گزیده خبر های 8 فروردین - 88

رسایی: لاریجانی وکیل همه نیست!

http://www.fararu.com/vdch-6nk.23nxqdftt2.html

واکنش نمایندگان به سخنان لاریجانی

http://www.fararu.com/vdcjooex.uqetazsffu.html

این دو گزارش خبری هم مرتبط بهمدیگر است که نه نشان از اختلاف عمیق میان دو نهاد دولت نامشروع با مجلس بازار مکاره ی کمدی و دکور ی و انتصابی که وجود دارد. همینطور بیانگر واقعتی است که هرروز پیرامون مصوبه ی پیشنهادی دولت نامشروع در مجلس بازار مکاره ی هشتم می گذرد تا اینکه رد صلاحیت می شود بلافاصله دامنه ی این اختلافات بیشتر علنی می شود و بالا می گیرد همچون مصوبه هدفمند کردن کردن یارانه های دولتی است که اکنون ادامه ی پیرامنون این اختلاف به آنجا رسیده است که یک آخوند بنام حمید رسائی وکیل الدوله که شاگرد آخوند انگلیسی متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی است اعتراف کرده که پاسدار علی لاریجانی انگلیسی نماینده ی همه مترسک ها یا وکیل الدوله ها در مجلس کمدی و دکئوری و انتصابی بازار مکاره نمی باشد .

حمید رسایی نماینده تهران در وبسایت شخصی خود نوشت:ظاهرا آقای لاریجانی خود را سخنگوی و وکیل همه نمایندگان می دانند که این چنین از جانب آنها سخن گفته اند. در حالی که بر اساس ساختار قوه مقننه که هر نماینده از یک رای برخوردار است، رییس مجلس فقط می تواند از مصوبات مجلس دفاع کند اما نمی تواند از تصمیمات آینده مجلس به ضرس قاطع خبر دهد یا خبرسازی کند. موضوع مهم هدفمند کردن یارانه ها نه تنها در میان سریال های نوروزی که در دید و بازدید عید امثال مردم هم به نقل محافل خانوادگی تبدیل شدهرییس محترم مجلس نباید از یاد ببرند که مجلس نهادی است بر خلاف قوه مجریه که ساختار آن از بالا به پایین است و وزرا ملزم به هماهنگی با نظرات رییس دولت هستند اما در مجلس چنین رابطه ای بین رییس محترم و نمایندگان حاکم نیست و رییس قوه مقننه علاوه بر شأنیت ریاست قوه و حضور در مجامع مختلف به عنوان رییس قوه ، نقس سخنگویی در خصوص مصوبات گذشته مجلس را دارد و نه سخنگویی در خصوص تصمیمات آینده مجلس !

نتايج کامل انتخابات عراق اعلام شد

http://www.fararu.com/vdcaoany.49ne015kk4.html

بالاخره نتیجه دخالت گری ها ی مستمر رهبر لوطی جماران و پاسداران در امور داخلی عراق که همراه با اقدامات تروریستی و ناآرام کردن عراق بوده است منجر به شکست نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده اشان شده است.

درخواست عجیب حماس از سران عرب

http://www.fararu.com/vdcexv8e.jh8xfi9bbj.html

اینگونه اتخاذ موضع گیری حماس که نوعی دهان کجی به حاکمان کودتاائی تهران است. زیرا که برخی از کشورهای عربی روابط دیپلماتیک با اسرائیل دارد می تواند دلیل دخالت بیش از حد حاکمان تهران در امور داخلی فلسطین و معضل ایجاد کردن در ادامه ی روند مذاکرات صلح خاورمیانه باشد که در بستر اهداف خاص جنگ افروزی و بحران آموزی خاور میانه از سوی حاکمان تهران دنبال می شود . همچنین ناشی از پیآمدهای شکست رهبر لوطی جماران و پاسداران در عراق باشد.

دیدار مهمانان جشن جهانی نوروز با رهبرانقلاب

http://www.fararu.com/vdcb9wba.rhbfwpiuur.html

رهبر لوطی جماران برای پوشش ضربه ی دندان شکنی که از سوی جوانان معترض مقابل فتوایش پیرامونش علیه ی جشن ملی 4 شنبه سوری دریافت کرد . همینطور برای جبران این ضربه و تلاش برای عبور از بحران ها از جمله بحران عدم مشروعیت و انزوای منطقه ای و جهانی پاسدار گماشته احمدی نژاد را راهی افغانستان و تاجیکستان کرد تاکه از رؤسای جمهور این کشور را به تهران دعوت کند تا در دیدارشان با وی به روضه خوانی های نوروزی رهبر لوطی جماران گوش فرا دهند.

