گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 17 اسفند – 88

فاتحه (گفت و شنود)

گفت : گفته می شود شخص بیماری در حال مرگ

تر سیده بوداشک می ریخت از چشمان مثل تگرگ

برای اینکه نمیرد،مبلغ 100 تومان داد به یک گدا

تا برای نمردنش ، گدادعا کند تا از دنیا نشود جدا

گدا نگاه کرد به رنگ پریده و حالت نزار بیمار

گفت با این پول در مان نمی شوی و تیمار

اما برو خیالت تخت باشد ای بیمار فرسوده

چون برایت می خوانم فاتحه با خیال آسوده

گفت: شبكه تلويزيوني فاكس نيوز در گزارشي گفته است آمريكا بايد آخرين كمك هاي مالي و تبليغاتي و سياسي خود را براي نجات سران فتنه انجام بدهد.
گفتم: يعني از آن همه كمك هنگفت مالي و حمايت گسترده تبليغاتي و سياسي آمريكا كاري ساخته نبوده است؟
گفت: فاكس نيوز هم اعتراف كرده كه سران فتنه مرده اند!
گفتم: پس براي چه اصرار مي ورزد كه به اين مرده ها كمك كنند؟!
گفت: مقامات آمريكايي اميدوارند از سران فتنه به عنوان يك جريان اپوزيسيون ولو ضعيف و كمرنگ استفاده كنند.
گفتم: شخصي كه بر اثر بيماري در حال مرگ بود 100 تومان به فقيري داد و گفت براي سلامتي من دعا كن! گدا نگاهي به حال و روز و رنگ و روي طرف كرد و گفت كارت از اين چيزها گذشته ، گمان نمي كنم از 100 تومان دعا كاري ساخته باشد اما خيالت تخت ، برايت فاتحه مي خوانم!

گفت: چقدر دریده هست ودارد روی زیاد؟

پس از سایت شهردار تهران که کرده انتقاد

پرسیده مگر لمپنی-فحاشی یعنی اصول گرائی؟

اما کنون به سبک دیگری با لمپنی داده گرائی

گفتم : در مورد چه کسی داده ای نظر؟

این حیوان انسان نماچه گفته است مگر؟

گفت : این بیمار روحی و جسمی هم روانی

رفتارو حالاتش نه انسانی که هست حیوانی

هست سربازجو ی بد نام حسین شریعتمداری

حرفه اش اتهام زنی وبازجوئیست با معرکه داری

گزارش شده فعلاً بستری شده در بیمارستان

تابا جانبازجنگ نرم فضلی نژادشود هم داستان

تادرآنجا از کمک های مالی آمریکا کند شکایت

گوید چرا ازسران فتنه با کمک می شود حمایت؟

مدعیست سران فتنه مرده اند نیاز نیست به اصرار

باز کمک مالی بهشان داده شو د تا بروند بر سر قرار

باید ازامثال وی حمایت شوکد ه هستند زنده

هم تر مزشان بریده، هم دنده عقب شان کنده

سران فتنه در برابر رژیم آلوده به فساد و ننگ

کاری نمی کند این اپوزیسیون ضعیف و کمرنگ

گفتم : پس بگو چرا در این بازی کلاغ پر

رو کرده چه کسانی آمریکائی اند ستاری فر؟

گفته گر من آمریکائی ام اما هم منقل رهبر لوطی

غلامعلی حداد عادل هم آمریکائیست این نا لوطی

چون زمانیکه وی بود رئیس مجلس کردپشتیبانی

از طرح و برنامه آمریکائی من این دزد منقلی ِ جانی

گفت : گفته می شود شخص بیماری در حال مرگ

تر سیده بوداشک می ریخت از چشمان مثل تگرگ

برای اینکه نمیرد،مبلغ 100 تومان داد به یک گدا

تا برای نمردنش ، گدادعا کند تا از دنیا نشود جدا

گدا نگاه کرد به رنگ پریده و حالت نزار بیمار

گفت با این پول در مان نمی شوی و تیمار

اما برو خیالت تخت باشد ای بیمار فرسوده

چون برایت می خوانم فاتحه با خیال آسوده