دروغ نامه ی کیهان شنبه 22 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی : ! (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " ببرهاي كاغذي ... "

شريعتمداري: موسوي،كروبي وخاتمي، ستون پنجم دشمن‌اند

http://www.fararu.com/vdcjm8ex.uqetizsffu.html

"باید کوشش برای حضور پررنگ اعتراضی چشم گیر مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری نمود تا شعله وری هر چه بیشترآتش خشم برای زدن آتش به ریش ارتجاع هار کودتا گر حاکم وریشه ی خرافه پرستان بقدرت خزیده در سراسرکشور وحتی برون مرز جشن آتش برپا نمود تا نشان داده شود معنی و مفهوم ادعای ستون پنجمی دشمن چیست و کیست"

چرا این سربازجوی پاسدار شکنجه گر مرده ی سیار بر توی مرده شویخانه و لب گور رفته و باز گشته ی پرونده ساز و خبره در دشمن شناسی که همیشه به معلول می پردازد تا که به علت وریشه مسائل و پدیده ها اشاره ای نداشته باشد.در چنینحال نزاری که دارد ا بتدا نمی گوید که معنی دشمن چیست وچه اهدافی را دنبال می کند و برای چه دشمنی و عضو گیری ازمیان شخصیت ها برای اهداف خود می کند؟ سپس تعریفی از ستون پنجم ارائه دهد تا که مشخص شود اگر چنانچه در 31 سال گذشته حاکمان ایران نه اگر بیشر از دشمن آن را نسبت به مردم ایران و کشور ایران مرتکب نشده باشند، مطمئناً کمتر هم با ملت و کشور ایران انجام نداده اند . آنگاه بگوید که کالبد شکافی شود که دشمن کیست سپس نام موسوی و کروبی و خاتمی بعنوان متهمان ستون پنجم دشمن معرفی گردد؟ .عجب آنریکاواقعاً لولوئی شده است. چونکه تبدیل به ابزار و مترسکی شده است که 3 دهه است که دارد می ترساند . آنهم چه معمائی پیچیده چند مجهولی شده است که ضمن لولو بودن و ترساندنش می تواند معجزات دیگری هم انجام دهد . بطور مثال در شرایطی که رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد مدعی اصول گرائی که حامی و پشتیبانش رهبر لوطی جماران است که رهبریت ادعای مبارزه با آمریکاو یاشیطان بزرگ را بر عهده دارد . ولی پاسدار احمد نژاد گماشته اش می تواند به رؤسای جمهورآمریکا عریضه یا الهی نامه ی طولانی بنویسد. ولی از سوی دیگر سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری از گور فرار کرده و موسوی و کروبی و خاتمی را متهم به ستون پنجم یا نفوذی دشمن آمریکا در جبهه ی خودی کرده است. تازه برای اینکه پیاده نظام یا ستون پنجم دشمن آمریکائی بودن اینان را از موضع دشمنی و ضدیت خودش با آمریکا و همچنین دشمنی آمریکا با رژیم کودتائی نامشروع پاسداران را ثابت کند اشاره به اوایل انقلاب و گریختن شاه و ورود خمینی شیاد پس از قول و قرار گذاشتن های زیر درخت سیب درپاریس به یران نموده است که گفته چگونه آمریکا لج کرد وازپس دادن شاه آواره خوداری کرد وموجب تیره شدن رابطه میان دو کشور شد. آنگاه نتیجه گرفته است که آمریکا همین روش را بطور لجوجانه در حمایت کردن از سران فتنه یا نفوذی های ستون پنجم خودادامهداده است. همچنین برای اینکه بنابر خبر درج شده در سایت خبری جوان آنلاین پاسداران کودتا گر که خبرداده قرار است که سران فننه پیانم مشترک نوروزی دهند که می بایست قبل از این اقدام آنگونه اینان را متهم ووابسته به نفوذی ستون پنجمی دشمن نمود تا از این اقدام مشترک شان خود داری کنند . یا اینکه از قبل جو سازی و پرونده سازی کردن جدید شان علیه شان با موج دستگیری های جدید بهانه ی لازم وجود داشته باشد. بهرحال پس از مقدمه چینی نمودن بندهائی از تنظیم کیفرخواستی که این سرباز جو حسین شریعتمداری یا مرده سیار از مرده شویخانه و گور گریخته علیه ی سران فتنه یا ستوان پنجم دشمن صادر کرده چنین است :

