" مغبونی شدگی ناشی از شکست نتایج انتخابات پار لمان عراق با توطئه و بهانه تراشی تهاجم کردن دوباره به مجاهدین اشرف"

وقتی عطاء الله مهاجرانی وزیر ارشاد اسلامی دولت مدعی اصلاح طلبی دوران خاتمی اعتراف کرده است که پاسدار گماشته احمدی نژاد عروسک پاسداران می باشد . در صورتیکه این رئیس جمهور نا مشروع کودتائی از سوی رهبر لوطی جماران خامنه ای تأئید و حمایت شده است که خود رهبر لوطی جماران نیز آلت دست پاسداران است . زیرا که وی دست آویز و بلندگوی اهداف پاسداران برای دفاع کردن از پروژه ی هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد . همچنین اهرم چماق علیه ی سران رقیب مغلوب و حذف شان با سپر تدافعی و تهاجمی با پوشش ضد آمریکائی ومتهم کردن رقیب به دو پهلو گوئی و عدم ترسیم کردن مواضع روشن با دشمن بیگانه است که حتی به پیاده نظام و ستون پنجم دشمن نیز متهم شده اند . بنابراین کاملاً مشخص است که رهبر لوطی جماران خامنه ای و پاسداران کودتا گر که پس از اشغال نظامی عراق در این کشور حضور پررنگ داشته اند و این کشور را تبدیل به حیات خلوت برای خود و باتلاق برای مردم عراق و نظامیان آمریکا نموده اند . چونکه چشم طمع به اشغال کامل عراق دوخته اند، لذا در راستای این اهداف اشغال گری عراق است که حاضر نیستند که شاهد شکست پاپت خود نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی در انتخابات اخیر پارلمان عراق باشند و به شیوه ی دمکراتیک به آسانی تسلیم این شکست شوند و نظاره گر از دست رفتن حیات خلوت بودن عراق با کانون اصلی سرپل صدور تروریسم و ارتجاع به خاورمیانه باشند و همچنان ساکت و خاموش بنشینند و هیچگونه واکنشی از خود نشان ندهند و استانداران نفوذی در جنوب عراق را وادار به تهدید سر شماری مجدد آرای دست نویس شده نکنند به امید آنکه با تعویض آرای تقلباتی بیشتر بشود سرنوشت شکست نتایج انتخابات پارلمان عراق را به نفع خودشان هم تغییردهند . در غیر اینصورت یا تهدید به جدائی استان های جنوب عراق از سوی نفوذی ها می کنند که تلاش برای تحمیل نمودن جنگ داخلی به مردم عراق و ضمیمه کردن بخش نفت خیز جنوب عراق به خاک ایران است که مطمئناً کوشش رذیلانه و خائنانه سوق دادن موقعیت عراق بسوی برپا کردن حمام خون در عراق می باشد. آری اینگونه ادعای تهدید آمیز جدا کردن بخشی از خاک جنوب عراق است که از سوی نفوذی های پاسداران در عراق دنبال می شود . البته این طرح اشغال گرایانه ادامه ی طرح تهاجم نظامی و اشغال چاه نفت در جزیره فکه ی عراق است از سوی پاسداران مدت کمی از برگزاری انتخابات پارلمان عراق و پس از شکست نفوذ و دخالت گری پاسداران در یمن از طریق شیعی های حوثی بود که به نظر می رسد اکنون قرار است که از طریق جنگ تحمیلی راه انداختن در عراق هدف اشغال عراق یا جدائی استان های جنوب عراق از سوی پاسداران تعقیب شود.

