گزیده خبر های 10 فروردین - 89

بوسه بر آب/ شکار بی نظیر یک عکاس انگلیسی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17425

ان پرند و این صحنه و عکاس آن شانس آورده اند که در ایران و حاکمیت آخوندهای جنایتکار ضد همه چیز رخ نداده است . زیرا که حداقل مجازات عکاس 74 ضربه شلاق برای عکسبرداری و تبلیغ لهب و لعب متهم می شد و حکم کباب کردن برای پرنده بدلیل بوسیدن خودش در تصویر آب صادر می شد.

گزارش اختصاصی سایت حامی مشایی از کنسرت گوگوش !

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17421

با این حساب اکنون بیشتر فاش می شود که دلیل رابطه داشتن رحیم مشائی با دلال و جاسوس چند جانبه ی هوشنگ امیر احمدی ناشی از چیست و برای چه در شرایطی که بد ترین توهین به رهبران مغلوب و حامیان شان زده می شود و اینان به ستون پنجم دشمن آمریکا متهم می شوند . ولی از طرف از سوی رحیم مشائی دیگر چپ و راست دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی به ایران دعوت می شود تا پس از انتقال کردن پیام ها و اطلاعات زد و بند پشت پرده با شیطان بزرگ به مشائی از از سوی چگونگی فعالیت لابی ها همچون ترنیا پارسی و ... گزارش دهد تا که در شرایط ضروری امثال گوگوش ها به رادیو فردا کشانیده شوند و وی همچون طوطی همان مطالبی را بیان کند که سران کودتا در ایران تکرار و برایش دیکته کرده اند تا که در دنباله سایت مربوط به رحیم مشائی لو دهد که سرنخ حضور گوگوش در رادیو فردا و رو خوانی کردن پیام وی که خواهان انقلاب در ایران نمی باشد کجاست ؟ بعلاوه رقیب مچ گیر و نکته سنج هم اینگونه با شیوه ی سر پل خر بگیری وارد صحنه شده و از اقدامات پشت پرده ی رحیم مشائی و سایت مبلغ وی مچ گیری کرده است؟ از سوی دیگر اکنون بهتر مشخص می شود که چگونه گوگوش و همسرش که همکار سعید امامی بود برای چه به کا نادا اعزام شد؟ به خصوص هم آنانیکه وی را بسته بندی و راهی خارج کردند اکنون در کنسرت وی در دوبی حضور داشته و بعنوان گزارشگر گزارش اختصاصی از این کنسرت گزارش تهیه و بازتاب داده اند ناگفته نماند که گزارش سایت مدعی اصول گرائی آنگونه است که سایت شفاف اعتراف کرده معذور از رله کردن بطور کامل این گزارش می باشد.

فقط در این میان معلوم نیست عنوان اصولگرایی برای این سایت چه تناسبی با چنین گزارشی دارد. شفاف : حقیقت نیوز سایت حامیان مشایی گزارشی اختصاصی از کنسرت گوگوش در دبی منتشر کرده است . کلیه افرادی که قصد ورود به سالن برگزاری این کنسرت را داشتند به شدت بازرسی و از زیر دستگاههای الکترونیک عبور داده می شدند.ـ همچنین ماموران امنیتی سالن از ورود هر گونه وسایل توسط تماشاگران به داخل محل برگزاری کنسرت جلوگیری می کردند.ـ بلیط این کنسرت با توجه به مکان آن 340 درهم ( 95 هزار تومان)، 550 درهم ( 150 هزار تومان)، 750 درهم ( 202 هزار تومان)، 1100 درهم ( 297 هزار تومان ) و دو هزار درهم ( 540 هزار تومان) از یک هفته پیش در مراکز فروشگاهی ایرانی در دبی به فروش می رفت.ـ به گفته یکی از مسوولان فروش بلیط کنسرت گوگوش، تقریبا 90 درصد بلیط های این کنسرت به فروش رفته بود و بسیاری از بلیط ها توسط گردشگران ایرانی از قبل رزرو شده بودندبه گزارش شفاف متن این گزارش به قدری دقیق است که ظاهراً تهیه کننده آن در کنسرت حضور داشته است . چرا که هم در گزارش قید شده که اختصاصی است و هم به جزئیات آن اشاره شده است . اما این سایت هیچ توضیحی نداده است که چرا باید از این کنسرت گزارش اختصاصی منتشر کند ؟! این گزارش بسیار مفصل و با جزئیات کامل است که شفاف از انتشار متن کامل آن معذور است . اما به نظر می رسد سایت منتشر کننده نیز می تواند عنوان اولین منتشر کننده گزارش اختصاصی از یک خواننده لوس آنجلسی را به خود اختصاص دهد . فقط در این میان معلوم نیست عنوان اصولگرایی برای این سایت چه تناسبی با چنین گزارشی دارد

