گزیده خبرهای 18 اسفند - 88 قسمت -2

يك مقام اطلاعاتي:محمد خاتمي ممنوع الخروج شده است.خبرگزاري فارس: يك مقام اطلاعاتي از ممنوع الخروج شدن سيد محمد خاتمي رئيس بنياد باران خبر داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812181003

آن زمان که گفته می شد این رژیم قرون وسطائی متعلق به این دوران نیست و هر گز تغییر و اصلاح پذیر نمی باشد ولی برخی خوش باور که بر مسند قدرت نشسته مدعی می شدند که هر گز شرایط به قبل از دوم خرداد سال 76 باز نمی گردد . اکنون در مورد این خبر ممنوع الخروج کردن خاتمی چه باید گفت؟ آیا باز هم می بایست آویزان به لوطی جاران شد و دخیل به قانون اساسی بست که با یک نامه ی حکومتی یا صدور فتوای لوطی جماران بی مصرف و بی اعتبار تر از دستمال کاغذی مصرف شده می شود؟ یا اینکه می بایست توهم را برای همیشه زدود و چشمان را شست و طوری دیگری دید . یعنی عزم جزم برای تغییرات دمکراتیک نمود.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، حجت الاسلام عباس اميري‌فر دبير اجرائي جامعه وعاظ تهران با اشاره به جلسه شب گذشته اين تشكل، گفت: اين مقام اطلاعاتي شب گذشته در محفل خصوصي روحانيون جامعه وعاظ از ممنوع الخروج شدن سيد محمدخاتمي رئيس بنياد باران از كشور خبر داد. وي در ادامه افزود: اين مقام امنيتي در اين باره تاكيد كرد كه خاتمي اخيرا قصد خروج از كشور را داشت.

مسئول هماهنگي نيروي انساني ستاد موسوي در استان مركزي:موسوي و كساني كه از چارچوب نظام خارج شدند با ولايت فقيه بيگانه‌اند .خبرگزاري فارس: مسئول هماهنگي نيروي انساني ستاد موسوي در استان مركزي گفت: چارچوب نظام اسلامي حركت در مسير قانون اساسي و تبعيت از ولايت فقيه است و موسوي و كساني كه از اين چارچوب خارج شدند، با ولايت فقيه بيگانه‌اند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812181041

خرافه پرستان حاکم کودتائی نامشروع همه چیز را وارونه کرده اند . زیرا جائی که گفته نمی شود چه کسانی حاکم هستند و نظام یعنی که خارج شدن از چارچوب آن چه باشد؟ رئیس جمهور کیست و چگونه رئیس جمهور شده است؟ چوب تاراج بر منابع و ذخایر میهن زدن را برای چه انجام می دهد؟ یعنی که چرا پاسخ داده نمی شود که مبلغ 330 ملیارد دلار در آمد فروش نفت در 4 سال دولت نهم به کجا رفت وچه شد؟وابسته به بیگانه بودن یعنی چه و بیگانه چه طلب و دنبال می کند که حاکمان تهران انجام نداده ونمی دهند؟ برای چه اکنون رقیب مغلوب هم متهم به عامل بیگانه شده است برای همین خاتمی ممنوع الخروج شده است . هم اینکه چون سر سپرده به لوطی جماران نشده است . زیرا که وی چون عمود خیمه نظام می باشد بنابراین تأئید نکردن لوطی جماران همچون خارج شدن از چارچوب نظام ووابسته شدن به بیگانه شدن است .

