گزیده خبرهای 21 اسفند قسمت - 2

روزنامه افعانی "8 صبح " : احمدی نژاد و رهنمودهایش در مبارزه علیه تروریزم

بهترین پاسخ روشنگر و رسواگری که می شد به هذیان و وارونه گوئی های گماشته احمدی نژاد در سفر اخیرش به کابل داد همین جواب دندان شکن و واقعیت گرائی است که این روزنامه ی افغانی به این پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نامشروع و قلابی داده است.

.8am.af روزنامه 8 صبح : احمدی نژاد، رییس جمهور نام نهاد ایران، که با یک تقلب خیلی بی سابقه و نیز سرکوب خونین معترضان توانست بر اریکه قدرت بنشیند، در اولین سفری که پس از این پیروزی بی افتخار به افغانستان داشت گفت که مبارزه با تروریزم با نیروی نظامی منظم امکان پذیر نمی شود، مبارزه با تروریزم کار اطلاعاتی می خواهد. وی قبل از آغاز این سفر اعلام کرده بود که «در شرایط جدید منطقه، ایران برای حل مشکلات افغانستان و بیرون رفتن اشغالگران از این کشور، ابتکاراتی دارد». وی هم چنان گفت که «لازم است برای بیرون رفتن اشغالگران و بیگانگان، از منطقه تصمیم های لازم گرفته شود». آقای احمدی نژاد هنوز هم فکر می کند بر مردم افغانستان حق قیمومیت و ولایت دارد و می تواند بدون مراجعه به رای و نظر آنان به نمایندگی از آنان حرف بزند و به جای آنان تصمیم بگیرد؛ همان گونه که به عوض مردم ایران، سخن می گوید و خود را به عنوان رییس جمهور منتخب ایران معرفی می کند.آیا ایشان از مردم افغانستان پرسیده اند که نیروهای بین المللی مستقر در افغانستان را اشغالگر و بیگانه می دانند یا نه؟ البته حضور و استقرار نیروهای خارجی برای هیچ افغانی گوارا نیست ولی آنان هرگز نمی خواهند به گذشته دردناک و فلاکت باری برگردند که خودی های تندخو و خونریز و شکنجه گر و بیگانه با هر ارزش انسانی بر آنان حاکم باشدن و به زبان شلاق و شکنجه و گلوله و کیبل با آنان سخن گویند. تازه آقای احمدی نژاد باید در نظر داشته باشند که در ایجاد چنین وضعیتی، حکومت های ایران و سایر کشورهای برادر نیز نقش داشته اند. دخالت های گسترده پاکستان و کشورهای حوزه خلیج که در نهایت به ایجاد گروه منحط و جاهل و آزادی ستیز طالبان منجر شد، از آن رقابتی مایه می گرفت که صدور انقلاب و حمایت بیدریغ از نیروهای خرافه پرست و جاهل و بی باور به مردم، توسط حکومت های آزادی کش ایران، آغازش بود. مردم افغانستان نمی خواهند قربانی جنگ های بی سرانجام یا بدفرجامی شوند که پس از سقوط رژیم وابسته به شوروی، کشور را به خاکدان و ویرانه بدل کرد و تنها در شهر کابل بیشتر از 60 هزار انسان را از بین برد و تمام زیرساخت های مادی و معنوی ما را از میان برداشت. "کل اگر طبیب بودی، سرخود دوا نمودی". بگذارید مردم افغانستان، خود شان در مورد سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند. این مردم دیگر صغیر نیستند تا به سرپرست و قیم خود منتصب نیاز داشته باشند. اگر شما به حق حاکمیت مردم ما احترام دارید، بگذارید مردم ما تصمیم بگیرند. این جا افغانستان است و نه تربیون و سکوی تبلیغاتی شما که بخواهید در واکنش های رقیبانه، مشکلات خود تان را حل و فصل کنید. پیشنهاد کار اطلاعاتی نیز پیشکش خودتان، کشور ما زندان آزادی خواهان و مدافعان حقوق بشر ودیگر اندیشان نیست. تجربه گرفتاری عبدالمالک ریگی برای شما خوش آیند است، باشد اما از یاد نبرید که، خیلی ها گرفتاری ریگی را محصول یک تبانی و معامله پیچیده در سطح منطقه و حتا جهان می دانند. گفته می شود که در این معامله و سازش استخبارات پاکستان و برخی از کشورهای عربی و... نیز دست دارند.

