گزیده خبر های 23 خرداد قسمت - 2

پاسخ گلایه آمیز آیت ا... جنتی به احمدی نژاد؛ رئیس جمهور نمی تواند در مصادیق و جزئیات وظایف و اختیارات مسئولین مختلف نظام دخالت کند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=22134

به نظرمی رسد که پاسدار گماشته احمدی نژاد بدلیل اینکه بیش از حد ترمز بریده ودنده عقب کند ه ومهار ناپذیر شده است همچون سابق مورد حمایت چک سفید امضاء از سوی شورای نگهبان آلت دست لوطی جماران واقع نمی شود زیرا که اکنون از سوی آخوند جنتی حامی همیشگی وی تو پوزی شده است..

نامه شما عليرغم انتظار ما در رسانه‌ها منتشر گرديد/ مستفاد از اصل 113 قانون اساسي اين نيست كه رئيس جمهور محترم بتواند در مصاديق و جزئيات وظايف و اختيارات مسئولين مختلف نظام دخالت كندچه کسی دنبال بازگشت خواننده های لس آنجلسی است؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=22037

اینکه سئوال نداردچون شفاف است که چه کسی یا کدام سیاستی دست به این اقدام زده است . یعنی همان دستانی که دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیراحمدی را به ایران دعوت می کنند یا اینکه هنرمندان داخلی را سر کوب و بازداشت می کنند و برای شان پرونده سازی می کنند یاا ینکه عامل فرار مغز ها و سر مایه به خارج هستند اینان را دعوت کرده اند. چونکه عاشق آمریکا و اسرائیل می باشند البته با پوشش دشمنی مرگ بر آمریکا و نابود باد اسرائیل این عشق دنبال می شود.

در کشوری که وضعیت فرار مغزها دغدغه بسیاری از صاحب نظران است چرا عده ای افتاده اند دنبال بازگرداندن خوانندگان لس آنجلسی؟ اما در صورت صحت این گزارش که البته قبلاً حضور حبیب در تهران تأیید شده است باید پرسید کدام اولویت فرهنگی سبب بازگشت این خوانندگان شده است ؟ ماجرا چیست ؟

جهت اطلاع

دو خواننده لس آنجلس نشين و مبتذل خوان، طي هفته‌هاي گذشته به تهران آمده‌اند

وقتی که گوسفند چینی وارد می شود چرا نباید در راستای سیاست شکوفائی اقتصادی و نوع آوری و خود کفائی هنری و فرهنگی خوانندگان لوس آنجلسی هم وارد نشوند ، هر چه باشد برای سر گرم کار و سر کار گذاشتن مردم که خوب است . ضمن اینکه توازن و مبادلات فرهنگی صادراتی ووارداتی به لوس آنجلس هم رعایت می شود.

* دو خواننده لس آنجلس نشين و مبتذل خوان، طي هفته‌هاي گذشته به تهران آمده‌اند و ديدار با يك مقام ارشد دولتي را در برنامه دارند. شفاف نوشت: يكي از اين دو، روز چهارشنبه هفته گذشته براي نخستين بار وارد تهران شد و ديگري نيز ويلايي در شمال كشور دارد. براساس همين گزارش، يكي ديگر از خوانندگان مقيم آمريكا قبلا با خانواده‌اش به تهران آمد و پس از ديدار با همان مقام دولتي، ضمن سكونت دايم در تهران، درخواست‌هايي براي مجوز كنسرت و آلبوم نيز ارايه داد. نكته مهمي كه بايد در آن تأمل شود اينست كه باز گرداندن خواننده‌هاي لس آنجلسي با چه هدفي صورت مي‌گيرد؟ *

راه اندازی شبکه فارسی در مصر

آنگونه سیاست سانسور و خفقان و توقیف مطبوعات در داخل کشور اوج گرفته است و مکمل سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز شده است که با مداخله گری در امور داخلی سایر کشور ها افزایش یافته است که کشور های منطقه هم مجبورشده اند متقابل به مثل کنند.

بعد از اقدام كشورهاي اروپايي و امريكايي و تركيه در راه اندازي شبكه‌هاي فارسي زبان، دولت مصر هم يك شبكه فارسي راه اندازي مي‌كند. عصر ايران به نقل از آخرين نيوز نوشت: شبكه تلويزيوني ماهواره‌اي الازهر مصر اخيرا چهار زبان ديگر را به فهرست برنامه‌هايي كه براي ميليونها مسلمان در سراسر جهان پخش مي‌كند اضافه كرده است. به اين ترتيب الازهر كه يكي از قديمي‌ترين مراكز آموزشي و ترويج اسلام ميانه رو است در كنار زبان عربي به چهار زبان ديگر يعني انگليسي، فرانسه، اردو و پشتو هم برنامه پخش خواهد كرد. مسئولان اين شبكه همچنين از راه اندازي و پخش برنامه به سه زبان ديگر از جمله فارسي هم خبر دادند. شبكه الازهر كه رئيس آن توسط دولت انتخاب مي‌شود به شكل سنتي از موضع دولت مصر حمايت مي‌كند.

واردات گوسفند چینی !