موشک بازی نمایندگان در صحن مجلس!

http://www.fararu.com/vdcjoyex.uqetizsffu.html

بازار مکاره ای که برای بررسی لایحه بودجه که مهمترین موضوع دولت می باشد به حد نصاب نمی رسد و در اثر آزمایش های موشک های دور برد که ترکش آنهم در مجلس بازار مکاره اصابت کرده است و وکیل الدوله های مشغول تمرین جنگ موشکی شده اند که در صورت غافلگیر شدن از تهاجم نظامی آمریکا یا اسرائیل آمادگی پاسخگوئی تهاجم موشکی را داشته باشد . مشخص است که اوضاع دولت کودتائی و بازار کاره اصول گرا و سر نوشت بودجه اش چونه می باشد وچه سال وحشتناکی برای مردم ایران در پیش روی می باشد؟ آیا باز هم رژیم کودتائی نا مشروع مردمی است و ادعای کمدی 50 میلیون ساندیس خور حامی واقعیت دارد؟

نادر قاضي پور نماينده اروميه با ساخت موشك كاغذي از كاغذهايي كه روي ميز وي قرار داشت اين سلاح كاملا سرد را به سوي حسين نجابت نماينده تهران پرتاب كرد كه اين عضو ارشد فراكسيون اكثريت هم در اقدامي با مزه تر موشك به پرواز درآمده در صحن مجلس را به سوي محمدرضا تابش دبير كل فراكسيون رقيب خود پرتاب كرد كه البته به دليل مشغله كاري خبرنگاران مشخص نشد سرانجام موشك توليدي نماينده اروميه به كجا رسيد؟

تفسیر خبر ؛احمد توکلی زیر چماق رسانه های فشار !

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17055

البته گذشته از اینکه بازار مکاره ای که مکان موشک پرانی و موشک بازی کاغذی یعنی بچه بازی شده است چونکه مدعیان اصول گرایانی است که عاشقان خدمت و نه شیفتگان قدرت می باشند. بنابراین در این بازار مکاره دیگر جائی برای پیگیری کردن مسائل دیگری باقی نمانده است که می بایست دنبال و بررسی شود . اما جالب است که از سوی دیگر شاهدیم که در کشور مدعی آزادترین کشور جهان آنگونه فضای خفقان و رعب ووحشتی ساخته شده است که حتی وکیل الدوله مدعی اصول گرا جرأت نمی کند که پیراون لایحه بودجه ی دولت نظر دهد که دیمی و کیلوئی تهیه و تنظیم شده است؟

آیا واقعاً یک نماینده مجلس باید در برابر بودجه ای که آنرا تورم زا می داند سکوت کند چون ممکن است بی بی سی مخالفت او را تیتر یک سایتش کند ؟شفاف ـ گروه تفسیر خبر : برخی رسانه های مدعی حمایت از دولت طی روزهای گذشته با تیترهایی غیر اخلاقی احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را به دلیل مخالفت با بودجه سال 89 دولت به شدت زیر سوال برده اند . گر فردی مانند احمد توکلی با مدرک دکتری اقتصاد و متخصص این حوزه که دومین دوره از ریاست خود بر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را سپری می کند نتواند نقدهای خود را بر بودجه سالیانه مطرح کند ، چه کسی می تواند و باید بودجه را نقد کند ؟

دست به سينه در برابر مافيا و هفت تيركش ها (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881218/2.htm#other211

اینگونه که دخمه و دروغ نامه سربازجو روانی و بستری بیمارستان حسین شریعتمداری معیار ارزیابی برای یک جاسوس قاچاقچی به رم ایتالیا ترسیم و تعیین کرده است چند قبضه صداقت ناداشته حاکمان تهران را تأئید کرده و مهر صحت بر آن زده است . زیرا که اتبا ع و خبر نگارانی خارجی را به عنوان جاسوس بازداشت کرده است .

