گزیده خبر های 5 تیر - 89
سپاه: اگر کشتی‌ها بازرسی شوند واکنش "خاص" نشان می‌دهیم
http://www.fararu.com/vdcbf0bs.rhbgwpiuur.html
اینگونه اعتراف آشکار وموضع گیری تهدید آمیز کردن البته از موضع ضعف قدرت نمائی شده است نشاند هنده ی این واقعیت است که کشور بطور دربست در اختیار ارگان فاشیستی کودتائی پاسداران می باشد و رهبر لوطی جماران و ارتش کاره ای نمی باشند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهدید کرده است که اگر آمریکا و متحدانش بخواهند در اجرای قطعنامه جدید شورای امنیت از کشتی های ایرانی بازرسی. کنند، با واکنش سپاه روبرو خواهند شد.
فیلم : گزارش خبرنگار صدا و سيما از تولید خرمای حلال و اينکه بزودی محصولات حلال تمام بازارهای مهم دنيا را تسخير خواهد کرد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18479
اگر علاقمند به خندیدن هستید به این فیلم کمدی حلال بازی برای تسخیر کردن بزودی جهان از تولیدات حلال نگاه کنید . چونکه آن روی سکه ی تغییر اصلاح مدیریت جهان است که پاسدار گماشته احمدی مبتکر و مجری آن می باشد . پس خنده را از دست ندهید و این فیلم را به بینید . به ویژه شیوه ی یخ زده گزارشگر حلال شده بیش از سایر ادعا های مضحک در این گزارش خنده دار می باشد. ناگفته نماند که روش حلال کردن قربانیان در بازداشتگاه کهریزک نمونه ای دیگر از ذبح شرعی انسان و مباح یا حلال کردن خون شان از سوی بیت جماران و پاسداراان کودتاگر می باشد.
عکس / حاشیه نشینان اردبیل
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18466
توجه داشته باشید که تصاویر لینک ضمیمه شده نه نوار غزه است که مسئولان رژیم ضد بشری خواهان شنیدنش باشند . نه ساحل آبی دارد که قرار است پاسداران کودتا گر کشتی آذوقه بسویس رهسپار نمایند ، بلکه حاشیه ی شهرستان اردبیل است که در دوران رفسنجانی پاسدار گماشته احمدی نژاد استاندارش بوده است که اکنون این چنین آثار خدماتی و رفاهی وی ببار نشسته است .
قاچاق زنان و دختران در مشهد
مقابل فیلم کمدی حلال کردن این گزارش تراژدیک هم می باشد .ایکاش وقت مشکل حاشیه نشینان شهر ستان اردبیل بود که اگر چنانچه وضعیتی نه اسفبار تر از ساکنین نوار غزه نداشته باشند وضع شان بهتر هم نمی باشد . زیرا که جایتکاران حاکم رژیم ضد بشری که این روز ها از هر سو هوارشان علیه ی بی حجابی بلند است شرایط طاقت فرسای زندگی مردم محروم و فقیر کشور را آنگونه کرده اند که اینان مجبورند دختران شان را به عقد یا صیغه ی کسانی در آورند که قاچاقچی فروش شرافت وتن انسان می باشند . یعنی شیوه ی عریان تحمیلی ذبح کردن انسان هامی باشد که از سوی حاکمان ضد بشری تمیل شده است.
خبرگزاری هرانا - اخیرا یک باند قاچاق زنان و دختران در مشهد شناسایی شده‌اند که باز هم بر گستره ی این عمل غیر انسانی مهر تائید می زند.اعضای آن پس از شناسایی خانواده‌های فقیر که برای سفر زیارتی به این شهر می آمدند، دختران این خانواده‌ها را به عقد خود درآورده و سپس به یکی از کشورهای همسایه برده و در آنجا برای فحشا می‌فروختند. خبرگزاری افق که این خبر را منتشر نموده، از افشای جزئیات بیشتر خودداری کرد.گفتنی است به تازگی و بر اساس گزارش سالانه بررسی قاچاق انسان در جهان که توسط وزارت خارجه آمريکا تهيه می‌ شود، عملکرد دولت ايران به دليل عدم انطباق قوانين با حداقل معيارهای حقوقی و نيز عدم تلاش برای مبارزه با برده‌داری مدرن، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.
معاون مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی اصفهان:هر ترم، 8 دانشجوی دانشگاه خودکشی می‌کنند
اینهم یک نمونه دیگر اعتراف ذبح شرعی یا حلال کردن خون دانشجویان در دانشگاه ها می باشد که در راستای اسلام طالبانی دانشگاه ها دنبال می شود که شیوه ی عمل یا اقدام کردن از طریق اعمال فشار و تهدید و محدودیت ایجاد کردن برای دانشجویان در دانشگاه ها دنبال و اجرا می شود که چنین بازتاب جنایتکارانه ی ضد انسانی در بردارد؟.