از طرف دیگر مگر احتمال دارد که پس از خبر شکست نوری المالکی در انتخابات پارلمان عراق دشمن اصلی حاکمان تهران یعنی مجاهدین اشرف از قلم بی افتد. یا اینکه حزب بعث سابق عراق فراموش شود و این دو تبدیل به لولو خور خوره برای پوشش این شکست خطر نامیده شده ی انتخابات پارلمان عراق و خطری شدن نوری المالکی یا بر کناری اش از پست نخست وزیر عراق نشوند؟ همینطور با وارونه گوئی حزب ائتلاف العراقیه و بعثی ها متهم به حمایت مالی دریافت پول زیاد برای صرف هزینه های تبلیغاتی - تقلباتی از سوی عربستان و آمریکا نشوند که گفته شده است هدف تلاش برای یاز گشت بقدرت بعثی ها در عراق می باشد . در صورتیکه اینگونه ادعا کردن بمنزله ی آشکارا اعتراف کردن به نقش دخالت گری رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتاگر در امور داخلی عراق با تلاق کن است که بعینه ثابت می کند که ضریب این دخالت گری در امور داخلی عراق چه میزان می باشد ؟ به ویژه اینکه اعتراف آشکار دیگر مبنی بر عدم دخالت سایر کشور های همسایه ی عراق است که اینان هیچگونه نقش دخالت گری در امور داخلی عراق ندارند. اما برعکس فقط این حاکمان تهران هستند که از موضع حاکم و مالک عراق و سخنگوی دولت دست نشانده نوری المالکی بودن و یا وکیل مدافع مردم عراق شدن امر و نهی کرده و با ادعای وارونه گوئی کردن دیگران را تهدید به دخالت گری در بر گزاری انتخابات پارلمان عراق و نفوذ و تقلب در شمارش آن کرده اند. در صورتیکه این حاکمان تهران بوده و هستند که مداخله گری همه جانبه در امور داخلی عراق کرده و همچنان این سیاست را ادامه می دهند آنگونه که پس از الگوی کپی شده ی نظریه ی استصوابی شورای نگهبان آلت دست رهبر لوطی جماران بود که با صدور شیوه ی فتوای رد صلاحیت نامزدان ملی عراق که از سوی تبانی کردن پاپت نوری المالکی با جاسوس احمد چلبی و سفارش حاکمان تهران در بر گزاری تأئید یا رد صلاحیت نامزدان ملی عراق اعمال شد که تجربه ی عملی و تکرای کودتای 22 خرداد در ایران بود که در انتخابات پارلمان عراق تکرار و اجرا شد . ولی بدلیل بالا بودن خشم و کینه ی دخالت گری حاکمان تهران در امور داخلی عراق و شاکی بودن مردم عراق از عملکرد دولت دست نشانده ی نوری المالکی در صد بالای اهل تسنن و حتی شعیان عراق به نامزدان رقبا یعنی ائتلاف العراقیه رأی دادند که با وجود تحمیل موانع زیاد برای رأی دهندگان به نامزدان ائتلاف العراقیه که هنگام رأی دادن بعمل آمد و خلاف های غیر قانونی گزارش شده با تقلبات در زمان شمارش دستی چند هفته ای که طول کشیده اعمال شده است مع الوصف باز حامیان نوری المالکی موفق نشدتد تا که نتیجه ی نهائی تغییر آ رأ ء را به نفع پیروز شدن نوری المالکی منتهی کنند .

