گزیده خبرهای 12 اسفند 88– قسمت – 2

واکنش صفار هرندی به موج رفع توقیف فیلمها

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16809

پاسدار محمد حسین صفار هرندی که معاون فرهنگی رئیس گزمکان پاسدارانمحمد علی جعفری است اکنون پس از مدتی سکوت این پاسدار وزیر فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش ارشاد اخراجی ازدولت نهم ا سکوت خود راشکسته ووارد ادامه ی جنگ گرگ های خودی شده و انتقاد به هوو یا جانشین خود کرده است که چرا برای جلب حمایت دولت نامشروع دهم مجبور شده است از یک سو که مطبوعات بر زیر تیغ بیشتر سانسور و توقیفی و تعطیل شدن برده می شود. ولی از طرف دیگر فیلم های سینمائی توقیف وممنوع شده ها، موز پخش دریافت کرده اند؟

صفار هرندی در اولین واکنش خود پس از ترک دولت نهم، سیاست های فرهنگی دولت و عملکرد سینمایی ارشاد را مورد نقد قرار داد.به گزارش جهان، صفار هرندی که کمتر در حوزه نقد دولت وارد شده است، به رفع توقیف تعدادی از فیلم های مساله دار توسط وزارت ارشاد، واکنش نشان داد.صفارهرندی در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص رفع توقیف فیلم هایی که زمان شما توقیف شده بود چیست می گوید: سیاست ما در رابطه با توقیف این فیلم ها سیاست درستی بود و من کاملا از آن دفاع می کند.وی که در حاشیه جلسه سخنرانی اش در جمع انصار حزب الله به پرسش حضار پاسخ می داد اضافه می کند: کسانی که آن زمان به ما اشکال می گرفتند که چرا این فیلم ها را توقیف کردید امروز جشنواره ای برگزار کردند که مورد انتقاد بسیاری از دلسوزان انقلاب شد.گفتنی است چندی پیش یک مقام عالی رتبه نظام در دیدار مقامات ارشد دولت از سیاستهای جدید فرهنگی به شدت انتقاد کرده بودند.

11سال خيال و بالاخره... توهم! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881212/2.htm#other210

ادامه ی جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی موسویکه در دروغ نامه ی کیهان از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری در ستون بخش خبر ویژه و گفت و شنود دنبال شده است .

ترك عادت موجب مرض است (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881212/2.htm#other212

اعتراف به تشریح چگونگی علت تولید همکار از سوی نوکر و اعزام کردن شان برای خدمت به ارباب فخیمه و مستقر شدن شان به شبکه ی تبلیغاتی ماهواره ای بی بی سی تا نقش اپوزیسیون یاسوپاپ اطمینان در شرایط حاد وحساس را اجرا کنند و موی دماغ اپوزیسیون بر انداز شوند.

سيدحسن نصرالله: ايران به دليل حمايت از مقاومت الگوي كشورهاي اسلامي است

http://www.kayhannews.ir/881212/3.HTM#other301

بالاخره سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به دمشق ودیدارش با شیخ حسن نصر الله و دلار های اهدائی را تحویل وی دادن تأثیر گذار بوده است . زیرا که در شرایطی بر خی از رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین به دست بوس لوطی جماران به تهران رفته اند . این شیخ هم این چنین دم تکان داده و خوشرقصی کرده و از سیاست صدور تروریسم و ارتجاع لوطی جماران و پاسداران دفاع و تبلیغ کرده است.

رئيس سابق سازمان اطلاعات پاكستان در گفتگو با فارس؛ گروهك‌هاي تروريستي زائيده سياست‌هاي آمريكا براي ناآرامي در ايران هستند.خبرگزاري فارس: رئيس سابق سازمان اطلاعات و جاسوسي پاكستان، در اظهاراتي آمريكا را عامل به وجود آمدن گروه‌هاي افراطي و تروريست از قبيل ريگي دانست كه تنها براي بي‌ثبات كردن منطقه آموزش ديده‌اند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812111635

این گفتگو که پس از فاش شدن توافق انتقال صدور گاز از ایران به پاکستان در 9 و10 مارس میان دو کشور امضاء می شود . بیشر روشنگری می کند که سناریوسازی ربودن هوائی عبدالمالک ریگی دروغ است . زیرا که گفته می شود این توافق صدور گاز از ایران به پاکستان باجی است که در برابر توافق تحویل عبدالمالک ریگی انجام داده شده است .

