گزیده خبرهای 13 اسفند - 88

بازهم رنگ های عجیب برای پرچم رسمی کشور در مراسمی رسمی ؛آقایان این رنگ مشکی هم انعکاس نور است ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16829

بدون اینکه پاسخ داده شود که چگونه انعکاس نور همچون لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت نامشروع دهم و صدا وسیما و مطبوعا ت حامی و وابسته فقط نسبت به رنگ سبز حساسیت دارد که آن را می تواند به رنگ آبی تبدیل کند اما اکنون مشخص نیست که چرا دامنه ی این حساسیت انعکاس نور گسترش یافته و رنگ سیاه هم تولید نموده است که سنبل سیه روزی و تباهی و عزا و ماتم وغم می باشد؟ آخر چگونه می تواند رژیم قرون وسطائی بربر منش و تاریک اندیش که منادی میرائی وواپسگرائی است و دشمنی با اندیشه ی پویا و مترقی و تفکر انسان دارد و مبلغ جنگ و نیستی و خرافات و نا بود کننده ی زندگی و رویش می باشد که نه توهین و اهانت به انسان و حقوق بشر و ملت و ملی گرائی می کند ، بلکه تجاوز به پرچم وهویت سنبل یک ملت و کشور کرده است می تواند ادعای نماینده ی ملت و کشور ایران داشته باشد و مستحق سر نگونی و به زباله دادن تاریخ پیوستن نمی باشد؟

اما این بار رنگی به پرچم جمهوری اسلامی ایران اضافه شده است که معلوم نیست این رنگ از کجا آمده است . بازهم رنگ سبز پرچم تحت الشعاع رنگی دیگر و این بار رنگ مشکی قرار گرفته است .این در حالی است که مطابق اصل 18 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران « پرچم رسمی ایران به رنگهای سبز و سفید و سرخ با علامت مخصوص جمهوری اسلامی و شعار «الله اکبر» است. »

فاطمه کروبی به معاون وزیر ارشاد نامه نوشت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16823

مگر از عضواخراجی نیو نازیسم هیتلری از آلمان و مشاور ویژه ی پاسدار گماشته احدی نژاد و مبتکر تز دروغ بودن هلاکاست و معاون فرهنگی وزارت فرهنگ سانسور و مروج خفقان و تفتیش عقاید کنونی ارشاد اسلامی بیش از تیزتر کردن تیغ سانسور برای توقیف و تعطیل کردن روزنامه ها و نشریات ی توان انتظاری دیگر داشت؟ مگر اینگونه نامه نوشتن های اعتراضی می تواند اثر داشته باشد جز اینکه باید تلاش بدون ابهام همگانی برای تغییرات شرایط حاکم در راستای تغییرات دمکراتیک در ایران شود؟

فاطمه کروبی دبیر مجمع اسلامی بانوان به توقیف نشریه ایراندخت واکنش نشان داد.به گزارش آتی نیوز، فاطمه کروبی طی نامه‌ای انتقادی خطاب به محمدعلی رامین این رفتار را غیرقانونی دانسته و اعلام کرده است که پی‌گیری قضایی خواهد کرد.

آمار نگران کننده از تعداد پناهندگان ایرانی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16818

http://www.fararu.com/vdce7p8e.jh8wxi9bbj.html

چرا توضیح داده نمی شود که ریشه ی فرار مغز ها از ایران چیست که در جهان صاحب رتبه می باشد ؟ برای چه این سرمایه ی عظیم ملی اینگونه آسان به تاراج گذاشته می شود و مفت و مجانی هدیه به کشور های غربی می شود؟ دلیل و ریشه ی نگرانی آمار بالای موج پناهندگی درسال گذشته به آلمان در سایت های خبری داخلی چیست؟ مگر در ایران چه می گذرد که فرار سرمایه ها به شیخ نشین های منطقه ادامه دارد و بموازات آن فرار سرمایه ی دانشگاهی ومتخصص بسوی غرب هم همچنان ادامه دارد؟ نقش کودتای پاسداران در 22 خرداد و وقایع سرکوب و خفقان و سانسور و ضرب و شتم و باز داشت و زندان و شکنجه و تجاوز و قتل و اعتراف گیری و در بیدادگاه های نمایشی و فرمایشی و محکوم به زندان و اعدام کردن و پادگانی و گورستانی کردن دانشگاه ها و تهدید نمودن اساتید به باز نشستگی و باز خرید و اخراخ نمودن شان از دانشگاه همراه با این سیاست دانشجویان را با ستاره شناسائی کردن و اخراج از دانشگاه ها و یا وادار به خودکشی کردن و یا دستگیر وزندانی نمودشان چه نقشی در مورد فرار و پناهنده شدن دارد. البته لینک گزارش خبری زیر نیز آنسوی سکه ی عملکرد حاکمان در 31 سال گذشته می باشد.

