گزیده خبرهای 11 فرودین - 89

وزير اطلاعات:آزادسازي ديپلمات ايراني، آمريكا و موساد را متحير كرد.خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات اعلام كرد: اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادسازي ديپلمات ايراني، آمريكا و موساد را متحير كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901100337

باز این بلندگوی تبلیغاتی سازمان موازی اطلاعات پاسداران کودتا گر وارد صحنه شده است تا شوی مشابه ربودن عبد الحمید ریگی درر آسمان را تکرار کند . یعنی سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور همچون گاز را با باج دادن به پاکستان و تحویل گرفتن عبد الحمید ریگی که اکنون در مورد تحویل گرفتن دیپلمات تروریست ربوده شده تکرار شده است را جزو قهرمان بازی های سر بزان بد نام وزارت اطلاعات معرفی کند و خبراز متحیر شدن سازمان جاسوسی همتای خودش موساد خبر دهد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از واحد مركزي خبر حجت الاسلام حيدر مصلحي در جمع خبرنگاران گفت: موساد و سيستم اطلاعاتي آمريكا از گروه رباينده حشمت‌الله عطارزاده حمايت مي‌كردند. وي با پيچيده خواندن عمليات سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادسازي عطارزاده، گفت: اين عمليات سيستم اطلاعاتي آمريكا و موساد را متحير كرد

نماينده مردم پارس‌آباد:اردبيل ارديبهشت ماه ميزبان رئيس جمهور است.خبرگزاري فارس: نماينده مردم پارس‌آباد و بيله‌سوار در مجلس گفت: ارديبهشت ماه امسال استان اردبيل ميزبان رئيس جمهور و هيئت دولت خواهد بود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901100347

اکنون مشخص شد که دلیل تعریف و تمجید فرماندار اردبیل از دولت پاسدار گماشته احمدی نژاد که مدعی شده مصداق عینی پیام سال کار و خدمات مضاعف این دولت است برای بستر سازی تبلیغاتی سفر سوم رئیس جمهور نا مشروع پاسدار گماشته احمدی نژاد به استان اردبیل می باشد.

در نيمه دوم سفرهاي نوروزي صورت گرفت؛برخورد 21 دستگاه خودرو با يكديگر در اصفهان.خبرگزاري فارس: رئيس پليس‌راه فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: همزمان با نيمه دوم سفرهاي نوروزي 21 خودرو در جاده‌هاي اصفهان به علت بارش شديد باران با يكديگر برخورد كردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901100226

هنوز ادعای کاهش 15% تصادفات در آغاز سال جاری نسبت به سال گذشته که روز گذشته خبرش بازتاب داده شد روی آنتن خبری است که این گزارش خبری بر خورد 21 دستگاه خود رو در یک صحنه تصادف از اصفهان گزارش شده است تاکه مچ مدعی دروغگوی این چنین باز شود .

رادان خبر داد:كاهش 20 درصدي سرقت در ايام نوروز امسال.خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: كاهش 20 درصدي سرقت در ايام نوروز امسال نسبت به سال‌هاي گذشته بي‌سابقه است

اگر این ادعا واقعیت داشته باشد بعمنی اثبات این واقعیت است که چون نیروی انتظامی بطور تمام وقت در سال گذشته مشغول سرکوب و ضرب و شتم معترضین ضد حکومتی بوده است فرصت زیادی برای اقدام سایر مسائل همچون سرقت نداشته است .

همكاري خوب مردم در كنار افزايش گشت‌ها، نفرها و واحدهاي خودرويي نيروي انتظامي و همچنين همراهي نيروهاي بسيج براي گشت امنيت در محله‌ها، وضعيت امنيتي قابل قبولي را در سطح كشور به وجود آورده است.وي كاهش 20 درصدي سرقت در ايام نوروز امسال را نسبت به سال‌هاي گذشته بي‌سابقه خواند و تصريح كرد: در اين ايام با دستگيري تعدادي از سارقان مسلح و برخورد با تخلفات و سارقان، وضعيت خوبي داشتيم. جانشين فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به كاهش 56 درصدي كشته‌هاي تصادفات درون شهري و كاهش 36 درصدي كشته‌هاي تصادفات برون شهري در استان فارس، خاطرنشان كرد: با اقدامات خوبي كه در فارس صورت گرفته، اين استان يكي از استان‌هاي ركورددار كشور در كاهش تصادفات خسارتي، كاهش كشته‌هاي تصادفات و روان‌سازي ترافيك با افزايش امور انظباطي است

