دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 18 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامهی کیهان " پيام هاي روشن انتخابات عراق "

"هذیان گوئی با پیشگوئی برنده شدن جریانات شیعی حامی حاکمان تهران و شکست ائتلاف العراقیه و تشکیل دولت و کابینه ی جدید ضد آمریکائی و عربستان در عراق با گرایش بسوی حاکمان تهران "

پاسدار طلبه ی یادداشت روز نویس آنقدر عجول و دستپاچه شده است که بدون آنکه بداند مردم عراق چگونه فکر می کنند .یا اینکه اشاره به توطئه ی طراحی شده ی حذف کردن اسامی نامزدان ملی عراق از سوی توطئه ی مشترک 3 جانبه ی نوری المالکی – احمد چلبی و لوطی جماران چه واکنش منفی میان مردم عراق داشته است؟ .یا اینکه بگویدچرا بر خلاف فضای ناامن و خشونت باری که قبل از برگزاری انتخابات پارلمان عراق در عراق حاکم شد تا مردم جرأت نکنند که از خانه های خود خارج شوند و بر پای صندوق های رأی بروند تا که بشود همچنان با تقلبات مهندسی شده از تهران به سر پرستی پاسدار قاسم سلیمانی و سپاه قدس و با الگوی کودتای تقلباتی 22 خرداد در ایران دو باره نفوذی های لوطی جماران و پاسداران حامی نخست و زیر دست نشانده نوری المالکی از توی صندوق های انتخابات بیرون آیند . اما مردم ناراضی عراقی از دخالت گری های حاکمان تهران پس از اشغال نظامی عراق که شاهدش بودند با پذیرش ریسک خطرناک جو ترور و وحشت ناشی از اقدامات تروریستی بر خلاف انتظار و خیلی بیش از دور اول انتخابات پارلمان عراق بر پای صندوق آرای انتخابات پارلمان عراق حضوریافتند و به احتمال زیاد شانس مجدد نخست وزیر شدن نوری المالکی دست نشانده ی لوطی جماران و پاسداران بسیار محدود شده است. بنابراین اکنون پاسدارطلبه مرید آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی از موضع نماینده و سخنگوی مردم عراق اهداف ترسیم شده ی رژیم تروریستی فاشیستی کودتائی حاکم بر ایران در عراق را از سوی خواست و اهداف مردم عراق در یادداشت روز خود بیان نموده است و گفته که مردم عراق منتظر تشکیل پارلمان و دولت جدید عراق هستند تا درباره پرونده ها و مسايل حساس و مهمي چون عقب نشيني و خروج نيروهاي اشغالگر آمريكايي، آشتي ملي، بازسازي عراق و آماده سازي و تجهيز نيروهاي نظامي اين كشور و مسئوليت هاي امنيتي و انتظامي، تصميم كامل در این موارد را خواهان می باشند. یعنی اینکه گویا اشغالگر فقط آمریکا می باشد و حاکمان تهران خیلی بیش از آمریکا عراق را اشغال و ویران وناامن و باتلاق نکرده اند و چندین سال متمادی نمی باشد که تأکید بر اخراج نظامیان آمریکائیان از عراق نمی کنند تا اینکه در بست جایش را خودشان در عراق بگیرند؟ زیرا که دلیل مداخله گری گسترده در عراق هیچگونه هدفی غیر از اشغال کامل عراق متصور نیست . برای اینکه رژیم ضد مردم و کودتائی و جنایتکاری که نه در ایران در 22 خرداد کودتا کرد، بلکه 9 ماه است که روزی نبوده است که دست به سرکوب جدید نزند و در سیاه چال ها و بازداشتگاه هایش شکنجه و تجاوز دائر نکند و اعتراف گیری نکند و احکام اعدام و محکومیت سنگین زندان صادر نکند و روزنامه های بیشتری را تعطیل ننماید و خبر نگار وروزنامه نگاری را دستگیرو متهم ومحکوم نکند. البته از سوی دیگر نه اینکه رهبران رقیب را متهم به انواع و اقسام اتهامات جاسوسی و همکار دشمن بیگانه می کند. بلکه بر دامنه ی ا صدور احکام اعدام و قطع اندام قربانیان محصول 31 ساله رژیم ضد بشری افزوده است و اینگونه کار نامه ی ننگینی نسبت به شهر وندان خود دارد. همینطور با وجود اینکه دارای رکورداری نقض محکومیت جهانی حقوق بشر و فرار مغز ها و معتاد مصرف کننده ی مواد مخدر دارد چگونه می تواناز این حاکمان انتظار داشت که دوستدار مردم عراق باشند ؟

