گزیده خبر های 6 فرودین - 89

درس‌های 88 بیمهای 89 منتجب‌نیا: با زور نمی‌توان مردم را قانع کرد

http://www.fararu.com/vdcgyu9t.ak9wt4prra.html

اینگونه توصیه و نصیحت کردن مشابه همان شنیدن صدای انقلاب مردم از سوی شاه است که با تأخیر بیان شد یا همچون مثلی است که گفته می شود ماهی را هر موقع از آب بگیری تازه است که یکی گفته بود ماهی که قرار بود صید کند اکنون نهنگ شده و دیگر قابل صید به آسانی نیست . یعنی اینکه پس از 31 سال سرکوب و خفقان و سانسور و زور و ضرب و شتم و زندان و شکنجه و تجاوز و قطع اندام و سنگسار و اعدام اعمال شده همراه با رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری و نارضایتی روز افزون که منتهی به فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه شده است هرگونه شل کردن ضریب سرکوب و خفقان و زور وسانسور و ضرب وشتم و زندان و شکنجه و اعدام یعنی شتاب دادن به سرنگونی از سوی ناراضیان خشمگین معترض می باشد که اکثریت قریب بالاتفاق جامعه را تشکیل می دهند.

فرارو- قائم مقام حزب اعتماد ملی بر این باور است که نمی‌‌شود با مردم به زبان زور سخن گفت و مسئولین و دولتمردان باید همه تلاش خود را مصروف سازند تا مردم را نسبت به عملکرد خود قانع کنند. چرا که اگر این اتفاق نیافتد با رخ دادن حادثه‌ای اقتصادی احتمال شعله ور شدن آتش زیر خاکستر هست که این به نفع نظام و انقلاب نیست.

درس‌های 88 بیمهای 89 ترقی: سرانجام اصلاح‌طلبی نفاق جدید است

http://www.fararu.com/vdce7e8e.jh8xei9bbj.html

ادامه ی پاسخ بیشتر توضیح داده شده پیرامون گزارش نقل قول شده ی قبلی را یک عنصر باند مافیائی و غارتگر مؤتلفه ی انگلیسی داده است . زیرا که به عمق جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی میان باندهای مافیائی کودتائی غالب با جناح مغلوب نفاق جدید برجسته کرده است ضمن اینکه نه اینکه این جنگ قدرت و ثروت هیچگونه ار تباطی به خواست و مردم نا راضی و مطالبات شان ندارد ، بلکه درست ضد آنان و مباززه شان می باشد.

فرارو- دبیر کمیته بین الملل حزب موتلفه اسلامی معتقد است سال 88 اگرچه سال پر التهابی بود ولی درس‌ها و عبرت‌های فراوانی را برای اقشار مختلف جامعه ازجمله مردم و مسئولان بهمراه داشته است. به باور وی فریب سابقه انقلابی افراد را نخوردن و کنارگذاشته شدن تحلیل‌های اصلاح طلبانه ازجمله عبرت‌‌های سال گذشته محسوب می‌شود.

دیدار نوروزی موسوی با آیت الله رفسنجانی

اگر چنانچه قرار است که موسوی تبدیل به لابی رفسنجانی مکار بساز و بفروش شود نه اینکه کلاهش پس معرکه است ، بلکه نام و نشانش اگر داشته باشد هردو بر باد خواهد رفت . چونکه سیاست و تاکتیک رفسنجانی نسبت به دیگران مصلحت گرایانه و پل عبور خواهد بود. به خصوص اینکه دو عضو فامیل بازداشت و آزاد شده ی موقتی دارد که نه اهل ایستادگی نمی باشد ، بلکه در شرف زد و بندهای پشت پرده است . برای همین با موسوی دیدار داشته است.

