دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 25 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی : ! (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " از كمين تا نفوذ "

" گفته می شود حکومت باید برتوی قلب مردم باشد ونه برروی شانه های شان سنگینی کند. زیرا اگر چنین باشد حکومت ریختنی و فروپاشیدنی است "

تصور می شود فیل پشت فیل هوا کردن پاسداران کودتاگر ناشی از چیست که چنین شتاب گرفته است؟ زیرا که داستان سناریو پردازی جیمز باند بازی پاسداری – حوزوی – رؤیائی استثنائی ربودن هوائی یا در اصل تحویل گرفتن عبد المالک ریگی از پاکستان تمام نشده بود که کلی تبلیغات روانی باگرده بر زمین سائیدن و گرد و خاک بر پا کردن برای قهرمان بازی بااجرای شوی کمدی ستایش گری سربازان گمنام وزارت بد نام اطلاعات محورش شده بود که سناریوی تهدید کردن باز پس گیری رهبر پژاک ایرانی از آلمان شروع شد . اما چون دراین سناریو سازان و معرکه گیران متخصص جنگ تبلیغاتی تیرشان بسنگ خورد وبدجوری کنف و بور شدند. پس برای برای مغبون شدگی و صورت به ضرب سیلی سرخ کردن خبر ارتش سایبری بخش حفاظت و اطلاعات پاسداران کودتا گر را فعال و وارد صحنه شد تا خبر فیل هوا کردن کشف بزرگ رد یابی جاسوس شناسی جنگ نرم شبکه ی کامپیوتری ارتش سایبری پاسداران علم شود سپس خبرش بر پیشانی خبر گزاری دروغ پردار پاسداران فارس نقش بسته گردد و ادعا شود که بلی کشف و معلوم شد که سر نخ اختصاص دادن مبلغ 400 میلیون دلاری آمریکا با حمایت جنبش سبز و منافقین و حامیان سیستم گذشته زیر پوشش دفاع از حقوق بشر برای براندازی کودتاگران حاکم کجاست ؟ آنگاه پس از این فیل هوا کردن جدید پاسداران کودتاگر در بحران وبن بست فرورفته که درست دو روز قبل از برگزاری مراسم جشن 4 شنبه سوری بود که باندازه کافی روشن است که دلیل این فیل هوا کردن ارتش سایبری بخش حفاظت و اطلاعات پاسداران چیست؟ زیرا که این فیل هوا کردن همزمانی با فتوای رهبر لوطی جماران بمناسبت خرافاتی و ضرر و زیان آور بودن بر گزاری مراسم جشن 4 شنبه سوری داشت. البته قبل از رهبر لوطی جماران چند آخوند فسیل حکومتی و حامی لوطی جماران فتواهای مشابه داده و مجاهدین را نیز تهدید و محکوم کردند که اینان از طریق سیمای آزادی فراخوان حضور در بر پائی مراسم جشن 4 شنبه سوری داده اند. جالب تر اینکه دادستان تهران عباس جعفری هم برای اینکه به حساب نسق و زهر چشم گیری کره باد بنا برمأموریت دریافتی از پاسداران کودتاگر وارد صحنه نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن شد وخبر ازصدور حکم 6 اعدامی بازداشت شدگان قیام 6 دی عاشورا داد تا توانسته باشد این چنین پیام هشدار آمیز را به تظاهر کنند گان جشن ملی 4 شنبه سوری منتقل کرده باشد که مواظب باشید شما هم اگر بازداشت شوید با چنین سرنوشتی مشابهی مواجه خواهید شد .

مهمتر اینکه تلویزیون پاسدار ضرغامی هم اعلام کرد که برای سه شنبه شب تعداد 11 فیلم از تلوزیون پخش خواهد شد تا بزعم خودش با این شگرد بتواند مردم به خصوص جوانان را در خانه و پای تلویزیون میخکوب کند تا که در مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری ازخانه بیرون نروند ودر این مراسم جشن شرکت نکنند . کمدی تر اینکه تعداد 200 وکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری وانتقادی مجلس هشتم هم وارد اجرای صحنه ی مأموریت دیکته شده از پشت صحنه شدند تا که ضمن تبریک و ستایش گری از خدمات و کشف جدید ارتش سایبری پاسداران اینگونه هم جایگاه اطلاعاتی و بسیجی و امنیتی بودن در خدمت پاسداران کودتا گر را ثابت کنند . هم اینکه پاسخ مطالبات موکلین خود را قبل از عید بعنوان هدیه نوروزی اینچنین به اینان داده باشند.