سعید ملک پور کیست ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17429

چگونه می توان قبول کرد که فارغ التحصیل دانشگاه شریف که برای ادامه ی تحصیل به کا نادا رفته و هنگام باز گشت به ایران از سوی سامان اطلاعات پاسداران کودتا گر معروف به ارتش سایبری بازداشت و شکنجه و مجبور به اعتراف شده است . آنهم با توجه به سابقه ی ننگین جنایات و اتهام زنی های ربودن 3 رهبر مسیحی و مثله و کشتن و انفجار حرم امام رضا و نسبت دادنش به مخالفین که خاتمی اعتراف کرد زیر سر مأموران خود سر غده ی سرطانی رشده کرده ی بد نام وزارت اطلاعات بوده است . اکنون باور کرد که اتهامات وارده به این قربانی متهم اسیر سعید ملک پور و اقعیت داشته باشد؟ اینگونه اتهامات طبق تجربیات آزمون شده انتقال زنان و دختران به شیخ نشین ها به پاسداران و باز جویان تجاوز گر به ترانه ی موسوی و تجاوز گران و قاتلان باز داشتگاه کهریزک بیشتر می آید و فراخور می باشد تا به قربانیان اسیر شده در سیاه چال های زیر کنترل پاسداران کودتا گر و دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه که همکارش می باشد.

در حالیکه طی روزهای گذشته برخی سایت های سیاسی از سعید ملک پور به عنوان زندانی سیاسی نام برده اند منابع مطلع خبر میدهند که وی از گردانندگان سایت های پورنو بوده است

جعل حدیث برای شلمچه در راهیان نور!

http://www.fararu.com/vdciz3a5.t1apr2bcct.html

ابزاری شدن دین و ترویج شایعه و خرافات از سوی پاسداران کوداگر و رهبر لوطی جماران که 5 سال است خیلی بیش از گذشته رشد یافته است . اکنون دامنه ی رشد یافتگی اش آنچنان موجب گلاب زدگی شده است که صدای اعتراضی سایت خبری تابناک پاسدار محسن رضائی را در آورده است . از سوی دیگر حال داشته باشید که عمق فاجعه اینجاست که چند روز پیش خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس گزارش داد که در اوایل سال 89 تعداد 12 هزار اساتید دانشگاه ها با دانشجویان همراه کاروان راهیان نور راهی مناطق جنگی جنوب یا استان جنگ زده ی خوزستان شدند . یعنی اینکه توجه داشته باشید که اینگونه اساتید و دانشجویان کیستند و چرا برای شنیدن چنین خرافات و شایعه سازی عازم استان جنوب شدند؟ بعلاوه اینکه اکنون بهتر مشخص می شود که چرا تلاش شده است دانشگاه ها پادگان و گورستان شود یا اینکه چرا رهبر لوطی جماران تصمیم به حذف و تغییر علوم انسانی در دانشگاه ها گرفته است و نیازمند چگونه دانشجویان و اساتیدی می باشد؟

این حدیث جعلی که برای زائران مناطق عملیاتی غرب و جنوب قرائت می‌شود می‌گوید: طبق برخي اسناد تاريخي، وقتي حضرت رضا(ع) به شلمچه رسيدند، تأمل كردند و فرمودند: «روزگاري بهترين پيروان ما در اين سرزمين ماوا مي‌گيرند.» كاروان امام(ع) از شلمچه عبور كرد، شهرها و منزلگاه‌هاي بسياري را پشت سر گذاشت تا سرانجام به خراسان رسيد...» این در حالی است که طبق نقشه ارائه‌شده از سوي آستان قدس رضوي، در مدخل ورودي آن امام همام به ايران هیچ نقطه‌ای به نام خرمشهر وجود ندارد..