درس‌های 88 بیمهای 89خورشیدی: با مدیران فعلی به جایی نمی‌رسیم

http://www.fararu.com/vdcc4eq0.2bq1i8laa2.html

وقتی که خورشیدی که فامیل و رئیس ستاد انتخاباتی سال 84 پاسدار گماشته احمدی نژاد بوده است اکنون چنین آشکارا اعتراف کرده که اوضاع دولت نا مشروع کودتائی دهم آنگونه نا توان و بر هم ریخته است که با مسئولان و مدیران فعلی به جائی رسده نمی شود گذشته از اینکه اذعان این واقعیت استکه دولت نامشروع نه قادر به پاسخ گوئی مطالبات مردم و حل نمودن معضلات اقتصادی کشور و بحران ها نمی باشد، بلکه فاش سازی عمق اختلافات میان با ندهای مافیائی درونی کودتاگران ی باشد . همینطور نقطه مقابل تعریف و تمجید های پو شالی رهبر لوطی جماران از پاسدار رئیس جمهور نامشروع و گماشته احمدی نژاد می باشد.

فرارو- پدر داماد محمود احمدی نژاد و عضو ارشد ستاد انتخاباتی وی در سال 84 معتقد است با مدیران کنونی، کشور به جایی نخواهد رسید و باید چرخش نخبگان انجام پذیرد. وی بر این باور است که روند اقتصادی مناسب نیست و تورم در سال جدید به بالای 35 درصد خواهد رسید

مدير كل محيط زيست لرستان:ميزان آلودگي هوا در لرستان به 30 برابر حد مجاز رسيده است خبرگزاري فارس: مدير كل محيط زيست لرستان گفت: براي نخستين ‌بار ميزان آلودگي ناشي از ريزگردها در برخي از شهرستان‌هاي لرستان به 30 برابر حد استاندارد رسيده است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901070192

حاکمان کودتائی و غارتگر و ویران کنندگان کشور بدون در نظر اینکه مرتکب چه ضایعات مالی و جانی فراوانی در 31 سال شده اند. ولی آنچنان موجب آلودگی محیط زیست شده اند که در استان لرستان در ابتدای شروع روز های فصل بهار گزارش شده که ضریب میزان آلودگی در بر خی از شهر های استان لرستان به 30 برابر بیشتر از حد مجاز رسیده است . در صورتیکه بهار بروجرد بسیار معروف و زیبا بوده است .

«سبز» در پیامک ها فیلتر شد

رژیم کودتائی نا مشروع که ترویج دهنده جنگل به کویر و بر پا کننده گرد وخاک و آلوده کننده فضای محیط زیست و هوای محیط استانی می باشد. مشخص است که نه با بهار وسر سبزی و رویش سر جنگ و عناد دارد ، بلکه حتی به رنگ و نام سبز هم حساسیت دارد . زیرا که موافع سیاه و عزا و تباهی و مرگ و میر هستند.

کلمه: واژه «سبز» در پیامک ها توسط مخابرات فیلتر شده است.به گزارش کلمه، مدتی است که بسیاری از مخاطبان و همراهان جنبش سبز تذکراتی را به سایت کلمه مبنی بر ارسال نشدن برخی واژه ها در پیامک ها اعلام کردند که بررسی های انجام شده صحت این موضوع را تائید می کند.این بررسی ها نشان می دهد مخابرات در سیمکارت های همراه اول (دائمی و اعتباری) کلمه «سبز» را فیلتر کرده است و با توجه به اینکه همزمان با بهار سبز طبیعت بسیاری از پیامک ها مزین به واژه «سبز» بودند اما این اقدام تعجب انگیز مخابرات باعث به مقصد نرسیدن این پیام ها شده است.ر صورتیکه واژه «سبز» از پیامک حذف شود آن پیام ارسال می شود. البته کلمه «سبز» به فارسی در پیامک ها فیلتر است و ارسال آن با حروف انگلیسی بدون اشکال انجام می گیرد.

با افزايش لحظه به لحظه غلظت گرد و غبار؛گرد و غبار نخستين روز فعاليت ادارات آبادان و خرمشهر را به تعطيلي كشاند.خبرگزاري فارس: نخستين روز فعاليت ادارات آبادان و خرمشهر در سال جديد با افزايش لحظه به لحظه غلظت گرد و غبار به تعطيلي كشيده شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901070179

بازدید راهیان نور یا زور در ایام عید از مناطق جنگی جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی در استان جنگ زده ی خوزستان به جای اینکه نور با خود به این استان با خود ببرند . اما ا پس از حضور اینان در این استان که همزمانی هم با بازدید پاسدار گماشته احمدی نژاد از این استان داشت که موجب و گرد وخاک بر پا کردن این پاسدار شد اکنون منجر به بر پا شده و موج گرد و غیار شده که بعنوان هدیه نوروزی پاسدار گماشته احمدی نژاد با باز دید کنند گان راهیان نور به مردم استان خوزستانی به مردم این استان داده شده است.