بنابر اعلام پايگاه مطبوعاتي پارلمان آلمان، در سال ‏2009‏ تقاضاي بيش از ‏51‏ هزار و ‏500‏ نفر برای پناهندگی به آلمان تاييد شد كه متقاضيان ايراني بعد از تركيه در رده دوم قرار دارند‏.‏

روسپیگری زیر ذره بین روسپیان در ایران چگونه‌اند؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16826

http://www.fararu.com/vdcaainy.49nu615kk4.html

دراین موردهم پرسش است که مگر 31 سال از عمر ننگین رژیم ضد بشری عوامفریب خرافاتی دین فروش سپری نشده است؟ آخر این فاجعه مجبور به تن فروشی یا روسپیگری کردن سنین میان 10 و 12 و 25 سال یعنی؟ برای چه اینان به روسپی گری روی آورده اند؟ این پدیده ی شوم محصول چه شرایط و کدام رژیم و با بر چسب چه ادعائی می باشد؟ نکند که طبق فتوای لوطی جماران ذاتی ووراثتی است یا زیر سر ضد انقلاب و منافقین و به خصوص دشمن شیطان بزرگ با شیخون فرهنگی اش می باشد که حتی موجب منحرف کردن سفیر زیمباوه در خیابان تهران شند چونکه دو تا از اینان را سوار خود روی خود کرده بود

فرارو- روسپیگری زنان در ایران یکی از مسائل است که به دلیل حساسیت برانگیز بودن آن مورد غفلت نهادهای رسمی و دولتی قرار می‌گیرد. تحقیقات دقیق درباره این معضل اجتماعی به ندرت صورت می‌گیرد و فقط برخی از اساتید دانشگاه و سازمان‌های غیر دولتی اجتماعی به آن می‌پردازند. اما به راستی پدیده روسپیگری در ایران چه شکل و شمایلی دارد؟به گزارش فرارو؛ این پدیده اجتماعی در برخی از کشورهای جهان به عنوان یک شغل محسوب می‌شود اما در ایران به دلیل شرایط فرهنگی – مذهبی به عنوان جرم شناخته شده است. برخی از جامعه شناسان و تحلیلگران اجتماعی برخلاف نظام حقوقی ایران این پدیده را در زمره آسیب های اجتماعی معرفی می‌نمایند و خواهان آسیب شناسی جدی آن هستند. این آمار‌ در آن مقطع زمانی در شرایطی منتشر شد که برخی‌از پژوهشگران معتقد بودند که سن روسپیگری به 12 سال و یا حتی 10 رسیده است، در این میان سعید مدنی پژوهشگر اجتماعی نیز آمار دیگری را مد نظر دارد، وی معتقد است "شايع ترين سن روسپي گري در ايران را ۱۸ تا ۲۵ سال است."

پالایشگاه بنزین بندرعباس و حقایقی که به رئیس جمهور گفته نمی شود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16828

مچ گیری کردن سایت تابناک حریف پاسدارمحسن رضائی از پاسدار گماشته احمدی نژاد با فاش کردن ادعای دروغین دیگر پالایشگاه گازی بندر عباس که قرار بود تا سال دیگر کشور را از واردات بنزین بی نیاز نماید که اکنون ثابت شده است در عمل همچون طرح خود کفائی اقتصادی می باشد که ضریب واردات بیش از 3 برابر صادرات شده است.

منابع مالی محدود شرکت نفت ستاره خلیج فارس، که کارفرمای طرح و صاحب پالایشگاه است، در چند ماهه اول سال جاری به مصرف رسیده و از آن تاریخ به بعد این شرکت هیچ پولی برای انجام تعهدات خود برای واردات و ترخیص کالا و تجهیزات پالایشگاهی در اختیار ندارد. ....وضعیت بخش های اجرایی و ساخت و ساز پالایشگاه نگران کننده است. ماهها است حقوق کارگران و کارمندان شرکت های ساختمانی و پیمانکاران نصب، پرداخت نشده. کارگاههای پرجنب و جوش چند ماه قبل این پالایشگاه به حالت وقفه و تعطیل دچار شده و...