عزل ‌ناگهانی یک رئیس آموزش ‌و پرورش در تعطیلات

http://www.fararu.com/vdcj8hex.uqet8zsffu.html

ای اقدام یاد آور دو لطیفه ی فارسی اس که گفنته می شود شانس که بر گردد فالوده دندان می شکند یا سنگ همیشه بر در بسته می خورد . اکنون آنگونه اوضاع خرت و خر شده و دامنه ی اختلافات باندی و حذف کردن ها رشد کرده است که در ایام نوروزی که مدارس تعطیل است مدیر کل آموزش و پرورش در اصفهان عزل و مهره سر سپرده دیگری جایش انتصاب می شود.

روز گذشته ـ‌يكشنبه‌ـ «محمد رضا عباسیان»، رئیس آموزش و پرورش کل استان اصفهان برکنار شد. «حمید رضا صیاحیان»، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان اظهار داشت: «در حال حاضر سید مجید عاملیان با حکم وزیر آموزش و پرورش، تا اطلاع ثانوی سرپرست این سازمان خواهد بود

معلم پاکدشتی به اعدام محکوم شد

مکمل اخراج مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان اکنون این چنین سهام عدالت دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران با هدیه ی نوروزی به معلم پاکدشتی که از سوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض داده شده است . البته صدور حکمش از سوی سر دژخیم صلواتی بوده است .

خبرگزاری هرانا – دادگاه انقلاب در حکمی عبدالرضا قنبری، معلم دبیرستان یکی از مدارس پاکدشت و استاد دانشگاه به اعدام محکوم شد.به گزارش هرانا، قاضی صلواتی، قنبری را تحت عنوان محاربه از طریق ارتباط با گروه های معاند که از مصادیق این موضوع داشتن ایمیل های مشکوک و ارتباط با یکی از رسانه های تلویزیونی خارج از کشور،به اعدام محکوم کرد.براساس این گزارش،این معلم که بیش از 14 سال در مدارس و دانشگاه سابقه تحصیل دارد،روز 24 دی سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.شایان ذکر است،در چند ماه گذشته شعبه 15 دادگاه انقلاب توسط قاضی صلواتی چندین نفر را به اعدام محکوم کرده که دو حکم به اجرا درآمده است

عکس>رهبر انقلاب در لباس بلوچی

http://www.fararu.com/vdcaeony.49neu15kk4.html

گذشته از اینکه سید علی گدای اجاق کور هر گز فکر نمی کرد این طلبه از این وضعیت به تخت پادشاهی برسد . از سوی دیگر قیافه رهبر پبزوری کنونی لوطی جماران در همان زمان قبل از انقلاب که در حالت تبعید در استان سیستان و بلوچستان بسر می برد هوار می زند که عملی و معتاد بوده است . زیرا که اعتیاد داشتن از سر و روی و قیافه اش می بارد به خصوص که در این استان مواد مخدر هم ارزان و هم فراوان بود . داشته باشید وقتی دولت فخیمه ارباب عمله های خودش را پرورش می دهد اینگونه این طلبه ی فقیر تبعیدی معروف به علی گدا نا گهان یکشبه رهبر ولی فقیه می شود و به خلافت می رسد تا ضمن غارت و جنایت و خیانت خون مردم ایران را بر توی شیشه کند.

این عکس آیت الله خامنه ای را در زمان تبعید توسط رژیم سفاک پهلوی در ایرانشهر نشان می دهد.

شکاف‌های سیاسی-اجتماعی در گفتگو با عباس عبدی :شکاف در میان جناح حاکم شديدتر خواهد شد/ درآمدهای نفتی زمينه اصلی ایجاد‌کننده شکاف

