گفت و شنود دورغ نامه ی کیهان 27 اسفند ماهسال -88

آواز (گفت و شنود)

گفت : چه جالب رفتارش شباهت دارد به آن یارو مسخره

هرزمان که همسرش آواز می خواند، می رفت جلوی پنجره

تا تواند به پاسخ اعتراضی همسرش به اینکار دهد جواب

گویدهمسایگان دانند من نیستم که می شوم مزاحم خواب

گفت: شيرين عبادي در مصاحبه با روزنامه فرانسوي فيگارو گفته است كشورهاي غربي بايد برخورد شديدتري با ايران داشته باشند!
گفتم: اين پيرزن مفلوك در جواني هم خود را جان نثار شاه دانسته و از قتل عام مردم انقلابي توسط رژيم آمريكايي شاه حمايت كرده بود.
گفت: «الهه هيكس» مامور شناخته شده موساد اعتراف كرده بود كه منافقين شيرين عبادي را براي دريافت جايزه صلح نوبل به وي معرفي كرده و او نيز عبادي را با اطمينان به كميته صهيونيستي صلح نوبل پيشنهاد كرده است و بيت العدل حزب صهيونيستي بهائيت هم از او قدرداني كرده بود.
گفتم: همين پيرزني كه پايش لب گور است، گفته است؛ من از خارجي ها پول مي گيرم، اما وابسته نيستم!!
گفت: حالا خوبه كه با توجه به وقار و ايمان و متانت و شجاعت و ميهن دوستي زنان ايران هيچكس باور نمي كنه اين پيرزن ايراني باشه.
گفتم: خانمي به شوهرش گفت چرا هر وقت من آواز مي خونم، تو ميري لب پنجره؟! و شوهرش گفت؛ براي اين كه مبادا همسايه ها خيال كنند من دارم آواز مي خونم و آبروم پيش در و همسايه بريزه!!

گفت : در روزنامه فرانسوی فیگارو شیرین عبادی

به کشورهای غربی ازجنایات رژیم کرده یادی

گفته چرا اینان حاکمان تهران را نمی کنند تهدید؟

بخاطرسرکوب وسانسور، نمی کنندبرخوردشدید

البته این فحاش لمپن سربازجوی زندان اوین

به شیرین عبادی فحاشی کرده است باتوهین

گفتم : مگر این لمپن بازجو رهبر اراذل اوباش؟

چگونه برای شیرین عبادی شده است فحاش؟

گفت : گفته شیرین عبادی کرده است اشتباه

فراموش کرده است وی بوده یک جان نثار شاه

یا از یاد برده روشنگری الهه هیکس این زبل

منافقین وی را معرفی کردند برای جایزه نوبل

گفتهالهه هیکس هست مأمور شناخته موساد

نگفته دفاع وتبلیغ می کرد از خاتمی بادوم خرداد

اما کنون که مردم مرگ بر دیکتاتور می زنند فریاد

دفاع نمی کنداز کودتاگران پاسدار بااحمدی نژاد

گفتم : مگر فراموش شده در زمان خاتمی

الهه هیکس به ایران می رفت تا دهد پیامی

تا رهنمود گیرد چگونه توطئه کند علیه مجاهدین؟

چگونه وی متهم شده با همکری کردن بامنافقین؟

گفت: آخه عقل درست حسابی که ندارد این سربازجو

پرونده سازی با اتهام زنی هست حرفه ی این یارو

برای همین با تهمت زدن و تهدید لمپنی و وارونه گوئی

دفاع تاکتیکی از زنان کرده تا به عبادی کند چرند گوئی

چون ازبن وریشه این حیوان صفت آزادگان را هست دشمن

عجیب همین زن ستیز ودشمن سبز است،اما عاشق چمن

گفت : چه جالب رفتارش شباهت دارد به آن یارو مسخره

هرزمان که همسرش آواز می خواند، می رفت جلوی پنجره

تا تواند به پاسخ اعتراضی همسرش به اینکار دهد جواب

گویدهمسایگان دانند من نیستم که می شوم مزاحم خواب

گفتم : عجب سربازجوی نسخنگوی کودتاگر پاسداران

هدیه ی نوروزی داده به زنان نماینده رهبر لوطی جماران؟

گفت : بلی شده مکمل هدیه نوروزی سران رژیم جنایتکاری

که سال نو می آورد گرانی با تورم 50% همراه با فقر و بیکاری