دروغ نامه کیهان دوشنبه 24 اسفند ماه 1388

نقدو بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " خواص خاكستري و ماسونيسم مدرن"

دراز کردن سران رقیب مغلوب با نق زدن به رفسنجانی همراه با توهین واهانت با فشار دربستر برکناری وی "

وقتی جنگ خانمان برانداز ضدملی و ضد میهنی نعمت الهی شده باشد . هنگامی که 31 سال دین ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و اختناق و سانسور و جنگ افروزی و غارتگری و شیادی و فریب و نیرنگ تبدیل شده باشد. جائیکه31 سال از قدرت گیری متحجران خرافاتی های عاشق جهل و جنگ و دین فروشی و عوامفریبی سپری شده باشد که جای مردم و مطالبات و نیاز شان راهمچنان ادامه ی جنگ قدرت وحذف کردن رقیب مغلوب گرفته باشد آنچنانکه برای توجیه گری فرار از پاسخ دادن به مطالبات مردم می بایست دستگاه کشاف جاسوس سنج و جنگ نرم فتنه وابسته به دشمن بیگانه فعال شود تا که مرده شوران کفن دزد گورکن مشغول نقب زدن به گورها و کالبد شکافی مردگان یکه تازشده تا که مطمئن شوند که آیامردگان دفن شده با مجوز شرعی دفن و یابدون کفن به خاک سپرده شده اند تا خیال شان راحت شود که نکند مشکل شرعی داشته اند و همچون سر بازجو حسین شریعتمداری که تا توی گور رفت و پشیمان شد و فرار کرد و بازگشت اینان هم نکند هوس زنده شدن و از گور و فرار از آن شوند و با تولید نوزادان گور زاد، زاد و ولد و تکثیر کردن شان خطر ساز شوند. چونکه حامیان مروج مرگ بر زندگان و درودفرستدگان بر مردگان حاکم، پیوسته این مرده پرستان خیلی بیشتر وحشت از زندگان از دوباره زنده شدگان مردگان دارند تا که دوباره تبدیل به زنده مردگان سیار شوند ودرد سر آفرین شوند . زیرا که گفته شد جنگ قدرت و ثروت و انحصاری کردنش هدف نهائی می باشد .به خصوص اینکه پس از 9 ماه اعتراضات ضد حکومتی که با ضرب و شتم شدید و بازداشت و شکنجه و قتل و تجاوز و اعتراف گیری معترضان همراه بوده است ، نه اینکه صدای اعتراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای واصل ولایت فقیه خاموش نشده ، بلکه موجب شده است که رهبران رقیب مغلوب هم بطور کامل تسلیم نشوند و از صحنه حذف نگردند. پس جای نگرانی است که نکند با همکاری دشمن بیگانه دست به شبیخون علیه ی مرده شویان و گور کنان متحجر و خرافاتی کودتاگر بزنند .

به خصوص اینکه طبق اصول مهندسی نبش قبر ومرده شناسی یا کالبد شناسی کردن، گور کن های حرفه ای کفن و دندان طلا دزد از به حرکت در آمدن خواص خاکستری که بر گردان عالی جنابان سرخ پوش و همکاران سابق عالی جنابان خاکستری آمران قتل های زنجیره ای می باشند و فعلاً جاهای شان تغییر کرده است ازخواص خاکستری بی اراده ی مستعد خیانت دو پهلو گوی عاشق حب جا ه و مال و اشرافیت اقتصادی گفته که این چنین دچار گرگ به گله شان زده شدگان احساس خطرکنند :

مگر «خواص خاكستري». خواص خاكستري از يك سو به اعتبار سوابق و ظواهر، براي طبقات زير خط «فقر فرهنگي» ملاك تشخيص محسوب مي شوند و از سوي ديگر، مستعد «غفلت» و معبرگشايي براي دشمن هستند، اگر مستعد «خيانت» و همپيماني و هم پايي با دشمن نباشند. آنها مستعد سواري دادن و دوشيده شدن هستند. خاكستري ها در طول ساليان چنان زيسته و دگرگون شده اند كه سنگين و ضعيف الاراده شده اند، بي پروا و دور از احتياط سر مي كنند، خانه بي صاحب و غارت زده را مي مانند. خاصيت و كار ويژه اصلي اين طيف از نخبگان در دو پهلو و مبهم سخن گفتن است، همان كه هيزم «آتش فتنه» است. حريت و شجاعت و تقوا گمشده آنهاست.خانه بي حفاظ و گله بي چوپان را مي مانند. گرگ به گله آنها زده است. حب مال و حب جاه، ميل به اشرافيت اقتصادي و باز توليد سياست اموي و عباسي! ميل به تبعيض و تمايز و تفاخر و تكبر و تعصب جاهلي و خودبزرگ بيني و كوچك شمردن ديگران. غفلت و سر به هوايي و بي پروايي آنها، هر صياد كمين كرده اي را به طمع و هوس مي اندازد. تار و پود غفلتي كه خواص خاكستري دور خويش تنيده و در خود پيله كرده اند، اسباب روحيه گرفتن و دليري و گستاخي خصم است.

