گزیده خبرهای 7 تیر - 89
فرانسه سرانجام قجرعضدانلو را بر كروبي و موسوي ترجيح داد (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890407/2.htm#other208
بالاخره سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده ساز طاقت نیاورده و مجبور شده است تا که سکوت خود در برابر گرد همآئی بزرگ حامیان مجاهدین و شورای ملی مقاومت در اطراف پاریس را بشکند . تا به حساب خودش یک تیر دو نشان زده باشد . یعنی اینکه هم انتقام حیوانی اش از این گردهمآئی افشاگرانه مجاهدین را گرفته باشد ، هم اینکه پاچه رقبای مغلوب دوم خردادی را هم سخت گرفته باشد . البته بیشترین ناراحتی این سربازجوی منفور ضد بشر از این واقعیت است که چرا فرانسه به خصوص پاریس همچون گذشته میدان تاخت و تاز تروریست های اعزامی از ایران نیست تاکه بتوان همچون گذشته به آسانی هم مخالفین را ترور کرد. هم اینکه با تهدید و باج دادن های کلان به دولت فرانسه امتیاز همکاری مشترک با دستگاه اطلاعاتی و امنیتی ی فرانسه علیه ی مخالفین به خصوص هواداران و اعضای مجاهدین و شورای ملی مقاومت کسب نمود و همچنان این سیاست را دنبال کرد . به خصوص این که چند سالی است بدلیل لو رفتن توطئه های ضد انساننی تروریستی حاکمان تهران ودست داشتن شان نه در ترور مخالفان در برون مرز که رو شده است ، بلکه ربودن اتباع کشور های اروپائی و آمریکائی به خصوص فرانسوی برای باج گیری هسته ای و معاوضه تروریست هایش هم لو رفتته وفاش شده است و نتیجه ی معکوس برای طراحان اعزامی یا داخلی اش در بر داشته است . بنا براین اکنون قابل فهم است که دلیل ضریب سوختتگی سر بازجو حسین شریعتمداری از گردهمآئی بزرگ حامیان مقاومت در پاریس به مناسب بزرگداشت 30 خرداد ناشی از چیست؟ به خصوص اینکه در این مراسم همه شرکتت کنند گان و سخنر انان خارجی ضمن محکوم کردن سران رژیم تروریستی برای پیگیری اهداف هسته ای و اقدامات تروریستی در عراق و سرکوب در داخل کشور از ساکنان اشرف حمایت کردند و خواهان اخراج نام شان از لیست تروریستی از سوی مقامات آمریکائی و تضمین حمایت از مجاهدین اشرف شدند که این اقدام چنین موجب سوختنن وبالا و پائین پریدن سر بازجو حسین شریعتمداری شده است؟
دولت و سازمان اطلاعاتي فرانسه با نااميدي از كارآمدي فتنه سبز، مجدداً به حمايت از گروهك تروريستي منافقين روي آورد.رژيم فرانسه كه تا پيش از اين سعي مي كرد از حمايت علني گروهك منافقين- با وجود ميزباني سران اين گروهك- اجتناب كند، اين بار به گروهك تروريستي ياد شده اجازه داد تا در سالگرد جنايت هفتم تيرماه 1360، تجمعي با حضور مريم قجرعضدانلو ابريشمچي رجوي در شهر تاورني در حومه پاريس برگزار كند. گروهك منافقين براي برگزاري اين تجمع به تمام اعضاي خود در كشورهاي اروپايي، آمريكا و استراليا فراخوان داده بود. همچنين جان بولتون از عناصر تندرو و نومحافظه كار دولت بوش به همراه خوزه ماريا ازنار نخست وزير سابق اسپانيا در تجمع منافقين حضور به هم رسانده بودند.تجمع ياد شده با حمايت پليس و دستگاه امنيتي فرانسه، دو روز قبل از سالگرد جنايت تروريستي منافقين و انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي برگزار شد. خبرگزاري فرانسه حضور جان بولتون نماينده سابق آمريكا در سازمان ملل را با تعجب مخابره كرد و نوشت: اين حضور در حالي است كه آمريكا هنوز سازمان
مجاهدين خلق ]منافقين[ را جزو فهرست گروه هاي تروريستي مي شمارد.
