گزیده خبر های 26اسفند – 88

اين خانواده عيد ندارد(+عکس)

http://www.fararu.com/vdccxeq0.2bq1x8laa2.html

قول خمینی شیاد نه فراموش شده است که گفته بود حکومت آینده از آن مستضعفان و پا بر هنگان است . سپس این وعده بشکل بس محدود در مورد تعدادی محدود اجراشد که قدرت را بطور دربست قبضه و انحصاری کرده اند . در عوض اکثریت جمعیت بالاتفاق کشور در شرایط بد و طاقت فرسای زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند که نمونه ی آن در تصاویر لینک ضمیه شده ی فوق وجود دارد و آنسوی ادعای عملی عملکرد دولت مدعی ساده زیستی و عاشق خدمت گزاری مردم ایران است که تأئید کننده ادعای رهبر لوطی جماران و لوطی عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد است که مدعیست ایران قوی و امنوباثبات ترین کشور جهاناست کهاقتصاد و فرهنگ بسیجی به جهان صادرهکرده تا مشکل گشای تورم مالی و بانکی و بحران اقتصادی جهانی باشد . در ایران هم البته آنگونه کار برد داشته است که خانواده ها حتی می توانند در کنج خیابان ها یا بدون پناه به خوابند و احساس امنیت کنند یا اینکه کار تون خواب یاحلبی آباد نشین باشند . بهر حال تصاویر نمونه زندگی مرفه با ضریب امنیت بالای تهی دستان ضمیمه شدهب وضوح ادعای پوچ ووارونه یعملکرد 31 سال گذشته حاکمان دزد و غارتگران وجنگ افروز و دین فروش را نشان می دهند .حالاین صحنه را با خبر یک میلیارد و 600 میلیون دلار حساب نقدی بانکی مسدودشده مجتبی خامنه ای در لندن یاخود روی 10 میلیون دلاری در حال حرکت جشن مراسم عروسی در تالار هتل با ارزش پذیرائی شام 80 هزار تومانی آقازاده ی عسگر اولادی عضو باند انگلیسی غارتگر مؤتلفه مقایسه کنید ودر نظر بگیرید که شرایط چگونه است وواقعیت چیست؟

در روزهايي كه دلمشغولي ما خريد شب عيد و دلمشغولي هاي معمول ايام آخر سال است و براي نو شدن سال لحظه شماري مي كنيم، خانواده اي در گوشه اي از پايتخت ، شهر من و شما دغدغه گشنگي دارند و سقفي كه بالاي سرشان نيست. نه از لباس نو خبري هست و نه از شيريني و آجيل ، اين خانوده امسال عيد ندارد. به گزارش خبرنگار اجتماعي «فردا» ، اين خانوده در حالي به زندگي خود ادامه مي دهند كه در تأمين اوليه ترين نيازهاي خود نيز ناتوان مانده اند و جبر روزگار آنچنان عرصه را بر آنها تنگ كرده كه عيد را هيچ ، زند گي را نيز از ياد برده اند. پدر خانواده چندي است به علت تصادف رانندگي توان كار كردن را از دست داده و ظاهري آشفته به خود گرفته است و در نهايت ناتواني در پرداخت اجاره منزل موجب شده تا 2 دختر و 2 پسر اين خانواده همراه والدين خود در گوشه اي از خيابان روزگار را سپري كنند . اخيرا دختر كوچك اين خانوده به علت بيماري به بهزيستي منتقل شده و اداره زندگي اين خانواده تنها با كمك اهالي محل و آن هم به سختي ميسر مي شود. تنها با لحظاتي معاشرت با اين خانواده مي توان آثار گشنگي و نا اميدي را به سادگي متوجه شد ، بله باورش سخت است كه درست در زير گوشمان خانواده اي در آستانه فرارسيدن عيد دلمشغولي شان فرار از گرسنگي و پيدا كردن سرپناهي باشد. این خـانواده در خیابان خـاوران روبروی ترمـینال خـاوران انتهای خـیابان میرزاده (8 متری مولا) گوشه اي از دیوار مـدرسه شهید مطهـری پناه گرفته اند و اميد به واجدان من و تو دارند تا قدمي برداريم و سال خود را با احسان به پايان برده و سرمايه اي براي آغاز سال نو فراهم كنيم. اين قانون هستي است كه هيچ نيكي و احساني بي جواب نمي ماند.

جمهوری اسلامی>بذل و بخشش مشایی به خوانندگان و بازيگران

http://www.fararu.com/vdcdj90o.yt0ss6a22y.htm

گزارشخبری فوق را با این گزارش مقایسه کنید تا هم بیشت رفع ابهام شود . هم اینکه معنی و عملکرد دولت مدعی اصول گرائی و ساده زیست نامشروع با رئیس جمهور کودتائی تقلبی و قلابی مشخص شود.

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت:اسفنديار رحيم مشائي مشاور و رئيس دفتر رئيس جمهور باز هم در ديدار با خوانندگان و بازيگران بذل و بخشش كرد. مشائي اين بار با يك خواننده پاپ يك هنرپيشه سينما يك كارگردان و يك تهيه كننده سينما ديدار كرد. در اين ديدار مشائي با شنيدن حرفهاي يك خواننده جوان موسيقي پاپ درباره مشكلات برگزاري كنسرت در ايران قول همه گونه همكاري را به وي داد. همچنين يك تهيه كننده سينما نيز با برشمردن مشكلات توليد در سينماي ايران و ضرر و زيان هاي هنگفتي كه وي در پخش برخي از فيلم هاي اخيرش متحمل شده درخواست وام 600 ميليون توماني از مشايي نموده كه با موافقت ضمني وي مواجه شد