" تمامي شواهد و قرائن موجود و اسناد و نشانه هاي غيرقابل ترديد از پايان فتنه اخير و مرگ سياسي سران فتنه حكايت مي كنند، اما دشمنان بيروني كه مديريت فتنه را برعهده داشتند، مخصوصاً مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس، اگرچه با دهها زبان آشكار و نهان به پايان تاريخ مصرف سران فتنه و تبديل موسوي و خاتمي و كروبي و احزاب حامي آنها به مهره هاي سوخته و بي مصرف اعتراف مي كنند، اما، به ظاهر و بي آن كه كمترين اميدي به كارآمدي سران فتنه داشته باشند، بر حمايت خود از آنها اصرار مي ورزند. چرا...؟! يعني سازمان هاي عريض و طويلي مانند «سيا»، «موساد» و «MI6» تا اين اندازه ناشي و كودن هستند كه پيام روشن و خالي از ابهام حماسه هاي 9دي ماه و 22بهمن ماه را دريافت نكرده اند؟! و هنوز نمي دانند ديوارهاي «دكورمقوايي» فتنه فرو ريخته و سران فتنه كه در نقش «ببرهاي كاغذي» به صحنه آمده بودند، بعد از 9 ماه رقص مسخره، از پاي افتاده و روي دست لوطي معركه غش كرده اند؟! اين واقعيت كه تير فتنه به سنگ خورده و سران و عوامل داخلي آن دچار مرگ مغزي شده اند، به يقين از نگاه مديريت بيروني فتنه يعني مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس پنهان نيست. پس علت حمايت آنان از اين مأموران از كار افتاده چيست؟!"

اما در دنباله پاسخ را سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری سر بازجوی خیلی ظاهرا! ضد آمریکائی به مقامات آمریکائی طوری داده است که مشابه ی عریضه نویسی و موعظه کردن های پاسدار گماشته احمدی نژاد رؤسای جمهور آمریکا برای سر عقل آورد شان و تفهیم نمودن شان است که تلویحاً گفته که آمریکا می بایست اشتباه پس ندادن شاه را جبران کند که موجب تیرگی رابطه میان دو کشور شد .در ادامه از مدیریت برون مرزی سران فتنه سکته مغزی کرده ستون پنجم آمریکا در ایران گفته و تأکید بر دست از حمایت برداشتن آمریکا از اینان با اعتراف کردن به شکست کرده است گرنه اینگونه مفهوم می شود که ادامه جنگ روانی از سوی حمایت سران فتنه همچون خودمنتقد هنوز نمرده و نفس می کشد و ثابت می شود که سران فتنه با مأموریت ستون پنجمی خودشان برای دشمن هستند.درنهایت سربازجو یدر انتظارمرگ این چنین با بروز نمایش دادن وحشت از برگزاری مراسم جشن 4 شنبه سوریواکنش نشانداده است:

اگر مديريت بيروني فتنه دست از حمايت- هر چند ظاهري و شفاهي- سران و عوامل داخلي فتنه بردارد، آشكارا به شكست توطئه همه جانبه و پرهزينه خود اعتراف كرده است. توطئه اي كه براي عملياتي كردن آن، تمامي توان مالي، سياسي و رسانه اي خود را به كار گرفته و همه گروهها و جريانات و افراد تحت فرمان خود را به ميدان آورده بود. ادامه عمليات رواني عليه مردم ايران با تظاهر به اين كه فتنه گران هنوز نمرده و نفس مي كشند، علت ديگري است كه حمايت از سران فتنه را در دستور كار تبليغاتي دشمنان بيروني جاي داده است. رجزخواني هاي احمقانه درباره مراسم چهارشنبه سوري و اين كه در آن روز فلان و بهمان خواهيم كرد! در همين چارچوب قابل ارزيابي است. اينگونه رجزخواني ها با هدف بزرگ نمايي «بي نهايت كوچك ها» صورت مي پذيرد و مقصود از آن، سرپوش نهادن بر حال و روز كنوني سران فتنه و پنهان كردن «مرگ مغزي» آنان است. شواهد و قرائن موجود به وضوح و بدون كمترين ترديدي حكايت از آن دارند كه موسوي، كروبي و خاتمي با مأموريت بيروني وارد فتنه اخير شده و نقش ستون پنجم دشمن را برعهده داشته اند و سرويس هاي اطلاعاتي در واكنش نسبت به كساني كه براي آنها نقش ستون پنجم را بازي كرده اند، از فرمول شناخته شده اي پيروي مي كنند. برخورد سرويس هاي اطلاعاتي در اينگونه موارد با واكنش آنان در قبال ماموراني كه به صورت پنهان دست به جاسوسي زده و ماموريت آنها لو رفته است، كاملا متفاوت است. در حالت دوم، سرويس اطلاعاتي نه فقط نيازي به حمايت آشكار از جاسوس لو رفته خود نمي بيند بلكه هرگونه ارتباط و حمايت از او را انكار هم مي كند و جاسوس لو رفته نيز انتظاري غير از اين ندارد چرا كه از هنگام شروع ماموريت، احتمال لو رفتن و بازداشت از سوي كشور هدف، به عنوان يكي از احتمالات به وي تفهيم شده و مامور نيز اين احتمال را پذيرفته است.

