گزیده خبر های 17 اسفند 1388 قسمت – 2

وضعیت جسمانی حسین شریعتمداری بسیار وخیم گزارش شده است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17006

این خبر مهم است . زیرا که مکمل پ خبر بستری شدن است . اینطوری که بویش می آید به احتمال قوی قرار است که سر بازجو حسین شریعتمداری به پاسداران و سعید امامیبه پیوندد. اگر این سر بازجو پاسدار شریعتمداری رفتنی باشد در صف انتظار پاسدار گماشته احمدی نژاد است.

سایت حقیقت نیوز از رسانه های حامی مشایی نوشت : یکی از اعضای تیم پزشکی حاج حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به حقیقت نیوز گفت: حال عمومی حسین شریعتمداری بسیار وخیم است و تنها برای این یار وفادار نظام و انقلاب باید عا کرد.
یکی از اعضای تیم پزشکی حاج حسین شریعتمداری به حقیقت نیوز تاکید کرد: متاسفانه آقای شریعتمداری به سرطان مری مبتلا شده است و این احتمال می رود که این یار صدیق نظام تا سال جدید بیشتر در قید حیات نباشد.وی ادامه داد: تیم پزشکی حاج حسین شریعتمداری برای بهبود وضعیت وی از تمام ابزارهای در اختیار خودشان استفاده کردند امام حال وی مساعد نیست و تنها باید ملت شریف ایران برای آقای شریعتمداری دعا کنند.لازم به ذکر است که حسین شریعتمداری در بیمارستان بقیه الاعظم تهران بستری شده است و جمعی از نزدیکان و مردم مومن تهران با حضور در بیمارستان برای آقای شریعتمداری دعا می کنند.

نظر مراجع عظام درباره چهارشنبه سوری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16995

آخر آخوند متحجر خود وبا آقازاده شکر دزد و غارتگر متحجر که یک وعده وضو می گیرد 5 نوبت دلا و راست می شود. چون حالش را ندارد و اینگونه باید عوامفریبی و دین فروشی کند . چون می داند که ضریب تنفر و کینه ی مردم به خصوص نسل جوان نسبت به حاکمان چه اندازه است ؟ همانگونه که خوب می داند پس از کودتای تقلبات 22 خرداد چه اتفاق افتاد . سپس در 9 ماه گذشته چه گذشته است و ارگان های سرکوبگر دست به چه اقدامات ضد بشری علیه ی معترضان ناراضی زدند و اکنون که مراسم جشن 4 شنبه سوری درپیش می باشد که بهترین فرصت مناسب برای جوانان معترض است تا هم انتقام دوستان جانباختگان و مجروح و زندانی و شکنجه شدگان خودشان را بگیرند . هم با حضور گستردهی خود در شب 4 شنبه سوری بر توی خیابان ها و آتش بر افروختن وپرتاب ترقه پاسخ ادعای پوچ 50 میلیون ساندیس خوران 22 بهمن لوطی جماران را بدهند . هم اینکه دست به پایکوبی و جشن و آتش بازی بزنند . مشخص است که موجب کک افتادن بر توی تنبان لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و آخوند های فسیل حکومتی حامیان شان شده است . از جمله آخوند خرافاتی ودزد مکارم شیرازی است که هم علیه مراسم جشن 4 شنبه سوری وهم مجاهین فتوا صادر کرده است تا ضریب خریت و ضد مردم وجشن و شادی بودن خود با وحشت خود و حاکمان کودتا گر از واکنش اعتراضی جوانان در جشن 4 شنبه سوری را به نمایش گذاشته باشد.

با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که از سوی برخی رسانه‌های ضدانقلاب، علی الخصوص سایت سازمان منافقین صورت می‌گیرد، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی چندی پیش طی درس خارج خود در شهر مقدس قم به این موضوع پرداخت و خواستار حذف مراسم خرافی چهارشنبه سوری و ممانعت از انجام حرکات ناشایست در این روز شدند.

سردار سلامي در همايش نخبگان فرهنگي سپاه:سپاه در چندين جبهه متفاوت در حال دفاع از انقلاب اسلامي است .خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده كل سپاه انزواي سياسي،‌ تحريم، تهاجم فرهنگي و امنيتي را از جمله حربه‌هاي دشمن براي خارج كردن انقلاب از تعادل دانست و گفت: سپاه پاسداران امروز در يك نبرد چند بعدي مشغول مقابله با دشمنان انقلاب اسلامي است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812170866

اعتراف آشکار به در گیری بودن در قدرت و کودتا و سر کوب و سانسور و خفقان وجنگ نرم و فیلتر کردن وبلاگ ها و اینترنت همچنین دخالت گری فعال در صدور ترورریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشورهای منطقه و همینطور کشور های منطقه همچون عراق و افغانستان و یمن و لبنان ونوار غزه می باشد که بخش اعظم این دخالت گری مرتبط به گسترش حاشیه ی امنیتی برای تلاش دسترسی برای سلاح هسته ای می باشد.