چهارشنبه‌سوری> 224 حادثه در تهران

در بسترابزاری بودن دین که اکنون علیه مراسم جشن 4 شنبه سوری ازهمین اهرم آویزانشن به آیه نازل کردن حرام بودن بکار برده شده سئوال است که چرا در 31 سال پیش چنین فتوای غیر عقلانی و خرافاتی و غیر شرعی 4 شنبه سوری صادر نمی شد شهر دار تهران و نیروی انتظامی مکان های مشخص برای اجرای مراسم جشن 4 شنبه سوری تعیین می کردند

شمار حوادث چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف تهران تا ساعت 22:30 امشب به 224 مورد رسيد. به گزارش پايگاه خبري 125، ستاد فرماندهي آتش‌نشاني اعلام كرد: حوادثي كه تا ساعت 22:45 امشب در نقاط مختلف كلانشهر تهران رخ داده و به اين ستاد گزارش شده است، به 224 مورد رسيد. اين حوادث شامل يك مورد انفجار مواد محترقه، 56 مورد آتش‌سوزي در فضاي سبز، 40 مورد آتش‌سوزي سطل زباله، 49 مورد آتش‌سوزي ضايعات، 51 مورد آتش‌سوزي در حياط منازل مسكوني، 12 مورد آتش سوزي در نزديك فروشگاه و 15 مورد آتش سوزي وسايل نقليه است.

رجانیوز>مسیح مهاجری با میرحسین درگیر شد

یک روزی خمینی شیادگفته بود که عقد اخوت با کسی نبسته است همچنین افزوده بود هر زمان که احساس خطر کند فرمان می دتد نماز و حج و روزه تعطل گردد . یعنی پیمان شکنی و فرصت طلبی برای حفظ موقعیت بهر بها و بهانه ای . فلسفه ایکه پیروانش از جمله جانشین وی و رفسنجانی و مشاورش مسح مهاجرطلبه جانباز جنگ خانمان بر اندازدنبال می کند . چن تا شنید از مدیر مسئولی روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی کنار گذاشته می شود دست ازحمایت موسوی برداشت تا اینکه اکنون به نقل از جمعیت ایثار گران همسنگر باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه و حامی دولت نا مشروع است که چند روز پیش اراذل و اوباش این جمعیت درب منزل کروبی دست به اقدام چماق کشی و عربده کشی شعبان بی مخ بازی زدند وی مقابل موسوی ایستاده است .

سایت رجانیوز نوشت: دیدار چند روز گذشته موسوی با مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری‌اسلامی با درگیری لفظی میان دو طرف به پایان رسیده است. این سایت افزود: در این دیدار که علیرضا بهشتی و غلامرضا آقازاده نیز حضور داشتند، مسیح مهاجری از یاران نزدیک و همکاران قدیمی موسوی در روزنامه جمهوری اسلامی، ضمن اعتراض شدید به رویه در پیش گرفته شده از سوی موسوی، وی را به دلیل ایستادن در مقابل نظام و ولایت‌فقیه مورد انتقاد جدی قرار می‌دهد. گفتنی است قبلا نیز خبرهایی با مضمون درگیری بین برخی چهره‌های سیاسی منتشر شده که مورد تایید قرار نگرفته است

سرنگونی هواپیمای جاسوسي آمریکا در شلمچه

چرا سایت ترکش خورد گان جنگ و اراذل و اوباشان چماقدار خود جمعیت ایثارگران خوانده شده که زمانی هم همچون تهاجم کنندگان بمنزل کروبی با شعار مرگ بر منافق آمریکائی با پوشش دانشجوئی ظاهرو انجام مأموریت می کنند اکنون که نقل قول از دیدن مسافران راهیان نور کرده است که می خواهند با حضوردر جبهه هاومناطق ویرانه شده ی ناشی از جنگ ضدملی وضدمیهنی میان عراق و ایران همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد مسلح به نورونورانی شدن شوند چطوری اینان شاهد سقوط هواپیمابوده و لاشه اش را دیده اند ولی امکان فیلم برداری و نمایش برای صداو فیلمبردارانصداوسیمای تلویزی ونی پاسدارضرغامی برای پخش همگان نیست تاکه مستند باشد و مشخص نشود که گزارش خبر دروغ ساختگی می باشد.

رجانيوز خبر داده است: مرزداران ایران اسلامی یک هواپیمای آمریکایی را سرنگون کردند.یک فروند هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در منطقه مرزی شلمچه با آتش پدافند زمین به هوای مرزداران سپاه اسلام سرنگون شد.یکشنبه شب یک فروند هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در حالی که به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرزی شلمچه تجاوز کرده بود، مورد اصابت آتشبار زمین به هوای مرزداران ایران اسلامی قرار گرفت و در این منطقه سرنگون شد.گروهی از کاروان های راهیان نور که در منطقه شلمچه حضور داشتند، سرنگونی این هواپیمای آمریکایی را از نزدیک مشاهده کردند.

هجوم سارقان مسلح به بازار زنجان

http://www.fararu.com/vdchz-nk.23nxkdftt2.html

مگر اینگونه سرقت ها که برای بار دوم هم تکرار شده است امکان دارد که بدون بر نامه ریزی و همآهنگی ارگان های مسلح انجام شود؟

دومين سرقت مسلحانه از يك طلافروشي بازار قيصريه طي دو ماه اخير تحصن بازاريان بازار زنجان را در پي داشت. به گزارش تهران امروز، ساعت 19:30 شب گذشته چهار مرد مسلح سوار بر يك خودرو پرايد سفيدرنگ جلوي اين بازار توقف كرده و با ورود به بازار در راسته بازار پايين زنجان به يك مغازه طلافروشي دستبرد زدند.