بازداشت مغرضانه و بدون سند حميد معصومي نژاد خبرنگار پرسابقه ايراني توسط رژيم مافيايي ايتاليا، بهانه اي براي سنجش صداقت سازمان هاي جهاني مدعي حمايت از حقوق خبرنگاران و همچنين عناصر مطبوعاتي زنجيره اي و ضدانقلاب شد

بي سوادی كه افتخار نيست !

http://www.kayhannews.ir/881218/14.HTM#other1410

باز هم با شیوه توبره و آخور خوری حوزوی و چماق و هویج زندان اوینی در ستون گفت و شنود و ستون گزارشات دیگر گیر به صادق زیبا کلام داده شده است تاکه پاداش خود را از موضع پیوسته بین حامی رفسنجانی مکار و مخالفان وی دچار حیرانی و دگر دیسی بودنش را در یافت کند . اکنون چون وی در مناظره ی تلویزیونی اش با عباس سلیمی نمین شرکت کرده که همکار سابق سر بازجو حسین شریعتمداری در کیهان هوائی و سعید امامی است . بهر حال چون زیبا کلام به آغا محمدخان قاجار و رضا خان اشاره کرده است در این دخمه و دروغ نامه ی کیهان از موضع لمپنی و فحاشی و بازجوئی در حالت فشار مضاعف گاز انبری دراز شده و همینطور متهم به عامل انگلیس دولت فخیمه انگلیس هم شده است . یعنی رقیب لوطی جماران خامنه ای و آخوند محمد تقی مصباح متحجر دزد شده است .

متين محجوب«ايران معاصر در 200 سال گذشته مديون دو شخصيت است يكي ضرب شمشير آقا محمدخان و ديگري چكمه هاي رضاخان».اين ادعايي است كه طي مناظره اي در شبكه چهارم سيما توسط يكي از شركت كنندگان كه البته از اساتيد دانشگاه تهران نيز مي باشد، مطرح گرديد.وي البته ضمن پذيرش ديكتاتور بودن رضاخان در عين حال اصرار داشت كه رضاشاه با تمام وجود به كشور خدمت كرده است!

در خمين بسيجي با پرتاب خود بر روي نارنجك جان شاگردانش را نجات داد

نه چندین میلیون دانش آموز بدلیل فقر اقتصادی خانواده و بالا بودن هزینه ی نامنویسی و بزار و ادوات مورد نیاز قار بمدرسته رفتن نمی باشند و از نعمت خواندن ونوشتن محروم شده اند . اما شرایط برای آنهم که می توانند بمدرسه بروند مناسب نمی باشد . زیراکه مدارس و کلاس مدارس برای دانش آموزان به جای درس خواندن تبدیل به پادگان و میادین جنگی و تععلیم آموزش رزمی و نظامی و پرتاب نارنجک و مجروح شدن شده است.

اراك - خبرنگار كيهان: پاسدار بسيجي در شهر خمين با انداختن خود بر روي نارنجك، جان چند نفر از بسيجيان در حال آموزش را نجات داد. معاون هماهنگ كننده گروه مالك اشتر خمين در اين باره گفت: يكي از بسيجيان دوره آموزشي، به منظور فراگيري آموزش پرتاب نارنجك، اقدام به اين عمل كرد اما نارنجك به صخره اي برخورد كرد و پس از انحراف مسير بار ديگر به سمت افراد حاضر در كلاس فرود آمد. جمال علي اكبري افزود: رضا سياه پوش مسئول آموزش گروه براي نجات افراد شركت كننده در آموزش خود را روي نارنجك انداخت. سياهپوش به دنبال انفجار نارنجك از ناحيه پا مجروح و به بيمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. هم اكنون حال وي رضايت بخش است.