بازتاب انتخابات پرشور عراق در رسانه‌هاي جهان؛حضور گسترده مردم عراق در انتخابات، رسانه‌هاي جهان را "مبهوت " كرد.خبرگزاري فارس: حضور ميليوني مردم عراق در انتخابات پارلماني روز گذشته اين كشور باوجود وقوع حملات و انفجارهاي متعدد بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي سراسر جهان به دنبال داشت و علاوه‌ بر اين برخي نهادها و مقامات بين‌المللي نيز نتوانستند در برابر اين مشاركت گسترده مردم عراق سكوت اختيار كنند و اين حضور را ستودند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812170805

لابد این حضور پررنگ مردم عراق در پای صندوق های رأی گیری در انتخابات پارلمان عراق که اعتراض آشکارشان به دخالت گری لوطی جماران و پاسداران و عوامل نفوذی شان و نخست وزیر دست نشانده ی نوری المالکی می باشد که بر خلاف گسترش اقدامات تروریستی و افزایش تلفات جانی به نیت اینکه مردم عراق وحشت زده شوند و پای صندوق های آراء حضور نیابند ولی با ریسک پذیری خطری که کردند در انتخابات حضور یافتند تا که موفق شوند دولت پاپت نوری المالکی را تغییر دهند . اکنون اینگونه که گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس گزارش خبری بازتاب داده است که از روی اجبار می باشد زیرا که شرایط حضور مردم امکان تقلبات گسترده همچون کودتای 22 خرداد در ایران را بس مشکل خواهد ساخت . ولی تلاش برای مقدمه چینی تقلبات و تغییر آرا ء کرده است.

رسالت>خاتمی لباس‌های کروبی و موسوی را در استخر دزدیده‌است!

http://www.fararu.com/vdcgt79t.ak9xy4prra.html

جالب است ارگان تبلیغاتی با ند انگلیسی مؤتلفه غارتگر که متخصص در دزدی و چپاول گری می باشد اکنون ممتخصص دزد شناسی شده و مچ گیری کرده است زمانی که موسوی و کروبی درون استخر بودد خاتمی لباس شان را ربوده است تا در حالت بد حجابی دستگیر و شلاق بخورند و مجازات شوند.

روزنامه رسالت نوشت:بخش عمده اي از اختلافات سياسي، محصول تضاد منافع و ناکامي در يک کاسه کردن سياست هاست. بعد از22 بهمن اين اختلافات سياسي در بين سران فتنه جنبه اساسي يافته و موسوي ، کروبي وخاتمي را متهم مي کنند که “سر آنها کلاه گذاشته است.” موسوي و کروبي معتقدند زماني که آنها در استخر مشغول شنا بوده اند خاتمي لباسهايشان را دزديده است. اين دو به محافظه کاري خاتمي خرده مي گيرند و خاتمي به پريشان خاطري سياسي آنها. خاتمي از وضعيت فعلي سرخورده شده است و حاضر نيست در ماشيني بنشيند که فرمان آن در دست کروبي و موسوي است. وي معتقد است کروبي و موسوي جريان اصلاحات را به بن بست رسانده اند.

شایسته‌سالاری به سبک استاندار اصفهان!

http://www.fararu.com/vdcaaany.49nuo15kk4.html

اینهم یک نمونه مچ گیری رقیب از عملکرد پای بندی به ادعای ساده زیست بودن دولت از سوی مدعیان اصول گرائی شده که از سوی استاندار اصفهان اقدام شده است که بدجوری استانداری را با شرکت خصوصی فامیلی اشتبای گرفته است.

استاندار اصفهان با شایسته‌سالاری منحصر به فرد خود، برخی از اقوام و نزدیکان خود را به مناصب حساس استانی برگزیده است.به گزارش خبرنگار «تابناک»، علیرضا ذاکر اصفهانی که در دولت نهم، مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری بود، با آغاز فعالیت دولت دهم و با وجود مخالفت اغلب نمایندگان این استان در مجلس به استانداری اصفهان منصوب شد.
انتصاب وی به سمت استانداری اصفهان که حتی مخالفت برخی از علما سطح بالای استان را نیز در پی داشت، مقدمه‌ای برای انتصاب های فامیلی و خانوادگی شد

توکلی: بودجه 89 تورم را به 50 درصد می‌رساند

http://www.fararu.com/vdchzwnk.23niidftt2.html

اینهم یک نممنه از هدیه سال آینده ی دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران که قدرت خرید مردم را سال آینده 50 % کاهش می دهد تا بیشتر از عاشق خدمتگزار مردم بودن دولت ثابت شود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بخش هایی از لایحه بودجه سال 89 پیش بینی کرد که با این بودجه در حالتی خوشبینانه نرخ تورم در سال آینده به 50 درصد می رسد.