سایت فردا از دیدار میرحسین موسوی با هاشمی رفسنجانی خبر داد. این سایت نوشت: برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که میرحسین موسوی در روز اول سال نو با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرده‌ است. در همین باره یک منبع خبری نزدیک به دولت مدعی شد میرحسین موسوی بعد از ظهر روز یک‌شنبه اول فروردین به عید دیدنی هاشمی رفسنجانی رفته است. این منبع همن چنین افزود که در این دیدار زهرا رهنورد، همسر موسوی و جمعی از سران اصلاح‌طلب نیز حضور داشته انداین منبع آگاه در ادامه خاطرنشان کرد که هنوز اطلاعات دقیقی از محتوای این عید دیدنی منتشر نشده است اما رسانه‌های نزدیک به موسوی بزودی در این رابطه اطلاع‌رسانی می‌کنند.

تشکیلات تحت حمایت عربستان، پیروز انتخابات عراق؟!

http://www.fararu.com/vdcjvoex.uqetxzsffu.html

عملکرد اقدامات مداخله گرایانه ی تروریستی و آدم ربائی و آشوب گرائی و ناامن وبی ثبات ودر نهایت باتلاق کردن عراق که پس از اشغال نظامی عراق از سوی رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر به خصوص سپاه قدس و سفیر پاسدار تروریست حسن قمی در بغداد دنبال شده است که حاصل اینگونه توطئه و جنایات و خیانات مرتکب شده در عراق منتهی به شکست نخست وزیر پاپت و دست نشانده ی نوری المالکی در انتخابات پارلمان عراق شده است . البته این شکست عوامل نفوذی حاکمان تهران ادامه ی همان شکست تکمیلی انتخابات شوراهای استانی عراق است که سیاست مشابه شکست و بهدر رفتن سرمایه گذاری های هنگفت در افغانستان پس از اشغال نظامی این کشور است که اکنون در عراق تکرار شده است . لذا برای فرار از نقش مستقیم دخالت گرایانه ی حاکمان تهران که از طریق دلال و جاسوس چند جانبه احمد چلبی و نخست وزیر عراق توطئه ی مشترک حذف نامزدان ملی پارلمان عراق و تلاش برای تقلبات در انتخابات پاارلمان عراق نتیجه اش به برنده شدن نوری المالکی پاپت منجر نشده چون توطئه ها موفقیت آمیز نبوده است . بنابراین می بایست عربستان متهم شکست معرفی شود و ایاد اعلاوی هم متهم دیگر باشد تا زمینه برای آشوب و یا سوق دادن عراق به جنگ داخلی هموار گردد .

فرارو - یک روزنامه چاپ بغداد به نقل از منابع آگاه ، از شمارش 99 درصد آرای انتخابات پارلمانی اخیر عراق و پیشتازی فهرست العراقیه به ریاست ایاد علاوی خبر داده است. مسئولان کمیسیون عالی انتخابات عراق، درخواست نخست وزیر، رئیس جمهوری و بسیاری از گروهای و فراکسیونهای شرکت کننده در انتخابات برای بازشماری آرا به صورت دستی را رد کرده و در توجیه مخالفت خود گفته اند شمارش دستی آرا به امکانات انسانی و مادی فراوان نیاز داشته و همچنین این اقدام حدود یک ماه کامل طول خواهد کشید که معنایش تاخیر در اعلام نتایج نهایی انتخابات است

نامه هاي ساکنان حاشيه سد کارون 4 به احمدي نژاد

http://www.fararu.com/vdcg779t.ak9wt4prra.html

ترویج رشوه و تبلیغ فساد از طریق پیش فروش کردن عریضه های تنظیم و آماده وچاپ شده به متقاضیان نیازمند در یافت پول از دولت مدعی ساده زیست وعاشق خدمتگزاری گدا پرور که حاصل تور سفرهای ماراتونی استانی پاسدار گماشته و مترسک احمدی نژاد است که ادامه ی همان سیاست توزیع مجانی سیب زمینی دولتی برای رأی خریدن می باشد.