با درخواست پست رياست ‌جمهوري كليدخورد.تلاش ائتلاف بعثي‌ها براي حذف كردها .خبرگزاري فارس: معاون رئيس‌جمهور عراق خواستار آن شد تا يك شخصيت عربي سمت رياست جمهوري اين كشور را برعهده بگيرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812180028

رژیمی که در 31 سال گذشته نشان داده است دشمن مردم ایران است . اکنون که پس از اشغال نظامی عراق یکه تاز عراق شده است و این کشور را به با تلاق تبدیل کرده و دشمن جدی مردم عراق است به خصوص که مدام کردستان عراق را خمپاره باران کرده است . اما اکنون با شیوه ی بازجوئی برج در برابر بارو و دفاع تاکتیکی از کردها کردن تلاش می کند که کردها را به سوی حمایت کردن از جریانات شیعی وابسته به حامیان تهران بکشاند تا که شرایط علیه اش نشود و عراق از حالت حیات خلوت بودنش خارج نشود

راننده بنز خوابيد 12 مسافر كشته شدند

تا کی باید جاده های مرگ آفرین که پیشتاز بی همتای رکور داری جهانی مرگ و میر جاده ها باشد و همچنان جان مسافران بی گناه در جاده های کشور را بگیرد ولی رانندگان ونه دولت مقصر شناخته شوند؟

برخورد مهيب سه دستگاه خودرو به يكديگر در استان كرمانشاه 25 كشته يا زخمي بر جا گذاشت . به گزارش ايسكانيوز عصر روز يكشنبه يك دستگاه بنز خاور در كيلومتر پنج محور « اسلام آباد غرب ـ حميل » از مسير اصلي منحرف شد و به شدت به ميني بوس مملو از مسافر و پرايد خورد. به دنبال اين رخداد دلخراش راننده خاور و 10 نفر از سرنشينان ميني بوس در دم جان سپردند و 15 نفر زخمي شدند كه با تلاش كمك رسانان به بيمارستانها انتقال يافتند. بررسي هاي كارشناسان نشان مي دهد خواب آلودگي راننده خاور و انحراف به چپ خودروي وي اين رخداد مرگبار را رقم زد.

هر دقيقه تنفس در تهران برابر با كشيدن 9 نخ سيگار است

با این حساب همه تهرانی ها بطور وحشتناک اعتیاد اجباری ترک نا پذیر به سیگار شده اند . زیرا که هدیه 31 ساله ی حاکمانی می باشد که 31 سال است ادعای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد دارد

يك آسيب شناس اجتماعي گفت : براساس آمارهاي سازمان بهداشت جهاني هردقيقه تنفس در هواي تهران برابر باكشيدن 9 نخ سيگاراست .وي گفت : برنامه جامع آلودگي هوا مصوب سال 1375 اشاره دارد بر توجه دستگاههاي مسئول به عوامل آلودگي هوا و مقابله با آنها كه البته حدود 62 كلانشهر كشور مانند مشهد تبريز اصفهان شيراز كرج و اهواز نيز در رديف شهرهاي آلوده هستند . بيشترين سهم آلودگي هواي تهران به دليل خودروها و منواكسيد كربن و ذرات معلق است .

جا تر است و بچه نیست.

چقدر وضعیت حاکمیت ملوک الطوایفی خرت و خر و بی برنامه شده است که پول نامنویسی آزمون از متقاضیان دریافت می شود ولی آزمون سفارشی یک هفته زودتر از زمان تعیین شده بر گزار می شود تا آنانی که قرار است پذیرفته شوند از آزمون بیرون آیند که آن روی سکه فروختن رایج سئوالات آزمون ها می باشد . البته اینگونه صحت و دقت عمل بر گزاری آزمون نشان از عدم کودتا و تقلب در 22 خرداد است و صحت 50 میلیون ساندیس خوران 22 بهمن می باشد.

افرادي كه براي گرفتن كارت شركت در آزمون استخدامي يك سازمان رفته بودند فهميدند هفته قبل اين آزمون برگزار شده است ! به گزارش عصر ايران به نقل از آتي نيوز شركت كنندگان در آزمون استخدامي اداره كل زندان هاي يكي از استانهاي شرقي كشور كه از مناطق مختلف به مركز استان سفر كرده بودند غافلگير نااميد و با دست خالي به شهرهايشان بازگشتند. اين درحاليست كه هيچ منبع رسمي اين تغيير زمان را اعلام نكرده بود. تنها يكي از كاركنان برگزاري اين آزمون به تعدادي از داوطلبان معترض گفته است كه ما سعي كرديم در تماس تلفني با افراد شركت كننده آنها را از تغيير زمان آزمون مطلع كنيم ولي تماس ما با اكثر افراد موفقيت آميز نبود!