فارس>انتقاد اشك‌آلود فائزه هاشمي

http://www.fararu.com/vdcd9n0o.yt0xs6a22y.html

ازسوی پاسداران کودتا گر و حامیان دولت نا مشروع از سوی خبر نگاران ودور بین بر دستان شان همه ی حرکات فائزه ی رفسنجانی زیر دوربین های شنود و پرونده سازان می باشد تا که بهانه ای علیه ی رفسنجانی بدست آورند و با تاب و تاب بازتابش دهند و مخابره اش کنند

خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان «انتقاد اشك‌آلود فائزه هاشمي از دستگاه قضايي» به ماجرای حضور فائزه هاشمی در تالار سایه تئاتر شهر و تقدیر یک گروه نمایشی از او پرداخت.فارس نوشت: دختر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، پس از تماشاي يك تئاتر، در واكنش به آنچه "عملكرد انتقادآميز قوه قضاييه " ناميده است، گريه كرد. شبكه ايران نوشت؛ دختر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در واكنش به آنچه "عملكرد انتقادآميز قوه قضاييه " ناميده است، گريه كرد. روز دوشنبه 10 اسفند ماه، فائزه هاشمي رفسنجاني براي تماشاي نمايش "دوازده " در تالار سايه تئاتر شهر حاضر شده بود كه پس از پايان نمايش، يكي از بازيگران در اقدامي عجيب، يك سبد گل را به او تقديم كرد. فائزه هاشمي هم در هنگام دريافت سبد گل، گريست و دليل آن را فاصله بسيار رسيدگي هاي قضايي زندانيان سياسي در حوادث پس از انتخابات در مقايسه با روند رسيدگي نتيجه عمل هيئت منصفه در اين تئاتر بيان كرد! اين اظهارات جالب وي در حالي مطرح مي‌شود كه چند روز قبل، مسئولين دستگاه قضايي از تشكيل پرونده براي رسيدگي به تخلفات فائزه هاشمي در اغتشاشات بعد از انتخابات خبر دادند.

اظهارات توهین آمیز ژنرال آمریکایی درباره ایران

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17009

اینکه عصبی و جوش آوردن و قمه و عربده کشی و خود زندی کردن ندارد . زیرا مگر واقعیت غیر از این است . اگر شک و ابهامی وجود دارد یک نگاه سطحی به دروغ نامه ی کیهان و ورق نامه ی حکومتی روزانه رسالت بشود تا رفع ابهام شود . حال گفتمان لوطی جماران و گماشته اش احمدی نژاد که جای خود دارد .

فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در اظهاراتی اهانت آمیز نظام سیاسی در ایران را به نظام چاقوکش ها و تبهکاران تشبیه کرد.به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژنرال دیوید پتریوس در گفتگو با فرید ذکریا مجری شبکه تلویزیونی سی. ان. ان. در سخنانی بی شرمانه مدعی شد که ایران در حال تبدیل شدن به یک حکومت تبهکار است و تلاش می کند تا خشم عمومی را به سبب انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته (میلادی) سرکوب کند.

قدرداني فرمانده نيروي انتظامي از رئيس رسانه ملي

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17010

قورباغه بر پشت قورباغه جفتک می زند و غزل ابو عطا می خواند یا اینکه گفته می شود که هیچ بقاالی نمی گوید ماست من ترش است . یا اینکه مال گند بیخ ریش صاحبش بسته شده است . همچنین گفته می شود پسری که بابایش تعریفش را بکند فقط بدرد عمه اش می خورد. اگر اکنون دو نهاد ضد مردم ودر گیر سرکوب مردم معترض و تصویر و گزارش وارونه از صحنه تهیه و رپرتاژ کردن از همدیگر دفاع نکنند چه باید بکنند. تا که هرجوری شده جواب دهان کجی به خشم ونفرت و کینه ی مردم ناراضی را داده باشند؟

خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي در نامه‌اي خطاب به رئيس سازمان صداوسيما از عملكرد اين سازمان در برگزاري مراسم باشكوه 22 بهمن قدرداني كرد و اين سازمان را عامل مهمي در خنثي سازي توطئه‌هاي دشمن دانست.

عکس / مترو تهران در روزهای پايانی سال

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14303

ملوم نیست که میدان چوبداری مال فروشان یا بازار تره و بار یا میادین مسابقات ورزشی است یا نه اینکه دادن مکان های غذاهای نذری است یا نه اینکه و اقعاً مترو است که اینقدر شلوغ و خرت و خر می باشد؟

فیلم / تغییر رنگ سبز جدول خیابانها به مشکی! 16 اسفند، 7 مارس

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14302

قرار بود که با راه اندازی مناظره های تلویزیونی تضاد های خیابانی تلویزیونی وکنترل شود . ولی اکنون معکوس شده است . زیرا که اکنون مرز خط کشی اختلاف و تضاد و جنگ میان سبز و سیاه خیابانی شده است