" وارونه گوئی و تلاش مذبوحانه شیخ منصور لقائی برای مانع شدن از دیپورت در گفتگو با رادیو فارسی اس بی س (SBS) در استرالیا"

آخوند منصور لقائی که طبق نظر و تأکیدات مقامات امنیتی دولت استرالیا می بایست تا آخر این ماه ژوئن سال جاری میلادی این کشور را به اتفاق فرزند پسرش ترک کند . مدتی است که پس از صدور رأی نهائی مبنی بر ترک خاک استرالیا بهر تر فند و دست آویز و جنگ روانی تبلیغاتی آویزان روی می آورد تاشاید مانع از تصمیم رأی صادره بر دیپورت وی و فرزندش از استرالیا شود . از جمله اینکه در شنبه 12 ژوئن در گفتگوئی که با رادیو فارسی سراسری دولتی اس بی اس (SBS) داشت که از ملبورن استرالیا برنامه یک ساعته هفتگی پخش می کند و مجری آن پیمان جمالی است که بیش از 3 سال پیش از ایران به ملبورن آمده است . البته این رادیو دولتی می باشد که می بایست در خدمت ایرانیان مقیم استرالیا باشد ونه اینکه در خدمت حامیان و وابستگان رژیم ضد بشری و بلند گوی تبلیغاتی شان باشد . آنهم عنصر نا مطلوبی که دولت اینجا تشخیص داده است که می بایست وی با فرزند پسرش این کشور را ترک نماید . بدتر اینکه نوع سئوال و پرسش های انجام شده در این گفتگوی رادیوئی گذشته از تتاقض و وارونه گوئی ها که داشت همراه با کتمان کردن حقایق بود. از سوی دیگر تلاش می شد که دادگاه و دستگاه اطلاعاتی و امنیتی استرالیا بر زیر سئوال برده شود که بطور غرض ورزانه و بدون ارائه ی دلیل و مدرک پاسخگوئی تصمیم گرفته است که یک عنصرفعال مذهبی بی گناه با پروندده سازی برایش ساختن از این کشور را اخراج کند . در صورتیکه همین گفتگوی متناقض با پیمان جمالی گوینده ومجری این رادیو فارسی اس بی اس (SBS) که شیخ منصور لقائی داشت خود گویای برجسته کردن خیلی از حقایق عمدی وارونه شده بود . بطور نمونه جائیکه شیخ منصور لقائی بدون آنکه بگوید چراپس از اینکه بعنوان کارشناس شرعی ذبح اسلامی دام گوشتی باویزای توریستی وارد استرالیا شد . چرا پس از تمام شدن اعتبار ویزای توریستی اش از بازگشت به ایران خود داری نمود و بطور غیر قانونی به اقامت غیر قانونی خود ادامه داد؟ چرا مسئول تشکیل انجمن محبان امامم حسین در سیدنی برای دنشجویان بورسیه ای رژیم ضدبشری حاکم بر ایران شد ؟ یا چرا در ادامه تلاش برای ساختن مسجد امام حسین در آبورن اقدام کرد و خود را حامی جامعه ایرانی مقیم سیدنی معرفی کرد و وانمود نمود که گویا در خدمت ایرانیان مقیم سیدنی می باشد . ولی توضیح نداد که این شیخ ایرانی متولداصفهان چگونه می تواند در خدمت جامعه ی ایرانیان مقیم سیدنی باشد که اعتراف کرد دختر14 ساله اش چون در اینجا متولد شده است فارسی نمی داند و اگر قرار باشد که وی با فرزند پسرش به ایران بازگردد مجبور است که این دختر 14 ساله ی شهروند استرالیائی را نیز با خودش به ایران بر گرداند که در آنجا بدلیل اینکه فارسی نمی داند با مشکل مواجه می شود . حال بماند که در ایران بیش از 4 میلیون دانش آموز وجود دارند که بدلیل فقر اقتصادی خانواده ها قادر به رفتن مدرسه نیستند و از نعمت خواندن ونوشتن محروم می باشند . البته برای شیخ منصور لقائی این موضوع مهم نیست . چون نگران خود و دختر 14 ساله شهروند استرالیا است که فارسی نمی داند . عجیب است با وجود اینکه همسر و دو فرزند دیگرش هم شهروند استرالیا می باشند . ولی شیخ منصور لقائی می خواهد دختر 14 ساله اش را همراه خود به ایران ببرد.