انهدام 5 شبکه سایت‌های مستهجن توسط سپاه

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16820

باز هم فیل هوا کردن چند منظوره ی سازمان اطلاعاات پاه پاسداران کودتا گر که خبر از منهدم کردن شبکه های سایت های مستهجن داده است که ضمن قمه کشی برای دفاع کردن از خفقان و سانسور و تبلیغ اتهام زدن و پرونده سازی کردن است . همچنین اعتراف آشکار به نقش و مأموریت فیلترکردن شبکه ی اینترنتی و وبلاگ نویسی و خبررسانس است که مکمل اعتراف فرمانده ی ناجا است که گفته بود همه ی ایمل ها و پیامک ا اس ام اس و شنود تلفن مبایل کنترل می شود که بازتاب چنین خبری در شرایط کنونی می تواند اذعان به وحشت از برگزاری مراسم جشن 4 شنبه سوری باشد. همینطور ابراز نوعی مخالفت با آزاد کردن تدریجی زندانیان سیاسی از زندان اوین می باشد . از سوی دیگر آن روی سکه اعتراف نقش مستقیم عملکرد حاکمان در 31 سال گذشته در ترویج دادن روسی گری در جامعه می باشد.

مسئول مرکز بررسی و مبارزه با جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران گفت: نیروهای اطلاعاتی سپاه در سلسله ای از عملیاتهای پیچیده، 5 شبکه‌ سازمان‌یافته سایتهای مستهجن را منهدم کردند.

خودکشی آستره مولودی، دانشجوی دانشگاه تبریز پس از محرومیت وی از تحصیل

این مورد هم جدا از دو مورد ذکرشده ی قبلی نمی باشد . زیرا وقتی هدف پادگان و گورستان کردن دانشگاه ها باشدسر نوشت دانشجویان یا زندان یا فراراز کشور و پناهنده شدن یا اخراج دست به خودکشی کردن ودر مورد دانشجویان دختر مورد تجاوز جنسی به حساباستاد مکتبی طالبانی واقع شدن نمی باشد.

کمیته گزارشگران حقوق بشر - ساعت ۳:۳۰ نیمه‌شب روز چهارشنبه آستره مولودی، دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه تبریز پس از قطعی‌شدن حکم محرومیت از تحصیلش اقدام به خودکشی کرد.او با شکستن شیشه خوابگاه رگ دست خود را زد اما با رساندن وی به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و از مرگ نجات یافت.با خبردار شدن ساکنان خوابگاه، آستره پس از تعلل های مسئولان خوابگاه، به بیمارستان منتقل شد. او درحالیکه خون زیادی از دستش رفته بود، با تلاش پزشکان بیمارستان زنده ماند و صبح روز چهارشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و از مرگ نجات یافت.آستره مولودی به همراه حدود ۱۰ دانشجوی دیگر دانشگاه تبریز، به دنبال اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری و برگزاری تحصن در روز ۱۳ آبان، به یک ترم محرومیت از تحصیل به صورت معلق محکوم شد. در حالی‌که اجرای حکم محرومیت از تحصیل برای این دانشجویان به حالت معلق درآمده بود، طی یک هفته گذشته این احکام اجرایی شد.بنا براین، مولودی از سوی کمیته انضباطی دانشگاه، به یک ترم محرومیت از تحصیل قطعی، یک ترم محرومیت از تحصیل تعلیقی و همچنین پیشنهاد انتقال به دانشگاهی دیگر محکوم شد.درحال حاضر مسئولان دانشگاه تبریز، دوستان نزدیک آستره را تهدید کرده اند که از انتشار خبر خودکشی وی خودداری کنند.مسئولان دانشگاه دوستان این دانشجوی کرد زبان دانشگاه تبریز را تهدید کرده اند که حتی به خانواده اش هم در این رابطه فعلا اطلاعی ندهند.گفته می شود دانشجویان دانشگاه تبریز تصمیم گرفته اند که در اعتراض به صدور احکام کمیته انضباطی و خودکشی این دانشجوی دختر هفته آینده دست به تحصن بزنند

استاندار تهران: گوشت بیش از 8500تومان گران است!

این رقم یعنی گوشت کیلوئی 9 دلار است . البته گوشت خوب گفته می شود کیلوئی 15000 تومان می باشد در صورتی که رقم تعیین شده برای خط فقر اقتصادی مبلغ یک میلیون تومان است . آیا این هست معنی و مفهوم سهم عملی از حکومت پابر هنگان و مستضعفان که خمینی شیاد قول آن را داده بود که کار گر با حقوق ماهیانه کمتر از 270 دلار می بایست گوشت کیلوئی 9 دلار بخرد؟آیا اینست معنی پاسخگوئی دولت مدعی اصول گرائی و ساده زیست عاشق خدمت گزاری به مردم ایران که شب عید می بایست گوشت کیلوئی9 دلارمحرومان و تهی دستان بخرند که 80 % جمعیت کشور راتشکیل می دهند؟