براي لغو وضعيت اضطراري :هواداران البرادعي 6 آوريل در مقابل پارلمان مصر تظاهرات مي‌كنند.خبرگزاري فارس: "جمعيت ملي براي تغيير " كه رياست آنرا "محمد البرادعي " رئيس سابق آژانس انرژي اتمي و نامزد احتمالي رياست جمهوري مصر بر عهده دارد، اعلام كرد كه رسما در تظاهرات 6 آوريل شركت مي‌كند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901100156

با حمایت تبلیغاتی که از محمد البرادعی می شود گذشته از اینکه سیاست دخالت گری در امور داخلی مصر می باشد. از طرف دیگر افشای ماهیت دو گانه و متضاد سیاست یک بام و دو هوا می باشد . زیرا در ایران نه اینکه اجازه به هیچگونه تظاهرات به رقییب مغلوب داده نمی شود ، بلکه معترضین نا راضی بطور مستقیم ووحشیانه سرکوب می شوند . در صورتیکه اکنون گزارش خبری تظاهرات هواداران البرادعی در مقابل پارلمان مصر بازتاب داده شده است .

به گزارش فارس به نقل از روزنامه فرامنطقه‌اي "القدس‌العربي "، "حمدي قنديل " سخنگوي رسانه‌اي جمعيت ملي براي تغيير اعلام كرد كه اين جمعيت در تظاهرات 6 آوريل كه جنبش " جوانان 6 آوريل " قصد دارد در مقابل پارلمان مصر برگزار كنند، شركت مي‌كند و خواستار اصلاح برخي بندهاي قانون اساسي خواهد شد. از سوي ديگر جنبش "جوانان 6 آوريل " در بيانيه‌اي به وزارت كشور مصر ابلاغ كرد كه در روز 6 آوريل قصد دارد تظاهراتي را در مقابل مقر پارلمان برگزار كند كه طي آن خواستار اصلاح بندهاي 76،77 و 88 قانون اساسي و لغو وضعيت اضطراري خواهد شد.

فوران احساسات خانم وزیر!+عکس

http://www.fararu.com/vdcdkn0o.yt0ss6a22y.html

برای رژیم زن ستیز مدعی ضد آمریکائی البته چنین صحنه ی تصویری میان رئیس جمهور آمریکا و وزیر امور خارجه اش مورد تحقیر و تمسخر واقع شود.

خوشحالی کلینتون از تصویب لایحه اصلاحات اجتماعی اوباما در کنگره.عکس‌العمل خانم وزیر اطرافیان را نیز متعجب کرده است

توقف تعامل برخی بانک های کویتی با ایران

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17435

بالاخره مرور زمان ثابت کرده است که هر گونه تعامل کشور های منطقه با رژیم ضد بشری کودتائی نامشروع اصلاح نا پذیر نوعی مار در آستین پرورش دادن است که پیوسته در حال تهاجم زهر پاشی کردن است که برای دفع خطر می بایست از بکار گیری سیاست پاد زهر عدم تعامل با آن استفاده شود.

پس از رد تعامل بانک های کویتی، بانک های ایرانی به دستگاه های رسمی کویت در این باره شکایت برده و اعلام کردند دلایل شفافی برای این عدم تعامل وجود ندارد.

ادامه ماجرای اختلاف 20 هزار میلیارد تومانی دولت و مجلس

احتمال یک اتفاق بی سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی: ارائه متمم بودجه در اولین روزهای سال!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17442