جهت اطلاع
اکنون ثابت شده است که توطئه ی دانشگاه آزاد و قطع کردن دست و کوشش برای حذف کردن رفسنجانی از آن برای اشغال کردنش طرح از قبل برنامه ریزیی شده است زیرا که این دانشگاه آزاده مبلغ 2250 هزار تومان سرمایه و دارائی دارد . بهر حال اکنون بیشتر مشخص شده است که تلاش بر ای حذف رفسنجانی در هر جا که وی نفوذ داشته ودارد یک توطئه حساب و برنامه ریزی شده است که حذف کردن همچناان ادامه دارد. چونکه گزارش خبری جهت اطلاع روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی مورد دیگری از کنار گذاشته شدن رفسنجانی را بازتاب داده است .
ستاد برگزاري مراسم هفتم تير، برخلاف رسم همه ساله، امسال براي خانواده‌هاي شهدا و جانبازان فاجعه انفجار دفتر مركزي ديدار با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را در برنامه قرار نداد! اين ستاد هنوز توضيحي در اين زمينه كه چرا ديدار با كسي را كه از صاحبان اصلي اين مراسم و از موسسان حزب جمهوري اسلامي است از برنامه حذف كرده نداده است. البته خانواده‌هاي شهدا و جانبازان هفتم تير بطور خودجوش ديروز با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ديدار كردند و ايشان مطالب مبسوطي در تجليل از شهيد بهشتي و ساير شهداي هفتم تير و ضرورت وحدت و همدلي بيان كردند كه در شماره امروز روزنامه جمهوري اسلامي به چاپ رسيده است.
اظهارات مرد! شماره یک منافقین
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23183
پس از بر گزاری مراسم گردهمآئی مجاهدین و حامیان شان در پاریس پاسدار سبز علی خان ترکش خورده از پاسدار گماشته احمدی نژاد موازی با سربازجو حسین شریعتمداری مأموریت یافته است که باید دست به شایعه و خبر سازی بزند. البته از ترس تعطیلل شدن کرکره پائین کشیده شدن دکه اش همچون بازتاب مجبور است که هر از گاهی دست به خبرسازی و شایع پراکنی مجهول علیهی مجاهدین بزند تا سر نوشت این یکی هم به دیگری تبدیل نشود ودرش گل گرفته نگردد. برای همین اکنون پس از اجرای مراسم موفقیت آمیز حامیان مجاهدین در پاریس مأموریت یافته است تا که دست به خوشرقصی خبر سازی جعلی بزند تا که برای سایت خبری پاسدار همکار و هم خط و خطوطش شهر دار تهران قالی باف هم خوراک خبر سازی جعلی ساخته باشد که خبرش در پستوی خاانه خبر سازی پاسدار سبز علی خان ساخته و پرداخته شده است تا اینگونه توانسته باشد پاسدار سبز علی خان انتقام گرد همآئی بزرگ افشا گرانه مجاهدین در پاریس را گرفته باشد و عقده و کینه حیوانی اش را نیز خالی کرده باشد. همچنین خوراک تبلیغاتی برای سایت خبری همکار پاسدارش شهر دار تهران فراهم کرده باشد . ضمن اینکه ثابت هم نموده باشد که چیزی کمتر از دروغ نامه سرباز جو کیهان شریعتمداری ندارد .
عدم حضور سران مرد منافقین در این گردهمایی به شایعاتی در خصوص مرگ برخی از آنان از جمله مسعود رجوی مربوط دامن زده و در این گردهمایی نیز شنیده شد که تمامی جنس ذکور منافقین پاریس را ترک کرده اند و فعلا مریم رجوی، مرد شماره 1 این گروهک تروریستی به شمار می رود. تابناک: در اقدامی تکراری و خسته کننده بار دیگر هواداران گروهک تروریستی منافقین (مجاهدین خلق ایران) در حومه پاریس گردهم آمده و به سخنان سراسر حماسه مریم رجوی فرمانده فروغ جاویدان گوش جان سپردند!مریم رجوی در این گردهمایی از ناکامی های ملت ایران در کسب آزادی انتقاد کرد و بدون اشاره به اتفاقات ضد انسانی که در پادگان اشرف رخ می دهد در اظهاراتی جالب گفت: حجاب زورکی را نمی پذیریم، اعدام خاموش را نمی پذیریم، اعمال ضد انسانی رژیم را نمی پذیریم و حکومت دینی به شیوه ایرانی را محکوم می کنیم!شگفت آور اینکه مریم رجوی از چهره معلوم الحال بعثی در عراق به نام صالح المطلق حمایت کرده و گفت: دخالت ایران مانع از آن شد که این مرد مقاوم در انتخابات شرکت کند و عراق را نجات دهد.رجوی سپس از حاضرین خواست تا یکپارچه فریاد بزنند: زنده باد قهرمان ملی عراق، صالح المطلق زنده باد!گفتنی است روزنامه الزمان چاپ بغداد نیز، عدم حضور سران مرد منافقین را در این گردهمایی به شایعاتی در خصوص مرگ برخی از آنان از جمله مسعود رجوی مربوط دانست و در این گردهمایی نیز شنیده شد که تمامی جنس ذکور منافقین پاریس را ترک کرده اند و فعلا مریم رجوی، مرد شماره 1 این گروهک تروریستی به شمار می رود!
