گزیده خبر ها 24 اسفند ماه - 88 قسمت – 2

دادستان تهران اعلام کرد 6 متهم روز عاشورا به اعدام محکوم شدند

http://www.fararu.com/vdcb5aba.rhbf9piuur.html

اینگونه احکام مرگ صادر کردن ناشی از وحشت و ترس بر گزاری مراسم جشن ملی و اعتراضی 4 شنبه سوری و همگام با اهرم سیاست فشار برروی رهبران رقیب مغلوب و ترساندن معترضین از حضور در صحنه ی این جشن اعتراضی 4 شنبه سوری می باشد

دادستان تهران تعداد محكوم به اعدام شدگان در حوادث روز عاشورا را شش نفر اعلام كرد و گفت: «هم‌اكنون احكام اين شش نفر در دادگاه تجديد نظر است و طبيعتا بعد از قطعيت درباره آنها تصميم‌گيري مي‌شود

هشدار احمدی مقدم به متخلفان چهارشنبه سوری: به شدت برخورد می کنیم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17259

بالاخره پس از لوطی ارباب جماران احمدی مقدم فرمانده پلیس و باجناق عنتر گماشته پاسدارش احمدی نژاد دوباره وارد صحنه نمایش دادن جای دوست ودشمن برای ابراز وحشت از حضور جوانان در مراسم جشن ملی و اعتراض 4 شنبه سوری شده است.

وی ادامه داد: ‌خانواده‌ها باید در این شب فرزندان خود را کنترل کنند تا آنان در کنار خانواده‌های خود به شادی بپردازند.

ماموران مرزبانی یمن یک کشتی مشکوک ایرانی را توقیف کردند

بازهم لو رفتن افزایش تلاش مذبوحانه و گسترده ی صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز از سوی پاسداران کودتاگرکه بدلیل فرورفتن در بحران هلای داخلی به خصوص بحران هسته ای و عدم مشروعیت مجبور شده است که از همه توان و تجربیات تروریستی سیاست دخالت گری و اقدامات تروریستی برون مرزی خود ش استفاده کد تاکه بتواند برای دور کردن خطرو مقدمه سازی استقبال جنگ خانمان برانداز دیگر قبل از آن دامنه عملیات تروریست یبرون مرزی را بطور همسو گسترش دهد که شامل حضور در عراق با کوشش نامن سازی و افغنستان و پاکستان و راه اندازی جن گحماس و حزب الله لبنان با اسرائیل تا صدور کشتی به سواحل ویمن بسط و گسترش دهد.

العربیه نت : ماموران مرزبانی یمن یک کشتی مشکوک ایرانی را در مرزهای آبی خود درمنطقه حضرموت توقیف کردند.منابع خبری از صنعاء امروز دوشنبه 15 – 3 – 2010 اعلام کردند ناخدای ایرانی کشتی و 15 خدمه پاکستانی آن بازداشت شده اند و تحقیقات اولیه با آنها انجام شده است.این کشتی زمانی توقیف شد که صیادان محلی ماموران را از ورود کشتی به مرز آبی یمن مطلع کردند.روزنامه وزارت دفاع یمن که بر روی اینترنت منتشر می شود نوشته است" دستگاه امنیتی به تلاش خدمه کشتی برای قاچاق مواد مخدر به یمن شک دارد."ماموران مرزبانی یمن در نوامبر سال گذشته نیز یک کشتی ایرانی حامل سلاح را در سواحل این کشور به همراه پنج تبعه ایرانی توقیف کرده بودند.دولت یمن بارها ایران را به پشتیبانی از حوثی ها که در شمال این کشور علیه حکومت مرکزی دست به شورش زده اند متهم کرده است اما ایران هر بار این ادعاها را رد کرده و بر حاکمیت یمن بر سرزمین خود تاکید کرده است.حوثی ها حکومت یمن را غیرقانونی می دانند و برای بازگشت حاکمیت امامی های زیدی که به وسیله نیروهای گارد ملی در کودتای سال 1962 سرنگون شدند، علیه حکومت مرکزی مبارزه می کنند.