البته این بخشی از سیاست رعب و وحشت و اقدامات داخلی پاسداران کودتا گر و ارتش سایبری اش است که بمناسبت فرار رسیدن مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری و هدیه نوروزی ارائه شده است . اما در بخش سیاست برون مرزی صدور تروریسم وارتجاع به عراق و افغانستان و پاکستان و لبنان و فلسطین و یمن و خاورمیانه و شبه جزیره عربستان که دنبال می شود گذشته از حضور گسترده در عراق و دخالت مستقیم در برگزاری انتخابات پارلمان عراق و مشغول پیش بردن تقلبات آرا با شمارش آرا که به نفع نوری المالکی از طریق نفوذی هادر دولت عراق و کمیسیارای انتخابات تعقیب می شود . از طرف دیگر پاسداران از طریق حماس و جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان مشغول تحریک و ترغیب و تشویق فضا سازی و فراهم نمودن جنگی دیگر در خاورمیانه می باشند تا امکان موقتی عبور از بحران هسته ای به وجود آید. همینطور رقم انفجارات و اقدامات تروریستی در افغانستان و پاکستان هم این روز هاافزایش چشم گیری یافته است که نمی توان منکردخالت گری پاسداران در این مورد شد . به خصوص اینکه کشتی اعزامی اش به سواحل یمن نیز توقیف شده است . بهر حال اکنون نوبت دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری یا ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر رسیده است تا طلبه شاگرد آخوند محمد تقی مصباح یادداشت روز نویس پیرامون فیل هوا کردن یا کشف و انهدام بزرگترین شبکه ی جاسوسی سایبری سیا بدست ارتش سایبری پاسداران کودتا گر خبردهد و پیرامونش بر سر منبر رود و با آویزان شدن به پیش بینی رهبر لوطی جماران محور جنگ نرم دشمن به ویژه دشمن بزرگ آمریکا روضه ی مبسوط و رجز خوانی حماسی – پاسداری - حوزوی کند و از توطئه ی فتنه یا اعتراض رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی مسلح به جنبش سبز شده بگوید و در دنباله سران فتنه را به آمریکا پیوند زنده آنگاه نتیجه را این چنین به پیآمد سیاست تغییر اوباما رئیس جمهور آمریکا منتهی اش کند .

"اما دشمن با بهره گيري از خيانت آشكار فتنه گران كه توانستند پس از انتخابات، بخشي از ناراضيان خاموش را به معترضان خياباني تبديل كنند، فضاي بازتري براي اعمال سياست هايش در جنگ نرم پيدا كرد و با توسعه شبكه هاي خود، جنگ رواني پرهجمه اي عليه ارزشها و آرمانهاي انقلاب اسلامي تدارك ديد. حرمت شكني هايي كه نسبت به مقدسات و اركان نظام و انقلاب توسط عده اي آشوبگر و فتنه جو صورت گرفت، دشمن را به طمع انداخت تا فشارهاي خود را در جنگ نرم بيشتر كرده و از ابزارها و مكانيسم جديدتري استفاده كند.كارشناسان و تحليل گران سياسي در ابتداي حضور باراك اوباما در رأس هيئت حاكمه كاخ سفيد به خاطر شعار «تغيير»ي كه مرتباً از دهان اين نامزد رياست جمهوري آمريكا شنيده مي شد، تحليل روشني از برخورد وي با مسأله ايران نداشتند. اما ديري نپاييد كه دست هاي چدني اوباما از دستكش هاي مخملي وي درآمد و خوي مبارزه و ستيزه عليه اسلام و جمهوري اسلامي در قالبي جديد نمايان شد"

بالاخره طلبه پاسدار یادداشت روزنویس دردنباله نماینده و سخنگو وکیل مدافع مردم شده است البته با نادیده ونا شنیده شدن فریاد های اعتراضی مرگ بر دیکتاتورو خامنه ای و اصل ولایت فقیه که در 9 ماهه گذشته در تظاهرات های حکومتی ضد حکومتی شده که سر داده شد اما بطور وارونه مدعی شده است که مردم پیوسته در دفاع کردن از نظام ایستاده اند واکنون از مسئولان دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض این چنین توقع و سئوالاتی به خصوص پیرامون عدم پیگیری پرونده سران فتنه و بر خورد جدی ومسئولانه بامواضع خاص دو پهلو گو هادارند:

"برخورد نظام و مسئولان امر با اغتشاشات خياباني و دستگيري و محاكمه برخي از عوامل مياني و ميداني اين آشوبها، تقابل با نظام از سطح خيابانها به شبكه هاي مجازي منتقل شود. هر چند نبايد تأثير عدم برخورد مسئولان امنيتي و قضايي كشور با سران فتنه و اجراي «مر قانون» نسبت به آنان كه خواسته مردم نيز بود، در اين ميان ناديده گرفته شود.مردم انقلابي ايران كه هميشه و در تمامي صحنه ها پاي نظام ايستاده اند بر اين باور بوده و هستند كه پس از جمع شدن آشوبهاي خياباني و برخورد قضايي با عوامل فتنه جو، نوبت سران فتنه هم براي آنكه به دست عدالت سپرده شوند، خواهد رسيد. اما مماشات مسئولان امر در اين خصوص و سوءاستفاده سران فتنه از اين تساهل و نرمش نابجا- كه خود را در حاشيه امن مي ديدند- منجر به صدور بيانيه هاي پي درپي، تأكيد بر مواضع قبلي و دعوت از مردم براي اعتراضات مجدد شد. آيا وجود چنين شرايطي در كنار سكوت و مواضع برخي خواص، دشمن را به طمع بيشتر براي گسترش شبكه هاي سايبري و پيگيري اهداف براندازانه خود، نمي اندازد؟مردم همچنان پيگير و منتظر پاسخ دستگاه قضايي كشور در عدم برخورد با سران فتنه و طولاني شدن روند رسيدگي، محاكمه و مجازات برخي از دستگيرشدگان فتنه اخير هستند."

سپس یادداشت روز نویس در ادامه ی سئوالات مطرح شده از سوی مردم چنین انتقاد به کاهش صدور کیلوئی احکام صادره ی دستگاه فاسد قضائی نموده و آن را دنبال و بیان کرده است :

"اين سؤال و سؤالاتي از اين دست اذهان عمومي جامعه را آكنده كرده است. مثلا چرا مجازات حبس فلان جاسوس شناخته شده از 15 سال به 5 سال كاهش پيدا كرده؟! مگر او همان كسي نيست كه پيش از اين در پرونده موسوم به انقلاب مخملي همراه دو جاسوس نشان دار ديگر سيا دستگير و در اعترافاتي كه از تلويزيون پخش شد، صراحتاً به جرمهاي خود در اين رابطه اعتراف كرد؟ مردم هنوز نمي دانند كه چرا آن روز بايد چنين فردي آزاد شود؟مگر همين شخص به جرم اقدام عليه امنيت كشور، جاسوسي و ارتباط با عناصر بيگانه عليه نظام، مشاور بنياد سوروس در ايران در راستاي طراحي براندازي نرم نظام جمهوري اسلامي، فعاليت تبليغي عليه نظام و ايجاد شبهه جعل و تقلب در نتيجه انتخابات و همچنين سلب اعتماد عمومي نسبت به حاكميت و مراجع رسمي كشور بازداشت و محاكمه نشده است؟ اگر اينچنين است- كه هست- پس چرا مجازات تعيين شده براي وي به يك سوم تقليل مي يابد؟! هر چند خيلي هم دور از ذهن نيست كه قبل از اتمام محكوميت 5 ساله خود سند آزادي اش را به دست آورد! ملت ايران بارها و بارها ثابت كرده كه دست از نظام و انقلاب نخواهد كشيد. در عين حال هم مردم نمي توانند نسبت به مماشات، سهل انگاري و برخي تساهل هاي نابجا در اين عرصه سكوت كنند و پرسشگر نباشند!"