http://www.fararu.com/vdchvxnk.23nx6dftt2.html

جالب و هم عجیب است چونکه اکنون حاصل قول داده شده عوامفریبانه خمینی شیاد در اوایل انقلاب که گفته بود حکومت آینده متعلق به مستضعفان و پابر هنگان است . همچنین جمله ی قصار معروف وی که بیش از حد کمدی و وارونه بود که گفت اقتصاد مال خر است و مکمل آن افزود که مردم از برای ارزان شدن خر بزه انقلاب نکرده اند . حال شاهدیم که پس از 31 سال از آن طنز وجوک گوئی های بنیانگذار رژیم بربر منش و تاریک اندیش قرون وسطائی وارونه گوی که سپری شده است و بموازات سرکوب و اختناق و سانسور و جنگ قدرت و ثروت و تلاش برای حذف کامل رقیب مغلوب دوم خردادی ها از صحنه که وجود دارد . طوریکه این جنگ رقابت قدرت کودتای تقلباتی 22 خرداد را با خود بهمراه داشت که این موارد مهم ضمیمه ی غارتگری حاکمان و شرکایش می باشد که منجر به شکاف عمیق طبقاتی در جامعه و اختلاف در رأس حاکمیت شده است که دامنه ی چشم انداز این اختلافات د.ون باند های مافیائی حاکم بیشتر می شود. در بستر همین رشد اختلاف و شکاف عمیق طبقاتی است که عباس عبدی از ادامه ی این وضعیت احساس خطر کرده است. زیرا که اعتراف کرده که در آمد های نفتی و حیف و میل کردنش بموازت قدرت و سرکوب و سانسور موجب شکاف های سیاسی و اجتماعی شده است که بر خلاف حکومت های دمکراتیک که اجازه ی بروز بطور علنی آثار این شکاف و اختلاف را می دهد تا راه حل برایش یافت شود. اما در سایه سرکوب حکومت مستبد سر کوبگر همچون ایرانکه نه امکان آشکار شدنش را نمی دهد تا که معترضین بطور مسالمت آمیزآثار نا رضایتی این شکاف ها را بطور علنی به نمایش گذارند بلکه منکر آن می شود. عبدی تأکید می کند نفی کردن اختلافات و شکاف ها دلیل بر عدم آن نمی باشد چونکه موقعی حاکمان متحیر می شوند که معترضین بطور ناگهانی فرصت حضور نمایش خشم نارضاایتی خود را بدست می آورند .