سال نکو وماست ترش

گفته می شود سالی که نکوست از بهارش پیداست ماستی که ترش است از تغارش پیداست . آخر با در شرایطی که 4 میلیون دانش آموز نمی توانند بدلیل فقراقتصاد ی و بالا بودن هزینه ی تحصیلی بمدرسه بروند و ازنعمت خواندن ونوشتن محروم می باشند. اکنون که در فاصله ی دو سال بدلیل رقابت جنگ قدرت و باند بازی 4 مدیر کل آوزش و پرورش در استان جنگ زده ی خوزستان تعویض شده اند . همچنین هنگامی که بساط دار و قطع اندام هم در این استان ادامه دارد مشخص است که وضعیت فرهنگیان و اوضاع آموزشی در این استان چقدرفاجعه آمیز است ؟

در مدتي كمتر از دو سال چهارمين رئيس سازمان آموزش و پرورش خوزستان معرفي گرديدآموزش و پرورش خوزستان در چند سال اخير در سايه ضعف شديد مديريتي در آخرين رتبه ها بين ساير استان هاي كشور دست و پا مي زند. اين ضعف از عدم توجه به شايسته سالاري و دخالت جريان هاي سياسي ناشي مي شود و همين امر موجب فرار بيشتر نيروهاي توانمند آموزش و پرورش به ساير استان ها و مواجهه با سيل تقاضا براي بازنشستگي پيش از موعد است .

دستگيري 70 سوداگر مرگ در اهواز

بالاخره آنگونه اختلافاتی که در اداره کل آموزش و پروش استان خوز ستان ادامه دارد . می بایست که در اثر رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری در استان اینگونه نابسامی های دیگراجتماعی هم در اهواز مرکز استان هجود داشته باشد که محصول عملکرد 31 ساله حاکمیت غارتگران عوامفریب دین فروشان جنگ افروز با ادعای مبارزه با قاچاق موادرمخدر و معتادین و قاچاقچیان می باشد.

در شش ماهه دوم سال جاري 73 توزيع كننده و فروشنده مواد مخدر طي سه مرحله عمليات پاكسازي در مناطق آلوده شهر اهواز توسط پليس مبارزه با مواد مخدر دستگير و روانه مراجع ذي صلاح شدند. به گزارش ايسنا و به نقل از روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر در اجراي عمليات پاكسازي كوي رمضان يكي از مناطق آلوده شهر اهواز 140 گرم هروئين فشرده 137 گرم حشيش 53 5 گرم شيشه 27 گرم شيره ترياك 22 گرم ترياك 21 گرم سوخته ترياك 133 عدد پايپ استعمال شيشه دو دستگاه ترازوي ديجيتال يك حقه وافور و مبلغ بيش از دو ميليون تومان كشف و در اين ارتباط 25 نفر مرد و دو زن دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند. همچنين در اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده كوي زويه و پاستوريزه در اين شهرستان 103 گرم حشيش نيم گرم شيشه هشت گرم ترياك 138 گرم سوخته 938 گرم پودر توليد شيشه 17 عدد پايپ سه دستگاه ترازوي ديجيتالي دو حقه وافور 29 عدد آمپول تمجيزك 50 عدد قرص روانگردان 229 عدد فشنگ جنگي و يك عدد فشنگ شكاري به دست آمد كه در اين راستا 35 توزيع كننده و فروشنده مواد مخدر دستگير شده اند كه از اين تعداد 34 نفر مرد و يك نفر زن بوده اند . در اجراي سومين عمليات پاكسازي نقاط آلوده كوي علوي اين شهرستان نيز 175 40 گرم ترياك 13 گرم سوخته 14 گرم شيره 0 60 سانتي گرم كراك 4 40 گرم شيشه 17 عدد پايپ استعمال شيشه دو دستگاه ترازوي ديجيتال يك قبضه كامل وافور و 68 عدد ترامادول كشف و ضبط و در اين ارتباط 9 نفر مرد و دو زن توزيع كننده و فروشنده مواد مخدر دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند

بيا سوته دلان با هم بناليم! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881224/2.htm#other208

با شیوه ی توبره و آخور خوری ستون گفت و شنود و خبر ویژه مرده خوری کردن و بهمان سبک بازجوئی پیگیری و پرونده سازی که برای رقیب مغلوب می شود که مرتبط با کودتای 22 خرداد است اکنونبا رقبای پاپت نوری المالکی در انتخابات پارلمان عراق بر خورد شده است تا مو درز نقش فعال دخالت گری پاسداران کودتا گر در امور داخلی عراق نرود

