دروغ نامه ی کیهان شنبه 15 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " وقتي آمانو خواب نما مي شود"

"زیر رگبار اتهام گرفتن مدیر کل آژانس بین المللی انژی اتمی که چرا همچون البرادعی گزارش چند پهلو نداده است؟"

ردیف کردن زنجیر وار اتهامات جاسوسی و خود فروخته و خوشرقصی و پیاده نظام و ستون پنجم و نفوذی دشمن بیگانه بودن به خصوص آمریکا که در مورد مخالفین و دگر اندیشان ومنتقدان داخلی و بیرونی تا کنون بکاربرده شده است تازگی ندارد و جدید نمی باشد. زیرا که تاریخچه ای بیش از 3 دهه دارد.چونکه این سناریوی زشت در خدمت بقای ننگین رژیم ضد بشری بربرمنش و تاریک اندیش پس از اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان سال 58 شروع شد و تا کنون هم همچنان ادامه داشته است. زیرا که اکنون اینگونه برچسب واتهام زنی ها آنگونه همه گیر شده است که به مهره های رژیم کودتائی ضد بشری اصلی همچون رفسنجانی و فرزندان وی بس آسان زده می شود و دامنه ی آن به حیطه ی سایر مسئولان سابق رقیب یامنتقدان خودی کشانیده شده است . بنابراین مشخص است در شرایط موجود بدلیل حساسیت زیادی که پیرامون پروژه ی هسته ای و اهداف دسترسی به سلاح هسته ای وجود دارد که از سوی غرب و به خصوص آمریکا با مخالفت جدی روبرو است . لذا اکنون که جای محمد البرادعی که مورد تأئید حاکمان تهران بود زیرا که با گزارشات چند پهلوی وی بهترین شرایط پیگیری سیاست فرصت سوزی برای عبور از اتخاذ تصمیم گیری جدی و مانور دادن تبلیغاتی هسته ای برای شان فراهم می کرد . اما اکنون که جایش را یوکیا آماتو مد یرکل جدید آژانس بین المللی گرفته است که سیاست مشابه مدیر کل سابق آژانس را دنبال نمی کند . پس می بایست که از سوی سران حکومت کودتاگران به خصوص قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان وی را بر زیرضرب اتهامات سنگین گرفته است زیرا که وی بر خلاف سلف خودش البرادعی گزارشی را انتشارداده است که فاش می سازد حاکمان تهران در شرف تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشند . پس به خوش خدمتی در حق کار فرمایان غربی و پرداختن اولین قسط خود به آمریکا با پاسخگوئی به چندین سئوال این چنین متهم شده است:

"آمانوي ژاپني همانطور كه كشورش عملاً يكي از مستعمرات نظامي آمريكا و فاقد قدرت تصميم گيري استراتژيك درباره امور امنيت ملي خويش است، خود نيز بدل به عروسك خيمه شب بازي آمريكا شود و آژانس را كه در دوره محمد البرادعي هم كارنامه اي مملو از باج دهي به آمريكا دارد، به طور كامل به شعبه اي از سازمان هاي اطلاعاتي آمريكايي و اروپايي تبديل كند. داد نگراني هاي چند ماه قبل اعضاي آژانس درباره فردي چون آمانو كاملاً بجا بوده و او خيلي بيشتر از آنچه تصور مي شد، در سياست هاي امنيتي ايالات متحده هضم شده است. اين گزارش تقريباً بدون ترديد غيرحرفه اي ترين سندي است كه طي چند سال اخير از دبيرخانه آژانس بيرون آمده است. سؤالي كه آقاي آمانو قبل از اين همه داستان سرايي درباره برنامه هسته اي ايران بايد به آن پاسخ مي داد اين بود كه آژانس تا چه حد نسبت به «اصالت و سنديت» (authenticity) اين اسناد اطمينان دارد؟ آقاي آمانو يا خواب نما شده اند يا اينكه اسناد جديدي در اختيار دارد كه ادعاهاي قبلي آژانس را نقض مي كند. هر كدام كه باشد گزارش فوريه كاملا مخدوش و زير سؤال است ".