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ديدار با رئيس و مسئولان قوه قضاييه:هر فرد مظلومي بايد گرفتن حق خود را در قوه قضاييه احساس كند.خبرگزاري فارس: مقام معظم رهبري با اشاره به خطراتي فرمودند: قوه قضاييه بايد به جايگاهي برسد كه هر فرد مظلومي احساس كند با رجوع به دستگاه قضايي مي‌تواند حق را بگيرد و مظلوميت خود را برطرف كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902080753
اکنون بااین فتوای وارونه ای که لوطی جماران پیرامون دستگاه آلوده به فساد و رشوه و فساد وتبعیض قضائیه داده است . ثابت می کند که بدون شک وی پشت بسیج اراذل و اوباش در جلوی درب بازار مکاره مجلس و عربده کشی و تهدید کردن رئیس آن و به حساب نمایندگانش بوده است . زیرا که اینان نه ولایتی که انگلیسی هستند . اکنون فتوای چنین سناریوی مشابهی را علیه ی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض داده است تا که رئیس انتصابی آن هر چه زود تر تأئید کند که رفسنجانی و ایادی شان دیگر هیچگونه حقی در دانشگاه آزاد ندارند و رهبران رقیب مغلوب هم می بایست بازداشت محاکمه و مجازات شوند.
گزينه‌هاي مطرح براي رياست دانشگاه آزاد اسلامي.خبرگزاري فارس: فرهاد دانشجو، علي اكبر ولايتي، غلامعلي حداد عادل، پرويز داودي به عنوان گزينه هاي رئيس جديد دانشگاه آزاد مطرح هستند و جاسبي و ميرزاده زمينه چنداني در شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي رياست اين دانشگاه ندارند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904070982
فتوای فوق برای قالب کردن یکی از این اسامی نا مبرده که جزو سر سپردگان لوطی جماران یا دولت نامشروع هستند به جای جاسبی مهره ی رفسنجانی می باشد.
يك آمريكايي تازه‌مسلمان در گفت‌وگو با فارس:آمريكايي ها با پذيرش اسلام و حجاب اجازه كار در رسانه را از من سلب كردند.خبرگزاري فارس: يك زن آمريكايي كه به تازگي آئين اسلام و مذهب تشيّع را براي خود برگزيده است، گفت: از زماني كه به اسلام ايمان آوردم و حجاب برتر را انتخاب كردم؛ فرصت حضور و كار در رسانه‌هاي آمريكايي را از دست دادم.
روایت کیهان از نشست هیئت موسس دانشگاه آزاد با حضور موسوی
http://www.fararu.com/vdcg3u9n.ak9zy4prra.html
بهمین دلیل است که پیوسته برای رهبر لوطی جماران و طوطی آلت دست جای دیگری بر نامه ریزان پشت پرده برنامه ریزی می کنند که وی چه مو قع باید ورد صحنه شود و دست به نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن بزند . یعنی این مترسکی ست که در دست کودتا گران و همکاران و جارچیان شان همچون سرباز جو حسین شریعتمداری و دروغ نامه ی کیهان می باشد.