در آخرين رده بندي اعلام شده از سوي فيفا فوتبال ايران 4 پله سقوط كرد.خبرگزاري فارس: در آخرين رده بندي اعلام شده از سوي فيفا فوتبال ايران با كسب 492 امتياز در رتبه 67 جهان قرار گرفت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812120807

مگر با تاریخچه ی ننگین اعدام کردن حبیب خبیری کا پیتان تیم ملی فوتبال را دارد و با سیاست رکورداری جهانی نقض حقوق بشر و فرار مغز ها و مصرف مواد مخدر و پیشتاز بودن مرگ و میر در جهان که در خورجین اش دارد. مهمتر اینکه هنوز زنان حق ندارند به تماشای فوتبال در کنار همسرشان به میادین ورزشی بروند می توان انتظاری به جز سقوط رده جهانی ورزش فوتبال داشت؟

هشدار حسن روحانی: 10 سال دیگر وارد کننده نفت می شویم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16808

مشخص است رژیمی که 31 سال است دارد از صنعت نفت مایه خوری می کند و هرروز هم وابستگی بودجه اش به درآمدهای نفتی بیشتر شده است . از طرف دیگر بطور همزمان چوب تاراج و حراج زدن ها و باج دادن ها بر منابع و ذخایر کشور افزایش یافته است . بدتر اینکه هیچگونه سرمایه گذاری بنیادی و زیر بنائی در اینسال ها صنعت نفت و حتی گاز نشده است . بطوریکه در نواحی مشترک با کشور های همجوار آنان می باشند که دارند از سهم متعلق به ایران دارند به نفع خود شان بهره بدری می کنند. ولی دزدان وغارتگران حاکم همچنان مشغول چپاول گری و باج دادن وویران نمودن کشور و زیر ساخت های تولیدی و صنعتی کشوری مشغول می باشند آنگونه که آخوند حسن روحانی اخطار کرده است همانگونه که بنزین وارد می شود در سال های آینده نفت هم می بایست وارد شود . اما سئوال بی پاسخ این است که چگونه و از کجا اش قرار است هزینه تأمین شود؟

وی همچنین در این همایش ابراز نگرانی کرد در صورت آنکه از برای برداشت از میادین مشترک با همسایگان به یک نتیجه واحد نرسیم بهره وری ایران در این خصوص کاهش خواهد یافت

شایعه بمبگذاری در کنسرت رضاصادقی+عکس

http://www.fararu.com/vdcdkk0o.yt0xj6a22y.html

معلوم است رژیم ضد بشری مرده پرست ومرگ آفرین که بنیانگذارش ورودش را از گورستان شروع کرد و پیام نوروزی اش حضور در قبرستان ها و بیمارستان برای بیماران وموجی ها و ترکش خورد گان جنگ خانمان بر انداز بود . مشخص است که نه بیگانه که دشمن موسیقی و شادی است . آنهم در شرایطی که حاکمان عزادار فراررسیدن مراسم 4شنبه سوری می باشند طبیعی است که هرگونه شور وحال و تولید انگیز خطر ناک است . جالب است که نیروی انتظامی مزدور و سر کوبگر اکنون نه به عنوان چماقدار که از موضع گزمکان امر به معروف ونهی ازمنکر انجام وظیفه کرده است بلکه ثابت نموده که پشت تهدید های پشت صحنه است .همچنین از موضع مسئول فرهنگ سانسور و اختناق و تفتیش عقاید واردصحن هشده و با تهدید دروغین بمب گذاری در سالن داشته است .