در ادامه طلبه پاسدار یادداشت روز نویس از موضع فرار به جلو وشیپور یا سورنا را در گشادش نواخته و دیگران را متهم کرده است تا پوششی برای انتقال چندین میلیون دلارقلابی و توزیع آن میان رأی دهندگان عراقی داشته باشد تا که بتواند اینگونه ادعای وارونه متهم کردن دیگران را گزارش دهد:

". دخالت ها و حمايت هاي مالي و سياسي برخي از دولت هاي عربي منطقه- به ويژه عربستان سعودي- و هم چنين آمريكا درباره برخي از نامزدها و گروه هاي سياسي، بخصوص عناصر وابسته به حزب منحله بعث و طرفداران صدام و تصميمي كه مردم در فرآيند اين انتخابات درباره نامزدها و گروه هاي ائتلافي مي گيرند نيز به اهميت انتخابات پارلماني عراق افزوده است."

با وجود اینکه فاش شد که تعداد زیادی اعضای بن لادن در ایران بسر می برند . حتی گفته می شود درپشت پرده همکاری مشترک دولت پاکستان و القاعده شد تاکه عبد المالک ریگی تحویل حاکمان تهران داده شد تا مجوز خروج اعضای بن لادن از ایران داده شود . ولی اکنون بطوروارونه اقدامات مشترک پاسداران و القاعده با سپاه قدس در عراق برای اقدامات تروریستی حتی در روز برگزاری انتخابات پارلمان عراق که انجام گرفت و جان تعداد بی کناه عراقی را گرفت تا که مردم عراق پای صندوق آرا حضور نیابند . همچنین به سبک نظر سنجی دخمه ی دروغ نامه ی کیهان که ائتلاف ملی عراق و دولت قانون وابسته به حاکمان تهران جلوتر از سایر جریانات عراقی هستند . در نهایت علیه ی آمریکا واهدافش چنین گزارش داده شده است :

"انتخابات 2 روز گذشته عراق يك ويژگي ديگر هم داشت. اين انتخابات در زير باراني از بمب و خمپاره برگزار شد. حملات گروه هاي تروريستي به مردم عراق كه 38 كشته و 110زخمي بر جاي گذاشت و فقط در يك مرحله از آن بيش از 60 خمپاره در محله هاي مختلف بغداد منفجر شد، نتوانست جلوي اراده مردم اين كشور را بگيرد.ناگفته نماند كه شبكه تروريستي القاعده- تحت حمايت آمريكا و عربستان- افراد شركت كننده در انتخابات را تهديد به مرگ كرده بود! اين گروهك تروريستي براي روز يكشنبه در عراق، به زعم خود قانون منع آمد و شد اعلام كرده و درصدد ايجاد جو رعب و وحشت نزد عراقي ها بود. حضور پرشور مردم شيعه و سني در انتخابات عراق علاوه بر آنكه نشانه تمكين آنها نسبت به راي اكثريت بود، باعث به حاشيه كشاندن كساني شد كه طي ماه هاي اخير تلاش كردند تا عراق را به ورطه خشونت هاي داخلي و قومي-مذهبي بكشانند.بررسي اجمالي نتايج اوليه انتخابات اخير پارلماني عراق حاكي است دو ائتلاف «ملي عراق» و «دولت قانون» كه مربوط به شيعيان هستند، پيشتاز انتخابات به حساب مي آيند. در واقع نتيجه نهايي انتخابات پارلماني عراق نشان دهنده داوري مردم درباره صلاحيت دولت شيعي اين كشور و مواضع ضد آمريكايي آن است. مردم عراق، ائتلاف و همدلي خود را با دولت حاكم به نمايش گذاشتند. نوري مالكي در پيام تشكر خود پس از پايان رأي گيري، خطاب به ملت عراق اعلام كرد؛ «روز انتخابات كساني كه در برابر اراده ملت ايستاده بودند و چشم ديدن دموكراسي و آزادي را نداشتند شكست خوردند و تمامي طرح ها و تهديدات تروريست ها نقش بر آب شد.»از سوي ديگر آمريكايي ها زمزمه هايي به راه انداخته و ظاهرا قصد ندارند طبق جدول زمان بندي شده كه مورد توافق طرفين قرار گرفته بود، به خروج نيروهاي نظامي خود از عراق مبادرت كنند. هرچند به نظر نمي رسد كه آمريكا عرصه عراق را به همين سادگي رها كند، چرا كه گذشته از منابع نفت و انرژي كه زانوهاي آمريكايي ها را سست كرده، واشنگتن منافع ديگري را نيز از حضور خود در عراق دنبال مي كند. حضور ارتش آمريكا و وجود پايگاه هاي نظامي در منطقه خليج فارس و در همسايگي ايران، موقعيتي نيست كه آمريكايي ها به راحتي از آن بگذرند."