گفتني است علاوه بر اظهارات و نقشه هاي غيرقانوني مورد اشاره براي مالكيت دانشگاه آزاد و تصاحب مبلغ نجومي 250 هزار ميليارد توماني بيت المال كه نه فقط درخور تقبيح بلكه شايسته پيگيري قضايي و جلوگيري از حيف و ميل آشكار بيت المال است، حضور مهندس موسوي در اين جلسه نيز معني دار تلقي مي شود، چرا كه وي به عنوان عامل مستقيم سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا، اسرائيل و انگليس و ايفاي نقش ستون پنجم دشمنان بيروني و ده ها و صدها جنايت و خيانت، بايستي به محاكمه و مجازات كشيده شود و حال آن كه از سوي آقاي جاسبي و با حمايت آقاي رفسنجاني به جلسه هيئت موسس دانشگاه آزاد دعوت شده است!! انتظار آن است كه دستگاه قضايي مسئوليت قانوني و شرعي و ملي خود را در برخورد جدي با اين خيانت آشكار، فراموش نكند. كه مخصوصا با توجه به شخصيت برجسته و دلسوز آيت الله آملي لاريجاني اميد است از اين توطئه پيشگيري شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904070991
توصیه می شود برای اینکه معنی حجاب بر تر را بدانید . آنهم با مسلمان کردن یک زن آمریکائی و صادر کردن حجاب بر تر را بداانید که چیست . حتماً صویر را به بینید.
لاريجاني خطاب به گروه جي 8؛آرزوي تعطيل كردن فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران را به گور خواهيد برد .خبرگزاري فارس: رئيس مجلس با اشاره به بيانيه اخير گروه جي 8 گفت: شما اين آرزو را به گور خواهيد برد كه فعاليت هسته‌اي ايران را تعطيل كنيد، دوره‌اي كه شما مي‌توانستيد با زور در ايران شرايط را تغيير دهيد گذشته است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904070899
این پاسدار اانگلیسی رئیس بازار مکاره ضمن بر ملاا کردن اهداف نظامی هسته ای از سوی دیگر پس از مورد تهاجم واقع شدن از سوی ارا ذل و اوباش و حامیان شان دربازار مکاره اکنون از ترس اینگونه از موضع فرار به جلو عربده کشی هسته ای کرده است.
توتال فروش بنزين به ايران را متوقف كرد
http://www.fararu.com/vdcgx79n.ak9zx4prra.html
طبق عربده کشی پاسدار ا انگلیسی علی لااریجانی اینگونه اقدام ها مهم نیست . زیراکه بقول قللم بر دستان مطبوعات و روضه خوانان رژیم ضدبشری کودتائی غارتگر اینگونه اقدامات ناشی از درماندگی کاخ سفید در برابر تحریم های اقتصادی هسته ای است.
روزنامه انگليسي فايننشال تايمز اعلام كرد شركت نفتي توتال فرانسه فروش بنزين به ايران را متوقف كرده است.
انفجار یک بمب در اراک
http://www.fararu.com/vdcipvaw.t1aup2bcct.html
عجب جامعه ی دینی اید ه آل بدون تبعیض آخوند های عوامفریب و غاارتگر با پاسداران کودتا گر ساخته اند که پس از 31 سال به جای ایجاد اشتغال کامل و رفاه اجتماعی جوانان بیکار از روی نا چاری مجبور به تهدید بمب گذاری در بانک و دارس شده اند. در صورتیکه حاکمان و آقازاده های شان صاحب ثروت های تجومی باد آورده شده اند.
حدود ساعت 10 صبح امروز بمب دست سازی در جنب یک مدرسه در محله طالقانی اراک مردم آن منطقه را نگران کرد. بمب دیگری که در یک بانک کار گذاشته شده بود، نیز توسط نیروهای امنیتی خنثی شد. بر اساس اطلاعات به دست آمده جوانی اقدام به کارگذاشتن این دو بمب در مدرسه و بانک کرده بود و هدف آن دریافت 25 میلیون تومان پول بوده است. بمبهای کار گذاشته شده شامل مواد منفجره دست ساز و یک میکروفن برای بلند جلوه دادن صدای آن بوده این جوان با ورود به بانک بمب دوم را در بانک قرار می دهد و طی نوشته ای به رئیس بانک اعلام می کند که اگر به او پول ندهد بمبی را در بانک منفجر می کند که در همین حین صدای انفجار بمب اولی به گوش می رسد. همین امر باعث فریاد زدن رئیس بانک و فرار جوان می‌شود. اکنون جوانی مذکور که گفته می‌شود کمتر از 30 ساله دارد، متواری است
مرگ 65 هزار هکتار جنگل در ایلام
http://www.fararu.com/vdchi6nm.23nvxdftt2.html
ایرااد ندارد چونکه حاکمان ضد بشر با سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر طبیعی کشور زدن تعهد کویر سازی ایران را بشدت دنبال می کنند . از سوی دیگر تلاش همه جانبه برای سراسر استان های کشور گرد و غبار و خاک گرفتن را توسعه داده اند و بازهم در حال توسعه دادن بیشتر ش می باشند.