همچنین شیخ منصور لقائی در این گفتگو توضیح نداد که ایشان چگونه شیخ ایرانی می باشد که به جای حمایت شدن از سوی ایرانیان که طبق اعتراف خودش در بدو ورود در خدمت اینان بود ولی ایشان از سوی یک کشیش مسیحی و برخی از مسلمان لبنانی مورد حمایت واقع شده است. طوریکه بازهم طبق اعتراف خودش از طریق وکلای لبنانی تلاش کردند تا که قانون استرالیا را به نفع پرونده ی ایشان تغییر دهند تا که تلاش صدور حکم قطعی دستگاه امنیتی اینجا برای دیپورت کردنش خنثی شود ولی موفق نشد . زیرا که نیاز به تغییر قانون از طریق سنا و پارلمان بود که به اندازه کافی حامی نداشته است .

اما مهمترین بخش این گفتگوی رادیوئی مربوط به سئوالی بود که که از سوی مجری رادیو پرسیده شد اگر شما در ایران بودید و همین کیس مشابه را داشتید در آنجا چه اتفاقی ممکن بود برای شما بی افتاد؟ شیخ منصور لقائی بدون توجه به وقایعی که در یک سال گذشته در ایران رخ داده شد که با موج دستگیری هایی معتترضان ومنتقدان به تقلباتت گسترده ی نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد سال 88 همراه بود و در ادامه محاکمه ای نمایشی و فرمایشی فله ای یک صد نفره ی تلویزیونی شروع شد که سر دژخیم ابوالقاسم صلواتی بطور کیلوئی اتهام به اتها وارد کرد و صلواتی هم متهم و محکوم شان کرد و ا حکام زندان و حتی اعدام برای برخی از قربانیان متهم صادر نمود . همچنین بدون در نظر گرفتن این واقعیت که دختر شهروند فرانسوی بی گناه که در اصفهان ربوده و باز گشت شد تا که هم موجب شود پرونده ی رقبای مغلوب سنگین تر گردد . هم وی قربانی دسیسه و توطئه ی گروگان گیری شود که در نهایت آزادن کردنش منتهی به تعویض آزادیعلی وکیلی راد قاتل تروریست دکتر شاپور بختیار در پاریس شد که آخرین نخست وزیر شاه بود . اما شیخ منصور لقائی با وقاحت آخوندی و وارونه کردن حقایق طلبکارانه گفت کاش وی هم یک شهروند استرالیائی همچون شهروند فرانسوی در ایران بود که محاکمه می شد. زیرا که با وجود اینکه وی اتهام جاسوسی داشت ولی هم آزادانه از خود در دادگاه دفاع کرد و آزاد شد .ولی در اینجا حتی دستگاه امنیتی به وکیل من نگفته اند که اتهام من چیست؟! در صورتیکه خودش در این گفتگو اقرار کرد که موقع باز گشت از ایران زمانی که در فرودگاه به وی مشکوک شده بودند و مورد سئوال و پرسش واقع شد و وسائل وی مورد بازرسی واقع شد در بین نوشته های همراه وی جزوه تئوری پردازی فلسفه ی جهاد یافت شد . یعنی همان ابزار توجیه گر اقدامات تروریستی و مجوز صدور پروانه مرگ خیلی از مخالفان ایرانی و منتقدان سایر اتباع کشورهای دیگر از جمله سلمان رشدیی نویسنده کتاب آیات شیطانی در برون مرز بوده است . یافت همین دست نوشته موجب افزایش ضریب حساسیت دستگاه امنیتی استرالیا نسبت به وی شد و این پرونده گشوده ماند تا اینکه پس از چندین سال که شیخ منصور لقائی تلاش کرد تا با حمایت جلب کردن بعضی از لبنانی ها ووکیل مدافع بقول خودش بتواند قانون در پارلمان استرالیا را تغییر دهند تا وی بتواند بماند . ولی موفق نشد و در نهایت سر نوشت این پرونده منجر به تصمیم دیپورت وی وفرزندش از استرالیا شده است که همانگونه که در ابتدای این نوشتار اشاره شد شیخ منصور لقائی و حامیانش از جمله یک کشیش مسیحی لبنانی تلاش کردند تا حتی با تجمع 200 نفره که فقط کمتر از انگشتان دست ایرانی در میان شان بود در کنبرا دست به تظاهرات اعتراضی بزنند و بساط معرکه گردانی نماز خوانی دائر کنند تا مانع از دیپورت وی شوند که این تلاش مذبوحانه هم نا کام ماند تا اینکه آخرین ترفند وی ترتیب دادن این گفتگوی تناقض آمیز با پیمان جمالی مجری رادیو فارسی اس بی اس (SBS) بود که این گفتگو هم آنگونه ضد و نقیض بود که به جای زیر ابرو برداشتن چشم کور کرد و به احتمال زیاد شیخ منصور لقائی آخر این ماه میلادی می بایست که با فرزندش استرالیا را ترک کند .

28 خرداد ماه سال 1389