ادامه تنش و جدال و جنجال پیرامون هدفمند کردن یارانه های دولتی که سال گذشته میان دولت نامشروع با مجلس کمدی و دکوری و انتصابی بازار مکاره ی هشتم ادامه داشت چون نیمی از مبلغ 40 هزار میلیاردی پیشنهادی دولت نا مشروع تصویب شد . اکنون در ابتدای شروع سال جدید دولت تصمیم دارد با ارائه متمم بودجه مبلغ 20 هزار میلیارد تومان تصویب نا شده را به بازار مکاره مجلس هشتم برای تصویب دهد که نشان از عمیق تر شدن شکاف میان دو نهاد حکومت کودتائی یک دست شده می باشد که از ابتدای سال هم شروع شده است که مصداق عینی این شعر است که گفته می شود سالی که نکوست از بهارش پیداست . ماستی که ترش است از تغارش پیداست .مسخره تر اینکه جائیکه منتقدان این لایحه تورم 50% را در این سال پیس بینی نموده اند اما ارسلان فتحی وکیل الدوله مدعیست که نرخ تورم 13 % کنونی به 14 % خواهد رسید . در صورتیکه تورم کنونی حول ووش 30% است که 13 % معرفی شده است.

نگاهی به كتاب " شب چراغ " نوشته جمال میرصادقی

كودتاچیان نمی‏دانستند شكست خورده‌اند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17439

بازتاب دادن این نگاه به کتاب شب چراغ که کودتای 28 مرداد سال 28 را به تصویر کشانیده و ترسیم نموده است . هدف اشاره تلویحی به دو کودتای 3 تیر سال 84 و کودتای تکمیلی آن 22 خرداد 88 است که ضمن حذف کردن رقبای مغلوب دوم خردادی ها دیگر رفسنجانی هم که زمانی خیلی نقش مهمی داشت اکنون به بازی گرفته نمی شود و تحقیر و تهدید می شود.

آفتاب – فروزان آصف نخعی: " شب چراغ " داستان سال های پس از كودتای 28 مرداد 1332 نظامیان، علیه حكومت مردمی دكتر مصدق است . كتاب توسط نشر اشاره در سال 1384 منتشر شده است." افسوس از آن رودخانه‌ای كه درنیمه راه ماند و از حركت ایستاد و همه چیزهای خوب را در خود گنداند"" اگه می بینی به تو گه سگ تلفن زدم فقط برای اینه كه میون این همه بی شرف ها ، تو خاك بر سر اكبیری دست كم آدم تری ."مجید به سوی نجات علی شتافت ، از خودش خجالت می كشید : " میترا در میان گنداب ایستاده بود ولی از خودش عطری پراكند كه او را به خجالت انداخت ." وصف حال مجید از زبان خودش گویای خجالتش است

کشته شدن دختر سه ساله ایرانی در حوادث تروریستی عراق

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17445

ترکش دخالت گری و اقدامات تروریستی در عراق اکنون به کودک 3 ساله ی بی گناه ایرانی نیزاصابت کرده است و وی را قربانی اهداف کثیف و ضد انسانی سیاست صدور تر وریسم و ارتجاع به برون مرز شده است .

دکتر فضـلی رئیس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کربلا در گفتگو با اعلام خبر کشته شدن "نرگس السادات ضرابی" دختر 3 ساله ایرانی در عراق افزود: در این حادثه تروریستی 5 ایرانی دیگر هم زخمی شدند.

ایاد علاوی: تهران نمی گذارد من نخست وزیر شوم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17448

عجیب است با وجود اینکه شکست پاپت نوری المالکی و پیروزی رقیب وی ایاد العلاوی حاصل اینگونه سیاست مداخله گرایانه ی حاکمان تهران در امور داخلی عراق بوده است . مع الوصف این شکست منجر نه عبرت حاکمان تهران پیرامون عدم دخالت در عراق نشده بلکه بد ترموجب انتقام گرفتن و مداخله گری و کار شکنی مضاعف شده است .

ایاد علاوی، مردی که توانست در انتخابات پارلمانی اخیر عراق نوری المالکی را تنها با کسب دو صندلی بیشتر شکست دهد به بی بی سی گفت که تهران مانع از نخست وزیر شدن او می شود.

وزیر مسکن:خارجی ها از من درس بگیرند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17449

اگر منظور منتقل کرن پیام توسعه و آباد کردن گورستان هاست که در ازای دریافت مبالغ سنگین به جای مسکن واگذار شده است این وزیر دولت نا مشروع دهم درست ادعا کرده است .

به گفته وزیر مسکن و شهرسازی ، ایران آماده انتقال تجارب و دستاوردهای خود در زمینه تامین مسکن اقشار کم درآمد در شهرها و روستاها به خارج است.

