گفت و شنود دروغ نامه کیهان24 اسفند – 88

موش كور (گفت و شنود)

گفت :بلی همچون یارو که نامه کرد رسید

در آن نامه اینگونه داده شده بود نوید؟

بدان دو ستت دارم به اندازه دوچشمانم

امضا ء،موش کور علاقمندم ،نه پشیمانم

گفت: اياد علاوي، طارق هاشمي و مسعود بارزاني، سران ائتلاف هاي شكست خورده در انتخابات عراق در يك جلسه دور هم جمع شده و به رايزني پرداختند!
گفتم: دقيقاً مثل سران فتنه در ايران.
گفت: آمريكا و اسرائيل و انگليس و عربستان و نامزدهاي شكست خورده در انتخابات عراق ادعا كرده اند كه تقلب شده است!
گفتم: باز هم دقيقاً مثل جريان فتنه در ايران.
گفت: خب! جريان شكست خورده عراق هم مثل سران فتنه در ايران از سوي آمريكا و اسرائيل مديريت مي شود.
گفتم: حالا پاسخ مردم عراق چيه؟!
گفت: مردم در تظاهرات گسترده خود اعلام كرده اند كه زير بار باج خواهي آمريكا و اسرائيل نمي روند. اما، سران شكست خورده ادعا مي كنند كه مردم به آنها علاقه دارند!
گفتم: مردم اگر به آنها علاقه داشتند كه بهشون رأي مي دادند...شخصي نامه اي دريافت كرد كه در آن نوشته شده بود؛ «به اندازه هر دو تا چشمم دوستت دارم... امضاء؛ موش كور».

گفت: سربازجو شریعتمداری بی آبرو

باز یه کشف جاسوسی شناسی کرده رو

به سبک صلواتی، نه مثل فتیر بی مایه

وی قرینه سازی کرده در کشور همسایه

با روشی عملی در خانه جاسو س شناسی

دنبال کرده در عراق، این روش با وسواسی

گفتم : چگونه در عراق رو کرده این متدجدید؟

چطوری توضیحش داده، هم کرده اش تأئید؟

گفت : گفته ازانتخابات پارلمان عراق

کشوری که پاسداران و رهبر چلاق

با نخست وزیر المالکی پاپت قالتاق

تبدیلش نموده اند به ویرانه و با تلاق

کنون با سبک الگوبرداری اپاسداران

که با مشاوره وتوصیه لوطی جماران

دست زدند به طرح کودتای تقلبات

انتصابات 22خردادنامیدند انتخابات

سپس باضرب سانسور درمطبوعات

به نام مردم ، برایش کردند تبلیغات

برای اینکه صحتش کنند و تفهیم

بسیج کردند چماقدار و دژخیم

تا معترضان ناراضی کنندسرکوب

متهم نمایند سرانه فتنه مغلوب

آنگاه برای متهم شدن شان به بیگانه داده شد تحلیل

گفته شد، هستند عاملان آمریکا و انگلیس و اسرائیل

کنون ایاد علاوی باطارق هاشمی و مسعود بارزانی

شدند عامل آمریکا بااسرائیل و انگلیس و عربستانی

گفتم : چرا اعتراف کرده سربازجو ، داده است ندا ؟

مالک عراق شده ، برای مردمش بلند گو شده و صدا

گفت: در عراق مهم است نتیجه انتخابات پارلمان

گر مالکی ببازد سپاه در عراق دیگر نیست مهمان

وقتی شکست رهبر با پاسداران به شود عیان

حیات خلوت بودن ِ عراق هم می رسد پایان

تعطیل میشه کانون صدور تروریسم به خاور میانه

مسدود میشه صدور بحران به برون از درون خانه

شتاب و سرعت می گیره فروپاشی و سرنگونی

به سمت دمکراتیک ایران میرده ، هم دگر گونی

اما سربازجو گفته چون مالکی هست مسئول

مردم عراق به این رأی دادند چون دارندش قبول

گفتم:لابد مثل رأی دادن در ایران به احمدی نژاد

که نه ماهه به وی با رهبر، مرگ زده میشه فریاد

گفت :بلی همچون یارو که نامه کرد رسید

در آن نامه اینگونه داده شده بود نوید؟

بدان دو ستت دارم به اندازه دوچشمانم

امضا ء،موش کور علاقمندم ،نه پشیمانم