آنگونه چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زده شده است که نه اینکه ضریب واردات بیش از 4 برابر صادرات شده است و زیرآب صنعت و کشاورزی زده شده است بلکه حتی دامپروری سنتی هم با وارد کردن نه گوشت یخی که گوسفند چینی هم فاتحه اش خوانده شده است .

گوسفند چيني هم وارد شد! در تعدادي از محل‌هاي عرضه دام، بخصوص شهرستان ورامين، نوعي گوسفند از گونه "چيني" به فروش مي‌رسد كه از سمت زاهدان به اين محل آورده شده است. خصوصيات اين گوسفند شامل دنبه بسيار كوچك، هيكل بزرگ در اندازه يك گوساله، چربي كمتر و... است. به گزارش آتي، به نظر مي‌رسد اين خصوصيات نشان دهنده نوعي جهش ژنتيكي در جنين گوسفند يا تزريق هورمون در هنگام رشد است. در صورت ورود دام چيني به كشور، احتمال به خطر افتادن وضعيت توليد دام در كشور بسيار زياد است.

وزير جهاد كشاورزي خبر داد: صادرات كشاورزي در سال گذشته به مرز 4.2 ميليارد دلار رسيد.خبرگزاري فارس: وزير جهاد كشاورزي در دومين روز هفته جهاد كشاورزي گفت: ارزش صادرات محصولات خام كشاورزي در سال گذشته 3 ميليارد دلار بود كه با احتساب محصولات فرآوري شده به 4.2 ميليارد دلار رسيد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903230487

این ادعای وارونه درست مخالف خبر گزارش خبر قبلی در ستون جهت اطلاع روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی می باشد که گفته می شود گوسفند چینی هم وارد شهر زاهدان شده است.

مهدی خزعلی از نظر اینجانب حجم نیروهای ضد شورش صد برابر زمان شاه می باشد، شاه در آن زمان ۳۶ میلیون مخالف داشت، پیدا کنید پرتقال فروش را….

بزبان ساده با این اعترافی که شده است بهمین نسبت مقایسه ای هم میان رژیم ضد بشری کودتائئ نامشروع حاکم کنونیبا ررژیم گذشتهشده استکه خیلی بیشتر نا مشروع و ضد مردمی تر می باشد.

وبلاگ مهدی خزعلی : سالگرد ۲۲ خرداد، تهران چهره حکومت نظامی به خود گرفت، ۱۶ آذر را بسته بودند، ترافیک شدید بلوار کشاورز موجب شد که از پارک لاله تا تقاطع دکتر قریب و آزادی را پیاده بیایم، انصافاً گاردی های جمهوری اسلامی به مراتب پیشرفته تر و مجهز تر از کماندوهای شاه هستند، مثل آدم آهنی لباس می پوشند، تازه خودشان که درگیر نمی شوند، اول لباس شخصی ها به سبک شعبان بی مخ عربده می کشند و حمله می کنند و پشت سر آنها گارد، سواره یا پیاده حرکت می کند!نمی دانم آن چهل و اندی میلیون نفر که برای تجدید بیعت به پای صندوق های رای آمدند اینقدر ترسناکند یا آن پنجاه میلیون نفر که در ۲۲ بهمن برای حمایت از آقایان به میدان آمدند خطرناکند؟! وگرنه طبق گزارش کیهان که برای جنبش سبز دیگر پنجاه نفر هم نمانده است ( رجوع شود به آخرین گزارش کیهان که اعلام کرد پنجاه نفر هم به دعوت جنبش سبز پاسخ ندادند) نمی دانم رژیمی که به پنجاه میلیون مردم پا به رکاب فدایی مستظهر است چرا باید برای پنجاه نفر معاندِ ملحدِ محارب، آن هم از نوع ترسو و بی دین، این همه نیرو بسیج کند!حکومت نظامی امروز تهران، پیامی به جهان مخابره کرد، آن پیام این بود: ” ملت علی رغم سرکوب مضاعف زنده است ” ، دیگر نیازی نیست که مخالفان به خیابان بیایند، حضور نیروهای سرکوبگر همان پیام را دارد! از نظر اینجانب حجم نیروهای ضد شورش صد برابر زمان شاه می باشد، شاه در آن زمان ۳۶ میلیون مخالف داشت، پیدا کنید پرتقال فروش را….۲۲ خرداد ۱۳۸۹ دکتر مهدی خزعلی / تهران خیابان آزادی

بازداشت بیش از ششصد مرد و سیصد زن در پی اعتراضات روز گذشته

حال تصور کنید که حجم تظاهرات چه میزان بوده است که این تعداد بازداشتی داشته است؟ البته با کمال وقاحت و پرروئی و فرافکنی وارونه گوئی خواهد شد که کسی در صحه ی تظاهرات 22 خرداد حضور نداشته و این آمار بازداشتی هم واقعیت ندارد و تکذیب می شود؟ همچنین اگرمجوز داده می شد جمعیت اعترااض کننده با آمار دستگیری ها چقدر می شد؟

