"فیل هوا کردن ارتش سایبری پاسداران کودتا گر علیه مجاهدین 2 روز قبل از مراسم جشن 4 شنبه سوری"

پس از شکست توطئه ی اعزام مأموران بدنام وزارت اطلاعات ومزدوران وابسته اش به عراق و بسیج حضورشان در جلوی درب کمپ اشراف که به خاطر فضا سازی قبل از برگزاری انتخابات پارلمان عراق بود و اکنون قرار است که ادامه ی این سناریو از طریق حضورخبرنگاران وابسته به کودتاگران حاکم بر ایران در عراق و بخش فارسی شبکه ی بی بی سی دولت فخیمه دنبال شود . از سوی دیگر دو روزمانده به برگزاری جشن ملی 4شنبه سوری اکنون کشف شده است که چگونه کوه ارتش سایبری پاسداران کودتاگر در آستانه ی برگزاری مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری موش زائیده است . البته گذشته از اینکه پاسداران کودتاگر به لوطی جماران خامنه ای دیکته کرده اند تا که برای آماده باش سرکوب بیشتر شرکت کنندگان در این جشن 4 شنبه سوری فرمانده نیروی زمینی ارگان فاشیستی پاسداران را تغییردهد . از طرف دیگر مجبور شده است تا چکید ی 31 سال اطلاعات و پرونده سازی و شکنجه و اعتراف گیری و تواب سازی و جاسوسی و ترور های زنجیره ای داخل و خارج و لو رفتن نقش و اهداف سیاست صدور تروریسم و ارتجاع در برون مرز رژیم ضدبشری که فاشیستی تروریستی کودتائی نامشروع بودنش آنگونه علنی شده است که موجب فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه شده که از مرز های ایران گذشته و جهانگیر شده است . بنابراین همزمان که تلاش گسترده ی اقدامات تروریستی و مداخله گری در عراق و افغانستان و پاکستان و لبنان و فلسطین شدت داده شده است زیرا که بستر ساز به استقبال رفتن راه اندازی جنگی دیگر در خاورمیانه است که مکمل جنگ خانمان بر انداز خارجی دیگر است که نوید آن را فرید الدین عادل برادر همسرمجتبی خامنه ای داده است . ولی چون شدت گزیدگی ازاپوزیسیون اصلی مجاهدین بسیارزیاد است . به خصوص در زمینه ی افشاگری سیستماتیک پروژه اهداف هسته ای که اینان انجام داده اند یا اینکه روشنگری سیستماتیک دامنه دار نقض حقوق بشر در داخل کشوررا که با جدیت دنبال نموده اند . البته فاش سازی نقش گسترده در دخالت گری امور داخلی عراق به ویژه پیرامون دخالت و سازماندهی تقلبات گسترده درانتخابات پارلمان اخیر عراق مزیدبر علت گزیدگی و سوزش وعصبیت شده است . چونکه سببفاش شدن طرح و اهداف پشت صحنه تبانی با نخست وزیر دست نشانده ی عراقنوری المالکی در راستای پیش برد اهداف پاسداران در این کشورکه مرتبط به انتخابات پارلمان عراق است که آنگونه عیان شده است که اهداف این دخالت گری عریان شده نه جای هیچگونه ابهامی باقی گذاشته شده است ونه اینکه امکان انکار کردنش وجود دارد . زیراکه آنگونه شده که هر روز می گذرد بر عمق اعتراضات مردم وگروه و تشکل وائتلافات عراقی پیرامون دستکاری و تقلبات گسترده در شمارش آرای انتخابات پارلمان عراق افزوده می گردد . بنابراین پس از دستگیری مأموراطلاعاتی و جاسوسی و دلال اسلحه قاچاق حمیدمعصومی نژاد در ایتالیا که موجب رسوائی دیگر لو رفتن اقدامات تروریستی و جاسوسی برون مرز زیر پوشش خبرنگاری شده است .

در خاتمه اینکه ارتش سایبری سپاه یا حفاظت و اطلاعات پاسداران فاشیستی کودتائی برای انتقام گرفتن از مجاهدین وارد صحنه شده تابا رله و بیان کردن تجربیات تکراری چندین ساله ی فعالیت سایت های مزدوران وابسته به وزارت بد نام اطلاعات علیه ی مجاهدین که را خلاصه و فرمول بندی با ترکیب جنگ روانی تبلیغاتی کرده است و بعنوان سناریوی جدید فیل هوا کردن علیه ی مجاهدین ارائه داده است ودو روز قبل ازبرگزاری مراسم جشن ملی4 شنبه سوری این چنینآن در خبر گزاری دروغ پرداز فارس وابسته به خود به معرض نمایش گذشته است .

هوشنگ - بهداد

24خبرگزاری پاسداران فارس : اسفند- 88

video / ويدئو: آفتاب پرست هاي سايبري به دام افتادند

http://www.farsnews.net/media.php?nn=8812230895

خبرگزاري فارس: پروژه بي ثبات سازي سازمان سيا كه با اختصاص بودجه چهارصد ميليون دلاري كنگره آمريكا و با دستور بوش ابلاغ و عملياتي شد راه اندازي نوع جديدي از جنگ اطلاعاتي موسوم به «نبرد سايبري» را با استفاده از عوامل گروهك هاي ضد انقلاب همچون منافقين، سلطنت طلبان، انجمن پادشاهي، فرقه ضاله بهاييت وگروههاي موسوم به حقوق بشري در دستور كار قرار داد