گزیده خبرهای 23 اسفند - 88

عکس / قطع درختان جنگل النگ دره گرگان

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14506

درختکاری به سبک مکتبی رهبر لوطی جماران که بخشی از اسامی اش در لیست فاش شده از سوی عباس پالیزدار در دانشگاه همدان اعلام شدند.

باز هم حضور دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی در ایران !

چراارتش سایبری پاسداران کودتاگرکشاف جاسوسان مرتبط باآمریکا وانگلیس واسرائی وفرانسه ومجاهدین وبهائیا ن وشاهی ها قادرنیست ئا که کشف کند سفر چپ وراست دلال وجاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی نژادی به ایرا ن برای چیست؟به خصوص اینکه وی رابطه نزدیکی با رحیم مشائی رئیس دفتر ریاست جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد لورفته است

هوشنگ اميراحمدي كه به دلال آمريكا معروف است بار ديگر به ايران سفر كرده است . وي در گفتگو با راديو زمانه مدعي شد تعداد زيادي از ايرانيان مخالف حكومت هستند و ايالات متحده با سياست هاي اخير خود در برابر ايران به جمهوري اسلامي فرصت بيشتري براي تقابل مي دهد. اميراحمدي در اين گفتگو پيش بيني كرد از شش ماه تا يك سال آينده تحولات مهمي در مناسبات ايران با آمريكا اتفاق خواهد افتاد كه هم مي تواند جنگ باشد هم برقراري رابطه و در اين ميان مواضع و سياست هاي سازمان اطلاعاتي و جاسوسي » در برخورد با ايران از مواضع وزارت دفاع و امور خارجه آمريكا معقول تر و منطقي تر بوده است . عليرغم اعتراضات زياد به CIA « سفرهاي مكرر اين دلال آمريكا معلوم نيست وي چگونه به راحتي همواره به ايران سفر مي كند و حتي به خود اجازه مي دهد جمهوري اسلامي ايران را تهديد كند!

عدم مجوز برپائی سالگرداحمد خمینی

آنقدر آزادی در رژیم کودتائی زیاد است که موجب توسعه و رشد جنگ قدرت و اختلاف شده است که بر خلاف آنکه جنگ زیر چتر دفاعی و تهاجمی خمینی شیاد به پیش برده می شود ولی اجازه داده نمی شود که مراسم سالگردمرگ یاکشته شدن احمد خمینی ازسوی قاتلان یا آمران و عاملان قتل های زنجیره ای بر گزارشود.

يك سايت اصولگرا از لغو شدن مراسم سالگرد حجت الاسلام سيد احمد خميني در حرم امام خبر داد. سايت جهان نوشت : طبق آخرين شنيده ها مراسم بزرگداشت پانزدهمين سالگرد رحلت يادگار گرامي امام (ره ) در حرم امام به دليل آنچه تعميرات ساختماني گفته مي شود برگزار نمي گردد. شنيده ها حاكيست كه انجام اين مراسم تاكنون صرفا ويژه بانوان برنامه ريزي شده است . اين سايت افزود : از تاريخ برگزاري دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در 22 خرداد تاكنون برگزاري اكثر مراسمات معمول در حرم حضرت امام (ره ) به دليل انجام كارهاي ساختماني به تعطيل درآمده است .

نقد علی مطهری به اظهارات اخیر سروش

http://www.fararu.com/vdci5pa5.t1apw2bcct.html

جنگ قلمی میان موافقان دیروز و مخالفان امروزولایت فقیه با موافقان امروزی آن

حکم پرونده آذر منصوری اعلام شد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17202

به مناسبت روز جهانی زن و برای هدیه دادن دادن به یک فعال سیاسی زن وابسته به رقیب مغلوب و برای اینکه موضع زن ستیز بودن حاکمان کودتائی دین فروش ثابت شود 3 سال حبس تعزیریداده است تا بخش مجهول معادله ی بدون وثیقه ی آزادی مصطفی تاجزاده معلوم گردد.

وکیل آذر منصوری از محکومیت معاون سیاسی حزب مشارکت به سه سال حبس تعزیری از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب خبرداد.