اولین قربانی حوادث رانندگی در ایران همراه با عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17437

غلامحسین درویش معروف به درویش خان یکی از نامداراترین موسیقیدانان ایران ، اولین قربانی تصادف رانندگی در ایران است ، ماجرا از این قرار است که : آخر شب دوم اسفند ماه سال ۱۳۰۵ هجری شمسی جهت عزیمت استاد از محفل موسیقی به منزل

فيفا با حضور با حجاب دختران ايران در المپيك سنگاپور مخالفت كرد

حاکمان تهران تصور کرده اند که همه مجامع ورزشی جهان همچون میادین ورزشی فوتبال در ایران است که حتی زنان حق ندارند در کنار همسران شان در میادین ورزشی حضور داشته باشند . اما اکنون متوجه شده اند که سیاست ابزاری کردن دین و شعار یا روسری یا تو سری و چادر سیاه بر ترین حجاب است می تواند صادر شود وهمه جا خریدار و بازار داشته باشد.

فيفا با حضور تيم ملي فوتبال دختران نوجوان ايران با حجاب در بازي‌هاي المپيك سنگاپور مخالفت كرد. به گزارش خبرگزاري دانشجويان يران (ايسنا)، فدراسيون جهاني فوتبال دوشنبه با ارسال نامه‌اي به فدراسيون فوتبال ايران اعلام كرد كه تيم زير 15 سال ايران اجازه حضور در بازي‌هاي المپيك نوجوانان سنگاپور را با پوشش اسلامي نخواهد داشت. فريده شجاعي نايب رييس بانوان فدراسيون فوتبال با تاييد اين خبر گفت: نمايندگان فيفا پيش از اين با حضور با حجاب ايران در المپيك نوجوانان موافقت كرده بودند اما دوشنبه طي نامه‌اي با شركت دختران ايران با پوشش اسلامي مخالفت كردند. پيش از اين قرار بود تيم ملي فوتبال دختران نوجوان ايران به عنوان تنها نماينده‌ي آسيا در مسابقات فوتبال بازي‌هاي المپيك نوجوانان 2010 سنگاپور حضور پيدا كند. علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال سال گذشته اعلام كرده بود كه فيفا سهميه حضور يك تيم از آسيا در اين بازي‌ها را به ايران داده است

بازداشت يک استاد دانشگاه در مراسم تشییع همس آيت الله منتظری

عجیب وحشتی از منتظری جانشین سابق امام شیاد می باشد که چرا به حکم جنایت علیه ی بشریت قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 اعتراض کرده بود . این نگرانی ووحشت آنگونه است که حتی پس از فوت وی هرکه هرگونه نسبت یا علاقه یا پیروی از وی داشته باشد در جا مورد تهدید و بازداشت و شکنجه و آزار و یا اخراج واقع می شود

جرس: استاد 51 ساله دانشگاه، رحمت الله باستانی، پس از مراسم تشییع جنازه همسر آیت الله منتظری در روز یکشنبه هشتم فروردین ماه در قم دستگر شد.وی همان روز پس از 5 ساعت بازجویی آزاد ولی مجددا در روز دوشنبه نهم فروردین ماه بعد از احضار تلفنی توسط اداره اطلاعات قم بازداشت شده است.رحمت الله باستانی ساکن قم و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس الهیات از دانشگاه تهران می باشد و بیش از 20 سال است که در دانشگاه سیستان و بلوچستان به تدریس علوم قرآنی مشغول است

6سال تعزیری برای پیام فنائیان

بالاخره کوه موش زائید پس از مدت طولانی تبلیغات جنگ روانی محور چند متهم بهائیان کردن که تهدید به اعدام شدند اکنون از موضع ضعف با صدور این چنین احکامی یک تیر و چند نشان زده می شود تا ضعف ادعای کاذب کرکری خوانی کردن پوشانیده شود.