65 هزار هکتار از انبوه بلوط زاران رشته کوه غربی زاگرس در استان ایلام به دلیل آنچه جنگل شناسان تغییرات اقلیمی، خشکسالی و نفوذ ریزگردهای عربی در این منطقه عنوان می کنند در حال خشک شدن و قوع تخریب گسترده زیست محیطی است. رشته کوههای زاگرس که چون سدی در برابر هجوم ویرانگر گرد و غبار به فلات ایران محسوب می شود مدت زمانی است که طی فرایندی پیچیده از درون می پوسند و آرام آرام از پا می افتند
تفسیر خبر ؛
آقای زاکانی چرا از نمایندگی این مجلس استعفا نمی دهید ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23002
مچ گیری افشا گرانه کردن به شیوه ی سر پل خر بگییری یک وکیل الدوله در بازار مکاره و فاش کردن تناقض گوئی رفتاری این یک پاسدار حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد که همراه با فاش کردن ترفند های تبلیغاتی مزورانه ی وی می باشد .
نگارنده این سطور نیز بر این باور است که ریاست سه دهه ای جاسبی بر دانشگاه آزاد غیر قابل قبول است.134کیف انگلیسی " ، " بهارستان جاسبی " ، " مجلس جاسبی گرا " ، " نمایندگان خائن " ، " دزد در خانه ملت " ، " نماینده بی غیرت " و ... عناوینی بوده است که طی روزهای گذشته درباره مجلس اصولگرای هشتم به کار رفته است . آیا واقعاً باید تا این حد افراطی گری می شد ؟ آیا واقعاً کسانی که این روزها این عبارات را به کار برده اند از فرمایشات رهبری معظم انقلاب در روز چهارشنبه سوم تیرماه خجالت نکشیدند و نمی کشند ؟ آیا می شد پیرو رهبری چنین فرزانه بود و در عمل زشت ترین ادبیات و افراطی ترین رفتار را با دیگران داشت ؟ در این مطلب قصد پرداختن به موضوع دانشگاه آزاد را نداریم . تنها بحث بر سر اعتبار مجلسی است که قرار بوده در " رأس امور " ، " عصاره فضائل ملت " و " خانه ملت " باشد . نگارنده این سطور نیز بر این باور است که ریاست سه دهه ای جاسبی بر دانشگاه آزاد غیر قابل قبول است و قطعاً چنین طولانی شدنی می تواند بسترهای فساد را فراهم کند . هر چند بازهم باید مر قانون عمل کرد نه با آتش زدن قیصریه به خاطر یک دستمال. اول اینکه : مگر این مجلس متشکل از اعضای فهرست " جبهه متحد اصولگرایان " نیست ؟ مگر همین آقایان زاکانی و رسایی در کنار همین آقایان عباسپور تهرانی و اکرمی در یک فهرست نبودند ؟ اگر آن فهرست تنها با هدف پیروزی در انتخابات و کسب قدرت بوده که خیلی زشت است . اگر هم با هدف خدمت به ملت بوده و اشترکاتی وجود داشته پس کجاست آن اشتراکات و این رفتار ناپسند و زشت چیست ؟دوم اینکه : کسانی که اکثریت نمایندگان مجلس را که طبیعتاً اکثر آنان نیز نمایندگان اصولگرای مجلس بوده اند را متهم به " خیانت " کردند و انواع اتهامات غیر قابل قبول و ناپسند را به نمایندگان نسبت دادند چرا از نمایندگی این مجلس استعفا نمی دهند ؟ آقای زاکانی که سایت منسوب به وی تندترین ادبیات را درباره نمایندگان اصولگرای مجلس هشتم به کار برده است چرا از حضور در این مجلس استعفا نمی دهد ؟ نمایندگانی که در تجمع های روزهای سه شنبه و چهارشنبه شرکت کردند و در برابر شعارهای فحش گونه این جمع سکوت کردند باید پاسخ دهند که اگر حرف هایی که درباره مجلس هشتم زده شده را باور دارند چرا در این مجلس مانده اند ؟ چرا از این مجلس حقوق می گیرند ؟ چرا نمی روند در جامعه مدنی فعالیت کنند تا زمینه را برای پاکسازی مورد نظر خود فراهم کنند ؟
یا مالکی یا هیچ کس!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23193
اینگونه بازتاب خبری مفهومش این است که اینکه نوری مالکی هر گز مستقل نبوده وا راده ای از خودش ندارد که کنار رود ، بلکه آنگونه وابسته ودست نشانده ی لوطی جماران و پاسداران می باشد که حق ندارد پست نخست وزیری عراق را رها سازد و اجازه دهد که در عراق آرامش بر قرار شود . زیرا که سرنوشت این مأمور دست نشانده به سر نوشت حاکمان ضد بشری تهران گره خورده است.
