گزیده خبرهای 20 اسفند 88– قسمت - 1

اظهار نظر رادان درباره خاکسپاری فتنه‌ها

http://www.fararu.com/vdccosq0.2bq1e8laa2.html

وقتی دربیدادگاه نمایشی قاتلان ومتجاوزان بازداشتگاه کهریزک جای مجرمان اصلی همچون فرمانده ناجا همچون احمدی مقدم وقاتل وبازجووشکنجه گر بدنام ومنفور سعیدمرتضوی وبه خصوص سردار رادان جنایتکار لمپن ولات غایب می باشند وحضورندارند .چرانمی بایست که اکنون این سردار جنایتکار از ترس مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری اینگونه به نام مردم وعلیه ی مردم با تهدید کردن لمپنی لغز خوانی و یکه تازی نکند؟

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه پلیس هرگز اجازه برهم خوردن امنیت جامعه را نمی دهد، گفت: فتنه های دشمن 22 بهمن به خاک سپرده شد. به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز رزمایش امنیت و اقتدار نیروی انتظامی در تبریز افزود: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روزهای هشتم و نهم دی ماه و صفوف به هم پیوسته مردم در روز 22 بهمن نشان از ولایتمداری ملت ایران دارد. وی با اشاره به این مطلب اظهار داشت: از این رو مردمی با این سطح آگاهی و بصیرت، پلیسی وظیفه شناس، مردمدار و ولایی را به منظور برقراری امنیت و آرامش در جامعه خود نیاز دارند.

طرح شکایت روح الامینی در دادگاه متهمان کهریزک

اولاً چرا قاضی این دادگاه این فرد است . زیرا که این نام مصدق از اعتبار خاصی در میان مردم وتاریخ ایران بر خور دار است ؟ دوماً چرا به تقاضای یکی از شاکیان که فرزندش قربانی جنایتکاران قاتل شده پاسخ داده نشده است . یعنی چرا مجرمان اصلی همچون پاسدار سردار رادان و سعید مرتضوی قاتل به دادگاه فراخونده نشده اند؟

دومين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده متهمان بازداشتگاه كهريزك به رياست قاضي« محمد مصدق» و با حضور اولياء دم و ساير شكات و وكلاي آنان و دوازده متهم پرونده برگزار شد.ایسنا: دومين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده متهمان بازداشتگاه كهريزك به رياست قاضي« محمد مصدق» و با حضور اولياء دم و ساير شكات و وكلاي آنان و دوازده متهم پرونده برگزار شد.سازمان قضايي نيروهاي مسلح در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: در اين جلسه،پس از تلاوت آياتي از كلام الله مجيد،رئيس دادگاه نكاتي را متذكر شد. سپس چند تن ديگر از شكات و سه تن از وكلاي آنان و پدر مرحوم روح الاميني به طرح شكايت خود پرداختند.اين جلسه رأس ساعت 12.30 دقيقه پايان يافت.جلسات بعدي دادگاه طي روزهاي آتي ادامه مي‌يابد.

کهريزک - روزشمار یک جنايت

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14407

آخر این چگونه دادگاه نمایشی می باشد که صندلی نفرات یا مجرمان اصلی سردار پاسدار احمدی مقدم فرمانده ناجا و معاونش سردار پاسدار رادان و دادستان سابق تهران سعید مرتضوی و حتی وکیل االدوله ها ی بازار مکاره ی مجلس هشتم پرویزی سروری و حسین فدائی بازداشتگاه کهریزک خالی می باشد؟

واكنش آمريكا به سفر احمدي‌نژاد

http://www.fararu.com/vdcai6ny.49ne015kk4.html

دلیل قطع شدن کنفرانس مطبوعاتی پاسدار گماشته احمدی نژاد با کرزای رئیس جمهور افغانستان بدلیل حضور رابرت کیس در افغانستان بوده که تأکید کرده است ن حضور این پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نامشروع و تقلبی و قلابی در افغانستان مسئله ساز می باشد.