جالب است که یادداشت روزنویس لو داده است که کشف و اختراع ارتش سایبری پاسداران کودتاگر یا جاسوسی و سانسور و خفقان اینترنتی پیگیری کردن با بازداشت و اعتراف گیری و پرونده سازی کردن از سوی حفاظت اطلاعات پاسداران کودتاگر در برابر تهاجم مجازی ارتش سایبری ماهواره ای جنگ نرم مبلغ سکولاریسم راه اندازی شده است که چون دسترسی مستقیم به فراریان رقیب مغلوب به برون مرز به خصوص ساکنان مستقر شده در دولت فخیمه ندارد پس می بایست با زیر تیغ گرفتن مهاجرانی هم لهجه سربازجوحسین شریعتمداری فاش سازد که ریشه عمیق سوزش و ناراحتی اش چیست؟ زیراکه باکالبد شکافی کردن سران فتنه وبررسی و پرداختن پرونده مهاجرانی به کدیور و گنجی و سروش رسیده است . در نهایت چنین به دو دوره ی کارگزاران رفسنجانی و خاتمی ومثلث صهيونيسم مسيحي (انگليس، اسرائيل و آمريكا) و مشابه تشكيل سازمان جديد ماسوني منتهی شده است:

"اگر شبكه رسانه اي، ماهواره و مجازي (سايبري) دشمن، فرجام جنگ همه جانبه را به زير كشيدن جمهوري اسلامي و نشاندن سكولاريسم به جاي آن مي داند- كه به يقين در آن صورت نه جمهوريت و رايي خواهد ماند و نه اسلاميت- خواص خاكستري سال ها پيش در عمل به سكولاريسم رو كرده اند. خطي كه اينها از غفلت ها براي خويش ساخته اند، عملا خطي سياسي شده كه دين در آن جز نما و ظاهر و زينت جايگاهي ندارد. سياست ورزي اسلامي كجا و اشرافيگري و تشكيل شركت سهامي قدرت و قانون شكني و روحيات فرعوني و ابوجهلي كجا؟ آنها مسلمانان سكولارند، از همه مومن تر و عامل تر به سكولاريسم! اين طيف خاكستري نشان شده هاي دشمنند، بدانند يا ندانند، بپسندند يا نپسندند.برگرديم و تاريخ دو دهه اخير را مرور كنيم و ببينيم امثال بهاءالله مهاجراني-كه اين روزها اخبار رسوايي شان در نوكري لابي اسرائيل و نومحافظه كاران در آمريكا (موسسه واشنگتن) و تشكيل «حلقه لندن» به رسانه ها درز كرده- چگونه در دولت ها يكي پس از ديگري بركشيده شدند. مهاجراني به تنهايي عور و عار و سند خيانت هاي بزرگ در حزب دولت ساخته كارگزاران و دولت «مشاركتي» خاتمي است. بوي تعفن اين مهره جاه طلب و حقير قريب 15 سال مشام مردم را آزار داد، چه آن روزگار كه آقاي هاشمي را متملقانه اميركبير و سردار سازندگي كه بايد با تغيير قانون اساسي رئيس جمهور بماند، خطاب كرد و چه آن روز كه از اتاق فرمان وزارت ارشاد، چراغ «سبز» ترور شخصيت آقاي هاشمي توسط روزنامه هاي زنجيره اي و امثال اكبر گنجي (عضو فعلي اتاق فكر مهاجراني در خارج) را داد... تا به امروز كه اتاق فكر و فرمان جنبش سبز را در لندن تشكيل مي دهد و حتي يك كلمه مخالفت از امثال كروبي و موسوي و خاتمي نمي شنود و چگونه اعتراض كنند در حالي كه از يكديگر سند و «آتو» دارند؟! حقيقت آن است كه مثلث صهيونيسم مسيحي (انگليس، اسرائيل و آمريكا) به تشكيل سازمان جديد ماسوني اهتمام كرده اند و ماسون هاي جديد، ديگر نه بهايي اند و نه يهودي. آنها ماسون هاي مسلمانند كه پاي در راه سيدحسن تقي زاده (روحاني كشف لباس كرده) گذاشته اند و مي توانند به آيين صهيونيسم، بهائيت يا هر «بي ديني» ديگري بگروند. آنها ذاتا سكولارند، ليبرال ها و اباحي مسلكاني كه ذاتا با قيد و بندهاي ديني و معنوي و اخلاقي مشكل دارند. مرام آنها آميزه اي از اصالت نفع و لذت (Utilitarianism-Hedonism) است در پوششي از نسبيت گرايي، احترام به تنوع و تكثر، تساهل و مدارا و نفي خشونت.

