گزیده خبرهای 30 خرداد - 89

سخنگویان سبز دانشگاه امیرکبیر و شریف به تجمع اعتراضی در روز ۳۰ خرداد

مگر کوردلان خرافه پرستان و گزمکان کودتا کرده و قدرت گرفتگان تیغ بر کف دست ، تصور کرده اند که می شود ننگ را با ننگ پاک کنند ؟ مگر می توانند که با بیل جلوی سیل بنیان کن را بگیرند ویا سد کنند؟ مگر می توانند تاریخ را برای همیشه تحریف نمایند و مانع از ثبت وقایع و روز های تاریخی و برگزاری مراسم بزرگداشت شان شوند؟ یکی از این روز های تاریخی روز 30 خرداد است که تاریخچه ی ادامه دار از سال 60 تا 88 و حال دارد که ااکنون هم در داخل کشور و هم در کمپ اشرف در عراق وهم در پاریس برای چنین روزی مراسم بزرگداشت بر گزار می شود.


سخنگویان سبز دانشگاه امیرکبیر و شریف به تجمع اعتراضی در روز ۳۰ خرداد


دانشجویان سبز دانشگاه های شریف و امیر کبیر برآنند تا در روز یکشنبه 30 خرداد و به پاسداشت شهدای این روز، تجمع اعتراضی برگزار کنند.به گزارش دانشجونیوز، دانشجویان دانشگاه امیرکبیر امروز اعلامیه ها و تراکت هایی در دعوت از دانشجویان و اساتید در سطح دانشگاه پخش کردند که در آن محل و ساعت برگزاری تجمع ذکر گردیده بود. این دانشجویان محل تجمع خویش را مقابل دانشکده معدن و ساعت گردهم آیی اعتراضی را 12 ظهر اعلام کرده اند.همچنین دانشجویان سبز دانشگاه شریف در اطلاعیه ای دانشجویان را به گردهم آییاعتراضی در روز 30 خرداد ساعت 12 و در مقابل دانشکده کامپیوتر فراخوانده اند

امروز سالگرد تهدید معترضین در سخنرانی خامنه ای در نماز جمعه 29 خرداد است

29 خرداد سال 88 هم یکی از روز های فراموش شدنی است . زیرا که لوطی جماران وارد صحنه ی نمایش وارونه گوئی شد تا که بر تقلبات کودتا ی پاسداران و جنایات مهاجمان به شبیخون وحشیانه به کوی دانشگاه تهران صحه گذارد که بستر ساز تأئید جنایات مستمر از آن زمان تا حال می باشد که مسئول مستقیم همه جنایات همین رهبر لوطی جماران می باشد .

راديو فردا : امروز اولین سالگرد سخنرانی آیت لله خامنه ای در نماز جمعه 29 خرداد است. در آن سخنرانی، چهار روز پس از راهپیمایی بزرگ 25 خرداد و ادامه اعتراض ها ، آیت الله خامنه ای میر حسین موسوی، مهدی کروبی و چهره های دیگر اصلاح طلب را به زیر پا گذاشتن قانون بخاطر نپذیرفتن نتیجه ی انتخابات متهم کرد و گفت که «زیر بار بدعت های غیر قانونی » نمی رود. آیت الله خامنه ای همچنین تهدید کرد که مسئولیت هر نوع خونریزی با اصلاح طلبان خواهد بود. او در عین حال با نام بردن از اکبر هاشمی رفسنجانی، که در مناظره های تلویزیونی بشدت مورد حمله محمود احمدی نژاد قرار گرفته بود، به نحوی از او دلجویی کرد. برغم سخنان آیت الله خامنه ای، اعتراض ها ادامه یافت و روز بعد در راهپیمایی مسالمت امیز سی ام خرداد، ندا آقا سلطان با شلیگ گلوله به قتل رسید. انتشار فیلم نحوه کشته شدن ندا آقا سلطان، او را به سمبل جنبش اصلاح طلبی ایران تبدیل کرد.