بيش از سه هزار افغاني در ایران، منتظر اعدام

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17199

اینهم نتیجه سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به کابل ودستآورداین سفر مداخله گرایانه وفضولی کردن در امور داخلی افغانستان والبته بازده جنگ در افغانستان و آواره کردن مردم این سر زمین و صد البته حاصل مهمان نوازی حاکمان ایران از افغانی های پناهنده است . بالاخره ی نتیجه 31 سال مبارزه شبانه روزی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه و نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین است که این مبارزه منتهی به هموار کردن جاده برای انحصاری کردن ورود و توزیع انواع و اقسام مواد مخدر از سوی پاسداران شده است

هیاتی از مجلس نمایندگان افغانستان که اخیراً سفری به ایران داشته، گزارش داده است که بیش از سه هزار افغاني در کشورمان منتظر اعدام اند

عکس سایت دکتر توکلی درباره خبر متهم دانه درشت فساد اقتصادی !

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17198

به نظر می رسد که ترسیم این نمودار بخش سمت چپ آن سهم فساد یا غارتگری های نجومی آخوندهای حکومتی و شرکای دزد و آقازاه های شان می باشد.

سایت الف وابسته به دکتر احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش های مجلس هشتم در نمایه خبر مربوط به نامه 216 نماینده مجلس هشتم از عکس ذیل استفاده کرده است

لاریجانی، توکلی و کواکبیان حاشیهسازان جلسه عصر امروز

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17195

عجیب است تا هروکیل الدوله باز ار مکاره کوچکترین اعتراضی به زدو بند های پشت پرده یا تسلیم طلبی و سازش کاری ها می کنداز سوی رئیس پاسدار انگلیسی بازارمکاره کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم متهم به حاشیه سازی کردن می شود . یا اینکه از سویت ازی های حامیان دولت نا مشروع موردتهاجم با اتهامات گوناگون واقع می شوند

سیر پر شتاب بررسی لایحه بودجه 89 در جلسه عصر امروز هم بار دیگر فریاد اعتارض احمد توکلی را برانگیخت.

عضو حزب کارگزارن: کارگزاران راکد است/ حوادث پس از انتخابات می توانست خیلی کم هزینه تر باشد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17191

شرایط بد اقتصادی و ادامه ی رشدتورم و گرانی و ادامه سریال دروغ گوئی ووعده های الکی ووارونه به مردم دادن ها از سوی مدعیان اصول گرایان کودتائی آنچنان رشد گرفته و رایج شده است که موجب اعتراض وزیر سابق شده است.

متأسفانه در شرایط فعلی افراد در انتخاب شعارهایی می دهند و رأی مردم را می گیرند پس از پیروزی کمتر خود را پاسخگوی وعده های دوران انتخابات می دانند مگر در انتخابات قبل گفته نشد که پول نفت سرسفره مردم آورده می شود مگر وعده استقرار عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی داده نشد،چه کسی ارزیابی کرد که چقدر از این وعده ها عمل شده است.* اگر درهمین اتفاقات ناگوار بعد از انتخابات دهم ریاست جمهور، با احزاب تعامل بهتری وجود داشت هزینه کمتری بر کشور و نظام و مردم تحمیل می شد.* هزینه ارتباط با احزاب بالا رفته احزاب حتی برای تأمین مسائل مالی خود با مشکل روبرو هستند،زمانی که ما به احزاب اجازه می دهیم که آنها از هواداران و دوستداران خود منابع مالی شان را تأمین کنند در صورتی که موفق خواهد شد که هواداران آن احزاب احساس کنند که کمک اش به حزب هزینه دیگری برایش نداشته باشد که در شرایط فعلی این طور نیست،الا احزابی که در کنترل و چارچوب دولت باشند که ممکن است آنها از این نظر راحت باشند.