ايسنا : معاون مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه هر ترم حدود 8 نفر از دانشجویان این دانشگاه اقدام به خودکشی می کنند، گفت: با اقدامات به موقع، از خودکشی منجر به فوت جلوگیری کرده‌ایم.مهرداد دشتی درگفتگو با ایسنا، با اشاره به افزایش مصرف سیگار در دوران امتحانات اظهاركرد: دانشجویان در این دوران به مصرف موادی همچون ریتالین، شیشه و تریاک روی می آورند.وی با اشاره به تاثیر فوق العاده این مواد در ابعاد فکری، عاطفی و جنسی مصرف کننده، افزود: یادگیری مهارت‌های زندگی و مشاوره تحصیلی در طول ترم مهم ترین راهکار برای جلوگیری از مصرف مواد در دانشگاه است.دشتی مهمترین معضل این مرکز با افکار خودکشی دانشجویان این دانشگاه را، ضعف دانشجویان از نظر مهارت های فردی، مدیریت استرس، مدیریت زمان، مهارت حل مساله و خودشناسی دانست.معاون مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی اصفهان در دسترس بودن مواد مخدر را عامل دیگر مصرف مواد توسط دانشجویان دانست و گفت: فرد مصرف کننده در دانشگاه نباید احساس امنیت کند.وی در ادامه رابطه گرم و صمیمی اساتید و دانشجویان در دانشگاه را بزرگترین سرمایه در زمینه‌های روحی و روانی و عامل ایجاد حس غلبه بر ضعف دانشجویان دانست.دشتی با اشاره به دیگر مشکلات دانشجویان در دوران امتحانات، راهکار مقابله با ناهنجاری‌ها در دانشگاه‌ها را ایجاد رابطه موثر، و یادگیری ضرورت زندگی اجتماعی در برخورد با طبقه‌ها و اقشار مختلف جامعه دانست.
حملات معاونت اطلاعات سپاه به دراویش گنابادی در کرج + عکس ماموران سپاه
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18468
قیافه های دژخیم و آدم کشان حرفه ای اطلاعاتی پاسداران کودتاگر که در تصاویر هست . البته اینان همه جا برای سرکوب و ضرب و شتم کردن وحشیانه حضور دارند . آنگونه که حضور شان ا ز توی خیابان ودانشگاه و پارک ها و جلوی درب زندان اوین و بازار مکاره ی موسوم به مجلس گرفته تا در بهشت زهرا و بر سر مزار شهدا تا تهاجم به دراویش گنابادی در کرج که تصاویرشان در لینک ضمیمه شده است حضور پررنگ دارند که برای مأموریت ضد انسانی خود با موتور وبی موتور بطور مأموران ویژه ی سرکوبگری هستند که زمانی هم پوشش دانشجویان بسیجی نمایان می شوند .
ربودن و شکنجه وحشیانه عروس منصور اسالو توسط مامورین وزارت اطلاعات
بازهم طرح ذبح شرعی اسلام طالبانی نیمکاره ی دیگری که گزارش شده است که متعلق به خانواده ای است که یک عضو آن مدتی است که به بند اسارت و زنجیر کشانیده و حاضر نشده است تا که در برابر سلاخان و قصابان دژخیمان تیغ بر کف ذبح شرعی کن تسلیم شود و بر ذبح شرعی نمودن و خون مباح و حلال کردن انسان های آزادیخواه مهر تأئید بزند ولی اکنون بهای این مقاومت و ایستادگی را به جز خودش می بایست عضو ربوده شده ی دیگر خانواده اش نیز به پردازد.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی ایران" روز گذشته خانم صمدی عروس منصور اسالو رئیس سندیکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه توسط 3 تن از مامورین وزارت اطلاعا ربود شد و مورد شکنجه وحشیانه آنها قرار گرفت.روز چهارشنبه 2 تیرماه حوالی ساعت 17:30 هنگا می که خانم زویا صمدی عروس منصور اسالو رئیس سندیکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه از محل کارش عازم منزل بود در ایستگاه متروی کرج وقتی که از مترو پیاده شد تا مسافرین بتوانند از مترو خارج شوند مورد یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفت. آنها در مقابل چشمان بهت زده مسافرین که شاهد صحنه یورش وحشیانه و غیر انسانی مامورین وزارت اطلاعات بودند موهای خانم صمدی را چنگ زدند و در حالی که او از موهایش گرفته بودند و می کشاندند وی را مورد ضرب وشتم قرار می دادند. خانم صمدی فریاد می زد و تقاضای کمک می کرد و به مسافرین اعلام می کرد که من عروس آقای اسالو هستم همزمان برای ممانعت از اعتراض و فریاد کمک بر دهان او چسب زدند و ربودند و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.سپس خانم صمدی که توسط سه نفر ربوده شده بود سوار بر یک ماشین نمودند و به یک نقطه نامعلومی با خود بردند.او را در سلولی که در نقطه نامعلومی بود قرار دادند . سپس به او دستبند ،پابند و چشم بند زدند و به جایی او را بستند و برای مدت طولانی تحت وحشیانه ترین شکنجه ها قرار دادند.ضربات و حشیانه بر سر و صورت او متمرکز بود و همچنین سر او را بارها به دیوار کوبیدند. آثار شکنجه بر تمامی اعضای بدن او عیان است و باعث پارگی لثه،آسیب دیدگی دندانها،متورم شدن سر،زخمی شدن دستها و پای راست و همچنین تمامی بدن او در اثر این شکنجه های وحشیانه کبود شده است. مامورین وزارت اطلاعات هنگامی که او را مورد شکنجه وحشیانه قرار می دادند با فریادهای وحشیانه به خانم صمدی می گفتند: «تو باید تعهد بدهی که اگر اسالو آزاد شد نباید اینجا بمونه و نباید کاری انجام بده».مامورین وزارت اطلاعات پس از ساعتها شکنجه و اذیت وآزار جسم شکنجه شده و در شوک فرو رفته او را حوالی ساعت 21:45 به زیر پل سید خندان انداختند و آنجا را ترک کردند.آنها همچنین به او تاکید کردند که نباید شکایت کند و در این مورد با کسی صحبت کند در غیر اینصورت عواقب آن را خواهد دید.خانم زویا صمدی علیرغم گذشت نزدیگ به 24 ساعت هنوز در شوک بسر می برد و وضعیت عادی خود را باز نیافته است.اوچند ماه است که ممتد مورد تهدید تلفنی بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارد و حتی یک بار او را به شعبه 14 دادگاه انقلاب احضار کردند . وقتی که خانواده به آنجا مراجعه می کند به آنها گفته می شود که ما چنین احظاریه ای را صادر نکرده ایم. مامورین وزارت اطلاعات سال گذشته خانم صمدی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و قصد ربودن او را داشتند.