- نوری مالکی تبدیل به چهره جنجالی این روزهای عراق شده است .حاجم الحسنی، عضو ائتلاف دولت قانون به ریاست نوری المالکی، در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که اعضای این ائتلاف اخیرا جلسه‌ای داشته‌اند و بر پافشاری بر نخست‌وزیری مجدد نوری المالکی تأکید کرده‌اند و افزود که این ائتلاف با هرگونه نامزد توافقی مخالف است. او افزود که کمیته‌های تدوین برنامه‌ی حکومت و نظام‌نامه‌ی پیمان ملی امروز کارهای خود را به پایان خواهند برد و بعد از آن اعضای پیمان ملی جلسات خود برای تعیین نامزد نهایی نخست‌وزیری را آغاز خواهند کرد و این نامزد تا انتهای هفته مشخص خواهد شد. او افزود که در همین راستا به زودی دیدارهایی با العراقیه درباره‌ی تشکیل حکومت آغاز خواهد شد و تأکید کرد که دیدارهای سابق دیدارهایی غیر رسمی و تقریبا تشریفاتی بوده است
احمد خاتمی: مدعیان دفاع از حقوق مردم، جرات حضور در میان مردم را ندارند
کدامیک از سران رژیم ضد بشری حاکم جرأت دارند که بدون محافظ از لانه های خودشان خارج شوند و بدون محافظ در میان مردم ناراضی بروند که جائی که زیر سر نیزه و سرکوب و خفقان فریاد مرگ نثارشان می کنند معلوم است که با اینان چگونه بر خورد خواهد شد که اکنون این آخوند وحششی و اهلی ناشده و شاگر آخوند انگلیسی دزد و متحجر مصباح یزدی چنین فرافکنی برای رقیب کرده و نعله وارونه زده است؟
ایرنا : عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه "آنانی که از حقوق ملت دم می زنند، از ترس همین ملت جرات حضور در جمع مردم را ندارند"، اظهار عقیده کرد "حضور آنان فقط به فضای مجازی محدود می شود که از این طریق بیانیه هایی را در متهم کردن نظام صادر، و یا با انجام مصاحبه هایی با چند خبرگزاری خارجی و طرح مسایل دشمن پسند موجبات خوشحالی سردمداران غرب را فراهم می نمایند."به گزارش ایرنا، سید احمد خاتمی، شامگاه یکشنبه در مراسمی که جهت سالگرد هفتم تیر در مسجد سرچشمه شهر اردبیل برگزار شد، ابتدا تاکید کرد "باید گذشته را مرور و آن را چراغ راه آینده قرار دهیم" و ضمن حمله به دولت و جریان اصلاحات، مدعی شد "بذر نفاق بعد از ارتحال امام خمینی کم کم در کشور سر برآورد و به تدریج هجمه های سنگین علیه ارزش های انقلاب علنی شد و از سال ۷۶ تا ۸٣ هر روز شاهد طرح سخنانی شدیم که آشکارا انقلاب را هدف قرار داده بود، که با ادامه این روند، مردمی که دیدند با دین و اصولشان بازی می شود، خون به جگر شده و اکثریت به نامزدی رای دادند که در مساجد با مردم حرف می زد و شعارش حفظ اصول و ارزش ها بود . "عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین اظهار عقیده کرد "جریان نفاق بعد از این انتخابات فتنه های گوناگونی را در کشور آشکار کرد که در آن ، هدف نه آمدن و نه رفتن یک دولت بلکه قصد مقابله با نظام ولایی با انجام کودتای مخملی را داشتند ."احمد خاتمی بدون اشاره به فشارها، تهدیدات، محدودیت ها و رخدادهای یک سال گذشته، گفت "آنانی که از حقوق ملت دم می زنند از ترس همین ملت جرات حضور در جمع مردم را ندارند و حضور آنان فقط به فضای مجازی محدود می شود که از این طریق بیانیه هایی را در متهم کردن نظام مقدس اسلامی صادر و یا با انجام مصاحبه هایی با چند خبرگزاری خارجی و طرح مسایل دشمن پسند موجبات خوشحالی سردمداران دولت های غربی را فراهم می نمایند. "عضو هیئت رئیس مجلس خبرگان تاکید کرد "تنها راه نجات و در امان ماندن از فتنه های گوناگون دشمنان ولایت مداری و ادامه حرکت در مسیر ولی فقیه است."