بازداشت وکیل دادگستری در اهواز

مدعی قلم زنی ادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان به جای اینکه دولت آلمان رابه خاطر تحویل ندان رهبر پژاک متهم نقض حقوق بشر کند بهتر است پاسخ دهد که برای چه وکلای مدافع در ایران زندانی شده است؟

خبرگزاری هرانا - دکتر وحید احمد فخرالدین از وکلای پایه یک دادگستری در اهواز روز چهارشنبه نوزدهم اسفندماه توسط اداره اطلاعات بازداشت شد.به گزارش هرانا، دکتر فخرالدین که از وکلای جوان دادگستری استان خوزستان که پیشتر وکالت پرونده های فعالین کارگری و مطبوعاتی خوزستان برعهده داشت روز چهارشنبه نوزدهم اسفند ماه توسط ماموران وزارت اطلاعات شهر اهواز به دلیل و اتهام نا مشخص بازداشت شد.لازم به ذکر است وی پیشتر وکالت اعضای هیات مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه و خبرنگار و فعال حقوق بشر ابوالفضل عابدینی را برعهده داشته است

شکنجه دانشجویی بوعلی سینا همدان برای اعترافات دروغین

اینهم یک سند دیگر ادامه ی نقض سیستماتیک حقوق بشر که باشکنجه اعترافات غیر واقعی گرفته می شود که در رژیم ضد بشری کودتائی حاکم برایران اعمال می گردد.

خبرگزاری هرانا - مادر محسن عبدی پس از اولین ملاقات با پسرش از فشار و شکنجه او برای انجام اعترافات دروغین خبر داد.به گزارش هرانا، محسن عبدی دانشجوی رشته باستان شناسی بوعلی سینای همدان که پس از وقایع روز عاشورا در تهران بازداشت شده است در اولین ملاقات با مادرش از شکنجه های جسمی برای اعتراف به شرکت در " اغتشاشات" خبر داد.این دانشجویی زندانی که هم اکنون در بند عمومی زندان اوین نگهداری می شود پیشتر جهت تفهیم اتهام و بازپرسی به دادسرای داخل زندان اوین منتقل شده است، وکیل نامبرده محمد اولیایی فر که به تازگی بازداشت شده است به دلیل وجود این دادسرا در زندان موفق به پیگیری پرونده وی نشده بود.دادگاه این دانشجوی در بند بر اساس اعلام قبلی می بایست فردا برگزار میشد که به دلایل نامعلومی از برگزاری دادگاه ممانعت شده است

محمود عباس: ایران مسئول شکست تلاش‌های آشتی فلسطینی‌هاست

مهمتر اینکه اینهم اثبات وارونه ی اشک تمساح ریختن برای مردم فلسطین که اهداف شوم و پلید وخائنانه ی علیه ی فلسطینیان از طریق اهدای دلار و سیاست کثیف صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز از سوی رهبر لوطی جماران و پاسداران دنبال می شود . ولی اکنون دولت آلمان متهم به نقض حقوق بشر شده است که چرا با رهبران کشور پدر خوانده ی تروریست جهانی همکاری نکرده و رهبر پژاک را همچون عبدالمالک ریگی تحویل شان ندادند؟

راديو فردا : محمود عباس، رئیس تشکیلات خود گردان فلسطینی، بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را متهم کرد که تلاش‌های آشتی داخلی گروه‌های فلسطینی را به شکست کشانده است.محمود عباس که برای یک دیدار رسمی دو روزه در تونس به سر می‌برد، روز جمعه در سخنانی، سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران را «مصیبتی برای فلسطینی‌ها» معرفی کرد.به گزارش رسانه‌های فلسطینی وعربی و نیز خبرگزاری فرانسه، آقای عباس که از شامگاه پنجشنبه در تونس به سر می‌برد، گفت: «اگر حماس توافق آشتی ملی را امضا نکرده است، دلیلش را از سران ایران بپرسید».وی ادامه داد که سران حماس که مقیم غزه هستند، ابتدا مایل بودند که سند آشتی ملی را امضا کنند، اما این جمهوری اسلامی ایران است که نظرات خود را هر بار به سران حماس دیکته می کند.محمود عباس که رهبر جنبش فتح در سازمان آزادیبخش فلسطین نیز هست، گفت: «هدف من بیرون آوردن ملت فلسطینی از زیر قیمومیت رژیم ایران است»، و افزود: «ما به سران ایران می‌گوییم به سرپرستی شما نیاز نداریم و [اگر] خیری به ما نمی‌رسانید، موجب فلاکت بیشتر ما نشوید».