بدتر اینکه سربازجوی شکنجه گر در حال احتضار مرگ که عجیب از فرط وابستگی به شغل و غارتگری و موقعیت خیانت و جنایت و وحشت از مرگ قاطی کرده و دست به خود زنی زده یعنی اعتراف کرده است که دشمن از مهره های سیاسی و شناخته شدهدرونکشوردست به عضو گیری ستون پنجمی می زد که قبلاً از سوی شورای نگهبان آلت دست لوطی جماران و خود وی تأئید صلاحیت شده اند . بالاخره اینگونه در این مورد اهداف دشمن و عضو گیری کردن وحمایت کردن از اینان تا آخرین لحظه همچون شاه فراری فرافکنی نموده است :

" اما، «ستون پنجم» دشمن از ميان شخصيت هاي «سياسي» و «شناخته شده» انتخاب مي شود و در چرخه ماموريت وي- كه معمولا فعاليت سياسي است- همراهي با اهداف اعلام شده دشمن و حمايت متقابل دشمن از او نيز گنجانده مي شود. بنابراين چنانچه «ستون پنجم» به عنوان مثال، از جانب آمريكا به كار گرفته شده باشد، در افكار عمومي به گروه «آمريكوفيل» - طرفدار سياست هاي آمريكا- شناخته مي شود. در اين حالت اگر آمريكا بعد از ناكامي ماموريت «ستون پنجم» خود، دست از حمايت آنها بردارد، اولاً؛ افراد و جريانات ديگري كه در كشور هدف و يا كشورهاي ديگر، همين نقش ستون پنجم را براي آمريكا برعهده دارند، در اعتماد و اطمينان خويش نسبت به حمايت و پشتيباني آمريكا از خود، دچار ترديد مي شوند و اين ترديد مي تواند، مانع از ادامه ماموريت آنان شود و دقيقا به همين علت است كه سرويس هاي اطلاعاتي، بعد از ناكامي ماموريت ستون پنجم خود و حتي پس از آن كه اعضاي ستون پنجم به مهره هاي سوخته و بي مصرفي تبديل شده باشند نيز، تظاهر به حمايت از آنها را وظيفه خود مي دانند. محمدرضا شاه فراري و عزل شده براي آمريكا سودي نداشت و مهره اي سوخته و بي مصرف بود ولي چنانچه آمريكا بعد از فرار و عزل شاه دست از حمايت او مي كشيد، مهره هاي ديگر آمريكا در منطقه نظير ملك خالد پادشاه وقت عربستان، ملك حسين پادشاه وقت اردن، انورسادات رئيس جمهور وقت مصر و... در اعتماد خويش به حمايت آمريكا از خود دچار ترديد جدي مي شدند و... حمايت مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس از موسوي و كروبي و خاتمي، همانگونه كه شرح آن گذشت نمي تواند براي حفظ آنها در صحنه باشد، چرا كه سران فتنه به لحاظ سياسي و اخلاقي از مدتها قبل مرده اند و اين نكته بديهي از نگاه دشمنان بيروني پنهان نيست. پس مخاطب واقعي حمايت هاي غرب كيست؟ و مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس، با اعلام حمايت از مهره هاي سوخته اي نظير موسوي و كروبي و خاتمي، براي كدام جريانات سياسي و چه كساني پيام حمايت مي فرستند؟! "

سربازجو پاسدار شکنجه گر در پایان کالبد شکافی جاسوس شناسی ستون پنجم در داخل کشور که اشاره به سران فتنه خاتمی و موسوی و کروبی و احزاب و حامیان شناخته و ناشناخته شده شان کرده است تازه به برجسته کردن نقش ستون پنجمی میانه باز و میانجی خواص پرداخته که در وحله ی اول منظور رفسنجانی مکار بساز و بفروش است که جزو خواصی است که فاصله از نظام یا کودتاگران گرفته است . سپس میانه بازان مدعیا ناصول گرائی می باشند که با رفسنجانی پیشنهادطرح وحدت ملی را دنبال می کنندودرنهایت اینگونه از اینان باعنوان ترفند دیگر در آستین آمریکا میانجی جانشین رهبران سوخته شده ی ستون پنجمی دشمن کرده یاد نموده است:

"اگر بپذيريم كه درگيري ايران اسلامي با نظام سلطه جهاني، تمام شدني نيست- كه نيست- و اگر بپذيريم كه دشمنان بيروني از پيروزي نظامي بر جمهوري اسلامي ايران نااميدند- كه نااميدند- بايد بپذيريم كه دشمن ترفند ديگري در آستين دارد. اين ترفند هرچه هست، براي عملياتي شدن به «ميانجي» نياز دارد و «ميانجي» از ميان خواصي انتخاب و شكار مي شود كه با نظام فاصله گرفته اند و... «ريچارد هاوس» مسئول شوراي روابط خارجي آمريكا از اين جريان با عنوان «پراگماتيست هاي اسلامي» ياد مي كند و فوكوياما مي پذيرد كه فرمول «مهندسي معكوس» وي- فتنه اخير- نتيجه معكوس داده و بايد براي پروژه «ريچارد هاوس» حساب ويژه اي باز شود و.... دراين باره گفتني هايي هست كه با توجه به مستند بودن آنها، شنيدني خواهد بود"

در خاتمه اینکه یک روز شیخ علی تهرانی داما د رهبر لوطی جماران آن موقع که در عراق بود و روزانه سلسه سخنرانی وی از رادیو فارسی در بغداد چخش می شد از خاطرات خودش در دوره ی جوانی وهم طلبگی بودنش با سید علی گدا در حجره های قم یاد کردو گفت که سید علی گدا با تاب وتاب موضوع زیر شکمی در توصیف وصف العیش نصف العیش را نقل قول کرد .اکنون داشته باشید که روزگار تیره وتار پاسداران کودتا گر نامشروع ضد مردمی با رهبر لوطی جماران نامشروع تر از آن وعمود خیمه ی نظام شکسته چگونه به پیسی و افلاسی رسیده است که نیازمند یک پاسدار شکنجه گر بد نام ومنفور زهوار در رفته ای شده است که قیافه اش قبل از آنکه به بستری شدن بیمارستان و تیمارستان کشانیده شود گواه بر این واقعیت بود که بر روی زمین نسیه راه می رود و عنقریب نزدیک است که ریق رحمت را همچون سرکشی توفیق اجباری جام زهر خمینی شیاد سر بکشد و به این کفن پاره و لاجوردی قصاب و سعید امامی واجبی خور و پاسدار علی کردان منحرف جنسی به پیوندد. حال که اوضاعش قوزبالاقوز شده و کشف یاعلنی شده که بد جوری غده ی سرطانی جراحی کردن گروه خودسردرون وزارت بد نام اطلاعات مبتلا شده و رشد کرده که مرتبط به قتل های زنجیره ای دردوران خاتمی است که روده ومعده و تار وپودش رافرا گرفته است . ولی با این وجود رهبر لوطی درمانده و پاسداران کودتاگر در بحران وبن بست فرو رفته بدلیل وحشتی که از قیام اعتراض مردم به خصوص جوانان از مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری دارند مجبورشدند تا که این ستون پنجم دشمن شناس را وارد صحنه کنند تاهم انتقام خبر خوشحال کننده درز کردن خبر آشکار شدن درد لاعلاج سرطانش را ازسران فتنه مغلوب بگیرد.هم اینکه این سران فتنه خاتمی و موسوی و کروبی راآشکارا ستون پنجم سوخته وبی مصرف شده ی دشمن آمریکا متهم نماید . همچنین رفسنجانی را نیزمیانجی ستون پنجمی دشمن برای زنده نگهداشتن سران فتنه دچارسکته مغزی شده متهم کند که چرامی خواهد ادامه طرح حمایتی ستون پنجمی آمریکادر ایران رادنبال کند؟ . آیا با اینگونه اعترافات و اختلافات و تضاد و دشمنی ها در رأس نظام شقه ودچارشکاف شده این رژیم ضد بشری کودتائی فاشیستی مذهبی پاسداری که نیاز به چنین عنصری رذل و اتهامات زن دارد مشروعیت و اعتباردارد؟ آیا واقعاً سناریوی مضحک 3 دهه ی مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا جدیست که اعتراف شده 3 دهه است همچنان از میان شخصیت های سیاسی برجسته عضو گیری ستون پنجمی کرده است؟ آیا این رژیم جنایتکارو خیانتکار پس از 31 سال تجربه که اکنون با کیفی ترین مهره های خود که می بایست از صحنه ی قدرت همچون جمهوریت نظام حذف گردند اصلاح و تغییر پذیر است و آیانباید درتلاش مبارزه برای تغییرات دمکراتیک در ایران درنگ وتأخیر نکرد و با جدیت تمام کوشش برای حضور پررنگ اعتراضی چشم گیر مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری نمود تا شعله وری هر چه بیشترآتش خشم برای زدن آتش به ریش ارتجاع هار کودتا گر حاکم وریشه ی خرافه پرستان بقدرت خزیده در سراسرکشور وحتی برون مرز اقدام کرد و جشن آتش برپا نمود تا نشان داده شود معنی و مفهوم ادعای ستون پنجمی دشمن چیست و کیست؟

هوشنگ – بهداد

دروغ نامه ی کیهان شنبه 22 اسفند ماه سال 1388