در حالي كه محمود احمدي‌نژاد، رئيس‌جمهور كشورمان ديروز براي سفري يك روزه به كابل پايتخت افغانستان سفر كرده بود، رابرت گيتس، وزير دفاع آمريكا نيز در اين شهر حضور يافته است. همين همزماني حضور اين دو مقام باعث شد تا ديدار رئيس‌جمهور كشورمان در كابل با حاشيه‌هايي همراه شود. براساس گزارش نيويورك‌تايمز و بي‌بي‌سي رابرت گیتس، وزیر دفاع آمریکا در دیدار از یک مرکز آموزشی ارتش افغانستان در حومه کابل مدعي شد كه سفر رئیس جمهوری ایران به کابل ‌ «دردسرساز» است.

درگیری‌لفظی حسینیان با یک نماینده در مجلس

http://www.fararu.com/vdcf0ydj.w6dmvagiiw.html

دامنه ی ادامه جنگ شیعه و سنی در عراق و افغانستان و پاکستان و لبنان به بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی بازار مکاره هم سراست کرده است و نقش پاسدار قاسم سلیمانی در عراق را آخوند اطلااتی – امنیتی همکارسعید امامی در بازار مکاره روح الله حسینیان یا خسرو خوبان دنبال و اجر کرده است.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی یکی از نمایندگان اهل تسنن را متهم به لابی با وارد کنندگان خودرو کرد. به گزارش خبرآنلاین، زمانی که مجلس وارد بررسی تعرفه واردات خودور شد، مشاجره‌ای میان برخی نمایندگان ایجاد شد. سپس روح‌الله حسینیان در تذکر دیگری، سخنان عثمانی را توهین آمیز خواند و گفت: چرا از وارد کنندگان خودرو که در راهروهای مجلس با نمایندگان در حال رایزنی بودند، حمایت می‌کنید؟ اظهارات این نماینده حامی دولت همچنان ادامه داشت که رئیس مجلس از هر دو این نمایندگان خواست بیخود همدیگر را متهم نکنند. در ادامه این جلسه امین شعبانی نماینده سنندج در مقام حمایت از عثمانی به عنوان یکی از اعضای فراکسیون کردهای مجلس برآمد و اظهارات حسینیان و اتهام او به لابی برخی نمایندگان با وارد کنندگان خودرو را توهین به نمایندگان خواند.

حسینیان با ظاهری متفاوت در مجلس/عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17128

قیافه ی این گردن ودست شکسته در حال صحبت آخوند رسائی وکیل الدوله ی بازار مکاره ی بد تر از خودش چقدر شبیه آن پاسدار جنایتکار رهبر بسیج محمد رضا نقدی عراقی می باشد

روح الله حسینان امروز جزو نمایندگانی بود که با تاخیر به صحن علنی آمد.

تصاویر : جلسه علنی مجلس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17127

تصاویر چوبداران در حال زد و بند پیرامون خرید وفروش مال و بر توی سر ما ل رقیب زدن در بازار مکاره که بهمه چیز شباهت دارد به مجلسی که می بایست ر رأس امور ودر خدمت مردم باشد.

داد و فریاد دایی بر سر خبرنگاران صداوسیما

آخر کجا سابقه دارد که موقع تمرینات ورزشی خبرنگاران تلویزیونی با دوربین و میکروفن برروی شانه ودست بعنوان بازیگر وارد زمین ورزشی شود تکه خبرنگاران نلویزیونی پاسدار ضرغامی اینکاررا می کنند؟!

دایی خبرنگاران صدا و سیما را از تمرین بیرون کرد و به آنها گفت که در آخر تمرین می توانند از بازیکنان مصاحبه بگیرند.در تمرین امروز پرسپولیس اتفاق عجیبی رخ داد.در آغاز این تمرین که در زمین شرکت واحد برگزار شد 2دوربین از سوی صدا و سیما قصد ورود به زمین را داشتند که علی دایی با دیدن این 2 دوربین که می‌خواستند به زمین بیایند،شروع به داد و فریاد کرد و از آنها خواست تا زمین تمرین را ترک کنند.او به خبرنگاران صدا و سیما با عصبانیت گفت که بعداز اتمام تمرین می‌توانید به زمین بیایید و گزارشتان را بگیرید. وی به آنها گفت که فقط از کنار زمین می‌توانند با بازیکنان مصاحبه کنند و حق ورود به زمین را ندارند.