جالب است که پس از معرکه گیری وحدت اسلامی درتهران که در دفاع از فلسطین بر پاشد که عملاً با سخنرانی وروضه خوانی های لوطی جماران قبل و پس از آن همراه بود و با اشک تمساح ریزی که در حضور برخی از رهبران خریداری شده فلسطینی از جمله جهاد اسلامی و حماس به تهران لوطی جماران برای اینان داشت و همچون گماشته اش پاسدار احمدی نژاد تهدید بر برنابودی اسرائیل کرد که بطور شفاف هدف تبلیغ و تلاش برای راه اندازی جنگی دیگردرخاورمیانه است. صدالبته که آن طرف این معادله دخالت همه جانبه در امورداخلی عراق است که از سوی پاسداران و عوامل نفوذی در دولت دست نشانده ی عراق پیگیری می شود.آنگونه اینکه پس از کوشش توطئه ی حذف اسامی نامزدان ملی عراق که مخالف حضور دخالت گری لوطی جماران و پاسداران در امور داخلی عراق می باشند در ادامه ی این توطئه اقدامات تر وریستی و توطئه ی ترور نامزدان و ناامن سازی عراق گسترش داده شده است تا که شرایط تقلبات گسترده در انتخابات پارلمان عراق همچون کودتای 22 خرداد 88 در ایران دراین انتخابات فراهم شود که فرداد یا 16 اسفند بر گزار می گردد. زیرا که همانگونه که تا کنون چندین بار متوالی اخطار داده شده است شکست این انتخابات پارلمان عراق که منتهی به نخست وزیر نشدن مجدد نوری المالکی پاپت و دست نشانده ی لوطی جماران و پاسداران است برای حاکمان کودتائی ایران که فاجعه آمیز است . زیرا که گذشته از اینکه عراق از حالت حیات خلوت بودن حاکمان تهران خارج می شود . مرکز کانون صدور تروریسم وارتجاع بودن عراق به منطقه هم از بین می رود. مهمتر اینکه اهرم چانه زنی و باج گیری مذاکره ی هسته ای با غرب به خصوص آمریکا دچار آسیب جدی خواهد شد و در نهایت ادامه ی این شکست ها کودتا گران حاکم برایرانبا تعقیب اهداف پروژه ی هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای با مشکل جدی با آن مواجه خواهند شد . آنهم در شرایطی که پس ازسپریشدن 9 ماه از تظاهرات ضد حکومتی ادامه دار کعترضین که بافریاد مرگ بر کودتا و خامنه ای و اصل ولایت فقیه فرارگیر شده در ایران همراه داشته است. طوریکه اکنون بطور عریان نامشروع بودن رژیم کودتائی و ضدمردمی علنی شده است .

درخاتمه اینکه اگردر چنین اوضاع و احوالی با دست آویزقرار دادن دفاع تاکتیکی از فلسطین و اشک تمساح ریختن برای شان تلاش برای به راه اندازی جنگی دیگردر خاور میانه نشود. همینطور موضوع دخالت گری در امورداخلی عراق که اشاره شد با جدیت تمام دنبال نگردد . مهمتر اینکه قلم بر دست یادداشت روزنویس نویس مدافع دسترسی به سلاح هسته ای همه ی هم وغم و سعی خود را بکار نگیرد تا در دفاع از این پروژه ی هسته ای و اهداف آن موج تهاجم واتهام زدن به یوکیا آماتو مدیرکل آژانس بین المللی اتمی را در دستور کار خود قرار ندهد که چرا ایشان گزارش خود را همچون محمد البرادعی محور پروژه ی هسته ای تهیه و تنظیم نکرده است؟ اگر چنانچه این فرصت هااز دست بروند و مردم ناراضی به خصوص جوانان در مراسم برپائی جشن 4 شنبه سوری با همه اخطار های داده شده کاری کنند کارستان طوریکه دور از انتظار حاکمان کودتائی باشد آن موقع کودتاگران پاسدار و لوطی جماران خیلی بدجوری درچنبره ی بحران های داخلی و بیرونی گرفتار خواهندشد وراه برون رفت شا نبا هر دوز و کلک و ترفندوشگردی آسان نخواهد بود.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881215/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان شنبه 15 اسفند ماه سال 1388