يكي از برنامه هاي ثابت همراهان سفرهاي آقاي احمدي نژاد ، جمع آوري انبوه نامه هايي است كه مردم خطاب به وي مي نويسندخبرهاي رسيده به فرارو حاكي از آن است كه عموما فراخور نوع مشكلاتي كه در اين نامه ها درج مي شود، مبالغي پول به صاحبان نامه پرداخت مي گردد.اين اقدام دولت ، اما سبب بروز مفاسدي نيز شده است.به عنوان مثال ، رابطان خبري فرارو در استان فارس گزارش كرده اند كه در سفر سال گذشته آقاي احمدي نژاد به اين استان ، برخي مبادرت به فروش نامه هاي از پيش نوشته يا تايپ شده به مبلغ ده هزار ريال مي كردند تا خريداران ، نام و آدرس خود را در جاي خالي درج كنند و به دست همراهان رييس جمهور برسانند.بنا بر اين گزارش ، خريداران اطلاع داشتند كه معمولا به صاحبان نامه ها از سوي رياست جمهوري مبالغي بين پانصد هزار تا پنجاه ميليون ريال پرداخت خواهد شد.

روایتی‌متفاوت ازحضور رهبرانقلاب در حرم‌رضوی

http://www.fararu.com/vdcjyoex.uqetizsffu.html

وقتی که آشکارا اعتراف شده است که پس از یک سال فرصت مدیریت بر نامه ریزی کردن برای سفر نوروزی رهبر لوطی جماران به زادگاهش مشهد که اینگونه تقش در می آید که در هم ریختگی و بی برنامگی در همه سطوح موج می زند خوب تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که در سایر سطوح برنامه ریزی نهادهای رژیم قرون وسطائی ملوکالطوایفی کوودتائی نامشروع چه غغا یا در حقیقت اوضاع خرت وخر بی برنامگی حاکم است و مردم ایران 31 سال است که اسیران چنگال اختاپوسی چه جانوران عاری از انسانیتی شده اند؟

31 كشته و 287 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته ايران

http://www.fararu.com/vdcepv8e.jh8xei9bbj.html

تا روز چهاردهم فرودین بصور ت صاعدی آمار اینگونه مرگ و میر از جاد های مرگ آفرین کشور مخابره خواهد شد . چونکه هدایای نوروزی حاکمان بی عرضه و نا لایق ودزد و عوامفریب و دین فروش به مردم ایران در ایام نوروزی می باشد. زیرا که هم متخصص مرگ زی و هم مروج مرگ آفرینی و غم و ماتم و عزا هستند .ضمن اینکه پیشتاز رکور داری جهانی مرگ و میر در جاده ها هستند که تلاش همه جانبه می کنند تا که این مقام اولی در جهان را همچنان برای خودشان حفظ کنند.

فرارو - رييس مرکز کنترل ترافيک پليس راه کشور ، خبر داده است كه طي بيست و چهار ساعت گذشته ، در تصادفات جاده ها 31 نفر كشته و دويست و هشتاد و هفت تن مجروح شده اند.

استاندارد زندگی در تهران و شهرهای دیگر جهان : تهران در رده‌ی ۲۳۱ جا گرفته است

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14884

خوب این جایگاه رده بندی استاندارد جهانی شرایط کار در پایتخت ایران تهران مکمل گزارش قبلی وضعیت رتبه ی اولی جهانی مرگ و میر جادها است و مترادف رتبه اولی نقض محکومیت جهانی نقض مستمر حقوق بشر و فراز مغز ها و مصرف میزان مواد مخدر و آلودگی هوا و محیط زیست است که بخشی از عملکرد 31 ساله ی حاکمان ایران است که می خواهند ساختار مدیرریت جهان را بر عهده بگیرند و آن را اصلاح نمایند.

دويچه وله : مؤسسه‌ی بین‌المللی "شرایط کار در خارج" (ئی سی ای ECA) استاندارد زندگی در ۲۵۴ شهر بزرگ جهان را بررسی کرده است. برن و کپنهاک بر سکوی نخست ایستاده‌اند. بغداد آخرین رتبه را دارد و تهران تنها ۲۳ رده از بغداد جلوتر است.

شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی بهروز جاوید طهرانی در سلولهای انفرادی معروف به سگدونی

معضلات اجتماعی و مشکلات نابسامی های اقتصادی فقط پیرامون موارد ذکر شده در دو گزارش خبر قبلی نمی باشد ، بلکه شرایط رفتار غیر انسانی و تحمیل شده ی اسفبار و طاقت فرسا با قربانیان زندانی به خصوص زندانیان سیاسی به ویژه اگر متعلق به گروه های سیاسی مخالف همچون مجاهدین باشند که دیگر وحشتناک می باشد نمونه شیوه ی بر خورد با زندانی سیاسی بهروز جاوید تهرانی زندانی سیاسی قدیمی است که روش فشار غیر انسانی برروی وی اینگونه فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران گزارش داده اند.

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی در شرایط قرون وسطائی و غیر انسانی در سلولهای انفرادی بند1 معروف به سگدونی نگهداری می شود.زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی 17 اسفند ماه با یورش وحشیانه حسن آخریان رئیس بند4 و پاسداربندها او را با ضرب وشتم و تهدید به قتل به سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت کرج معروف به سگ دونی منتقل کردند.آقای جاوید طهرانی در روزهای بعد از انتقال به سلولهای انفرادی چند بار به حفاظت و اطلاعات زندان برده شد و گفته می شود که او در اطلاعات زندان توسط کرمانی و فرجی تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار گرفت. همچنین در طی این مدت چند بار به زیر 8 برده شد و تو سط حسن آخریان رئیس بند 1 مورد اذیت وآذار قرار گرفت.حسن آخریان کینه حیوانی نسبت به این زندانی سیاسی دارد و سال گذشته توسط این فرد مورد ضرب وشتم قرار گرفت و به بند 1 زندان گوهردشت کرج منتقل شد و از آن زمان تا به حال همچنان در میان زندانیان عادی و خطرناک بسر می برد.شرایطی که در این شکنجه گاه معروف به سگدونی حاکم است به قرار زیر می باشد؛ زندانیان 3 بار حق استفاده از سرویسهای بهداشتی / غذای زندانیان از کیفیت و کمیت بسیار پایینی برخوردار است و زندانی در حد زنده ماندن غذا دریافت می کند/ شکنجه زندانیان با باتون های برقی و سایر باتون ها صورت می گیرد/ زندانیان هر چند هفته یکبار حق استفاده از حمام را دارند/ زدن دست بند و پابند به زندانی و رها کردن او در سلول/محروحیت کامل ار امکانات درمانی ودارو/قطع کامل ارتباط زندانی با خانواده و جهان خارج از سلول و همچنین موارد متعدد دیگر شکنجه می باشد. شکنجه گرانی که در سلولهای انفرادی معروف به سگدونی زندانیان بی دفاع و اسیر را مورد شکنجه های وحشیانه قرار می دهند به نام های محسن خالصی و محسن بامداد می باشد. شکنجه ها با نظارت و همکاری حسن آخریان رئیس بند 1 صورت می گیرد.انتقال به سلولهای انفرادی و شکنجه زندانیان سیاسی به دستور بازجویان وزارت اطلاعات صورت می گیرد ودستوارت آنها توسط علی حاج کاظم و علی محمدی رئیس و معاون زندان و کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان و رئیس بندها به اجرا در آورده می شود.

صدور حکم حبس تعزیری برای دو تن دیگر از دانشجویان مازندران / سه دانشجو زندانی در بند قاتلین

حاکمان کودتائی وحشت زده از قیام مردم ناراضی و خشمگین اکنون شیوه های رفتاری ضد انسانی الگو بر داری شده از باز داشتگاه کهریزک را در سایر زندان های کشور برروی ناراضیان زندانی به خصوص دانشجویان در بند اعمال می کنند.