بعد از حمایت نوری همدانی از مواضع خامنه ای و احمدی نژاد مبلغ ۹ میلیارد تومان در اختیار وی قرار گرفت

بی خود نیست که گفته می شود هیچ گربه ای حاضر نیست به خاطر خدا موش بگیرد . بنابراین در رژیم کودتائی ضد بشری عوامفریب جنگ افروز نامشروع دین فروش اینگونه دین فروشی کردن یک آخوند فسیل و اینگونه حق الزحمه گرفتن جز اثبات بی دینی و ابزار و وسیله ی قدرت و ثروت و سرکوب و خفقان و سانسور بودن دین نمی باشد

شبکه جنبش راه سبز (جرس): به گزارش منابع آگاه و مطلع خبری، بعد از حمایت نوری همدانی از مواضع خامنه ای و احمدی نژاد طی ماههای پس از انتخابات، اخیرا مبلغ ۹ میلیارد تومان جهت "راه اندازی موسسه ای فرهنگی" در اختیار وی قرار گرفته است.پیش از این خبر رسیده بود که در ردیف های مختلف بودجه سال آینده(مانند جدول شماره ۱۸ پیوست های لایحه بودجه)، حدود ۱۵۸ میلیارد تومان در قالب کمک به ۵۸ شخص حقوقی و حقیقی برای سال ۸۹ تخصیص یافته است؛ که در سال ۸۸ تعداد گیرندگان ۳۸ شخص حقوقی و حقیقی بوده است.خبرها خاطرنشان کرده بود برای موسسه های مهدویت ( موسسه آینده روشن ) متعلق به اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر احمدی نژاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان؛ بنیاد فرهنگی مولانا متعلق به حمید مولانا (مشاور احمدی نژاد) که ملکی وسیع در نزدیکی ونک تهران در اختیار اوگذاشته بود مبلغ ۳۴۰ میلیون؛موسسه امام خمینی قم متعلق به آیت الله مصباح یزدی، مبلغ ده میلیارد تومان و مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ریاست روح الله حسینیان ۵۰۰ میلیون تومان ، از محل بودجه تنظیمی توسط دولت برای سال ۸۹ اختصاص یافته است.هنوز مشخص نیست بودجۀ تخصیصی برای نوری همدانی، در کدام ردیف قرار می گیرد.آیت الله نوری همدانی طی ماههای اخیر حمایتی قاطع از دولت، حامیان دولت و همچنین نیروهای لباس شخصی بعمل آورده بود.

"در صنعت ریلی 100 سال از جهان عقب هستیم"

به جز سرکوب و فقان و سانسور و اعدام و رشد تورم وگرانی و فقر و بیکاری و صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و رکورداری محکومیت نقض حقوق بشر و فرار مغز ها و اعتیاد مصرف مواد مخدر و پیشتازی مرگ و گیر در جاده ها در چه چیز دیگر رژیم ارتجاعی کودتائی قرون وسطائی نامشروع عقب نمی باشد و در دوران عصر حجر سیر نمی کند؟

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس کارگروه تخصصی توسعه صنایع ریلی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: در صنعت ریلی کشور در مقایسه با جهان 100 سال عقب ماندگی وجود دارد زیرا در سالهای نخست توجه کافی به رشد و گسترش این صنعت در کشور صورت نگرفته است.به گزارش خبرنگار مهر در اراک، عباس قربانعلی بیگ بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران رسانه های گروهی از توانمندی های شرکت واگن پارس اراک افزود: زمانی صنعت ریلی در کشور راه اندازی شد که دوران اوج این صنعت در کشورهای توسعه یافته پایان گرفته و دوران افول خود را آغاز کرده بود که این موضوع نشان دهنده اقدام دیرهنگام صورت گرفته در توجه به این بخش مهم است.

درآمد توریسم ایران 700 میلیون دلار _ ترکیه : 18 میلیارد دلار

البته در یک قلم دیگر رژیم کودتائی پاسداری وطن فروش در دولت ترکیه جلوتر است و به آن سور زده است وآنهم منتقل کردن برابر در آمد 18 میلیاد دلار طلا و پول نقد از ایران به ترکیه و مصادره شدنش از سوی دولت ترکیه و به خزانه ی دولتی واریز کردنش می باشد.

