گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان19 خرداد - 89

اشتباه (گفت و شنود)

گفت:جالبه کار این سر بازجو

شده مثل هوار زدن همان یارو

موقع تخلیه معده بر آورد هوار

گفت سوختم بدتر ازرفتن زیر آوار

آنگونه که تکیه داده ام به دیوار

بزور دارم بر پا می کنم شلوار

وقتی از دستشوئی آمد بیرون

رفقاپرسیدند چرا شده ای حیرون؟

یارو گفت کدام یکی از شما از روی غرض

علامت قرمز و آبی دستشوئی کرده عوض؟

گفت: سايت جرس وابسته به خاتمي و موسوي و كروبي كه توسط مهاجراني و كديور و سروش و زير نظر مستقيم دولت انگليس اداره مي شود، نوشته كه كيهان از اين سايت خيلي عصباني است!
گفتم: حيوونكي ها مي خواهند از اين طريق خودشان را براي دولت انگليس مهم جلوه دهند. احتمالا انگليس يونجه درازگوش تروا را كم كرده.
گفت: اتفاقا، از اين كه كيهان به ناكامي آنها در عمليات رواني عليه جمهوري اسلامي ايران اشاره كرده و گردانندگان اين سايت را بي عرضه ناميده است حسابي عصباني هستند.
گفتم: بايد از اين حيوونكي ها پرسيد اگر كيهان از دست شما عصباني است كه بايد دلتان خنك شده باشد! پس چرا به كيهان فحش مي دهيد؟!
گفت: چه عرض كنم؟! يكي از گردانندگان سايت هم گفته است مطالب كيهان ما را در تحليل به اشتباه انداخته است.
گفتم: خب! اين شد يك چيزي! يارو با فرياد سوختم سوختم از دستشويي اومد بيرون، رفقايش پرسيدند چي شده؟ و يارو در حالي كه مثل اسپند روي آتش بالا و پائين مي پريد گفت؛ كدوم يكي از شما علامت قرمز و آبي شير دستشويي رو عوض كرده بوديد؟!

گفت : سربازجو ی شکنجه گر گزمه ی عسس

پای منقل چاشنی کرده یک پرس خوراک عدس

نشئه شده تیغ کشی کرده در یک اقدام زود رس

عجیب بانک بر داشته است علیه ی سایت جرس

گفتم : چر ا سربازجو احساسی شده و هیجانی؟

علیه ی سایت خبر رسانی جرس شده عصبانی

گفت : چون جرس دفاع می کند از موسوی و کروبی باخاتمی

یقه گرفته از سروش و کدیور و مهاجرانی چرا می دهند پیامی؟

گفتم : مگر پیام اینان چیست؟

مخاطب مورد نظرشان کیست؟

گفت: مخاطب جرس هست کیهان توطئه گر

علیه ی سربازجو شریعتمداری شده افشاگر

بد جوری بر زیر دمش تیغ گذاشته که زده جفتک

کف بر دهان آورده ،جر زنان ، پاره کرده خشتک

مدعیست دولت فخیمه کم کرده یونجه دراز گوش

تا برای خوشرقصی علیه ی کیهان شوند پرخروش

نقل کرده که گفته اند تحلیل شان بوده اشتباه

چون سربازجو پرونده سازیست مکار و روباه

گفتم : گویا اینگونه تیغ کشی و جیع زدن و فریاد

معلومست ناشی هست از ترس سالگرد 22 خرداد

چون نگران است تا پیام ارسال نشود ار برون مرز

پرونده سازی با تهدید می کندحامیان جنبش سبز

تافراخوان ندهند مردم در 22 خردادآیند توی خیابان

سخت شود کار گزمکان و چماقداران بی مخ شبان

گفت:جالبه کار این سر بازجو

شده مثل هوار زدن همان یارو

موقع تخلیه معده بر آورد هوار

گفت سوختم بدتر ازرفتن زیر آوار

آنگونه که تکیه داده ام به دیوار

بزور دارم بر پا می کنم شلوار

وقتی از دستشوئی آمد بیرون

رفقاپرسیدند چرا شده ای حیرون؟

یارو گفت کدام یکی از شما از روی غرض

علامت قرمز و آبی دستشوئی کرده عوض؟