تالاب بوجاق زباله دانی شد/ بوی تعفن در زیستگاه قوهای مهاجر سیبری + عکس

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14349

حاکمان ایران فقط دشمنان انسان و زندگی و طبیعت و جنگل کویر کن و چوب حراج زنندگان بر منابع و ذخایر نیستند و کشور فقط عراق را به باتلاق تبدیل نکرده اند . بلکه در یاچه و تالاب ها را نیز خشک کرده و به زباله دانی تبدیل نموده اند.

رهبر پژاک آزاد شد

بیچاره پاسدار انگلیس علی لاریجانی رئیس بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم که خودش را برای دولت آلمان لوس کرده و تقاضای استراد رهبر پژاک از دولت آلمان را کرده بود که اکنون با آزاد شدن وی بدجوری تو زرد و بور و کنف و سنگ برروی یخ شده است و قمپز در کردنش بی رنگ وبو وخاصیت شده است .

به گزارش سایت ڕۆژهه‌ڵات رهبر پژاک پس از آنکه روز گذشته (دوشنبه) تحویل بلژیک شد، آزاد گردید. بنا به آخرین اخبار واصله به رۆژهه‌ڵات نیوز ، رهبر حزب حیات آزادی کردستان (پژاک) حاج احمدی امروز از طرف کشور آلمان به بلژیک تحویل داده شده بود.روز گذشته علی لاريجانی پيش از آزادی جاچ احمدی در مصاجبه با خبرنگاران گفت که دولت آلمان بايد رهبر پژاک را برای محاکمه تحويل ايران دهد.

تذکر به 6 نشریه و یک روزنامه


هردم از این باغ بری می رسد ، تازه تر از تازه تری می رسد . زیرا که باز هم گزارش خبری بیشتر از چگونگی آزادی مطبوعات که پاسدار گماشته احمدی نژاد مدعی آن شده است

هيئت نظارت بر مطبوعات امروز به تخلفات مطبوعات مختلف رسيدگي كرد و به 6 نشريه و يك روزنامه تذكر داد.به گزارش تابناک ، روابط عمومي معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد: هيئت نظارت بر مطبوعات امروز موضوع تخلفات مطبوعات عامه پسند را مورد بررسي قرار داد و بر اساس نتايج اين بررسي مقرر شد، به نشريات، نسل امروز، بانوي شرقي، آينه زندگي، پيام آور، چلچراغ و فوتبال به علت عدم پايبندي به رسالت مطبوعاتي، فعاليت بر خلاف زمينه مصوب، استفاده ابزاري از تصاوير، درج مطالب سطحي و فاقد ارزش رسانه‌اي، ترويج تجملات، تبليغ مدگرايي و مصرف گرايي در شماره‌هاي اخير تذكر داده شود.همچنين موضوع تخلف روزنامه بهار در جلسه امروز هيئت نظارت بر مطبوعات مطرح و مقرر شد، با توجه به پخش شايعه و نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي مبني بر تغيير رنگ پرچم جمهوري اسلامي ايران به اين روزنامه نيز تذكر داده شود.

صفار هرندی و تیرباران شدن موسوی و خاتمی

http://www.fararu.com/vdcfmxdj.w6dmvagiiw.html

پاسدار سابق وزیر فرهنگ سانسور و مبلغ خفقان و تفتیش عقاید ارشاد اسلامی صفار هرندی که اکنون فرصت مناسب گیر آورده است تا که عقده گشائی و انتقام گیری مضاعف کند . یعنی هم انتقام آن موقعی را از رهبران رقیب مغلوب بگیرد که با مرگ بر وزیر ننگ ما در دانشگاه ها از سوی دانشجویان معترض مورد استقبال واقع می شود وهم اینک تلافی اخراج شدنش از دولت نهم را جبران کرده باشد که با اهرم دفاع از لوطی جماران که از سوی مردم معترض و ناراضی در 9 ماه گذشته مرگ بر دیکتاتور نثارش شده است سیاست وهدف خودش را دنبال می کند.