روزنامه جمهوری اسلامی : " درآمد صنعت گردشگري جهان از مجموع ۱ ميليارد و ۱۰۰ ميليون نفر گردشگر بين المللي بيش از هزار ميليارد دلار است .عبادي رئيس سازمان فوق در گفتگويي با اعلام خبر فوق گفت : در حالي كه هر سال ۲۰ ميليون نفر گردشگر از تركيه ديدن مي كنند و درآمد سالانه گردشگري اين كشور برابر ۱۸ ميليارد دلار است سهم گردشگري ايران در سال كمتر از ۱ ميليون نفر و درآمد آن نيز ۷۰۰ ميليون دلار بيشتر نيست .رضا عبادي همچنين افزود : اين در حالي است كه ايران به لحاظ تاريخي و ظرفيت گردشگري از كشورهاي قديمي غني و فوق العاده ارزشمند و معتبر جهان است كه بايد صنعت فوق را در كشور توسعه داد.وي گفت : توجه به گردشگري و توسعه آن از تاكيدات و توجهات دولت است و نشانگر توجهي است كه به ظرفيت هاي صنعت گردشگري در ايران وجود دارد. اين مقام مسئول استان خواستار حمايت هاي پايدار از صنايع وابسته به گردشگري شد. عبادي با تاكيد بر اينكه هنوز موفق به اجراي چرخه لازم و ضروري براي گردشگران در موسيقي محلي و مصنوعات بومي و ديگر موارد آن نشده ايم خواستار همكاري بيشتر روزنامه ها در جهت تشديد آهنگ توسعه گردشگري در استان شد. che-mishavad.blogspot.com

تازه ترين نامه دیپلمات ناراضی، ابوالفضل اسلامی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14438

این افشاگری از سوی مخالفان نیست که خمینی شیاد اوایل انقلاب می گفت این منافقین خودشان خودشان را شکنجه می کند تا که اذهان عمومی را نسبت به نظام بد بین کنند ، بلکه روشنگری کسی است که سابقه و تجربه زیادی در وزارتخانه ی جاسوسی و ترور امور خارجه دارد که بطور دربست زیرآب ادعای کمدی 50 میلیون حامی ساندیس خوران 22 بهمنرا زده است . زیراکه این نهاد جاسوسی وترور امور خارجه شعبه ای از زندان اوین ووزارت بد نام اطلاعات و حفاظت اطلاعات موازی پاسداران در بیت لوطی جماران می باشد.

حمله نظاميان صهيونيست به نمازگزاران فلسطيني.خبرگزاري فارس: شبكه خبري الجزيره لحظاتي پيش از حمله نظاميان رژيم صهيونيستي به نمازگزارن فلسطيني خبر داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812210455

به نظرمی رسد دعوت کردن رهبران جان اسلامی فلسطین و حماس و احمد جبرئیل به تهران ودیدار شان با رهبر لوطی جماران و توصیه کردن وی بر نابودی اسرائیل و با اهدای دلار ها به اینان برای دشمنی کردن با مذاکرات صلح خاورمیانه دارد به ثمر می رسد . زیرا که پس سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه با تلاش برای رأی سازی قلابی به نفع نوری المالکی در عراق برای ناامن کردن عراق توطئه ی بحرانی کردن خاورمیانه و راه اندازی جنگی دیگر میان اسرائیل و حماس برای تلاش مذبوحانه عبور از بحران هسته ای پاسداران کودتاگر می باشد.

وزير ارشاد در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز‌جمعه تهران؛برنامه‌هاي فرهنگي فراواني در عرصه جهاني داريم.خبرگزاري فارس: حسيني با بيان اينكه در حوزه فرهنگي در عرصه جهاني برنامه هاي فراواني داريم گفت: ما توانستيم با اعزام گروه‌هاي هنري به اروپا سمفوني انقلاب و صلح و اميد را در اروپا برگزار بكنيم و نداي تكبير را در دل اين قاره طنين‌انداز نمائيم و ثابت كنيم كه اگر چه ابزار ما با آنها تفاوتي ندارد ولي پيام ما با آنها متفاوت دارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812210293

این وزیر فرهنگ سانسور و مروج خفقان و تفتیش عقاد ارشاد اسلامی گذشته به اعتراف صدور تروریسم و ارتجاع ی فرهنگی و مطبوعاتی به جهان کرده است که پیش در نمونه اش حمید معصومی نژاد است که در ایتالیا بازداشت و ممنوع الملاقات می باشد . از سوی دیگر گویا تصمیم دارد تا که رقابت با پاسدار گماشته احمدی نژاد کند که سال گذشته گفت می خواهد فرهنگ و اقتصاد بسیجی رابه جهان صادر کند تا مشکل تورم مالی و بانکی و معضل بحران اقتصادی آمریکا و اروپا را حل کند.