رئيس اتحاديه صادر كنندگان ميوه در گفت‌وگو با فارس خبرداد: يك فروند كشتي 5 هزار تني پرتقال توسط دزدان دريايي ربوده شد .خبرگزاري فارس: رئيس هيات مديره اتحاديه صادر كنندگان و وارد كنندگان ميوه و تره‌بار گفت: يك فروند كشتي 5 هزار تني پرتقال ايران در سواحل سومالي توسط دزدان دريايي ربوده شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901070113

اینهم حاصل بخشی از سیاست متناقض شتر گاو پلنگی حاکمان کودتائی تهران است زیرا که از یک سو بد ترین اتهامات به رئیس جمهور زده می شود که چرارابطه ی دیپلماتیک با اسرائیل دارد . از طرف دیگر برای بیشتر ورشکست کردن کشاورزان شمال و نا بود کردن باغات مرکبات در استان های شمال کشور این چنین پر تقال از مصر وارد می شود که این بار یک محموله ی آن نصیب دزدان دریائی سومالی شده است.

محدودیتهای حکومت برای مراسم تشییع همسر آیت الله منتظری

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14938

عجیب است که حاکمان مرده زی و فریاد زنندگان درود بر مردگان و مرگ بر زندگان که عاشقان و مبلغان مرده پردستی و خرافت می باشند اکنون آنگونه نامشروع ووحشت زده شده اند که حتی از مراسم کفن ودفن مردگان نظیر همسر منتظری نیز وحشت دارند!

شبکه جنبش راه سبز(جرس): سعید منتظری فرزند آیت الله العظمی منتظری از محدودیتهای حکومت برای مراسم تشییع پیکر مادر محترمشان خبر داد. سعید منتظری در گفت و گو با جرس با اشاره به این مطلب افزود:صبح امروز سوی وزارت اطلاعات فردی به دفتر مراجعه کرده و رسما اعلام کرده است که اجازه برگزاری مراسم تشییع را نداریم.

بحران فزاینده‌ی بیکاری زنان تحصیلکرده در ایران

وقتی که در رژیم کودائی نامشروع زن ستیز بحران زده که زنان به عناصر درجه دو تقسیم و محکوم شده اند که نه اینکه محروم از دسترسی به خیلی از مناصب پست های حکومتی همچون نا مزد ریاست جمهور شدن را ندارند چونکه طبق تعریف و تفسیر قانون اساسی رجل سیاسی نمی با شند ، بلکه حتی از حضور در میادین ورزشی همچون مسابقات فوتبال محروم شده اند . بنابراین مشخص است که وضعیت زنان تحصیل کرده ی موی دماغ چگونه است و چرا برای اینان کار وجود ندارد؟

شهرزادنیوز: در حالی که نرخ بیکاری جمعیت در ایران روز به روز افزایش می‌یابد، نرخ بیکاری زنان تحصیلکرده به ویژه در سال‌های اخیر همواره رو به افزایش بوده است. پیش بینی می‌شود که این روند همچنان افزایش یابد.طبق آمارهای نسبتا جدید مرکز آمار ایران درباره توزیع کل زنان بیکار دارای تحصیلات عالی و متوسطه در جوامع شهری و روستایی، 7 / 88 درصد زنان در شهرها و 4 / 59 درصد زنان در روستاها بیکار می‌باشند.در حال حاضر تنها در تهران حدود 800 هزار نفر بیکار و جویای کار وجود دارد که سهم قابل توجهی از آنان را زنان تشکیل می‌دهد.

قتل مردی بر اثر تیراندازی مأمور نیروی انتظامی در سردشت

حناری اینگونه تاکتیک ضد انسانی خیلی وقت است که فاش شده و ماهیت تاکتیکی اصطلاح قتل مشکوک رو شده است و مچ ترفند سازان اینگونه بازی های کثیف ضد انسانی منحرف کننده باز شده است . چونکه برای فرار از مسئولیت پاسخگوئی به عواقب اینگونه جنایات که شگرد و توطئه برای حذف مخالفان و منتقدان و معترضان است بدون پرداختن هزینه به عواقب ناشی از این چنین اقدامات ضد انسلانی مرتکب شده از اصطلاح تاک تیکی مشکوک بودن قتل استفاده می شود و قاتلان و دژخیمان موفق از پیگیری قانونی و مجازات پیگیری به فرار شده اند.

موکریان : مردی از اهالی روستای شندره از توابع شهر سردشت در آذربایجان غربی به نام ریبوار نصرتی (شندره ای ) بر اثر تیراندازی یکی از مأمورین نیروی انتظامی کشته شد.او که متأهل و دارای فرزند می باشد به ظنّ حمل کالای قاچاق در نزدیکی روستای بانه زیر از توابع شهر بانه هدف تیراندازی قرار گرفت و در دم جان سپرد.گفتنی است که طی ماههای اخیر تعداد زیادی از شهروندان مناطق مرزی به ظنّ داشتن کالای قاچاق مورد تیراندازی مأمورین قرار گرفته اند که در بسیاری از موارد منجر به مرگ این شهروندان شده است