در خاتمه اینکه مگر می توان هنوز ابهامی درماهیت ضد بشری و نامشروع بودن حاکمان کودتائی و عوامفریب و جنگ افروز و غارتگر و دین فروشان حاکم داشت و از یاد برد که در 31سال گذشته چه کرده اند یا چگونه به مردم ایران قول های دروغ داده ووارونه اقدام نموده اند؟ به خصوص از زمانیکه پاسداران عزم جزم کردند تا که با کودتای چراغ خاموش درسوم تیرماه سال 84 جناح رقیب دوم خردادی های مدعی اصلاح طلب با رفسنجانی مکارچندپهلو گوی را کنار بزنند وبا رئیس جمهور کردن مترسک گماشته پاسداراحمدی نژاد حاکمیت را منقبض و یک دست کردند. چون هدف تسلط کامل بر منابع و ذخایر اقتصادی و نفتی و گازی وکوتاه کردن دست رقیب برای چنگ اندازی بر تأسیسات هسته ای و پیگیری اهداف دستری به سلاح هسته ای بود. سپس ادامه یاین طرح کودتائی سباست چراغ خاموش با گول زدن رقیب و وارد صحنه کردن موسوی بعنوان هیزم گرم کردن آتش تنور انتخابات – انتصابات و سیاهی لشکر برای به حساب مشروعیت تراشی که آری بیش از 85% مردم شرکت کردند و 40 میلیون رأی در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد داده شد که25 میلیون هم یعنی تقریباًدو برابر آرای موسوی به حساب پاسدار گماشته احمدی نژاد واریز شد . خلاصه در کودتای مکملی کودتای سوم تیر سال 84 تقلباتی 22 خرداد، پاسداران بطور علنی و عریان دست به کودتا برای حذف کامل رقیب مغلوب زدند. ولی چون تصور محاسبه یحضور گسترده یا اعتراضی مردم ناراضی را نمی کردند و باور نداشتند که این اعتراض می تواند ادامه دار و رادیکال شود . بنابرای مجبور به افزایش سرکوب و سانسورو خفقان تمام عیار با اتهام زدن و پرونده سازی و اعتراف گیری و تشکیل بیدادگاه های نمایشی تلویزیونی فله ای – گله ای 100 نفره به سر پرستی سر دژخیم صلواتی شدند تا که احکام کلیوئی و صلواتی صادر کنند تا که موجب هم بیشترعیان شدن ماهیت ضد بشری و نامشروع بودن رژیم تروریستی فاشیستی مذبی کودتائی شود. هم اینکه سبب خشم وکینه و نفرت مردم ناراض گردد یو مبارزه و مقاومت شان عمیق تر و سازمان یافته شود.البته رهبران و مسئولان کودتا گرچون بشدت احساس خطر از جو وفضای انفجاری جامعه کرده اند . پس بر خلاف تمایل باطنی خودشان هیچ ابائی ندارند تا که برای ترساندن رهبران مغلوباز روی ناچاری اعتراف کنند که کانون اصلی تولید انگیزه و الهام بخش بودن الگوی مبارزه همانا مجاهدین مقیم اشرف و ایستادگی و مقاومت شان می باشد . بهمین دلیل تمرکز کشف جدید ارتش سایبری جاسوسی پاسداران کودتاگربرروی مجاهدین است . اکنون هم وحشت از فراخوان مجاهدین در حضور مراسم اعتراضی جشن ملی 4شنبه سوری دارند که نیاز به بیان وتوضحش نیست .بهرصورت هر گونه افزایش اعمال فشار وتهدید از سوی پاسداران کودتا گر و ارگان های سرکوبگرکه علیه ی معترضان ناراضی که بکار گرفته می شودموجب رشد نارضایتی وخشم وکینه یبیشتری خواهد شد و چشم اندازسمت و سوی مبارزه را رادیکال تر می کند .زیرا که کودتاگران نامشروع جز پاک کردن صورت مسئله و بالا بردن ضریب و وعده های سرکوب و ضرب و شتم و سانسور و خفقان چیز دیگری ندارند تا به مردم ناراضی و خشمگین بدهندکه موجب سکوت شان شود. در نهایت اینکه کاربرد سیاست ادامه دار 31ساله ی فشار و سرکوب و خفقان و عدم واکنش متقابل بمثل برخورد از سوی مردم ناراضی هم نامحدود و همیشگی نمی باشد . زیرا که گفته می شود حکومت باید برتوی قلب مردم باشد ونه برروی شانه های شان سنگینی کند. زیرا اگر چنین باشد حکومت ریختنی و فروپاشیدنی است.

هوشنگ – بهداد

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 25 اسفند ماه سال 1388