سليمي‌نمين: هاشمي با مهندسي انتخاباتی رهبري مشكل دارد

http://www.fararu.com/vdccppq0.2bqim8laa2.html

همکار سابق سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری و سعید امامی و مسئول و قلم زن کیهان هوائی یا ارگان جاسوسی تبلیغات برون مرزی آن اکنون ادامه تضاد و دشمنی اش با جاسبی و دانشناه آزاد را به تضاد به درفسنجانی منتقل کرده است و تبدیل به سخنگوی پاسداران کودتاگر و لوطی جماران و شورای نگهبان دست نشانده ی لوطی جماران علیه ی رفسنجانی شده است .

فارس: رئيس دفتر مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران گفت: هاشمي با مهندسي انتخاباتي كه توسط رهبر معظم انقلاب ترسيم شده است، مشكل دارد. وي ادامه داد: در انتخابات دولت نهم هاشمي پس از مشاهده نتايج آرا اعلام كرد كه من با اين راي موافق نيستم و اين انتخابات آنگونه كه شايسته بود برگزار نشده است، ولي تمام هم‌پيمايان هاشمي انتخابات را سالم دانستند ولي در نهايت هاشمي اعلام كرد كه من به خدا واگذار كردم، كسي كه انتخابات و آرا مردم را قبول ندارد يا بايد دلايل ارائه كند و يا شان خود را از جامعه بالاتر مي‌داند و مردم را زماني قبول دارد كه در مسير او گام بردارند

مخالفت دستگاههای امنیتی با برگزاری مراسم سالگرد دکتر مصدق

رژیم جنایتکاری که دشمن میهن وملت وملی گرائی است و فریاد زنندگان شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را محارب می داند بلکه حکم اعدام برای شان صادر می کند . به خصوص بد ترین توهین و اتهامات را به رقبای مغلوب زده است . مشخص است که همچون خمینی شیاد چگونه می بایست کینه و و دشمنی با مراسم بزرگداشت شادروان دکر مصدق داشته باشد . به ویژه که وحشت از گردهمآئی وطن پرستان بر مزار زنده یاد دکتر مصدق و تبدیل به تظاهرات ضد حکومتی دارند که به آسانی یکباره زیرآب ادعای پوشالی دروغین 50 میلیون ساندیس خور لوطی جماران زده می شود

میزان : حسین شاه حسینی فعال ملی با سابقه و سخنگوی هیات امنای احمد آباد (مزار دکتر مصدق) با اعلام اینکه مطابق رویه سالهای اخیر از مدتها قبل در نامه هایی به فرمانداری نظرآباد و استانداری تهران زمان و برنامه مراسم چهل و دومین سالگرد درگذشت رهبر نهضت ملی ایران را ارائه کردیم، افزود تمام نهادهای مورد مراجعه پاسخ نهایی را به روز سه شنبه موکول نمودند و در نهایت در مراجعه روز سه شنبه من به اتفاق محمود مصدق نماینده خانواده دکتر مصدق به بخشداری نظرآباد از مخالفت شورای تامین استان با برگزاری هرگونه مراسمی در قلعه احمد آباد خبر دادند.این در حالیست که قلعه احمد آباد یک ملک کاملاً شخصی بوده و بنابر قانون برگزاری مراسمی نظیر سالگرد درگذشت افراد در آن نیازی به مجوز ندارد.شاه حسینی با اعلام این مطلب به «میزان خبر» گفت: مسوولان سیاسی و امنیتی با بهانه هایی نظیر وضعیت ممکلت و احتمال سو استفاده فرصت طلبان با برگزاری مراسم مخالفت نموده اند افزود: در ساعات پایانی روز سه شنبه نیز از سوی برخی نهادها با تماسهای تلفنی خواهان اعلام لغو مراسم از سوی هیات امنا و خانواده دکتر مصدق شدند که آنان نیز از پذیرش این درخواست امتناع نموده اند و حضور علاقمندان بر مزار دکتر مصدق را امری شخصی دانسته اند که افراد با مسوولیت خود انجام می دهند.هیات امنای احمد آباد از فعالین قدیمی ملی نظیر آقایان صدر حاج سیدجوادی، عزت الله سحابی، خسرو سیف، حسین شاه حسینی و نماینده خانواده دکتر مصدق تشکیل شده است.دکتر محمد مصدق رهبر نهضت ملی ایران در ۱۴ اسفند ماه ۱۳۴۵ ساعت ۶ صبح ، در سن ۸۴ سالگی درگذشت. ایشان وصیت کرده بود او را کنار شهدای ۳۰ تیر در ابن بابویه دفن کنند، ولی با مخالفت شاه چنین نشد و او در یکی از اتاقهای خانه‌اش در احمدآباد به خاک سپرده شد.در دوران ستمشاهی نیز فعالین ملی همیشه برای حضور در مراسم سالگرد درگذشت دکتر مصدق با محدودیتها و فشارهای دستگاه های امنیتی رو برو بودند و بارها افرادی نظیر آیت الله طالقانی، داریوش فروهر، مهندس بازرگان و دکتر سحابی از نیمه راه توسط مواران ساواک بازگردانده شده و یا در آستانه ورود به احمد آباد بازداشت می شدند.