فرارو- شکاف‌های سیاسی-اجتماعی بروز کرده پس از انتخابات و ریشه‌های آن، موضوع گفتگوی ما با عباس عبدی تحلیلگر سیاسی در پایان سال گذشته بود. عبدی روزنامه نگار باسابقه اصلاح طلب در مورد شکاف بین گروه های سیاسی با بیان این که شكاف و انشقاق ميان گروه‌ها به صورت بالقوه همواره وجود دارد، اما تبديل آن به فعليت و ظاهر شدن آن؛ به شرايط سياسي و وضعيت نيروهاي مقابل آنان مربوط مي‌شود؛ می‌گوید: «شكاف مذکور ميان جناح حاكم؛ بدون ترديد مهم و جدي است و در آينده نه چندان دور شديدتر هم خواهد شدعبدی افزايش شديد درآمدهاي نفتي را، زمينه اصلي شكل‌گيري سياست‌هايي می‌داند که ایجاد‌کننده شکاف در جامعه ایران بوده‌است. در مقابل در جوامع بسته اين اثر به سهولت منتقل و ديده نمي‌شود، اما ديده نشدن آن به معناي نبودش نيست، از اين رو در مقاطع خاصي كه فرصت بروز پيدا كند، به يك‌باره مشهود مي‌شود و همه را دچار حيرت مي‌كند. كساني كه فضاي سياسي و اجتماعي را مي‌بندند، بيش از سايرين دچار حيرت مي‌شوند و چون اين تغييرات را باور نمي‌كنند، آن را به دست‌هاي پنهان و فرا مرزي نسبت مي‌دهند. انتخابات سال 1388 در ايران يكي از آن مقاطع خاص است كه فرصتي را براي بروز و ظهور تحولاتي ايجاد كرد كه اگر فضاي سياسي بسته نبود، اين تحولات پيش از اين خود را نشان مي‌داد، و البته نه به صورت انفجاري. عبدی: به طور طبيعي مسئوليت اصلي اين شكاف در درجه اول متوجه صاحبان قدرت است، اما منتقدان نيز به تناسب بي‌مسئوليت نيستند، كه در اين باره بايد برحسب مورد سخن گفت. فارغ از مسئوليت سياسي حكومت و منتقدان، به نظر من، افزايش شديد درآمدهاي نفتي زمينه اصلي را براي شكل‌گيري چنين سياست‌هايي فراهم كرد. روشن است كه مخالفان و براندازان طيف بسيار متنوعي را شامل مي‌شوند. اما اگر وجه حقوقي و نه حقیقی نظام را ملاك قرار دهيم، در اين صورت تقسيم‌بندي مذكور به كلي مخدوش مي‌شود، زيرا بخش اعظم افرادي كه مخالف يا حتي برانداز معرفي مي‌شوند، با وجه حقوقي نظام نه تنها مشكل چنداني ندارند، سهل است كه بسياري از آنان از اين وجه نيز دفاع مي‌كنند، از جمله رهبران جنبش سبز بيش از سايرين در حكومت، مدعي تحقق تعبير حقوقي از نظام هستند. فرارو: پس از انتخابات اختلافات در میان گروه‌های سیاسی آن چنان بالا گرفت که به نظر می‌رسد میان جریان اصولگرا انشقاقی رخ داده است. این اختلاف آنقدر عمیق به نظر می‌رسید که یکی از اساتید برجسته علوم سیاسی ایران طی مصاحبه‌ای عنوان کردند: اصلاح‌طلبان آینده قالیباف و لاریجانی هستند. و برخی از اصولگرایان نیز از اصولگرا نبودن احمدی نژاد و دولتش سخن می‌گویند و او را از دایره خود بیرون می‌دانند. در عمل نیز نشانه‌هایی از برخورد برخی از اصولگرایان (علی مطهری، احمد توکلی، علی لاریجانی، محمد باقر قالیباف و..) با همفکرانشان در دولت دیده می شود، شکاف در میان اصولگرایان را چگونه می بینید؟ آیا می توان از ایجاد یک انشقاق جدی در میان اصولگرایان سخن گفت؟ عبدی: شكاف و انشقاق ميان گروه‌ها به صورت بالقوه همواره وجود دارد، اما تبديل آن به فعليت و ظاهر شدن آن؛ به شرايط سياسي و وضعيت نيروهاي مقابل آنان مربوط مي‌شود. شكاف مذكور ميان جناح حاكم، بدون ترديد مهم و جدي است و در آينده نه چندان دور شديدتر هم خواهد شد پس از 22 خرداد هم اين شكاف جدی تر گردید، اما پس از حوادث 13 آبان موقتاً پوشيده نگهداشته شد، اما پس از بيانيه 17 مهندس موسوي، و در ادامه اتفاقات بعدی شكاف مذكور عميق‌تر و حادتر خواهد شد. البته چگونگی بروز اين شکاف تا حدي هم به نحوه رفتار منتقدين بستگي دارد. به ميزاني كه از مواضع انتقادي دورتر و به مواضع براندازي نزديك شوند، امكان منجمد شدن اختلافات مذكور بيشتر مي‌شود دولت کنونی مدعي عدالت در توزيع اين درآمدها شود، بايد گفت كه دولت اگر مي‌توانست منابع خودش را عادلانه توزيع كند، در چهار سال گذشته ضريب جيني بيشتر نمي‌شد!! دولتي كه نتوانسته ضريب جيني را كم كند، سهل است كه زيادتر هم كرده، چطور مي‌خواهد در توزيع درآمدهاي نفتي عادلانه رفتار كند؟ ضمناً طرح آقاي كروبي توزيع برابر بود، و اين براساس منطق مالكيت مشاع نفت كاملاً درست است، اما دولت مي‌تواند برحسب درآمدهاي هر فرد از او ماليات بگيرد و مثل همه عقلا از طريق بازتوزيع درآمدهای مالیاتی، شكاف‌هاي اقتصادي را كم كند. دولتي كه صدها ميليارد دلار را در چهار سال مصرف كرده و فساد و تورم و نابرابري و بيكاري بيشتر و رشد اقتصادي كمتر شده است، حالا چگونه مي‌خواهد يارانه‌ها را عادلانه توزيع كند؟ دولتي كه چهار سال تجربه ناموفق را پس داده است، حالا مي‌خواهد چگونه تجربه موفقي داشته باشد؟

اقدامات پیچیده اطلاعاتی/عطارزاده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) آزاد شد

این آزاد سازی از سوی سر بازان گمنام وزارت بد نام اطلاعات در پاکستان ادامه ی همان باج دادن کلان انتقال گاز از ایران به پاکستان و زد و بند کثیف تحویل گرفتن عبد المالک ریگی است که اکنون در مورد عطار زاده تکرار شده است

وزارت اطلاعات اعلام کرد حشمت الله عطارزاده دیپلمات ایرانی که در بیست و سوم آبان ماه سال 1387 توسط گروه های مسلح در پیشاور پاکستان به گروگان گرفته شده بود توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) آزاد شد.به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عطارزاده، دیپلمات ایرانی که در بیست و سوم آبان ماه سال 1387 توسط گروه های مسلح در پیشاور پاکستان به گروگان گرفته شده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) با اقدامات پیچیده اطلاعاتی آزاد و به ایران اسلامی بازگردانده شد.اطلاعات تکمیلی متعاقبا به آگاهی مردم شریف رسانده خواهد شد