تاج زاده آزاد شد

اینکه تا کنون بیدادگاه ها را برسمیت نشناخته و محاکمه هم نشده است . چه شد که آزاد شده است؟ نکند خبر لغو کنگره ی حزب مشارکت با این آزادی مرتبط است؟ ضمن اینکه اینگونه آزادی و مرخصی دادن ها شگر لو رفته ناشی از وحشت در پیش بودن تظاهرات های ضد حکومتی می باشد . اکنون نیز مراسم جشن ملی 5 شنبه سوری در پیش است که این مرخصی داده شده است تا پیام عدم خشونت در مراسم برگزاری جشن 4 شنبه سور صادر شود .

به گزارش منابع خبری نزدیک به اصلاح طلبان مصطفی تاج زاده عضو ارشد جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از زندان آزاد شده است.

جزییاتی دستگیری سرکرده یک مافیای اقتصادی

http://www.fararu.com/vdcbz8ba.rhbfzpiuur.html

چگونه است که نام این مفسد بطور کامل معرفی نشده است . همچنانکه سئوال است که چرا فرد نزدیک مفسد در مؤسسه بیمه به پاسدار گماشته احمدی نژاد دستگیر نشده که گفته می شود اختلاس میلیارد ها تومانی کرده است؟

این فردی که با تبانی با برخی مسئولان محلی و کشوری، مبالغ هنگفتی به دست آورده بود، دستگیر شد. به گزارش تابناک، این مجرم میلیاردی که توانسته با برخی مسئولان گمرکی، اقدام به سندسازی کرده و با تبانی، اموال هنگفتی به دست آورد، به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

جمعی از زندانیان خواهان خارج کردن بهروز جاوید طهرانی از سلولهای انفرادی

وقتی بی قانونی کودتا و حکومت نظامی تحمیل و حاکم شده است. بدتر اینکه زمانیکه وکیل مدافع خودش بعنوان متهم در زندان بسر می برد . در این شرایط زندانیان قربانی و متهم وظیفه ی وکیل مدافع از سایر هم بندان قربانیان خودش را بر عهده گرفته اند . زیرا که راه دیگر دفاع از زندانیان در بند و محروم شده از همه چیز شده وجود ندارد.

در تاریخ 17 اسفند ماه 88 صبح روز دوشنبه بار دیگر یکی از خودفروختگان رژیم دیکتاتوری ایران دست به عمل ناجوان مردانه ای زد و یکی از بهترین جوانان مدافع حقوق بشر بنام بهروز جاوید طهرانی که فقط به خاطر دفاع از حقوق حقۀ مردم سالها است که در زندان رجائی شهر کرج بند 1 نگهداری می شود وی را به بهای اندکی فروخت و بار دیگر دشمنی دیرینه خود با مردم ایران و مدافعان حقوق بشر از پشت نقاب به اصطلاح معصوم خود نشان داد و با هماهنگی از قبل تعیین شده با مزدوران رژیم ساعت 08:00 صبح ناگهان به اتاق آقای بهروز جاوید طهرانی ریختند و این دلسوز از جان گذشته مردم ایران را به خاطر دفاع از حقوق زندانیان او را با ضرب وشتم به سلول انفرادی انتقال دادند. اقای حسن آخریان رئیس بند 1 زندان رجائی شهر وی را به مرگ تهدید کرد و حتی نگذاشت آقای جاوید طهرانی این موضوع را به خانواده و همبندیان خود خبر دهد ما هم زنجیریان آقای طهرانی بشدت نگران وضعیت جسمی و روحی ایشان هستیم و تا به حال نتوانستیم از وضعیت ایشان خبری کسب کنیم. همچنین ما با اقدار و همدلی کامل به رئیس بند 1 زندان رجائی شهر اعلام می کنیم هر چه زودتر آقای بهروز جاوید طهرانی را از سلول انفرادی به بند عمومی خود منتقل کنند و خانواده و دوستان ایشان را از نگرانی در بیاورند در غیر این صورت گزارش مفصلی از نقض حقوق زندانیان و هتک حرمت توسط شما ریاست بند 1 به سازمانهای حقوق بشر ارائه خواهیم داد.گروهی از هم زنجیران زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی در بند 1 زندان گوهردشت (رجائی شهر) کرج 19 اسفند