خبرگزاری هرانا - در پی اعتراضات مردمی در اولین سالگرد اعتراض به نتایج دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری، بیش از 900 تن شهروندان بازداشت شدند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، دستکم 300 تن از این افراد بازداشتی را زنان تشکیل می دهند و خانواده های بازداشت شدگان از چگونگی وضعیت عزیزانشان بی اطلاع اند.این روند تا جایی است که نیروهای امنیتی با بستن تقاطع خیابان "شهدای ژانداری" و "کارگر جنوبی" برای ممانعت از تجمع خانواده ها در مقابل "ستاد فرماندهی تهران بزرگ" ممانعت به عمل آورده اند.گفتنی است تا کنون دستکم مشخصات 15 تن از زنان بازداشتی که کارت شناسایی به همراه نداشتند به خانواده ها اعلام شده و از ایشان خواسته شده که مدارک شناسایی این افراد را تحویل دهند.مسئولان به خانواده ی مردان بازداشت شده نیز گفته اند که از فردا برای پیگیری وضعیت عزیزانشان باید به "پلیس امنیت" مراجعه کنند.شایان ذکر است در ساعت 2 بامداد 23 خرداد ماه، سی تن از بازداشت شدگان که همگی در ردیف سنی 20-25 سال بودند به وسیله ی یک ون به میدان انقلاب منتقل و در آن جا رها شدند.

رادان: تعداد اندكي افراد گول‌خورده دستگير شدند

http://www.fararu.com/vdcgz79t.ak9y34prra.html

از نظر پاسدار سردار لات و لمپن که جزو یکی از مجرمان اصلی قتل و شکنجه و تجاوز در بازداشتگاه کهریزک می باشد تعداد 600 نفر بازداشت شدگان اندک است . از سوی دیگر معلوم نیست که چگونه است که دانشجویان هم جزو گول خوردگان هستند ولی چماقدداران و ساندیس خوران و لباس شخصی های دژخیم جزو افراد بصیر و آگاه می باشند؟

جانشين فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به عدم حضور و تجمع در خيابان‌ها و ميادين شهر تهران،تأکيد کرد: دشمنان انقلاب در تبليغات چند روز اخير خود براي ايجاد اغتشاش و بي نظمي ناکام ماندند. سردار احمدرضا رادان گفت: با وجود حجم وسيع تبليغات و جو رسانه‌اي شبکه‌هاي تلويزيوني و اينترنتي معاند و ضد انقلاب براي تجمع و حضور عناصر فرصت طلب در سطح خيابان‌ها و ميادين شهر تهران به حمدالله با درک و بصيرت بالاي هموطنان عزيز تبليغات آنها خنثي و مورد خاصي اتفاق نيفتاد

بيانيه عقب نشيني خياباني اعتراف به 8 ماه بي عقلي و حماقت بود (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890323/2.htm#other211

اینهم پاسخ یا پاداش و جایزه ای که سر بازجو حسین شریعتمداری شکنجه گرو وارونه گوی اینگونه به موسوی و کروبی داده است . البته با نا دیده گرفتن ضریب بالای امنیتی و میزان باز داشتی های گسترده که در روز گذشته وجود داشته است.

عقب نشيني توام با استيصال سران فتنه از راهپيمايي و آشوب خياباني آن هم با اين توجيه كه اين كار به عقلانيت نزديك است، پرسش ها و دردسرهاي بزرگتري را متوجه آنان كرده است.روز گذشته برخي سايت هاي كانوني فتنه نظير كلمه، جرس، امروز، نوروز، راديو فردا، بي بي سي و... تلاش كردند با توليد مطالب توجيهي مشابه، ادعاي موسوي و كروبي در بيانيه اخير خود مبني بر لغو راهپيمايي را جا بيندازند. اين تقلاي مشترك رسانه اي پس از آن اوج گرفت كه احساس شد اقدام سران فتنه، به سردرگمي و نااميدي و احساس شكست گسترده در ميان بقاياي فتنه دامن زده است. در اين ميان سايت كلمه از جمله در تحليلي مدعي شد: بيانيه لغو راهپيمايي بدان خاطر بود كه دولتيان به يك بحران تمام عيار نياز دارند و مقابله خونبار را بارها توانسته اند تمرين كنند. جنبش سبز بايد عقلانيت خود را ثابت كرده و راههاي كم هزينه را در پيش بگيرد. حضور در خيابان ها پرهزينه است.

فیلم / دستگيري درمقابل دانشگاه شريف و انتقال به محل ماموران سركوبگر دانشگاه شریف (+ سه فيلم ديگر)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18009

حتماً با این فیلم های مستند باز هم ادعا خواهد شد که ضرب و شتم و بازداشت شدن دانشجویان و در کار نبوده و فضای امنیتی هم در سطح شهر تهران وجود نداشته است؟ البته نباید فراموش کرد که تفاوت فرق اساسی و محتوائی میان آگاهی تظاهر کننده با چماقدار یا مزدور دژخیم لباس شخصی سر کوبگر بازداشت کننده وجود دارد

دستگيري درمقابل دانشگاه شريف و انتقال به محل ماموران سركوبگر دانشگاه شریف ۲۲ خرداد