تعداد SMS ها در هنگام سال تحویل

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17433

اکنون بهتر مشخص می شود که برای چه پاسداران کودتاگر و غارتگر شرکت مخابرات را مفت و ارزان اشغال ومصادره کرد . زیرا گذشته از کنترل شنود و پیامک ها و ایمیل ها با فیلتر کردن شبکه ی اینترنتی از جیب زدن در آمد بسیار کلان نیز بر خوردار شده است.

مشترکان اپراتور اول تلفن همراه که بیش از 37 میلیون نفر در کشور هستند طی 36 ساعت آغاز سال 1389 بالغ بر 315 میلیون پیام کوتاه را با موفقیت ارسال کردند که این آمار رشد 10 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد. تعداد پیام کوتاه ارسالی در سال 88 توسط مشترکان همراه اول نیز حدود 24 میلیارد پیامک اعلام شده و طبق آخرین اخبار در سال 88 ماهانه دو میلیارد پیام کوتاه مبادله شد

گلزار و جومونگ مقابل هم قرار گرفتند:

انتقاد گلزار از حضور جومونگ درتهران و استقبال مردم !

اینهم شیوه ی تبلیغات داخلی و خارجی خودی ها و غیر خودی های بی خودی شده ها که از سوی رسانه ی به حساب ملی مدعی اصول گرائی اعمال می شود که اکنون این روش تبعیض آمیز تبلیغاتی رسانه ای مورد انتقاد واقع شده است.

جهان :محمد رضا گلزار به تازگی در گفت وگویی به انتقاد از حضور تبلیغاتی بازیگر نقش جومونگ در تهران پرداخته است .به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان ،او در یکی از این گفت وگوها در پاسخ به این سوال درباره عدم اجازه به چهره های سرشناس ورزش و سینما برای تبلیغ کالاها گفته است : امیدوارم هرچه سریعتر در این زمینه یک تصمیم جدی جدیدی گرفته شود زیرا در همه جای دنیا چهره ها در زمینه تبلیغات مشارکتی فعال دارند . وقتی از خودی ها این شانس را می گیریم نتیجه اش این می شود که جومونگ می آید تهران و این همه پول را از کشورمان خارج می کند . از شما می پرسم این آقا آمد و آن استقبال عجیب وغریب از او شد آیا حاشیه ای داشت ؟ آیا به کسی برخورد ؟بر پایه خبر جهان ،گلزار در مصاحبه دیگری دراین باره می گوید :این قانون ممنوعیت تبلیغات ستاره ها خیلی کار ناپسندیده ای است .از اینکه بسکتبالیستهای آمریکایی الاصل در لیگ ما دارند بازی می کنند، چهره های هالیوود در تبلیغات ما در بیلبوردهای سطح شهر دیده می شوند، جومونگ می آید ایران 50هزار تا زن ومرد و خبرنگار و... می روند فرودگاه استقبالش ؛حاشیه هم برایش نمی تراشند. آن وقت هنرمندان ما (بازیگران ،موزیسین ها و....)که بااین شرایط سخت کار می کنند حق تبلیغ کردن برند ازشان گرفته می شود و ما همه سرمایه های داخلی مان را داریم می فرستیم به خارج از ایران .

جوان : برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها کلید خورد

این گزارش خبری که از سوی سر بازان گمنام وزارت بد نام اطلاعات تهیه می شود چند روز پیش در سایت رجا نیوز حامی دولت نامشروع و پاسدار گماشته احمدی نژاد نا مشروع تر از وی بازتاب داده شد که اکنون از سوی ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر رله شده تا هم خط زنجیره ای جو سازی علیه ی رقیب مغلوب مشخص شود هم اینکه معلوم شود چگونه سیاست گاز انبری فشار و پرونده سازی و تهدید کردن علیه ی رقیب مغلوب از سوی پاسداران کودتاگر و حامیان دولت نامشروع پیگیری و وارد می شود؟