سران گروه هاي ناكام در انتخابات عراق با هم ملاقات كردند.به نوشته روزنامه كويتي الصباح، در اين ملاقات اياد علاوي(رئيس ائتلاف سكولار العراقيه)، طارق هاشمي (معاون رئيس جمهور و از اعضاي ائتلاف العراقيه) و مسعود بارزاني(رئيس اقليم كردستان عراق) حضور داشتند و درباره وضعيت انتخابات، تشكيل دولت و انتخاب نخست وزير جديد رايزني صورت گرفت.اياد علاوي شيعه اي سكولار است كه تحت حمايت ويژه آمريكا و رژيم سعودي ائتلاف العراقيه را با مشاركت جريان سكولار و وابسته از طوايف شيعه و سني راه اندازي كرد و پس از معلوم شدن ناكامي در انتخابات، مدعي تقلب و دزديده شدن آراي مردم شد.گفتني است در عراق نيز جريان وابسته به آمريكا بعد از ناكامي در انتخابات، همان فرمول ديكته شده به سران فتنه در ايران را دنبال مي كنند.

خارج از دستور
http://www.kayhannews.ir/881224/14.HTM#other1402

با آزاد شدن مصطفی تاج زاده داماد آخوند محتشمی پور در عوض زیرآب مسئولیت وی دردفاع از مردم فلسطین زده شد و جایش به یک تروریست حرفه ای متعلق به باند ما فیائی کودتائی پاسداران حاکم داده شد.

رياست شيخ الاسلام در كميته دفاع از مردم فلسطين قطعي شد.

بالا، اينديانا جونز،نابودگر4، جان‌سخت4 و...تلويزيون در سه شنبه آخر سال 11 فيلم ديدني پخش مي‌كند.خبرگزاري فارس: شبكه‌هاي مختلف سيما در سه شنبه آخر سال 11 فيلم و انيميشن شاخص دنيا را پخش مي‌كنند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812191622

توطئه و شگرد لو رفته برای سر گرم کردن همچون بازی دادن بچه ها با آب نبات چوبی وتوی خانه نگهداشتن مردم ومیخ کردن شان پای تلویزیون تا که بیرون نروند ودر جشن ملی اعتراضی 4 شنبه سوری شرکت نکنند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصلولایت فقیه سر ندهند.

روایت رسالت از پیام نوروزی کروبی

http://www.fararu.com/vdcj8xex.uqetazsffu.html

وقتی جمعیت ایثار گران لمپن و چماقدار و هم پیمانان باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه جلوی درب خانه ی کروبی تظاهرات تهدید وتوهین آمیز بر پا می دارند چرانمی بایست که ورق پاره ی رسالت ارگان تبلیغاتی این جریان غارتگر انگلیسی حام یدولت نا مشروع تبلیغ علیه ی کروبی برای انصراف دادنش از پیام نوروزی اش نکند؟

روزنامه رسالت از تلاش همزمان دو گروه برای متقاعد کردن و انصراف کروبی از صدور پیام نوروزی خبر داده است

ماجرای حمله اوباش به منزل کروبی از زبان خانم کروبی دولت با اجیرکردن مزدوران اشتغالزایی می کند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14556

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14547

این افشاگری پاسخ ورق پاره ی حکومتی انگیس با ند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه ی رسالت است . زیرا که دلیل تجمع اراذل و اوباش چماقداران جمعیت ایثاگران با پوشش دانشجو در جلوب درب منزل کروبی را توضیح داده است. همچنین روشنگری نموده که چرا ورق پاره ی حکومتی سالت جنگ روانیت بلیغاتی علیه کروبی بر پا کرده است؟

دليل لغو كنگره جبهه مشاركت

http://www.fararu.com/vdcgnn9t.ak9wz4prra.html

این یک سیاست خط زنجیره ای فشار از سوی ستاد تبلیغات جنگ روانی یا ارتش سایبری بخش حفاظت و اطلاعات پاسداران کودتا گر برروی رقیب مغلوب می باشد

معاون سياسي وزير كشور دليل لغو كنگره جبهه مشاركت را دستور توقف فعاليت‌هاي آن از سوي قوه قضائيه اعلام كرد. سيد صولت مرتضوي در پاسخ به سوالي درباره دليل لغو كنگره جبهه مشاركت، با اشاره به اينكه خانه احزاب مصوبه كميسيون ماده10 را در اين مورد ابلاغ كرد، اظهار داشت: علت اين دستور توقف فعاليت هاي جبهه مشاركت از سوي دستگاه قضايي است و برگزارس كتگره نيز توعي فعاليت محسوب مي‌شود. گفتني است، قرار بود پنجشنبه هفته گذشته كنگره سالانه جبهه مشاركت برگزار شود، ولي شب قبل از برگزاري، اين حزب در اطلاعيه‌اي لغو اين برنامه را اعلام كرد.