نوید خانجانی، عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر بازداشت شد

خوب اگر اینگونه اقدامات را رژیم کودتائی نامشروع و ضد مردمی انجام ندهد چگونه می تواند ثابت کند که همچنان پیشتاز محکومیت نقض کننده حقوق بشر در جهان می باشد؟

کمیته گزارشگران حقوق بشر - نوید خانجانی، فعال مدنی - دانشجویی شام‌گاه سه‌شنبه ۱۱ اسفندماه در منزلش در اصفهان بازداشت شد.بنا بر گزارش‌های دریافتی، حدود ساعت ۱۱:۳۰ شب، ۷ تن از ماموران امنیتی با حضور در منزل این فعال مدنی، ضمن تفتیش منزل و ضبط وسایل شخصی وی از جمله کامپیوتر اقدام به بازداشت او کردند.نیروهای امنیتی که حکم بازداشت وی را از دادگاه انقلاب در دست داشتند، ابراز کردند وی را به دادسرای نیکبخت اصفهان خواهند برد و فردا او را به زندان اوین منتقل خواهند کرد.نوید خانجانی، عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر و از اعضای موسس جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی است. وی همچنین به دلیل اعتقاد به آیین بهایی از تحصیل در دانشگاه محروم شده است و در سال‌های اخیر فعالیت‌های چشمگیری را در زمینه حق تحصیل انجام داده است.با بازداشت نوید خانجانی، تعداد اعضای دربند کمیته گزارشگران حقوق بشر به ۷ تن رسید. در حال حاضر شیوا نظرآهاری، کوهیار گودرزی، نوید خانجانی، سعید جلالی‌فر، سعید کلانکی، سعید حائری و مهرداد رحیمی اعضای دربند این نهاد مدنی هستند.

محبوبه کرمی فعال حقوق زنان بازداشت شد

مگر رژیم جنایتکار ضد بشر و زن ستیز و رکور دار نقض محکومیت جهانی حقوق بشر می تواند فعال حقوق بشر آنهم زنان را تحمل کند و دستگیر و زندانی شان نکند؟

هرانا - ساعت 10 شب گذشته، 11 اسفند، ماموران امنيتي با داشتن حكم تفتيش و بازداشت محبوبه کرمی، از اعضای کمپین یک میلیون امضاء و همکاران مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، به منزل او آمده و پس از بازرسی و جلب وسایل شخصی او و برادرش، وی را بازداشت کردند. تا کنون، از محل نگهداری خانم کرمی اطلاعی به دست نیامده است.به گزارش هرانا به نقل از محسن کرمی، برادر وی، تاریخ حکم صادره 5 خرداد بوده و اتهام مطرح شده، اغتشاش و شرکت در تجمعات ذکر شده بود. آقای کرمی در این رابطه متذکر شد که محبوبه در سال گذشته وقت رسیدگی به امور شخصی خود را نداشته و در حال پرستاری از پدر بیمارش بوده است.