پیام فنائیان، از بهائیان دستگیر شده پس از اعتراضات مردمی در روز 6 دی ماه(عاشورا) از سوی دادگاه انقلاب تهران به 6 سال حبس تعزیری محکوم شده است.به گزارش هرانا، آقای پیام فنائیان یکی از قربانیان سناریوسازی امنیتی علیه جامعه بهائی است که در تاریخ 13 دی ماه سال گذشته به همراه 10 نفر دیگر در تهران بازداشت شده است.شایان ذکر است هنوز این حکم به طور کتبی به شخص وی ابلاغ نشده است ولی به وکیل دولتی و منصوب شده از سوی دادگاه او تفهیم شده است

اتهام اقدام علیه امنیت ملی ایران برای افغانی های دستگير شده بعد از انتخابات

افغانی های آواره و پناهنده که حتی برخی از اینان سواد خواندن و نوشتن ندارند بدلیل نظاره گر تظاهرات های ضد حکومتی در خیابان ها بوده اند به اتهام امنیت ملی بازداشت شده اند و هیچ حامی و مدفعی هم ندارند.

کلمه:بیش از ۱۲ مهاجرافغانی که در حوادث پس از انتخابات توسط نیروهای امنیتی ایران بازداشت شده اند ، همچنان در زندان اوین بسر می برند . اغلب این افراد در کنار خیابان نظاره گر تظاهرات مسالمت آمیز مردم بوده اند و فعالیت دیگری در حرکت های اعتراضی مردم ایران نداشته اند.به گزارش کلمه در ۱۰ ماه گذشته این افغان های مهاجر که در کارگاه های ساختمانی در شهر تهران کار می کردند ، یکی از گروههایی هستند که آسیب فراوان دید ه اند و کمتر کسی هم یادی از آنها می کند .هم اکنون این گروه فاقد هر نوع حمایت توسط دولت خودشان هستند . اتهام آنها اقدام علیه امنیت ملی ایران عنوان شده و برای تعدادی از آنها هم در دادگاه های انقلاب ایران حکم های سنگینی صادر شده است .بسیاری از این افراد حتی قادر نیستند بخوانند و بنویسند . با این همه در بازجویی های متعددی که توسط بازجویان وزارت اطلاعات ایران از آنها انجام شده باید به این پرسش پاسخ بدهند که کدام یک از نامزدهای معترض انتخابات به آنها پول داده که در حوادث انتخابات ایران شرکت کنند .

جاوید طهرانی در معرض انتخاب در کنار قاتلان حرفه ای و یا در سلول انفرادی(سگدونی)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15008