حکم تجدید نظر مشفق سمندری فعال دانشجویی شمال کشور صادر شد. وی به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد.گفتنی است اتهام او تبلیغ دیانت بهائی ذکر شده و او به دلیل همین اتهام به مدت ۸۰ روز در بند انفرادی زندان اداره اطلاعات ساری بازداشت بود و به دلیل فشار های عصبی که ناشی از شرایط نامناسب نگهداری و بازجویی او بود دچار عارضه قلبی گردید و هم اکنون نیز تحت درمان می باشد. به گزارش کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران حکم اولیه مهدی داوودیان فعال دانشجوئی دانشگاه مازندران و فعال ستاد ۸۸ بابل نیز صادر شد.به واسطه این حکم دادگاه او را به ۶ ماه حبس تعزیری به مدت ۳ سال تعلیق محکوم کرد.این فعال دانشجویی در جریان اعتراضات اخیر به مدت ۲۰ روز در بند انفرادی زندان اداره اطلاعات ساری بازداشت بود.همچنین محسن برزگر فعال دانشجویی دربند دانشگاه صنعتی نوشیروانی که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی در حال گذراندن ۱۰ ماه حبس در زندان « متی کلا » بابل است ، در تماسی تلفنی از حال نامساعد و همچنین شرایط بد نگهداری خود و ایمان صدیقی و محمد اسماعیل زاده دو دانشجو دیگر زندانی بابل در بند قاتلین خبر داد.

نگرانی از سلامت دو فعال حقوق بشری محبوس در زندان اوین

گزارشات زنجیره ای از رفتار ضد انسانی با فشار های مضاعف روحی و روانی و جسمی برروی زندانیان قربانی سیاسی و فعالین حقوق بشری و مطبوعاتی از درون سیاه چال ها و زندان ها همچنان گزارش می شود

خبرگزاری هرانا – لاله حسن پور وبلاگ نویس و فعال حقوق بشری و ابوالفضل عابدینی نصر روزنامه نگار و فعال حقوق بشر خوزستانی که در حین بازداشت اعلام اعتصاب غذا نموده اند در شرایط نامعلومی در بند 209 زندان اوین نگهداری می شوند.به گزارش هرانا، لاله حسن پور، نویسنده حوزه زنان و از اعضای سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران که در تاریخ 25 اسفند و ابوالفضل عابدینی نصر روزنامه نگار و دیگر عضو این نهاد حقوق بشری که در تاریخ 11 اسفند ماه دستگیر شده بودند، کماکان در وضعیت نامعلومی به سر می برند.این دو فعال حقوق بشر پیش از بازداشت اعلام اعتصاب غذا نمودند که این امر موجب نگرانی فعالان حقوق بشری و خانواده این دو فعال را موجب شده است.گفتنی است، اکثر بازداشت شدگان در یورش 11 اسفند و تدوام آن در روزهای پایانی سال 88 در بند 209 زندان اوین نگهداری می شوند و همچنان از حق ملاقات با خانواده و دسترسی به وکیل محروم هستند.لازم به ذکر است ، سازمان دیدبان حقوق بشر نیز روز گذشته با انتشار بیانیه ای بازداشت و برخورد های صورت گرفته با اعضای سابق مجموعه فعالان حقوق بشر را محکوم نمود.

علی کانطوری محکوم به ۱۵سال زندان: برای قبول اتهامات شکنجه زیادی متحمل شدم

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14878

موردی دیگر از اقدامات محرز جنایت علیه ی بشریت که در زندان و سیاه چال ها با شکنجه و تهدید برروی قربانی اعمال می شود تا که ابتدا مجبورش می کنند تا مقاومتش در هم شکسته شود. تا سپس تبدیل به طوطی دست آموزی شود که هر چه یادش داده می شود یا ازش خواسته می شود می بایست که این لوطی تکرار کند.

حکم اعدام برای یک نظامی

آخر این چگونه رژیم ضد بشری و نا مشروعی می باشد که اکنون سئوال است که نارضایتی در کدامین نهاد های حکومتی و یا اقشار جامعه وجود ندارد و این تهام تاکتیکی لو رفته ی ضد انسانی اقدام علیه ی امنیت ملی کشور می تواند برای خفه کرد ن صدای مخالفین و معترضین کار برد داشته باشد؟

دادسرای نظامی استان تهران، یک نظامی به نام علی محمدی مقدم را به اعدام محکوم کرد.به گزارش خبرنگار هرانا، جلسه رسیدگی به پرونده علی محمدی مقدم،یکی از نظامیان به جرم اقدام علیه امنیت ملی تشکیل شد.در این جلسه دادسرای نظامی استان تهران، نامبرده را در مورد اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق جاسوسی مجرم شناخت و محمدی مقدم را به اعدام محکوم کرد