انتقاد هاشمي به آلوده‌ کردن ذهن نسل جوان با اشتباه جلوه دادن کارهای گذشته

http://www.fararu.com/vdcgxn9t.ak9ww4prra.html

اینگونه نق زدن ها نه اینکه مشکل گشا نیست ، بلکه حالت بر هم زدن چیز بد بو وبیشتر بوی گندش در آوردن است . چونکه اگر گذشته درست بود منجر به شرایط کنونی نمی شد . تازه جائیکه پاسدار گماشته احمدی نژاد در مناظره های تلویزیونی نه گذشته که رژیم نامشروع و فاسد ضد مردمی و قرون وسطائی را محاکمه و محکوم نمود دیگر نه جای انتقاد ی یاقی نمی ماند تا چه رسید به سخن و دفاعی گفتن.

نمایندگان نان پرفسور مولانا را بریدند!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17260

با پیداشدن سر وکله ی یک دلال و جاسوس چند جانبه در ایران بنام هوشنگ امیر احمدی نان یک همکار وی قطع شده است که بر خلاف قانون اساسی رژیم کودتاگران این شهروند آمریکائی مشاور ویژه پاسداراحمدی نژاد شده است تا مبارزه ضد آمریکائی بسبک ولی فقیه نامشروع در پشت پرده رادیکال تر دنبال شود که خوشبختانه دیگر نمی تواند بیش از این مفتخوری برای پاداش جاسوسی اش کند.

در سال 88 بودجه ای معادل 337 میلیون تومان به بنیاد تحت مدیریت حمید مولانا اختصاص یافته بود که این رقم در لایحه بودجه سال 89 نیز تکرار شد اما در کمیسیون تلفیق با اعتراض برخی نمایندگان ردیف مورد نظر حذف شد. حمید مولانا ،مشاور رئیس جمهور ایران که در آمریکا زندگی می کند ، از بودجه سال 89 سهمی نمی برد ؛ این تصمیمی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، برغم تقاضای دولت اتخاذ کرده اند.به گزارش خبرنگار عصرایران، در سال های گذشته ردیفی تحت عنوان کمک به بنیاد فرهنگی مولانا در لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس ارائه می شد و مجلسی ها هم ان را تصویب می کردند اما امسال با اعتراض برخی نمایندگان ، بودجه بناد مولانا قطع شد

مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس: مشایی امکان مطرح شدن در سطح ریاست‌جمهوری را ندارد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17252

آجر شدن نان ریاست جمهوری خوری دوره ی یازدهم یکی دیگراز نزدیکان پاسدار گماشته احمدی نژاد به نام رحیم مشائی که رئیس دفتر رئیس جمهور نامشروع تقلبی و قلابی هم می باشد.

بسیار بعید می دانم که آقای مشایی امکان مطرح شدن در سطح ریاست جمهوری را داشته باشد. یعنی هنگامی که فردی مثل آقای مشایی به عنوان معاون اول مطرح می شود و رهبر انقلاب خیلی صریح و شفاف از آقای احمدی نژاد می خواهند ایشان را در این سمت نگذارند و همچنین اتفاقاتی که بعد از آن افتاد، باعث می شود حتی آقای مشایی نتواند به عنوان سخنگو معرفی شود و مجموعه انتقادهایی که به آقای مشایی است بعید می دانم که آقای مشایی امکان حضور در تراز ریاست جمهوری را داشته باشد.

یک انتصاب خانوادگی دیگر ,داوود احمدي‌نژاد به سمت دبیر کمیته دائمی پدافند غیر‌عامل منصوب شد

انتصاب توزیع و تقسیم کیلوئی پست ها میان پاسداران کودتاگر و شرکای کابینه ی غیر قانونی و نامشروع دهم دست نشانده ی پاسداران کودتا گر تا که گندش زیاد درنیاید همکاره پاسداران کودتا هستند.

ايلنا : احمدی‌نژاد در احکامی جداگانه رئیس، دبیرو اعضای کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور را منصوب کرد.محمود احمدی‌نژاد در این احکام سردار سرلشکر حسن فیروزآبادی را به عنوان رئیس، داود احمدی‌نژاد را به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهور و دبیر این کمیته و مصطفی محمدنجار وزیر‌کشور، سردار احمد وحیدی وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کامران دانشجو وزیر علوم و تحقیقات و فناوری‌، ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور را به عنوان اعضای کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور منصوب کرد