خبر آنلاين : استاندار تهران اعلام کرد قیمت گوشت قرمز در بازار بیش از 8500 تومان گران فروشی تلقی می شود. ( حداقل حقوق تعيين شده برای کارگران 270 هزار تومان است!)مرتضی تمدن در گفتگویی خبری در تشریح برنامه های نظارت بر بازار شب عید گفت: قیمت گوشت قرمز گرم در بازار حداکثر 7500 تومان است که بعد از تمیز کردن در نهایت باید قیمت آن معادل 8500 تومان است و در صورت عرضه با قیمت بیشتر گران فروشی تلقی می شود.وی در مورد عرضه گوشت یخی از محل ذخیره سازی ها گفت: گوشت یخی به کارخانه های سوسیس و کالباس ومجموعه هایی که مصرف بالا و صنعتی دارند ارایه خواهد شد تا از این طریق گوشت گرم بازار در اختیار خانوارها قرار بگیرد.تمدن تاکید کرد در آستانه شب عید بیش از 1600بازرس ویژه به غیر از بازرسان اصناف بر عرضه کالا توسط واحدهای صنفی نظارت خواهند کرد

هشدار هاشمی درباره توطئه با ادعای‌حمایت

http://www.fararu.com/vdchx-nk.23nixdftt2.html

این هشدار که جدید نیست ، بلکه اعتراف رله شده و اتوکشیده ی بیش از 4 سالپیش خاتمی است که پس از رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدیو سفر مرشد انگلیسی دزد و متحجر آخوند محمد تقی مصباح یزدی و سخنرانی اش در جمع حزب الله مشهد به سر پرستی پاسدار عراقی نقدی داشت و رفسنجانی و خاتمی را خائن به انقلاب و اسلام متهم کرد . سپس خاتمی در میلاد حضرت علی در مشهد سخنرانی کرد و اخطار داد که جریانی مشکوک و مرموز وابسته به بیگانه بقدرت خزیده استکه در سنگر رهبر لوطی جماران اهداف خودش را دنبال می کند و افزود که این جریان هم دست به تسویه فیزیکی رقیب مغلوب مدعیان اصلاح طلبان خواهد زد وهم از لوطی جماران عبور خواهند کرد. ولی رفسنجانی و حامیانش به جای اقدام در برابر این هشدار سیاست زد و بند و ساززش و تسلیم طلبی را دنبال کردند که اکنون می بایست بهای سنگین این سیاست اهمال کاری را پرداخت کنند.

عکس / وضعيت اسف‌بار انبارهاي سامان‌دهي‌نشده‌ي موزه‌ي ملي ايران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14145

همینکه عنوان ملی دارد همین اتهام کافیست تا که موزه بحال خود رها شود . از سوی دیگر زمانیکه خمینی شیاد به موزه سپرده شده است دیگر جائی برای آثار باستانی و هنری دیگرباقی نمی ماند .

عکس / ترافيک سنگين تهران در روزهای آخر سال

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14144

مگر تصاویر این ترافیک خود روها در خیابان تهران به جز آلوده کردن محیط زیست که تهران یکی از آلوده ترین هوای شهرهای جهان می باشد . جدا از اینکه چه مبلغ زیادی صرف هزینه ی مصرف زیاد بنزین بدلیل قدیمی بودن خودروهاوارد می شود ؟ همچنین روزانه در اینگونه ترافیک های سنگین چند تا تصادف می شود و خسارات مادی و جسمی وارد می شود؟ اما مسئله ی مهمتر این است که در نهایت چند میلیون ساعات وقت انسان ها این چنین روزانه در صف ترافیک سنگین خود روها بهدر می رود؟ آیا اگر مملکت صاحب حسابی ودلسوزمردم داشت تا که دارای اهداف برنامه ریزی و خدمات شهرسازی و امدادرسانی مردمی باشد تا به جای دزدان و غارتگران عوامفریب دشمن مردمحاکم بودند . بازهم شرایط اینگونه بود؟

مهدی خزعلی : در عاشورا چه گذشت؟

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14136

توجه داشته باشید که مهدی خزعلی گزارشگر خودش یک آقازاده است که سالیان زیادی در نهادهای مختلف از این رژیم کودتائی نامشروع و ضد مردمی حمایت می کرده است و درنهایت پاداش وی مدتی بازداشت و زندان پس از کودتای 22 خرداد 88 بوده است . همچنین پدرش با وجود اینکه مدتی است سکوت کرده است ولی سفت و سخت از پاسدار گماشته احمدی نژادو دولت نا مشروع وی دفاع می کند. یعنی اینکه این گزارش را یک مخالف بر اندازتهیه نکرده استکه خود شاهد بوده است در قیام 6 دی عاشورا چه گذشت؟