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ، زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی در معرض انتخاب ، قرار گرفتن در کنار قاتلان حرفه ای که هدف حذف فیزیکی او است و یا باقی ماندن در سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی و ادامه شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی است.روز دوشنبه 9 فروردین ماه زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی در معرض 2 انتخاب قرار داده شد.انتخاب اول خروج از سلولهای انفرادی و رفتن به سالن 3 بند 1 زندان گوهردشت و قرار گرفتن در سلول باند مافیایی که توسط مسئولین زندان برپا شده و حمایت می شود و در سرکوب زندانیان ،جاسوسی ، توضیع مواد مخدر و ارتکاب قتل در زندان شهرت دارند قرار گیرد که عملا از این طریق قصد دارند او را توسط این باند مافیایی که عامل مسئولین زندان هستند حذف فیزیکی نمایند.انتخاب دوم ماندن در سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی است و ادامه یافتن شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی است. زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی از پذیرفتن خواست کرمانی،فرجی و آخریان که هدف آنها حذف فیزیکی او است خوداری کرد و به آنها گفت : من باید در کنار سایر زندانیان سیاسی قرار گیرم و هر دو پیشنهاد شما غیر انسانی و غیر قانونی و غیر قابل قبول است.کرمانی رئیس حفاظت و حسن آخریان رئیس بند 1 مدت بازداشت او را در سلولهای انفرادی معروف به سگدونی تمدید کردند. این در حالی است که پیش از این به او گفته شده بود که به مدت 20 روز در سلولهای انفرادی باقی خواهد ماند که این مدت عملا روز یکشنبه به پایان رسید.پیش از این کرمانی و فرجی رئیس و معاون حفاظت و اطلاعات و حسن آخریان رئیس بند 1، زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی را تحت فشارهای روحی و جسمی قرار داده بودند، که او می بایست تمامی اخباری که از شرایط قرون وسطائی زندان گوهردشت کرج منتشر می گردد را تکذیب و غیر واقعی اعلام نماید. حسن آخریان بخصوص روی این موضوع تاکید داشت که زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی آزاد سازی بند 1 در روز 21 بهمن را تکذیب کند و همچنین تکذیب خبر گوشمالی دادن و عریان کردن و فرار مفتضحانه حسن آخریان از بند 1 زندان گوهردشت توسط زندانیان را تکذیب کند. در غیر اینصورت در آنجا (سگدونی)آن قدر باقی خواهد ماند تا از بین برود. زندان سیاسی بهروز جاوید طهرانی خطاب به آنها گفت: در مرام زندانی سیاسی دروغگویی جایگاهی ندارد و ما به خاطر حق و حقیقت گویی اینجا هستیم و نمی توانیم واقعیت که روی داده را تکذیب کنیم و الا تفاوت ما و شما در چه چیزی است. شخصیت فداکار و روحیه نوعدوستی و احترام به دیگران وتوجه خاص به مسائل و مشکلات زندانیان و سایر خصوصیات انسانی والای این زندانی سیاسی تاثیرات بسزائی در میان زندانیان عادی ایجاد کرده است بطوریکه اکثر آنها حامی او و پیگیر مستمر وضعیت این زندانی سیاسی هستند.تهدیدات علنی و تمامی دلایل و شواهد حاکی از آن است که سر بازجوی وزارت اطلاعات سعید شیخان بازجو ومسئول پروندسازی علیه آقای جاوید طهرانی در پشت پرده حذف فیزیکی این زندانی سیاسی است. کسانی که مامور به اجرا در آوردن این طرح پلید و غیر انسانی هستند عبارتند از؛ علی حاج کاظم رئیس زندان،علی محمدی معاون زندان، کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان و حسن آخریان رئیس بند 1 که نسبت به زندانیان سیاسی کینه ضد انسانی دارد. حسن آخریان سال گذشته با ضرب وشتم آقای جاوید طهرانی را به سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی انتقال داد و بیش از 7 ماه تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی قرار داشت و علیرغم گذشت 1 سال همچنان در بند 1 نگهداری می شود. تا به حال هیچ زندانی سیاسی برای مدتی طولانی در این بند اسیر نبود. حسن آخریان از سازمان دهندگان حملات خونین علیه زندانیان سیاسی بند 2 بود واین فرد از جمله کسانی که باعث قتل زنده یاد امیر حسین حشمت ساران است.حسن آخریان هنگام قتل زنده یاد ساران رئیس بند 2 زندا گوهردشت کرج بود.اوبه خاطر اخاذی از زندانیان بند 6 مدتی به زندان قزل حصار انتقال یافت ولی رفتارهای و حشیانه او باعث شد که او را مجددا به بند 1 زندان گوهردشت منتقل کنند.

فسیل زنده زندگی ایلاتی در تهران؛ محله "پهنه جاوید یا کمپ" + عکس

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15007

اینهم گزارشی تصویری از وضعیت زندگی عشایر ایل شاهسونی ها در تهران

باقی شب عید را در بیمارستان سپری کرد

اینهم وضعیت یک روزنامه نگار معروف دوم خردادی و پیرو منتظری که روزی با قلم خود برو وبیائی داشت . همچنین زمانی هم رئیس انجمن مدافعان زندانیان سیاسی و حقوق بشر بود که اکنون شرایط رعایت حقوق بشر در مورد وی که زندانی و بیمار می باشد چنین است.

جرس:عمادالدین باقی روزنامه نگار و پژوهشگر شب سال نو را در بیمارستان سپری کرد.فاطمه کمالی همسر عمادالدین باقی که بالاخره روز دوشنبه 9 فرودین 89 موفق به ملاقات با همسرش شد با ابراز نگرانی از وضع جسمی باقی اعلام کرد حمله تنفسی باقی که در دوره قبلی بازداشتش در بند 209 به آن دچار شده بود، تشدید و تکرار شده و منجر به بیهوشی باقی شد و او دوباره در آخرین روز سال 88 از زندان به بیمارستان قمر بنی هاشم منتقل شده است و پس از مدتی بستری، دوباره به سلول خود در بند 240 زندان اوین بازگردانده شده است.