در خاتمه اینکه بهر حال اکنون نفوذی های رهبر لوطی جماران و پاسداران با فرافکنی و دبه در آوردن و تهدید به متهم کردن ائتلاف العراقیه که گویا اینان با حمایت آمریکا و عربستان موقع شمارش آراء تقلب کرده اند و یا اینکه مادر ایاد العلاوی لبنانی و نه عراقی است نمی تواند نخست وزیر شود . در صورتیکه آخوند شاهرودی عراقی بیش از 10 سال در ایران رئیس انتصابی دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض بود و اکنون هم عضو خبر گان ارتجاع و هم عضو شورای فقهای نگهبان دست نشانده است. مضحک تر اینکه اکنون ادعای نفوذ و دستکاری شمارش آرای کامپیوتری انتخابات پارلمان در کمیسیارای انتخابات عراق از سوی مجاهدین شده است که خود در کمپ اشرف محاصره شده اند تا هم بهانه ی مسخره برای بر هم زدن نتایج آرای شمارش شده و ما لیده کردن بازنده شدن نوری المالکی وجود داشته با شد. هم طرح بهانه ی توطئه گری مشترک به تهاجم وحشیانه و ضد انسانی از سوی پاسداران و نوری المالکی به مجاهدین کمپ اشراف امکان پذیر گردد به نیت اینکه تغییر دادن سرنوشت انتخابات شکست خورده فراهم شود . چونکه هدف طراحی شده اتهام وارونه زدن که از موضع فرار به جلو دنبال و مطرح شده است نوعی فضا سازی کردن ناشی از ترس خطر شکست علنی شده ی پاپت شکست خورده نوری المالکی است که در حقیقت ترجمان یا بر گردان خطر بازندگی ا رژیم کودتائی حاکم بر تهران است که می بایست هر طوری شده این خطر شکست دفع شود . زیراکه پس از اشغال نظامی عراق با سیاست دخالت گری اش در امورد داخلی عراق و اقدامات تروریستی و ناامن کردن عراق تلاش های سیستماتیک اجرا شده است تا که حاکمان تهران نه اینکه شاهد شکست نوری المالکی نباشد ، بلکه برای باره دیگر وی نخست وزیر عراق گردد تا که عراق کما کان حیات خلوت رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر باقی بماند . چونکه بحران هسته ای نه حل که بحرانی تر شده است و از حیات خلوت خارج شدن عراق یعنی از دست دادن قدرت سیاست چانه زنی و باج گیری تروریستی در مذاکرات هسته ای پشت پرده با غرب به خصوص آمریکا می باشد.

هوشنگ – بهداد

3 فروردین ماه سال 1388

شمارش آرا در عراق رو به پایان؛ نوری المالکی در خطر

http://www.fararu.com/vdcayany.49neu15kk4.html

همزمان با اعلام شمارش 95 درصد آرای انتخابات پارلمانی اخیر عراق، شب گذشته ایاد علاوی رقیب نوری المالکی به دیدار رئیس جمهوری این کشور رفت و با وی درباره مسائل سیاسی و انتخاباتی رایزنی کرد.به گزارش مهر به نقل از رسانه های عراق، کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق به شمارش آرا پس از بررسی شکایتها و اعتراضات گروهها و ائتلافهای شرکت کننده در انتخابات ادامه خواهد داد.وی خاطر نشان کرد نتایج نهایی انتخابات پس از رسیدگی به شکایتها ، روز جمعه اعلام خواهد شد. این در حالی است که شبکه العربیه که به شدت از ایاد علاوی رئیس فراکسیون العراقیه و گروههای دارای گرایش بعثی حمایت می کند از رایزنی های شبانه میان علاوی و طالبانی خبر داده استبا نزدیک شدن به زمان پایان شمارش کامل آرا، رایزنی های شبانه برای تشکیل ائتلافها برای فراهم کردن زمینه تشکیل دولت جدید همچنان ادامه دارد.با وجود درخواست نوری المالکی نخست وزیر عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون از کمیسیون عالی انتخابات برای بازشماری آرا به صورت دستی در پی اطلاعاتی مبنی بر دستکاری آرا به نفع فراکسیون العراقیه، علاوی رئیس این گروه از مالکی خواست نتایج انتخابات و چرخش مسالمت آمیز قدرت را بپذیرد.فهرست العراقیه، بازشماری آرا را دخالت در کار کمیسیون عالی انتخابات قلمداد کرده است.این در حالی است که در پی اعلام دستکاری در نتایج انتخابات به نفع فراکسیون ایاد علاوی، تظاهراتی در برخی مناطق عراق برگزار شد و طی آن شرکت کنندگان بر مخالفت قاطع خود با بازگشت بعثی ها به روند سیاسی و قدرت در پوشش ائتلافهای انتخاباتی تاکید کردند.آگاهان مسایل عراق عقیده دارند که برنده دومین انتخابات پارلمانی این کشور، دست کم برای سال های طولانی قدرس سیاسی را در دست خواهد داشت. بدین ترتیب، شکست نوری المالکی و پیروزی ایاد علاوی که مورد حمایت همه جانبه ی عربستان است، سبب بازگشت بعثی ها به نهادهای قدرت و همچنین به مخاطره افتادن منافع ایران خواهد شد.