و ساير سران رژيم مفلوك قاهره، محمود عباس و تمامي دست اندركاران در جبهه ارتجاع عرب و حتي سران رژيم صهيونيستي برساند و به آنها بفهماند كه همبستگي در غزه يك نمايش نيست بلكه انعكاس شكست خوار كننده‌اي است كه جبهه دشمنان انسانيت آنرا خود بر خود تحميل كرده‌اند و ناچارند طعم تلخ شكست دردناك در برابر اراده انسانهاي از جان گذشته را در ذائقه‌هاي خود بچشند. دقيقا به همين دليل است كه امروزه رژيم مبارك را "همدست صهيونيستها" و عامل اصلي استمرار محاصره غزه مي‌شناسند."


در خاتمه اینکه آخر چگونه می توان قبول کرد رژیم ضد بشری کودتائی نامشروع که در 31 سال گذشته آنگونه فضای طاقت فرسا و تحمل نا پذیری را به مردم ایران تحمیل نموده است به خصوص وضعیت اسفباری که محرومان وتهی دستان در ایران دارند که بازار اندام فروشی رایج شده تبدیل به ک کا نال ممر در آمد موقتی مرگ تدریجی محرومان شده است . ضمن اینکه بازار تن فروش روز بروز داغ و گسترده تر می شود تا جائیکه دختران و زنانایرانی هم به شیخ نشینان منطقه قاچاق می شوند . همچنین بیش از 80 % جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و ایران رتبه دار فراز مغزهاست . به ویژه اینکه رتبه دار اولی مصرف کنندگان مواد مخدر در جهان هم می باشد . بنابراین زمانیکه اینگونه باشهروندان ایرانی بر خورد می شود چگونه حاکمان چنین رژیم ضد بشری قرون وسطائی می توانندکه دلسوز و حامی ساکنین نواز غزه در فلسطین باشند ؟ مشروط بر اینکه نه حاکمان ونه قلم بر دستان مدافع شان هر گز شهامت بیان این واقعیت راندارند تا که اعتراف کنندکه چه نقشی در تقویت مادی وتبلیغاتی و تسلیحاتی جنبش حماس علیه ی ساف داشته اند و چرا تلاش خائنانه نمودند تا حماس را مقابل ساف قراردهند و جنگ خانگی میان حماس و ساف بر پا شونکه عاقبت منتهی به جدا سازی نوار غزه با اسماعیل هنینه شد .تا اینکه فرصت نفوذ در حماس و بستر بر پائی جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی محمود عباس و اسرائیل و رهبران کشور های عربی از جمله حسنی مبارک رئیس جمهور مصر فراهم شود و بشود اینان متهم به سازشکاری با اسرائیل و خیانت متهم کرد . در صورتیکه حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی نا مشروع ایران نه سنی ونه عرب هستند که قرار باشد در کسوت دایه نزدیک تر از مادر برای فلسطینیان به خصوص حماس و ساکنین نوار غزه ظاهر دایه شوند. آنهم با وجود اینکه در چندسال گذشته شاهد بوده ایم که چگونه پس از برپائی دو جنگ 33 و 22روزه با اسرائیل مشخص شد که پیام این مهربانی دایه نزدیک تر از مادر برای مردم فلسطین و لبنان و حتی عراق و افغانستان چگونه بوده است؟

هوشنگ - بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1389/13890326/13890326_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی چهار شنبه 26 خرداد ماه سال 1389