تشدید فشارها و ایجاد شرایط غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی زندان اوین
آیا اینگونه اقدامات و رفتار های ضد انسانی که 31 سال است ا دامه داشته است و مدام شتاب و سرعت و شدت بیشتر به خود گرفته است نشان از قدرت است یا نه نشان از پایان خط و ماهیت ضد مردمی رژیم ضد بشری و کودتائی می باشد که رمز بقا یش د سرکوب و خفقان مستمر با و ضرب و شتم و شکنجه و و تجاوز و جنایت معترضان آزادیخواه می باشد؟
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"قطع آب و ازدحام بیش از حد و محدودیتهای دیگر شرایط را برای زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین را طاقت فرسا کرده است.روز یکشنبه 6 تیر ماه در هوای بسیار گرم تابستانی چندین ساعت آب مصرفی زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین از جمله نوشیدنی قطع بود و زندانیان سیاسی که اکثر آنها در اثر شکنجه دچار ناراحتی جسمی هستند را در شرایط غیر انسانی قرار داد بود.در طی روزهای اخیر تعدادی از زندانیان سیاسی بند 209 زندان اوین که بعضی از آنها بیش از 6 ماه در این بند مخوف محبوس بودند و زندانیان سیاسی بندهای 7 و 8 را به بند 350 زندان اوین منتقل کردند.همچنین لغو مرخصی زندانیانی که مرخصی شامل آنها می شد باعث شده است که ازدحام در بند 350 زندان اوین چندین برابر شود و در حال حاضر در هر سلول بین 40 الی 50 نفر زندانی هستند.بدلیل ازدحام بسیار بالا در سلولها اکثر زندانیان سیاسی زمین خواب هستند.علیرغم چند برابر شدن ظرفیت سلولها امکانت اولیه سلول ثابت باقی مانده است.همزمان با ازدحام چند برابر ظرفیت سلولها اقدام به تخریب و ساخت و ساز قسمتهایی از بند نموده اند و شرایط را چند برابر بر زندانیان سیاسی سخت کرده اند و زندانیان را در گرمای زیاد وادار به بیگاری اجباری می کنند.کتابخانه بند که با تلاش و کوشش زندانیان سیاسی سابق برپا شده بود و تمامی کتابهای آنها توسط زندانیان سیاسی سابق و جدید تامین شده است را تخریب و مسدود کرده اند. تنها جایی بود که زندانیان با مطالعه کردند سعی در گذارندن شرایط سخت و طاقت فرسا بودند که آن را از آنها سلب کرده اند.در یک اقدام غیر انسانی و برای تحت فشار قرار دادن خانواده ها و زندانیان سیاسی عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران ملاقات های حضوری را از خانواده و زندانیان سیاسی سلب نموده است و منوط به گرفتن اجازه کتبی از او کرده است.عباس جعفری دولت آبادی به توصیه بازجویان وزارت اطلاعات و در یک اقدام غیر انسانی ملاقات حضوری را فقط یک عضو خانواده می تواند انجام دهد و ملاقاتهای همزمان همسر و فرزند یا پدر و مادر و برادر و خواهر زندانی نمی توانند صورت گیرد.البته در مواردی که خانواده ها با شرایط غیر انسانی عباس جعفری دولت آبادی مبنی بر ملاقات حضوری یک نفر با عزیرشان موافقت می کنند و به آنها اجازه کتبی داده می شود هنگامی که به زندان اوین برای ملاقات مراجعه می کنند پاسداران زندان از دادن اجازه ملاقات خوداری می کنند.