نامه شیوا نظرآهاری خطاب به پدرش: تو یادم دادی که نشکنم پدر
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18457
بازهم نامه ی افشاگرایانه ی یک دختر روزنامه نگار در بند که رسوائی و ضعف و شکست دژخیمان شکنجه گر و بازجویان را به نمایش گذاشته است که در خدمت پاسداران کودتا گر و رهبر لوطی جماران می باشند که اکنون شکست محرز شان در برابر عزم جزم روحیه مقاوم و شکست و خستگی نا پذیر قربانیان اسیر و در بند زنندانی این چنین برجسته و نمایان شده است .
آیت الله خزعلی> علت دفن آیت الله منتظری در حرم حضرت معصومه(س)
http://www.fararu.com/vdcjxmei.uqeyizsffu.html
آخوند انجمن حجتیه ای ضمن اعتراف به غدیری کردن دولت و مجلس امام زمانی و وادار کردن وکیل الدوله های بازار مکاره ی موسوم به مجلس به توبه وغلط کردن شان همچنین تأکید مبنی که اینان نه اینکار را پذیرفتند که خوش شان هم آمد. از سوی دیگر اعتراف کرده است که از ترس دستگیری آقازاده مهدی اگر چنانچه روزی دروغ نامه ی کیهان را نبیند ناراحت است تا ثابت کند که پرونده سازی و تهدید کردن این دروغ نامه چگونه کار برد دارد ؟ همینطورر ثابت کرده است که سمت و سو ونگرش وی چگونه می باشد؟
دبيركل بنياد بين‌المللي غدير گفت: 265 نفر از نمايندگان مجلس غديري شدند و در دوره نهم رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد تمام وزراي ايشان غديري شدند و در دوره دهم هم چون تازه است شايد ديداري داشته باشم تا تمامي آن‌ها غديري شوند. دبيركل بنياد بين‌المللي غدير با بيان اين‌كه « من اگر روزي روزنامه كيهان را نبينم آن روز ناراحتم» با اشاره به تصميماتي كه در روز يكشنبه اخير در مجلس گرفته شد، گفت: امروز خطاب به نمايندگان مجلس صحبت مي‌كردم، به آن‌ها گفتم بگوييد اشتباه كرديم و از اين صحبت آن‌ها آن‌قدر خوش‌شان آمد كه آمدند و با من صحبت كردند و گفتند الان ما داريم برگه‌اي تنظيم مي‌كنيم براي مجلس برقرار کردن و دوباره بايد تمديد شود. به امام راحل گفتم كه نوه شما فرزند آقا مصطفي مخالفت‌هايي مي‌كند و برخي مواقع كلت مي‌كشد. ايشان گفتند «بزنيد توي سرش» پس ما بايد مراقب علاقه‌مان به اولاد باشيم.. «اگر به جاي درود به خميني بگويند مرگ بر خميني من راه خود را ادامه خواهم داد» و اين چنين شد كه آقاي بهشتي در نظر خود تغيير ايجاد كرد و همچنان ايستادگي نمود. مدتي قبل از سوي قوه قضاييه اعلام شد كه اغتشاش‌گران بدانند وضع‌شان بهتر از ريگي نخواهد بود، بسيار خوشحال شدم و از اين نوع واكنش قوه قضاييه به وجد آمدم. وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مورد فوت آيت‌الله منتظري گفت: چقدر قشنگ ايشان اين محيط را اداره كردند. منتظري را ببريد به حرم دفن كنيد، درجايي كه جاي بزرگان است و بايد دانست كه اگر آقاي منتظري در داخل خانه‌اش دفن مي‌شد، گنبد و گلدسته درست مي‌كردند،اما ديگر در حرم گنبد و گلدسته‌اي نيست
.