مطهری: احمدی‌نژاد مغالطه می‌کند

http://www.fararu.com/vdcdzx0k.yt0z56a22y.html

رژیم ضد بشری کودتائی نا مشروع بهانه جو که جدا از اینکه رهبر لوطی جماران بعنوان چماق در رأس قرار دارد که به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم و یا انتقادات های جناحی و باندی فقط چماق خفه و خاموش شوید و مطیع گردید و گرنه همسو با دشمن بیگانه و ستون پنجم آن و مخدودش کننده مرز با آمریکا می باشید زیرا که دشمن شناس نیستید . از سوی دیگر هر مدعی هم منتظر گاف گیری از رقبای خود است . بنابراین اینگونه مچ سر پل خر بگیری کردن ها که گذشته ناشی از جنگ قدررت جناحی است .از سوی دیگر عیان شدن رقابت و اختلافات درون باندهای مافیائی مدعی اصول گرائی می باشدکه آنگونه بالا گرفته و عیان شده است که این روز ها هر منبر و تریبونی تبدیل به عربده کشی و فاش کردن مچ همدیگر و بر جسته کردن تناقض گوئی ها شده است . طوریکه عنصر متحجر سرکوبگر خرافاتی و هذیان گوی خالی بندی همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد از سوی علی مطهری متهم به لیبرال فرهنگی شده است که چرا در بستر سرکوب زنان و دختران زیر پوشش مبارزه با بی حجابی عقب نشنیی کرده و جا خالی داده است و مسئولیت این اقدام ضد بشری را متوجه ار گان سرکوبگر نیروی انتظامی کرده است و کاسه و کوزه را بر سرش شکسته است . البته که هدف از اینگونه چ گگیری ومتهم به لیبرال فرهنگی کردن بدلیل نگرانی شدید از شکسته شدن دیوار اختناق و رعب ووحشت در جامعه است که از هر سو موج حملات تند و تیز بسوی پاسدار گماشته احمدی نژاد روانه شده است که چرا در برابر سرکوبگری چماق مباره با بی حجابی پای دولت و مسئولیت مستقیم خودش را کنار کشیده است؟

علی مطهری طی یادداشتی نگاه فرهنگی دولت را به نقد کشیده است.به گزارش تابناک متن کامل یادداشت مطهری به شرح زیر است:سخنان رئیس جمهور محترم در مصاحبه تلویزیونی اخیر درباره مسأله حجاب، از نظر آشکارتر شدن بینش فرهنگی ایشان برای قشر متدین یک پدیده مبارک بود. آنچه که اینجانب از سال دوم دوره اول ریاست جمهوری ایشان فریاد زدم که نگاه وی به امور فرهنگی مطابق اسلام نیست و در نطقی در مجلس گفتم «رئیس جمهور در مسائل فرهنگی لیبرال است» که موجب ناراحتی و پاسخگویی طرفداران متعصب دولت شد، اکنون نشانه های آن هویدا گردیده و مردم متدین و حزب الهی که با تصور دیگری به ایشان رأی دادند کم کم با چهره واقعی فرهنگی وی آشنا می شوند. نکته مهم این است که رئیس جمهور با علم به حمایت رهبری، مراجع تقلید، ائمه جمعه، علما، نمایندگان مجلس و توده متدین مردم از نظارت بر امور فرهنگی، این گونه سخن می گوید. این یک هشدار و علامت خطر است که گروهی که اکنون قدرت را به دست گرفته یک طرز تفکر مخصوص به خود دارد. به عنوان نمونه اخیراً در سخنان رئیس جمهور توجه ویژه ای به ایران باستان مشاهده می شود و ستایش از کوروش و اینکه ما فرزندان رستم و اسفندیار و آرشیم. بدیهی است که نفس سخن گفتن از ایران باستان و شخصیت های آن دوره اشکالی ندارد اما زمان و مکان آن و جایگاه گوینده آن و در جایی که باید از اسلام سخن گفت از این امور سخن گفتن و نیز تکرار آن در مواقف مختلف، گمان انسان را تقویت می کند که اینها برنامه ریزی شده و هدفدار است.