حسن روحانی عده‌ای می‌خواهند با یک باند کشور را اداره کنند

http://www.fararu.com/vdcdfx0o.yt0so6a22y.html

موضع گیری افشا گرانه آخوند حسن روحانی علیه مخالفان حوزوی دیروز خمینی شیاد که اکنون به یمن کودتای پاسدری و همکاری آمران قتل های زنجیره ای بقدرت رسیده اند که از بیت خمینی و پیروانش سخت مشغول انتقام گرفتن می باشند.

روایت ‌فلاحیان از اقتصاد هاشمی‌ و احمدی نژاد

http://www.fararu.com/vdcdxx0o.yt0ss6a22y.html

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده‌ای می‌خواهند با یک باند کشور را اداره کنند. گلوله‌های رژیم در 15 خرداد، آنقدر دردناک نبود که برخی از زخم زبان‌ها و تهمت‌های مقدس‌مابان بود و در واقع آن تهمت‌ها گاهی سخت‌تر و دردناک‌تر از گلوله‌های رژیم گذشته بود و این خاندان علاوه بر این‌که از جباران زمان و ابرقدرت‌ها زجر کشیدند از افراد کوته نظر، مرتجع و متحجر نیز رنج کشیدند.

بر خلاف ادعای رهبر لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد شیاد دروغ ووارونه گوی و خالی بند وزیر اطلاعات بد نام دوران رفسنجانی مکار اعتراف کرده است که تحریم های اقتصادی تأثیر گذار بوده است طوریکه رشد اقتصادی 8%پیش بینی شده را به 2% کاهش داده است.

فلاحيان افزود: تحريمها يك جهت دارد كه براي ما باعث رشد مي‌شود كه اين جنبه براي ما خوب است، اما از طرفي همين تحريمها آهنگ رشد اقتصاد را مي‌كاهد، به گونه اي كه رشد اقتصادي كه قرار بود، سالي 8 درصد باشد، به سالي دو درصد كاهش يافته است، اما نه اينكه كلا رشد منفي باشد، در واقع از آهنگ رشد كاسته شده است.

بدحجابي همراهان، سفر تفريحي يك آقازاده را نيمه كاره گذاشت

حالا اگر این آقا زاده وابسته به سران رقیب مغلوب یا متهم شدهب ه سران فتنه بود معلوم نبود که چه الم شنگه ای از سوی رسانه های وابستهبه کودتا گران پاسدار بر پا می شد؟

دست آخر اين كه اعتراض به وضعيت پوشش همراهان يك آقازاده موجب شد تا وي و همراهانش سفر خود به شهر نطنز را نيمه كاره رها كنند. ماجرا از آنجايي آغاز شده كه يك آقازاده معروف كه در جريان انتخابات گذشته بشدت فعال بود به همراه 15 نفر از همراهان خود به باغ‌هاي اطراف نطنز مي‌روند. برخي از همراهان اين آقازاده علاوه بر پوشش نامناسب هنگام دوچرخه‌سواري، اقدام به مصرف دخانيات (قليان) مي‌كنند كه با انتشار خبر آن در سطح شهر، عده‌اي از مردم مقابل محل اقامت اين افراد تجمع مي‌كنند. اين گروه 15 نفره هم ناچار مي‌شوند به توصيه همراهان، سفر خود را نيمه كاره رها نمايند

درخواست تست عدم اعتیاد برای رییس جمهور

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17165

چه خوب می شد که مشابه همین پیشنهاد هم برای تست اعتیادرهبر لوطی جماران ورفسنجانیو پاسدار گماشته احمدی نژاد واخوی های لاریجانی ها داده می شد.

مخالفان دولت گرجستان که به تازگی ساکاشویلی، رئیس جمهوری این کشور را به اعتیاد به مواد مخدر متهم کرده‌اند، خواستار آزمایش اعتیاد وی توسط متخصصان اروپایی شدند.