گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 23 اسفند - 88

مسواك (گفت و شنود)

گفت : چه عرض کنم گفته میشه یارو

بودهمچون پاسدار شریعتمداری بازجو

وقتی بیرون آمد بیرون از دستشوئی

وی کشیده شد به پرسش و بازجوئی

پرسیدندچرا دک و دهانت شده خونین؟

نکندهمکارشدی با بازجوی زندان اوین؟

ژست گرفت و سینه ی خود داد چاک

گفت نه بابا خیلی بزرگ بود مسواک

گفت: پاسداران انقلاب بزرگترين شبكه جاسوسي سايبري سازمان «سيا» در ايران را منهدم كردند.
گفتم: دست مريزاد! در آستانه سال جديد هديه بزرگي به مردم دادند.
گفت: در اطلاعيه دادستاني آمده است كه اعضاي اين شبكه با سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا، انگليس، اسرائيل و فرانسه ارتباط داشته و به گروه هاي تروريستي منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها وابسته بوده اند.
گفتم: آمريكا و اسرائيل بايد عزاي عمومي اعلام كنند.
گفت: حيوونكي ها بدجوري آدرس را عوضي آمده بودند.
گفتم: يارو از دستشويي بيرون اومده بود، پرسيدند چيكار مي كردي؟ چرا دك و دهنت زخم و زيلي شده؟ گفت؛ چه مي دونم؟! مسواكش خيلي بزرگ بود!!

گفتم:سربازجوی روانی و بیمار خل

دوباره به آب داده است چه دسته گل؟

گفت: تیغ بردست و قمه کشان

عربده کشی کرده وزوزه کشان

برای خودش شده است یک رهبر

از کشف بزرگ جاسوس داده خبر

گفته پاسداران در تهاجم جدید

سازمان سیا را کرده اند تهدید

در عوض داده است یک نوید

هدیه بمردم است بدون تردید

گفتم : خوب کشف جاسوسی بانویدچیست؟

نهاد افشا کننده ی این کشف بزرگ کیست؟

گفت : کاشف هست سپاه پاسداران

همان ارگان کودتاگرباتبانی رهبر جماران

خودش ساخته است یک داستانی

ولی دستورداده است به دادستانی

تادر یک اطلاعیه کند اعلام

توضیح دهد ریز آن با اقلام

دست زند به جنگ روانی باتبلیغات

گویدازجاسوسان کشف شده اطلاعات

به انگلیس و آمریکاو فرانسه و هم اسرائیل

منافقین وبهائی و شاهی می دادند تحلیل

تاهمآهنگ و بسیج شوند برای 4شنبه سوری

دست به آتش بازی زنند تا به رژیم زنند سوری

اما قبل از اینکه اینان بتوانندباهم کنند اقدام

در تهاجم سپاه دستگیر شدند تاشوند اعدام

گفتم : چگونه ذوق زده شده بیمار سرطانی

قاطی کرده ،تهدید نموده سربازجوی روانی

چرا نا خواسته لو داده، کرده است افشا

طوری که نه انکار پذیراست نه کردن حاشا

چرا 31 سال است که رژیم دجال و سالوس

فقط خائن تولید کرده باوطن فروش وجاسوس

درصورتیکه خود حاکمان گران ارزان فروش

خود شان اینکاره اند با شیادی و دین فروش

کیست که نداند بیت جمارانست کانون فساد؟

شریکش هست پاسداران بادولت احمدی نژاد

گفت : چه عرض کنم گفته میشه یارو

بودهمچون پاسدار شریعتمداری بازجو

وقتی بیرون آمد بیرون از دستشوئی

وی کشیده شد به پرسش و بازجوئی

پرسیدندچرا دک و دهانت شده خونین؟

نکندهمکارشدی با بازجوی زندان اوین؟

ژست گرفت و سینه ی خود داد چاک

گفت نه بابا خیلی بزرگ بود مسواک

گفتم : یعنی برای اینکه با بازجو شود هم زبان

غشوجای مسواک زده بود، بر دندان در دهان

گفت : بلی درسته و هست این قبیل

سرطان سربازجوهم هست بهمن دلیل