جلوگیری از سخنرانی مزروعی در دفتر مشارکت تبریز

وقتی صحبت از کودتای پاسداری می شود که حکومت نظامی هم تحمیل نموده است . بنابراین دیگر جای سئوال کردن چرا مجوز سخنرانی به رقیب نمی دهند و یا چرا دفتر جبهه ی مشارکت پلمپ شده است باقی نمی ماند . زیراکه اینگونه سئوال کردن ها مربوط به نظام دمکراتیک قانومند با قوه ی قضائیه مستقل است ونه یک حکومت ملوک الطوایفی کودتائی قرون وسطائی کودتائی که نامشروع و ضد مردم می باشد.

نوروز :سخنرانی علی مزروعی، عضو دفتر سیاسی جبهه مشارکت که قرار بود ساعت 5 بعد ازظهر امروز در دفتر جبهه مشارکت تبریز انجام شود، بنا به دستور نهادهای امنیتی و بدون ارائه هرگونه مستند قانونی لغو شد.چندی پیش از سخنرانی مزروعی در دانشگاه تهران نیز ممانعت به عمل آمد. همچنین نهادهای امنیتی تبریز پیش از این نیز از سخنرانی محسن آرمین در دفتر جبهه مشارکت این شهر جلوگیری کرده بودند.جالب اینکه نهادهای دولتی بارها از بکار بردن واژه "دولت کودتا " اظهار ناراحتی و گلایه کرده اند، اما سئوالی که مطرح می شود این است که آیا پلمپ دفتر جبهه مشارکت و جلوگیری و ممانعت از فعالیتهای قانونی احزاب، توقیف و تعطیلی پی درپی مطبوعات آزاد و مستقل، پلمپ دفاتر نهادهای صنفی و مدنی و...و به بند و زندان کشیدن صدها فعال سیاسی و روزنامه نگار و افراد معترض و منتقد جز توسط یک دولت کودتایی در کشورهای دیگر انجام می شود؟!

عکس / موتور سواران تهران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14402

موتور سوران بر دوگونه اند . یک دسته مردم عادی می باشند که موتور وسیله ی زیر پای شان است ومرتبط به کسب و کارشان می باشد و مدل دیگر دولتی است که مخصوص ارگان های سرکوبگر و لباس شخصی های دژخیم و بسیجیان چماقدار و پاسداران کودتا گر و مزدوران نیروی انتظامی است که همه جا حضور دارند و مشغول گشت زنی وچک و کنترل کردن و سرک کشیدن هستند ووظفیه شان ایجاد رعب ووحشت و خفقان به بهانه ایجاد نظم و امنیت در جامعه است .

عکس / منطقه چهچكور - بندر عباس

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14396

رهبر لوطی جماران و پاسداران قالیباف و علی لاریجانی اگر خیلی علاقه به نهال کاری و ایجاد فضای سبز دارند بهتر است که به منطقه چهچکور بندر عباس بروند و در اینجا اینکار را پیگیری کنند . همینطور وزیر مسکن دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران به جای دادن وعده های تبلیغاتی نوروزی بهتر است که سری به این منطقه ذکر شده بزند اگر چنانچه دروغ نمی گوید و نیت خدمت به مردم به خصوص محرومان دارد برای ساکنان این منطقه اقدام کند؟