گزیده خبرهای 22 اسفند - 88

عکس / چه کسانی در بندر عباس به استقبال احمدی نژاد رفتند؟
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14467

تصاویر وبلاگ جغد بندری با نمایش تصاویر ناشی از سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به استان هرمزگان به وضوع تصویری مستند از زور و تهدید به صحنه ی نمایشی کشانیدن دانش آموزان و نظامیان بعنوان سیاهی لشکر ملت استقبال کننده از گماشته پاسدار احمدی نژاد از استان هرمزگان است که آن روی سکه فقر نهادینه شده ی دستأورد عملکرد31 ساله است که 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند که چون بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . مجبور شده اند تا به امید دریافت امکانات دولتی عریضه نویسی کنند تا بتوانند تقاضای مورد نیازشان را اینگونه تحویل دهند که درست این روش همچون سیاست توزیع مجانی سیب زمینی دولتی است که برای رأی خریدن در انتخابات – انتصابات – تقلبات ریاست جمهوری دوره ی دهم بکار برده شد که اکنون به روش عریضه نویس در صحنه حضوریافته اند تا که ثابت شود آمار آرای ادعائی 25 میلیونی در کودتای تقلبات 22 خرداد – 88 پاسدار گماشته احمدی نژاد چگونه بوده است که لوطی جماران به این موضوع هم افتخار می کند هم بعنوان چماق بر توی سر رقبای مغلوب معترض می کوبد که چرا تسلیم قانون و این نتایج انتخابات سالم نمی شوید و شکست تان را قبول نمی کنید و همچنان دست به قانون و ساختار شکنی می زنید؟

وبلاگ جغد بندری : مردمی که برای استقبال آمده بودند رو می‌شد به ۲ دسته کلی تقسیم کرد. ۱: عده‌ای که اجباری اومده بودند. مثل سربازها...دانش آموزان...نیروهای نظامی...و بعضی از کارمندان ادارات خاص ۲: عده‌ای که برای رساندن نامه‌شان به دست شخص رئیس جمهور آمده بودند. البته شاید عده‌ی دیگری هم آمده بودند که من حضورشان را حس نکردم.

جوان: موسوی و کروبی قصد صدور پیام نوروزی و نامگذاری سال 89 را دارند

همگان بایادداشت روز دخمه ودروغ نامه ی کیهان اکنون ادامه ی تهدید وجو سازی رساته ای وابسته به پاسداران کودتاگران غالب علیه ی رقیب مغلوب دنبال شده است که همراه با نوعی پرونده سازی کردن وفشار می باشد تا که مانع از هر گونه اقدامات اعتراضی شان همچونصدور پیام یا بیانیهی نوروزی شان شوند تا بمرور صدای شان کمرنگ و خاموش و محو و فراموش گردند

سایت روزنامه جوان مدعی شد : اخبار دریافتی از جلسات مخفیانه و پنهان تعدادی از اصلاح طلبان و اعضای فرقه سبز در برخی از استان ها حکایت دارد.بنابر این گزارش در این جلسات که برخی از اصلاح طلبان تندرو،اعضای رادیکال ستادهای میرحسین موسوی و برخی از نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس ششم نیز حضور داشته اند،مجموعه اقدامات برای روزهای پایانی آخر سال مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.گفته می شود محورهایی همچون تاکید بر صدور پیام نوروزی توسط موسوی و کروبی،نامگذاری برای سال آینده از سوی سران فتنه،آمادگی برای سالگرد دهمین دوره انتخابات انتخابا ریاست جمهوری و ... مورد بحث و بررس قرار گرفته است.جوان هم چنین افزود که این جلسات محرمانه بوده و مدعوین با کد و رمز و با احتیاط لازم به جلسات دعوت شده بودند.

دلیل حملات به مدیرعامل جدید ایرنا چیست؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17139

جنگ منافع آقازاده ها ونور چشمی های وابسته به دولت مدعی اصول گرای ساده زیست و عاشق خدمت و نه شیفته ی قدرت که آنگونه بالا زده است که تیغ کشی و تهدید کردن شان دارد ریشه ی دولت دزد و نامشروع و فاسد و اختلاس گر با رئیس جمهور کودتائی قلابی و تقلبی را می زنند . بازهم رهبر لوطی جماران ادعای تکلیف عدم دو پهلوگوئی کند و اصرار بر 50 میلیون ساندیس خور کند و با آن مانور تبلیغاتی خود فریبی یا خررنگ کنی بدهد.