دیدار خانواده جعفر پناهی با وی در زندان اوین
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15021

اینهم آخر و عاقبت یک سینما گر مشهور در رژیم کودتا گران نامشروع که ضد آزادی و دشمن هنر و هنرمند است چنین شده است که بقول خودش در خانه نشین شدنش هم آزاد نبود. فضا آنگونه آلوده و منقبض شده است که مصطفی تاج زاده برای دلداری دادن همسر و فرزندان سینما گر زندانی در ایام نوروز بدیدارشان رفته اند.

به گزارش پویا خبر امروز سه شنبه 29 مارس، مادر، همسر و فرزند جعفر پناهی در حضور بازجوی زندان اوین با وی ملاقات کردند.خبرنگار پویا خبر گزارش می دهد که جعفر پناهی ازهفته گذشته تحت شکنجه های شدید روحی و روانی جهت اعتراف به جرائمی قرار دارد که وی آنها را بی پایه و اساس می داند. بازجویان برای درهم شکستن روحیه مقاومت پناهی وی را همراه یک زندانی دیگر به سلول کثیف و کوچکی انتقال داده اند. وی از تمام امکانات از جمله هواخوری، ورزش و داشتن مامور خرید محروم شده است. بازجویی های پی در پی از جعفر پناهی کماکان ادامه دارد. وی در شرایط سختی بسر می برد و تا میزان زیادی از وزنش کم شده است. این گزارش می افزاید در پرونده سازی های هدایت شده وزارت اطلاعات شکایاتی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی به پرونده این سینماگر افزوده شده است.دیدار نوروزی مصطفی تاج زاده با خانواده جعفر پناهی دربند.عصر امروز ديروز سه شنبه 30 مارس مصطفی تاج زاده و اعضای خانوده اش همراهی تنی چند از سینماگران ایرانی از جمله کامبوزیا پرتوی به دیدار خانوداه جعفر پناهی رفتند و با آنها ابراز همدردی کردند.

سفیر ایران در ایتالیا: دو تبعه ایرانی آزادشوند

http://rajanews.com/detail.asp?id=47142

کار به جائی رسیده است که اکنون یک دپیلمات تروریست خواهان آزادی از زندان همتای تروریست و قاچاقچی اش از زندان در ایتالیا شده است که زیر پوشش خبر نگار تلویزیون پاسدار ضر غامی در ایتالیا مشغول اقدامات جاسوسی و قاچاق اسلحه می کرده است.

مشاجره اردوغان و مرکل درباره ايران

http://rajanews.com/detail.asp?id=47131

مانور تبلیغاتی به نفع پروژه ی هسته ای دادن که مدت زمان طولانی می باشد که تبدیل به بحران پیچیده و لا ینحلی شده است و سخت تبدیل به تهدید جدی حاکمان تهران شده است .

سيد حسن نصر الله فردا شب چه خواهد گفت؟

http://rajanews.com/detail.asp?id=47129

تلاش مذبوحانه برای پاک کردن صورت مسئله ی دست داشتن حزب الله لبنان در کنار سوریه در طراحی ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان بدلیل اینکه وی رابطه خوبی با عربستان سعودی داشت و خواهان اخراج نیروهای نظامی سوریه از لبنان بود.

از ارتباط با اسرائیل چیزی نگویید، به سبزها لطمه می زند!

http://rajanews.com/detail.asp?id=47128

با سفر ماکان به اسرائیل و دیدارش با رئیس جمهور اسرائیل اکنون رجا نیوز گزارش به سبک سربازجو پاسذدار حسین شریعتمداری و دروغ نامه ی کیهان که علیه ی رقیب دنبال شده است

گزارشی از انشعاب های دورن جریان فتنه

http://rajanews.com/detail.asp?id=47126

جالب است که سایت رجا نیوز حامی و مدافع دولت نا مشروع موازی با ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتاگر جوان آنلاین علیه ی رقیب مغلوب فضا سازی و شایع سازی مشترک می کنند . همچنین با نادیده گرفتن دعوت از هوشنگ امیر احمدی دلال و جاسوس چند جانبه از آمریکا به ایران و حضور گزارشگر سایت حامی رحیم مشائی در کنسرت گوگوش در دوبی برای تهیه گزارش از این گزارش اما رقیب مغلوب متهم به آمریکائی بودن شده است .

شنیده شده بعد از شکست استراتژی فضای تند سیاسی سران فتنه (سیاست های خیابانی ) دور جدیدی از تحرکات جریان فتنه آغاز گردیده است.