گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 8 تیر - 89
راه حل ! (گفت و شنود)
گفت : آخه در رژیم از رأس تا ذیل که هست آلوده
دزدانی که 31 سال باهم چاپیده و خوردند فالوده
معلوم است قطع منافع برخی از دزدان دارد خطر
شاکی معترض ، با هم می سوزاند خشک و تر
کنون داستان جنگ گرگ های حامی رهبر چلا ق
شده مثل آن مدعی بازحو روانکاو بر دست شلا ق
بنز تیزروی موتور عقبی داردکه نام ش هست الاغ
راه حل داده ، گفته که ا زدواج هست عامل طلا ق
گفت: دولت از چند هفته قبل طي بخشنامه اي به تمام شركت ها و مراكز دولتي دستور داده است كه فقط به روزنامه دولتي ايران آگهي بدهند!گفتم: خب! چه عيبي دارد؟! آگهي شركت هاي خصوصي كه سر جاي خودش هست.گفت: بعد از اين بخشنامه دولت معلوم شده كه بسياري از شركت ها ظاهر خصوصي دارند ولي واقعا وابسته به دولت هستند و به آنها گفته شده حق ندارند غير از روزنامه دولتي ايران به هيچ روزنامه اي آگهي بدهند!گفتم: خب! ديگه چي؟! گفت: تازه اعلام كرده اند قرار است 10درصد از يارانه مطبوعات در سال 89 را هم به روزنامه ايران بدهند!گفتم: اولا كه دولت، مطابق قانون حق ندارد روزنامه داشته باشد و ثانيا؛ يارانه ها نيز مصوبه مجلس است و دولت نمي تواند آن را به روزنامه خودش اختصاص بدهد.گفت: به احتمال زياد برخي از اطرافيان آقاي رئيس جمهور قصد دارند با اين اقدامات به جايگاه و محبوبيت ايشان لطمه بزنند.گفتم: اتفاقا اطرافيان رئيس جمهور در توجيه اين اقدام خود گفته اند برخي از مطبوعات و شركت هاي دولتي در جريان توزيع آگهي ها سوء استفاده هاي شخصي مي كردند و بخشنامه دولت براي مقابله با اين سوءاستفاده ها صادر شده است!گفت: اين چه راه حلي است؟! مگر براي جلوگيري از سرقت، جلوي مغازه ها ديوار سربي مي كشند؟! بايد با دزدي مقابله كرد نه اين كه صورت مسئله را پاك كرد.گفتم: چه عرض كنم؟! از شخصي كه خيلي ادعاي جامعه شناسي و روان شناسي مي كرد پرسيدند، اصلي ترين علت طلاق
چيست؟ جواب داد؛ ازدواج!!
گفت: سر گنده بیرون زده شده از زیر لحاف
چون میان سرباز جو با دولت افتاده اختلاف
گفتم : مگر دوباره شده چه خبر؟
که سربازجو چنین رفته سر منبر؟
کفت : سربازجو رو کرده بخشنامه با دستور
که ابلاغ شده از سوی مشاور رئیس جمهور
به شرکت های دولتی که اینان هستند مجبور
آگهی شان دهندبه روززنامه دولتی حامی سانسور
گفتم : مگر حق ندارد روزنامه ی دولتی ایران؟
آگهی تبلیغاتی دولتی گیردکه سربازجو شده حیران!
گفت : آخه سرباز جو مدعی است حق ندارد دولت
طبق قانون روزنامه داشته باشدتاتبلیغ کندعلیه ملت
گفتم : چرا کنون سربازجو این موضوعع را کرده رو؟
چه بوده دلیل خفقان و خاموش بودننش این بچه پررو؟
گفت: آخه تبلیغ با هزینه کلان می گرفت، بود خاموش
کنون تبلیغ و پول قطع شده ،علیه ی دولت کرده خروش
گیر داده که چرا باید 10% یارانه ها ی مطبوعات؟
داده بشه به روز نامه دولتی با آگهی های تبلیغات
گفتم : دلیل اینکار دولت چیست؟
مخاطب مورد نظر سربازجو کیست؟
گفت : دولت می خواهد تا مطبوعات نکنند انتقا د
یا تسلیم شوند در برابر دولت و پاسدار احمدی نزاد
یا به حساب کنترل کنند سوء استفاده دزدان بییت المال
تابا سو ء استفاده یشخصی ، آسان نشوند صاحب مال
مدعیست چرا جای قطع یارانه و آگهی تبلیغاتی روزنامه ها
دولت مبارزه نمی کند با دزدی ها به جای صدور بخشنامه ها؟
گفتم : چرا سرباز جو ی با فرافکنی داده است پیشنهاد؟
گفته جای قطع یارانه مطبوعات، بسته شودجیبان گشاد
گفت : آخه در رژیم از رأس تا ذیل که هست آلوده
دزدانی که 31 سال باهم چاپیده و خوردند فالوده
معلوم است قطع منافع برخی از دزدان داردخطر
شاکی معترض ، با هم می سوزاند خشک و تر
کننون داستان جنگ گرگ های حامی رهبر چلاق
شده مثل آن مدعی بازحو روانکاو بر دست شلاق
بنز تیزروی موتور عقبی داردکه نام ش هست الاغ
راه حل داده ،گفته که ازدواج هست عامل طلاق