یکی از حامیان جوانفکر علت اصلی مخالفت با وی را پی بردن وی به قراردادهای صوری با نورچشمی ها عنوان کرده است .خبرگزاری ایرنا چنان برای من مهم بود که از خودم مایه گذاشتم و نیرو برایش فرستادم " این جمله مهم ترین جمله دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور در مراسم معارفه و تودیع آقایان بهداد و جوانفکر بود که اولی به معاونت سیاسی دفتر رئیس جمهور رفت و دومی به مدیرعاملی خبرگزاری ایرنا مشغول شد تا در کنار مشاوره مطبوعاتی رئیس جمهور سکان هدایت خبرگزاری رسمی دولت را بر عهده بگیرد.. سئوال این است آیا مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور و مدیرعامل ایرنا صلاح و مصلحت دولت را بهتر تشخیص می دهد یا گردانند گان یک یا چند سایت ؟آیا رئیس جمهور خود مشاور و مدیرعامل خبرگزاری دولت را کمتر از سایرین می شناسد که آنان تخریب او را به بهانه دفاع از دولت عنوان می کنند ؟ آیا خبرگزاری ایرنا جدا از دولت است که عده ای با راه اندازی سایتی های تخریب یار دیرین دولت را در دستور کار خود قرار داده اند ؟ واقعیت چیست ؟ واقعیت این است که با حضور جوانفکر در راس خبرگزاری به وجود برخی قراردادهای صوری با افراد خاص و بعضا نورچشمی شناخته شده !! که هیچگونه منافعی برای خبرگزاری دولت به همراه نداشته و ندارد پی می برد. دستور قاطعانه او برای باطل شدن این قراردادهای صوری و تعیین تکلیف نیروهای ماموربه این خبرگزاری سبب دلخوری نورچشمی های شده که منافع خود را از دست رفته می بینند و البته هریک در سایت های منتسب به خودشان دیگری را هم لو داده بودند شده است !! حملات انجام گرفته به مدیرعامل ایرنا و دستیار ارشد او نه به دلیل حمایت از دولت احمدی نژاد است و نه دایه دلسوزی برای خبرگزاری دولت . بلکه قطع منافع شخصی و گروهی برباد رفته افراد و عده ای پایه گذار چنین حملاتی است . براستی اگر قراردادهای صوری و بی ثمر آقایان فسخ نمی شد و عده ای غیر حرفه ای خبری جابجا نمی شدند یا نشوند چنین نیز سایت هایشان حامی دولت بودند ؟!پاسخی که می تواند همه چیز را روشن کند

رامین: رسانه اسلامی نمی تواند با ادبیات سکولار پیام اسلام را منتقل کند / خمینی ایران را برای اسلام

می خواست

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14464

برخلاف افشا شدن ماهیت حامیان دولت نامشروع دهم که در گزارش قبلی نمایش داده شد . این دیگر دیگر خیلی مضحک است که مبتکر تز دروغ بودن هلاکاست و عضو نئونازیسم اخراجی از آلمان که معاون رسانه ای وزارت فرهنگ سانسور و مروج خفقان و تفتیش عقاید ارشاد اسلامی است . در شرایطی که آشکاراعلنیشده است که 31 سال است که دین واسلام ابزار قدرتو ثروت و سرکوبو خفقان شده است و حاکمان اصلاً پای بند هیچ مذهب و مرامی جز حفظ قدرت در بستر انباشت ثروت وحذف رقیب وخفه کردن معترض و منتقد ودگر اندیش نمی باشند . اما وی ادعای کمدی توجیه گر سانسور و تعطیلی و توقیف مطبوعات کرده است که با ادبیات سکولار نمی توان پیام اسلام را منتقل کرد که گفته می شود قسم به قلم هم خورده است .

نقل خبری طنز گونه پیرامون خانواده ی سلطنتی دولت فخیمه

سگ دوست دختر فرزند وليعهد انگليس گوشواره صاحبش را بلعيد. بلعيده شدن اين گوشواره كه به مناسبت جشن تولد اين دختر توسط فرزند وليعهد انگليس به او هديه شده بود با واكنش فرزند وليعهد روبرو شد و او به دوست خود توصيه كرد كمي منتظر بماند و گوشواره خود را از پشت اين سگ دريافت كند.

فرافکنی کردن

با نادیدن گرفتن نقش دخالت گری گسترده به خصوص پیرامون انتخابات پارلمان عراق و دست زدن به تقلبات گسترده برای حفظ پست نخست وزیری عراق برای از دست ندادن حیات خلوت بودن عراق از سوی حاکمان تهران ولی فرافکنانه آمریکا و عربستان متهم به اشغال کردن عراق شده اند .

آمريكا درصدد بهانه تراشي جديد براي ادامه اشغال عراق است . « رابرت گيتس » وزير دفاع آمريكا كه براي پاره اي از مذاكرات روز چهارشنبه در ديدار با پادشاه عربستان ضمن ابراز نگراني از نفوذ ايران در عراق خواستار بازگشايي هرچه سريعتر سفارت عربستان در بغداد شد تا از نقش آفريني ايران در اين كشور جلوگيري شود. شاه عبدالله نيز در جواب گفت : در انتظار نتايج انتخابات هستيم و پس از آن تصميم خواهيم گرفت . به نوشته روزنامه « الزمان » وزير دفاع آمريكا گفت : اگر آمريكايي ها عراق را ترك كنند ايران سريعا جاي خالي آنها را پر خواهد كرد و عراق براي هميشه از دست رفته خواهد بود