صفار هرندی گفت: اعتقاد ندارم که خاتمی و موسوی می‌خواستند کل جمهوری اسلامی را سرنگون کنند، چرا که اگر جمهوری اسلامی ساقط شود اولین کسانی که تیربار می‌شوند همین‌ها هستند. وی گفت: ما به آقای هاشمی نمی‌خواهیم اهانت کنیم، اما تحلیل قضایا را نمی‌توانیم نادیده بگیریم. مهدی هاشمی فرزند آقای هاشمی سال 83 مصاحبه‌ای با یک روزنامه پرتیراژ آمریکایی کرد که اگر پدر من این بار رئیس جمهور شود با تغییر قانون اساسی، اختیارات ولی‌فقیه را در حد ملکه انگلستان کاهش می‌دهد، که البته من نمی‌دانم چه ربطی به مجمع تشخیص مصلحت داشت که این را تکذیب کند؟ مردم در انتخابات اثبات کردند که دنبال تغيير در حکومت که آقای کروبی می‌گفت، نبودند بلکه انتظار تغيير رفتار مسوولان با مردم را داشتند. اگر یک نقطه اتکا در نظام ما باشد آن شخص ولی‌فقیه است و من تعجب می‌کنم از چیزهایی که آقای رئیس جمهور در مورد آقای مشایی عنوان می‌کنند که ما هیچ کدام از اینها را ندیده‌ایم.

طنز> جای زن کجاست؟

http://www.fararu.com/vdccsxq0.2bq1p8laa2.html

اینهم ترسیم کردن جایگاه روز جهانی زن و تعیین شدن جایگاه زنان جهان و به خصوث آزادی زنان در ایران که فقط بسبک طنز می تواند وجود داشته باشد.

خبرگزاری رویترز یک نظرسنجی کرده که نتیجه‌اش این است: «هفتاد و چهار درصد مردم دنیا معتقدند که قطعاً جای زن در خانه نیست» یعنی یک‌چهارم مردم دنیا معتقدند جای زن‌ها در خانه است. قیصر! کجایی که... قرار است نسخه جدید مستند «قیصر 40 سال بعد» به کارگردانی «مسعود نجفی» امروز در خانه هنرمندان نمایش داده شود. انتقاد خاتمی از برخی اظهارات دولتی‌ها. مگر تمدن اسلامی ساختمان است که با مهندسی به آن بیفزاییم؟ - روزنامه‌ رسالت: خاتمی لباس‌های موسوی و کروبی را در استخر دزدید. روبوسی و گفت‌وگوی کروبی با مرتضوی

انتقاد عجیب نماینده حامی دولت از رئیس مجلس

مچ گیری کردن از رئیس بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم پاسدار علی لاریجانی که چرا سفر خارجی زیاد می کند از سوی حامیان دولت نا مشروع که پاسخ نمی دهند چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد هم بیشتر از رئیس جمهور های مترسک قبلی سفر به خارج داشته و هم تور سفرهای ماراتونی استانی با صرف هزینه های بدون مجوز داخلی داشته است؟

روزنامه ایران نوشت :شنيديم كه عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در خصوص سفرهاي خارجي علي لاريجاني گفته: دردوره‌هاي گذشته سابقه نداشته است رؤساي مجلس تا اين حد با انجام سفر، در حوزه حساس و كليدي سياست خارجي اعلام موضع كنند، اين كار صحيح نيست و لاريجاني بايد تجديد نظر كند. حميد رسايي تصريح كرده: براساس قانون اساسي رهبر معظم انقلاب جهت كلي سياست خارجي را تعيين مي‌كنند و نحوه اجراي اين سياست‌ها هم برعهده دولت است