در خاتمه اینکه هنوز اشغال چاه نفت در جزیره ی فاو از سوی پاسداران فراموش نشده است که زمانی کوتاه قبل از برگزاری انتخابات پارلمان عراق اشغال نظامی شد که درست پس از لو رفتن اقدامات تروریستی پا سداران در یمن بود . ولی ادعای کردن اینکه آمریکا به خاطر نفت عراق حاضر نیست از عراق خارج شود و عراق را تحویل پاسداران دهد. آری عجیب است که با کمال پرروئی طلبه پاسدار یادداشت روز نویس از موضع مالک عراق و وکیل مدافع تسخیری خیلی دلسوز مردم عراق علیه ی آمریکا و عربستان یکه تازی کرده است و اصرار بر خروج حضور نظاميان آمريكايي پس از ماه اوت 2010 از عراق نموده و توصیه کرده است که این مسئله اي است كه پارلمان جديد عراق بايد درباره آن تصميم بگيرد. عجیب تر اینکه بر اساس فلسفه ی پیش بینی و نظر سنجی وارونه ی دخمه و دروغ نامه ی کیهان که پیش گوئی ادعای برنده شدن دو جریان ائتلاف شیعی وابسته به نوری المالکی و عمار حکیم است . از طرف دیگر آن روی سکه از شكست ائتلاف العراقيه- گفته و آن را وابسته به عربستان دانسته است و افزوده با این شکست - دست دولت سعودي از عراق كوتاه خواهد شد.. مسخره تر اینکه برخلاف خبر گزاری ها که ائتلاف العراقیه رابرنده اول انتخابات پارلمان عراق مخابره کرده اند ولی وی پرونده ی شکست برایش تشکیل داده است در صورتیکه در تناقض گوئی آشکار دیگر ادعای کرده که با پیروزی دو جریان شیعی آلت دست حاکمان تهران انتخابات پارلمان اين كشور مهر تاييد ديگري بر اين سيستم و گام استواري در مسير تحكيم و تثبيت عراق زده است . بالاخره بازهم در ادامه ی تناقض گوئی که اعتراف نا خواسته از اهداف حاکمان تهران است مدعی شده که انتخابات پارلماني عراق نشان داد، مردم اين كشور تصميم خود را براي ايجاد عراقي مستقل در سايه حاكميت اسلامي مشابه ولایت فقیه در ایران به قدرت هاي سلطه جو وابستگي ندارد، یعنی همان حکومت اسلامی که 9 ماه است سراسر ایران تبدیل به فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه شده و فریاد جمهوری ایرانی سر زده شده. در نهایت اینکه بدون آنکه معنی و اهداف اشغال گری را تعریف کند که چیست بلندگوی مردم عراق وسخنگوی دولت و پارلمان جدید عراق شده و ادعا کرده که هدف دولت و پارلمان جدید عراق ، عراقي بدون حضور اشغالگر و بدون دخالت مهره هاي دست آموز آمريكا در منطقه است.

هوشنگ- بهداد

http://www.kayhannews.ir/881218/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 18 اسفند ماه سال 1388