گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 25 اسفند – 88

اسب آبي (گفت و شنود)

گفتم : آره یکی مشت محکمی زد بر توی دماغ همکارش

خون بیرون زداز دماغش ، سرش گیج رفت تیره کرد روزگارش

مردم که صحنه دیدند برای دلیل و علت، از وی کردندسئوال

مهاجم جواب داد چون این به من گفته بود اسب آبی پارسال

پرسش شد خوب پارسال گفت ، ولی چرا تو زدی حالا؟

گفت چون امروز فهمیدم که چه بمن گفته بود این ناقلا

گفت: سايت هاي ضد انقلاب به اراذل و اوباش اجاره اي توصيه كرده اند كه شب چهارشنبه سوري را به اعتراض عليه جمهوري اسلامي تبديل كنند!
گفتم: چطوري؟ سال هاي سال است كه شب چهارشنبه سوري عده اي ترقه درمي كنند و فشفشه هوا مي كنند.
گفت: اعلام كرده اند بايد هر طور شده علاقه خودشان را به رنگ سبز نشان بدهند تا معلوم شود وابسته به مخالفان نظام هستند.
گفتم: از چند ميليون سال پيش تا حالا، تمام گاوها و الاغ ها و قاطرها و همه حيوانات علفخوار علاقه خود را به علف هاي سبز نشان داده اند يعني اينها هم طرفدار فتنه گران هستند؟!
گفت: چه عرض كنم؟! سران فتنه همين حرف ها رو مي زنند كه وقتي معني اون معلوم ميشه، جيغ هواداران رو درمياره.
گفتم: شخصي مشت محكمي توي دماغ يكي از همكارانش زد. مردم پرسيدند مگه چيكار كرده كه خونين و مالينش كردي؟ يارو گفت، پارسال به من گفت اسب آبي. مردم پرسيدند پس چرا حالا او را مي زني؟ و يارو گفت؛ آخه تا چند روز پيش اسب آبي نديده بودم!

گفت:سایت های مخالفان کرده اند توصیه

باید نقد را چسبید ، فراموش کرد نسیه

آماده باش داده ا ند برای 4 شنبه سوری

تا باجشن آتش به مروجان عزا زنند سوری

گفتم : بلی برای جوانان هست بهترین فرصت

تا بدون اینکه از نیرو ی انتظامی گیرند رخصت

حضورگسترده یابند بر توی خیابان

جشن شعله آتش برکشانند شتابان

همز مان مرگ بر دیکتاتور زنند فریاد

مخاطب شان باشد رهبربااحمدی نژاد

پژواک دهند شعار زنده باد آزادی

کنند از نابودی حاکمان ضدبشر یادی

وقتی که همه جا داشته باشند حضور

درمانده میشه نیروی انتظامی باهرمأمور

بسیج وپاسدار باشه بالباس شخصی مزدور

چه فرق میکنه ، همه برای مردم هستند منفور

گفت: جنبش سبز رقیب دارد اغراض

نمی تواند کاری کند با این اعتراض

فراموش کردند اینان این تجربه تاریخی نغز

چندمیلیون سال گاو باالاغ خوردندعلف سبز

همچنین گوساله ها با گاوان در دامداری

همراه اینان هم از سبز می کنند هواداری

گفتم : عجب این بازجو شکنجه گر زندان

ابله و فحاش هست ، هم بسیار نادان

نمی داند سید است رهبر لوطی جماران

پشتیبانش هست کودتا گر پاسداران

یک عمری با آخوندهای متحجر مفتخور

با رنگ و شال سبز کرده اند بخور بخور

تشبیه کردن شان به قاطر وگاو وخر

رو کرده ماهیت واقعی پاسدار بارهبر

بی خود نبود که گفت خمینی شیاد

مژده داد که از آن خر است اقتصاد

چون می دانست که پیروان خرش روزی

درنزاع اقتصادبا هم می کنند جنگ افروزی

گفت : دانستم که چرا رهبر با پاسدا ر

کودتا کردند تا خودشان شوند مایه د ار

تا نشان دهندخود هستند از رقیب بهتر

صاحب قدرت و اقتصادند،هم بیش خرتر

چون وحشت دارند از قیام پس دادند بسیج

آماده باش علیه رقیب دادندبا چماق و هویج

گفتم : آره یکی مشت محکمی زد توی بر دماغ همکارش

خون بیرون زد از دماغش ، سرش گیج رفت تیره کرد روزگارش

مردم که صحنه دیدند برای دلیل و علت، از وی کردندسئوال

مهاجم جواب داد چون این به من گفته بود اسب آبی پارسال

پرسش شد خوب پارسال گفت ، ولی چرا تو زدی حالا؟

گفت چون امروز فهمیدم که چه بمن گفته بود این ناقلا

گفتند ای نابغه ،رهبر تو هست یک شیادعلیل معتاد ملا

نه اسب آبی که خر یست صاحب اقتصاد شده این بلا

گفت چون این رهبر شیاد دین فروشیست و عوامفریب

نه من سیاه کرده که گول زده است همه رهبران رقیب