احکام سنگین برای دانشجویان آسیب دیده کوی

مگر فراموش شده است که عاملان و آمران قتل های زنجیره ای شریک در کودتای 22 خرداد در دادگاه نمایشی جنایتکاران مهاجم به کوی دانشگاه تهران در تیر ماه سال 78 چگونه برخوردکردند و حکم برای شان صادر نمودند که اکنون نیز به جای متهمان و مجرمان جنایتکار به کوی دانشگاه در 25 خرداد 88 قربانیان این فاجعه را متهم و محکوم نکنند که چرا روشنگری از این جنایت ضد انسانی کردند؟

ندای سبز آزادی : بنا به گزارش‌های رسیده از دانشگاه تهران، پس از فیلم افشاگرانه بی بی سی در مورد حمله به کوی، کمیته انضباطی دانشگاه تهران و کمیته‌های دانشکده‌های تابعه اقدام به صدور احکام بسیار سنگین اخراج و تعلیق برای دانشجویانی کرده‌اند که در جریان حمله ۲۴ خرداد ماه ۱۳۸۸ به کوی آسیب دیده یا بازداشت شده بودند.بسیاری از این دانشجویان، در ابندای سال جاری تخصیلی نیز با محرومیت از تحصیل و محدودیت ورود به خوابگاه کوی دانشگاه مواجه شدند، با این حال احکام کنونی اغلب بسیار سنگین‌تر از قبل است. ظاهراً محروم کردن و اخراج کردن آسیب دیدگان اولین قدم کودتاچیان در واکنش به افشاگری نیروهای امنیتی علیه یکدیگر بوده که در بی بی سی انعکاس یافت. این نیز جلوه دیگری از عدالت موعود کودتاست.

گزیده خبرهای جمهوری اسلامی 12 اسفند -88

خوشرقصی شیخ حسن نصر الله

وقتی با همه خوشرقصی و مجیز گوئی و تحسین و تمجید گوئی که رفسنجانی مکار بساز و بفروش از لوطی جماران در دو روز اجلاس مجمع خبرگان ارتجاع در 4و 5 اسفند نمود. البته به جای اینکه بنا بر حسب وظیفه این مجمع خبرگان ارتجاع عملکرد لوطی جماران را مورد بررسی قرار دهد و تصمیم بگیرد از جایگاه رهبری کنارش بگذارد . اما بدلیل سازشکاری وتسلیم طلبی اکنون می بایست که از سوی حامیان لوطی جماران همچون آخوند کعبی در اهواز اینگونه علیهی رفسنجانی اقدام شود که گزارش شده است . زیرا که اینگونه تبلیغات ادامه ی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی است که بسیار جدی وخطری شده است.

پرونده فساد اقتصادي و علمي يك مقام ارشد دولتي براي صدور حكم قضائي به دادسراي ويژه رسيدگي به جرايم اقتصادي فرستاده شد. تابناك به نقل از سايت اصولگراي « جهان » كه حامي دولت است نوشت : يك مقام آگاه با بيان خبر فوق افزود : پرونده اين مقام مسئول و ارشد دولتي در سازمان بازرسي بررسي شده است و با محرز شدن برخي تخلفات وي براي صدور حكم به دادگاه ويژه مبارزه با فساد اقتصادي ارسال شده است . به گفته وي به زودي حكم دادرسي و قضائي تخلفات اين مقام مسوول از سوي دادگاه اعلام مي شود. اين سايت افزود : تعدادي از نمايندگان مجلس نيز طي چند ماه گذشته پي گير تخلفات اقتصادي و مالي فرد ياد شده در دولت بودند.

هشدار به حاکمان ارسال کنندگان پارازیت در ایران

عجیب است که کشور مدعی آزاد ترین و قوی ترین کشور جهان در آن آنگونه سانسور و خفقان و پارازیت رونق دارد و رایج شده است که موجب اعتراض شرکت یوتل ست فرانسه شده است و هشدار به اراسال پارازیت از سوی رژیم کودتائی نا مشروع و ضد مردمی پاسداران داده است اگر چنانچه اینگونه هشدار ها و . اعتراضات گسترده و هم جدی شود می تواند تأثیر گذار باشد.