سایت رونامه جوان نوشت : یکی از سران اصلاح طلبان خواستار تمرکز جبهه دوم خرداد برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شده است.به گزارش«جوان آنلاین»،این مقام سابق اجرایی در جمع تعدادی از اعضای موثر جبهه دوم خرداد ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشته است: اگر می خواهیم در فرایند سیاسی کشور و مجددا به قدر ت برسیم باید با تمام قدرت در انتخابات شورای ها حضور داشته باشیم و مطمئن باشید شورای ها نردبان ما برای رسیدن به قدرت خواهد بود .وی همچنین در توضیح تاکید خود برای جدی گرفتن انتخابات شوراها تصریح کرده است: چرا این را می گویم ، چون کوتاهی ما در رابطه با شوراها باعث شد سیر نزولی در پیش بگیریم و یکی یکی مجلس و ریاست جمهوری را از دست بدهیم ، پس این راه را باید برعکس طی کنیم و بجای خود زنی هایی که مارا از احتمال رسیدن به قدرت دور می سازد ، راه تعامل را باید در پیش بگیریم ، ما منتقد و مخالف قانونی هستیم و نظام مارا به این عنوان قبول می کند

کاربران به‌زور به سایت‌های دولتی می‌روند؛

کاربر گرامی سایت مورد نظر فیلتر شده اما بروید رجانیوز بخوانید !

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17417

ارتش سایبری سانسور چی پاسدار کودتاگر اکنون لو داده است که چگونه سایت های اینترنتی را فیلتر و در مقابل چه نوع سایت حکومتی و پاسداری را تبلیغ می کنند؟

وقتی آدرس یک سایت فبلتر شده را در مرورگر خود وارد کنند، با صفحه‌ای مواجه می‌شوند که در آن لینک تعدادی از سایت‌های ایرانی به عنوان «سایت‌های مفید» برای استفاده آنها فهرست شده و در آن تنها سایت‌های دولتی، سایت‌های خبری حامیان دولت به چشم می‌خورند

عکس / آلودگی محیط زیست در گرگان

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15002

وقتی در شهرستان گرگان که جزو محدوده ی شمال کشور می باشد وضعیت محیط زیست چنین آلوده است تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که در سایر شهر های ایران به خصوص مراکز استان ها شرایط محیط زیست چگونه می تواند باشد؟

رامین رمضانی یک شهید واقعی است نیازی به تایید مراجع رسمی نیست

قاتلان کودتاگر نا مشروع هم می کشند وهم جنایت می کنند . هم تلاش می کنند با خریدن خون شهید از طریق اعضای خانواده اقدام کنند . یعنی می خواهند رنگ جنایات شان را پاک و محو کنند تا که مرتکب جنایت مضاعف شوند.

جرس: :خانواده رامین رمضانی یکی از شهدای جنبش سبز درخواست بنیاد شهید برای اعلام فرزندشان به عنوان شهید را نپذیرفتند .رامین رمضانی که در زابل در حال انجام خدمت سربازی بوده است 21 خرداد ماه از زابل مرخصی گرفت و در روز 25 خرداد ماه در جریان تظاهرات آرام مردم در اعتراض به نتیجه انتخابات به شهادت رسید.به گفته مادر وی چندین بار فرمانده پادگان تلاش کرده که او را جزو شهدا اعلام کند زیرا او در زمان خدمت سربازی به شهادت رسیده است.اینک بعد از پنج ماه، نیز بنیاد شهید برای محسوب کردن رامین به عنوان شهید اعلام آمادگی کرد اما خانواده اش قبول نکردند .مادررامین می گوید:" اصلا دلم نمی خواهد که بنیا دشهید پسرم را به عنوان یک شهید و آن هم بسیجی معرفی کند ."وی می گوید : "من پسرم را یک شهید واقعی می دانم چرا که برای دفاع از حقش کشته شد.اوهر چند با سیاست آشنا نبود اما ایران دوست بود و همیشه تاکید می کرد که ما ایرانی هستیم و نباید به بیگانه وابسته شویم. او حقش را می خواست. رای اش را می خواست ،پس شهید است. بنابراین نیازی نیست بنیاد شهید پسرم را شهید اعلام کند او یک شهید واقعی است.