افزایش دو برابری فرار از خانه طی 2 سال

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17051

جهان نیوز : براساس آخرین آمارها، نرخ فرار دختران از خانه سيری صعودی را طی می کند. این گزارشات حاکی از آنست که از 01/3 در هر صد هزار نفرجمعيت در سال 76 به 3/4 در هر صد هزار نفرجمعيت در سال 83 و صعود یافته است و پس از آن با جهشی ناگهانی به 33/6 در سال 85 رسیده است.

بازگشت قریب الوقوع هاشمی به نماز جمعه

آمدن نیامدن وی به نماز جمعه وحشت آفرین چه فرقی می کند وچه چیزی را تغییر می دهد . همانگونه که مگر این روباه مکار بساز و بفروش رئیس دو مجمع خبر گان ارتجاع و مصلحت نظام نمی باشد که مجیز گوی و مرثیه خوان لوطی جماران است که مورد تنفر و خشم مردم معترض می باشد؟و نقش وی تلاش برای حفظ موقعیت خود و اعضای خانواده وخاک بر توی چشمان مردم معترض پاشیدن است.

هاشمی رفسنجانی دوباره خطیب نماز جمعه تهران می شود.به گزارش پرچم، یک منبع آگاه در این باره گفت: هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران مجددا حضور می‌یابد.به گفته این منبع آگاه، رایزنی‌هایی نیز در این زمینه انجام شده است.گفتنی است شخصیت های سیاسی مختلفی از حضور دوباره هاشمی رفسنجانی استقبال کرده اند.آخرین نمازجمعه ایت الله هاشمی رفسنجانی که درتاریخ 26 تیرماه سال 1388 برگزار شد

. تفسیر خبر:چند نکته درباره شناسایی باند بزرگ اختلاس در شرکت دولتی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17037

مگر در رژیم که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است و 31 سالهم تاریخچه و تجربه دارد . اینگونه می توان با فساد مبارزه کرد . زیرا که گر حکم شود که دزد گیرند . در این حکومت هر چه هست باید گیرند . اکنون چون جنگ قدرت جناحی و باندی است اینگونه فیل هوا شده است که همین روز ها این فیل هم بر زمین می خورد و خرطومش شکسته میشود و از نفس می افتد و محو می شود؟

این اخبار در حالی است که به عقیده برخی کارشناسان سیاسی ، انتشار اخبار مبهم و تأیید نشده درباره چنین اختلاس بزرگی می تواند سبب بروز شائبه های زیادی در میان افکار عمومی شود . از اینرو اگر دستگاه های مربوط درباره دست داشتن یا نداشتن مقامی از مقامات دولتی در این پرونده اطلاع رسانی نکنند ممکن است شایعات خیلی سریع گسترده شود و بعدها همین شایعات مبنای قضاوت افکار عمومی قرار گیرد که این نه عادلانه است نه منصفانه . آخر اینکه یک نکته مهم در سخنان رئیس دستگاه قضایی وجود داشت که دیده نشد . این نکته مهم لزوم بستن منافذ فساد است . وی در همین سخنان گفته است : " مفاسد اقتصادی در تمامی کشورها وجود دارد ولی در برخی شورها با استفاده از فن‌آوری‌ها و راهکارهای نوین، زمینه را برای سوء استفاده فرصت‌طلبان تنگ می‌کنند." در واقع فارغ از جنجال های رسانه ای این نکته کلیدی سخنان آیت ا... لاریجانی است که باید هر سه قوه مجریه ، مقننه و قضائیه برای آن راهکارهایی پیدا کنند تا زمینه ها و بسترهای فساد از میان برود