شركت « يوتل ست » فرانسه هشدار داد درصورت ادامه ارسال پارازيت از سوي ايران دسترسي كشورمان به تمامي ارتباطات و امكانات ماهواره اي را قطع خواهد كرد. جهان نوشت : به نقل از منابع مطلع يكي از مقامات ارشد شركت « يوتل ست » فرانسه هشدار داده درصورت ادامه ارسال پارازيت از سوي شركت مخابرات ايران منتظر اجماع جهاني نخواهد شد و دسترسي جمهوري اسلامي ايران به تمامي ماهواره هاي مخابراتي راديو تلويزيوني و زمين شناسي متعلق به اين شركت را قطع خواهد كرد. يوتل ست در پي شكايت شبكه هاي « دويچه وله » آلمان و « بي بي سي » انگليس درخصوص ارسال پارازيت هاي شركت مخابرات ايران و قطع شدن اين شبكه ها در كشورمان اعلام كرد پيش از اين اعتراضات شكايت خود را به آژانس ملي كنترل فركانس فرانسه ارائه كرده است .

معضل حاد زنان خیابانی

آنگونه فقر در جامعه نهادینه شده است که زنان و دختران متعلق به خانواده های محروم و فرو دست را به فساد وتن فروشی کشانیده است که پاسدار پاسدار زارعیفرمانده ی نیروی انتظامی در خانه های فساد در کنار 6 زن تن فروش بازداشت نمی شود ، بلکه سفر کشور آفریقائی زیمباوه هم وسوسه شده است تا که در تهران زنان تن فروش را توی خیابان سوار خود روی خو کند که برایش درد سر شدهو موجب آبروریزی شده است.

يك كارمند سفارت زيمبابوه كه فكر مي كرد زنهاي خياباني را به دام انداخته خود به دام آنها افتاد! « براتيون » ديپلمات سفارت زيمبابوه در تهران كه دو زن را در يكي از خيابانهاي شمال تهران سوار خودرو نموده و به خانه خود برده بود پس از خوردن شام و نوشيدني به خوابي عميق فرو مي رود و هنگامي كه پس از چند ساعت از خواب بيدار مي شود متوجه ناپديد شدن ميهمانان و به سرقت رفتن اموال خود مي گردد.

حسن روحاني در جمع خبرنگاران : از مسير هسته اي عقب نشيني نخواهيم كرد

اینهمه دروغ و پنهانکاری و اتهام به رقیب زدن و طراحی کودتا کردن و رقیب را حذف نمودن و اقدامات سرکوب و سانسور و خفقان داخلی دنبال کردن و موازی آن سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز را تعقیب کردن و دست به اقدامات تروریستی و بحران آفرینی و جنگ افروزی در عراق و افغنستان و لبنان و یمن و نوارغزه ی فلسطین زدن و و میلیارد میلیارد ها دلار هزینه کردن و باج دادن به خاطر تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای بوده است . حتی به خاطرش جنگ خانمان بر انداز دیگری تدارک دیده شده است . بنابراین معلوم است که هر گز عقب نشینی در کار نمی باشد.

رئيس مركز بررسي هاي استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه از مسيري كه در بحث هسته اي آغاز كرده ايم عقب نشيني نخواهيم كرد گفت : حفظ دستاوردهاي هسته اي از اهداف جمهوري اسلامي ايران است و نظام از آن عقب نشيني نخواهد كرد. به گزارش خبرنگار مهر حسن روحاني در حاشيه همايش ملي نفت و سياست خارجي در جمع خبرنگاران درباره موضوع هسته اي كشورمان بيان داشت : ما در بحث انرژي هسته اي به دنبال اهداف صلح آميز قانوني و در چارچوب ان پي تي هستيم و فشاري كه دنيا به ويژه غربي ها به ما وارد مي كنند ناحق است .