عکس / اهالی روستای خوشاب هرمزگان آب و برق ندارند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18273

این روز ها چپ و راست تصاویری از مناظق گوناگون به خصوص روستاها و یا حاشیه شهر های ایران بازتاب داده می شود که نشان می دهد پس از 31 سال سپری شدن از عمر ننگین رژیم ضد بشری غارتگر ووارونه گوی عوامفریب چگونه شرایط زندگی مستضعفان و پابرهنگان طاقت فرسا می باشد که خمینی شیاد به اینان قول حکومت داده بود به خصوص اینکه در این مدت روزی نبوده است که سخنرانی با بیلان ای دروغین از ترقی و پیشرفت علمی و اقتصادی و خدماتی و رفاهی در سطح شهر و روستا ها ارائه نشده باشد .در صور تیکه اکنون آب آشامیدنی که اهالی یکی از از روستا های اطراف استان بندر عباس تهیه می شود که ضمن فاطله ی زیاد پیمودن برای دسترسی به دست آوردن آب جالب است که قورباغه هم در حال شنا کردن در این آب آشامیدنی می باشد که این شرایط حاکم با ادای حاکمان تداعی کننده ی این مثال است که گفته می شود آب که بالا می رود قورباغه ابو عطا می خواند.

بندرعباس - خبرگزاری مهر: اهالی روستای خوشاب در فاصله 100 کیلومتری سردشت مرکز شهرستان بشاگرد استان هرمزگان ضمننداشتن آب آشامیدنی مناسب با وجود اینکه شش ماه از زمان انتقال برق به این منطقه می گذرد همچنان از نعمت برخورداری از مصرف برق محروم اند.

تاثیرات منفی جام‌جهانی بر فضای کار در ایران

http://www.fararu.com/vdcdfx0k.yt0z96a22y.html

در رژیم ضد بشری نا مشرووع غیر متعارف هررخدادی واروونه و غیر طبیعی می باشد . حال فرض کنید که این مسابقات جام جهانی در اایران بر گزار می شد آنگاه شاهد چگونه اتفاقاتی بودیم یا اینکه چه اتفاقی می افتااد؟

از هر هفت نفر شاغل در ایران، یک نفر برای دیدن بازی‌های جام جهانی مرخصی می‌گیرد یا ساعت کاری‌اش را کاهش می‌دهد. براساس تحقیقاتی که «ایران تلنت» انجام داده است، در ماه‌های خرداد و تیر امسال شرکت‌ها افت قابل ملاحظه‌ای را در بازده کاری تجربه خواهند کرد، چرا که تعداد قابل توجهی از کارمندان برای تماشای فوتبال از ساعت کاری خود استفاده می‌کنند. «ایران تلنت»(IranTalent)، بزرگ‌ترین سایت استخدامی کشور در روزهای ۲۳ تا ۲۶ خرداد امسال یک نظرسنجی‌ اینترنتی انجام داد که نشان می‌دهد، براساس هشت هزار پاسخ افراد شاغل در ایران، از هر هفت نفر شاغل، یک نفر برای دیدن بازی‌های جام جهانی مرخصی می‌گیرد یا ساعت کاری‌اش را کاهشمی‌دهد. در بخشی از این نظرسنجی از جمعی از شاغلین سراسر کشور پرسیده شد که آیا کار خود را برای دیدن بازی‌ فوتبال متوقف می‌کنند یا نه. به استناد داده‌های تحقیق، ۱۵ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی (یک نفر از هر هفت نفر) اعلام کردند که برای دیدن بازی‌ها، کار را متوقف می‌کنند. این آمار شامل کسانی می‌شود که یا از محل کارشان بازی‌ها را دنبال می‌کنند یا برای دیدن بازی‌ها، محل کار را زودتر از موعد ترک می‌کنند.