در دنباله قلمبر دست هم لهجه سربازجو حسین شریعتمداری بطورعریان مخاطب اصلی اش یعنی رفسنجانی مکار یا لاشه متفن فتنه خطاب کردنش وی را معرفی کرده است و اینگونه از بسته شدن این نطفه از سوی رهبر لوطی جماران خبر داده است :

"چه فرقي مي كند در دولت و مجلس باشي يا مجمع تشخيص مصلحت، در حوزه باشي يا دانشگاه، برنده انتخابات باشي يا بازنده آن، دكتر و مهندس باشي يا آيت الله و حجت الاسلام، در حلقه اطرافيان رئيس جمهور باشي يا از حواريون رئيس مجلس و رئيس مجمع. مهم اين است كه كجاي فتنه ايستاده اي؟ روياروي آن، صريح و شفاف و صادق، و غبار را مي نشاني يا چنان غرق جزئيات و تعصبات و نفسانيات- و همه جاذبه و دافعه هاي غيرالهي- شده اي كه از هر سخن گفتن يا لب فرو بستن تو هيزمي براي آتش فتنه ساخته مي شود؟ نام و عنوان و سابقه و شهرت به چه مي ارزد آنجا كه انسان خويش را به حراج گذاشته باشد؟لاشه متعفن فتنه به ما مي گويد نطفه اين مولود نامبارك در دنيازدگي، بي طاقتي ميانه ميدان جهاد و غفلت از اطاعت امر مولا بسته شد:

در خاتمه اینکه گذشته از ادامه داشتن جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی که با حذف از صحنه ی قدرت خاتمی و کروبی و موسوی عملاً جنگ و دعوا وتلاش پیگیر برای برکناری رفسنجانی ازریاست مجمع خبرگان ارتجاع و مصلحت نظام است . زیرا تا وی از این دو پست بر کنار گذاشته نشود هدف نهائی نفی جمهوریت و تثبیت و تحکیم قبضه ی قدرت کودتاگران ولایت اسلامیت طالبانی برهبریت آخوند متحجر انگلیسی دزد محمد تقی مصباح یزدی امکان پذیر نمی شود. اما از سوی دیگر چون مراسم برگزاری جشن ملی 4 شنبه سوری نزدیک شده است. عجیب موجب وحشت رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و نیروی انتظامی و آخوندهای فسیل حکومتی بی اراده شده است. طوریکه مجبورشده اند چپ و راست اطلاعیه و بیانیه و اخطار و فتوا علیه ی مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری و خرافاتی و حرام و خطری و غیر قابل استفاده و ضرر وزیان دارمنافع دار بودنش صادرنمایند . ولی چون خاتمی و موسوی و کروبی و رفسنجانی بطور همگام اینان علیه ی جشن مراسم 4 شنبه سوری بیانیه یا فتوا صادره نکرده اند .بنابراین فشارو توهین وتهدید و اهانت با متهم کردن شان نیز افزایش یافته است. بالاخره با این وجودفردا شب مردم ناراضی به خصوص جوانان معترض با حضور خودشان در مراسم جشن 4شنبه سوری پاسخ مناسب و دندان شکن در سراسر ایران به ارگان های سرکوبگرنیروی انتظامی وپاسداران کودتاگر وفتوای رهبرلوطی جماران و آخوند های حکومتی حامی اش خواهند داد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881224/2.htm#other200

دروغ نامه کیهان دوشنبه 24 اسفند ماه 1388