عفو بين الملل: ايران با اعدام دست کم ۳۸۸ نفر در سال ۲۰۰۹ بعد از چين در بالاترين مرتبه قرار گرفت (به نسبت جمعیت رتبه اول در دنیا)

بالاخره آلبوم مدال های رتبه اولی جهانی رژیم کودتائی ضد بشری و نامشروع همچون محکومیت نقض حقوق بشر و فرار مغز ها و مصرف مواد مخدر و مرگ و میر جاده ها با اعدام های سالیانه نسبت به جمعیت در جهان دارد کامل و بی رقیب و بی همتا در جهان می شود.

صدای آمریکا : سازمان عفو بين الملل که سازمانی مدافع حقوق انسانی است گزارشِ مربوط به اعدام ها و مجازات های صادر شدۀ مرگ را در سال ۲۰۰۹ در جهان، منتشر ساخته است.در گزارش عفو بين الملل آمده است ايران با اعدام دست کم ۳۸۸ نفر در سال ۲۰۰۹ بعد از چين در بالاترين مرتبه قرار گرفته است (به نسبت جمعیت رتبه اول در دنیا). جمهوری اسلامی ايران معمولاً آمار دقيقی از اعدام شدگانِ کشور را اعلام نمی کند.عفو بين الملل همچنين اعلام کرده است که ۱۱۲ نفر از کسانی که سال گذشته در ايران اعدام شدند تنها در فاصلۀ چند هفته پس از انتخابات ۲۲ خرداد ماه تا برگزاری مراسم تحليف دومين دورۀ رياست جمهوری محمود احمدی نژاد، اعدام شده اند.بنابر گزارش سازمان عفو بين الملل در سال ۲۰۰۹ دو کشورِ ايران و عربستان سعودي به اعدام نوجوانان زير هجده سال ادامه داده اند. اعدام جوانان زير ۱۸ سال خلافِ موازين بين المللی ست

وضعیت وخیم جسمانیِ مهدی محمودیان از افشاگران بازداشتگاه کهریزک

اینهم نمونه ی سند جنایت دیگر قاتلان و دژخیمان کودتا گر حاکم که اقدام شان تداعی کننده ی شاه قلی می بخشد ولی آقازاده قلی نمی بخشد شده است که نشان از خرت و خر بودن شرایط ملوک الطوایفی حاکم است که هر کدخدا یا عمله و اکره ای که صاحب قدرت شده هر غلطی که می خواهد آزادانه انجام می دهد.

جرس: وضعیت جسمانی زندانی سیاسی، مهدی محمودیان، عضو جوان جبهه مشارکت و از افشاگران بازداشتگاه کهریزک و دفن های شبانۀ شهدای جنبش سبز، با گذشت بیش از ۶ ماه بازداشت، دچار وخامت شده و بنا به گزارش های رسیده، برنشیت ریۀ او مزمن و به مرحلۀ خطرناک رسیده است.مهدی محمودیان، عضو کمیته اطلاع رسانی جبهه مشارکت می باشد که در راستای بازداشت گستردۀ اعضای آن تشکل در اواخر شهریورماه گذشته، دستگیر و به زندان اوین منتقل شد.بنا به گزارش های رسیده، چند شب پیش محمودیان طی تماسی تلفنی با منزل خود، ضمن اعلام شرایط جسمی بد و برنشیت ریۀ خود، از اینکه در زندان هیچ نوع دارویی برای درمان این بیماری مزمن در اختیار او قرار نمی دهند، و به هیچ وجه وی را بهداری زندان اوین انتقال نداده اند، خبر داد.بنا به اظهارات خانم الوندی (مادر محمودیان) و اطلاع رسانیِ یکی از بلاگرهای دوست و همکار مهدی، مواردی از اتهامات وارده و تفهیم شده به این فعال سیاسی- مطبوعاتی جوان در جریان روند بازجویی به این ترتیب می باشد که چرا ماجرای کهریزک را افشا کرده است ؟ جرا در سن پنج سالگی ، از ترکیه به سوریه رفته است ؟ چرا در فیس بوک پیشنهاد دیوار نویسی برای آزادی زندانیان سیاسی را داده است؟ ومادر مهدی محمودیان همچنین خاطرنشان نموده است "قبل از سال تحویل وقتی به دادگاه درخواست مرخصی رو مطرح می کردیم، منشی دادگاه پرونده مهدی را باز کرد و نظر بازپرس رو خواند که نوشته بود: مهدی محمودیان با قید وثیقه آزاد است؛ اما بلافاصله قاضی دادگاه با فریاد گفت که غیر ممکن است و باید در زندان بماند و مرخصی هم ندارد."