چند گزیده خبر 25 اسفند – 88

فیلم / شلاق زدن به جوانی در فریدون کنار 23 اسفند، 14 مارس

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14572

مد عیان یا دژخیمان جنایتکارارتش سایبری در خدمت پاسداران کودتا گر حاکم چه شفاف ماهیت واقعی و حیوان صفتی و ضد بشری به نمایش گذاشته اند . زیرا که ان نمایش پیرامون شیوه ی رفتار و بر خورد با قربانیان 31 ساله ی حاکمان است که با روش های گوناگون ضد انسانی با چندین بار به مسلخ بردن آزمون وتجربه شدهاست که ناشی از به فقر و اعتیاد و... کشانید ن قربانیان است که با سنگسار و قطع اندام و اعدام و دار زدن مجازات شده یا به مسلخ برده شده و اینگونه بطور عریان به نمایش گذاشته شده است که د هفته یا روز های اخیز یا در جنوب کشور قربانیان درملاء عمومی بر دار کشیده یا اندام قطع اندام شدند . یا که اینگونه در شمال کشور از سوی مزدوران و دژخیمان شلاق زده می شوند تامعنی و مفهوم حکومت مدعی اصول گرای عاشق بودن خدمت گزاری به مردم ایران راچنین اثبات شود . ضمن اینکه خلاء عدم مشروعیت و وحشت از قیام خیزش اعتراضی به خصوص در مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری هم با اینگونه با زهر چشم گرفتن و ایجاد رعب ووحشت در جامعه جبران می گردد .

رسالت به حسن روحانی>مخاطب شما کيست؟

http://www.fararu.com/vdcgyn9t.ak9w34prra.html

وقتی که جنگ قدرت جناحی و باندی میان باندهای مافیائی کودتاگر حاکم با رقیب مغلوب برای حذف کاملش ادامه دارد و این جنگ ادامه دار تبدیل هدف اصلی برای قبضه ی کامل قدرت و انباشت ثروت شده است که با شیوه ی چوب و پیاز خوردن رقیب مغلوب ادامه دارد . برای همین خبرنگاری و تحلیل سیاسی که دارای تجربه بازجوئی و اعتراف گیری است . اکنون پرونده گشوده شده ی رقیب مغلوب را برای متهم و محکوم کردن رقیب مغلوب را دنبال کرده است . البته از موضع کتمان کردن حقایق و پاک کردن صورت مسئله و تأکید بر وارونه گوئی کردن و اصرار بر قبولاندن کودتای تقلباتی بعنوان رأی اعتماد مردم به یک رجل سیاسی مذهبی به رقیب مغلوب را پیگیری نموده است تا که تفهیم کند چگونه در یک انتصابات انتخابات نامیده شده این رأی اعتماد داده شد . البته منظور از رجل سیاسی مذهبی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور قلابی و تقلباتی احمدی نژاد می باشد که 25 میلیون رأی برایش ساخته شد که برای اثبات واقعی بودنش یکی از سایت های حامی اش انتقاد کرده بود که در نمایش تظاهرات حکومتی ساندویج خوران0 4 میلیونی 9 دی و ساندیس خوران 50 میلیونی 22 بهمن چرا حتی یک پوستر از این پاسدار احمدی نژاد یا رجل سیاسی مذهبی قابل اعتماد مردم ایران دردست شرکت کنندگان یا حامیان وی دیده نمی شد؟ بنابراین اکنون که بازجو محمدکاظم انبار لوئی آخوند حسن روحانی را بازجوئی کرده است که چرا وی از دولت نامشروع انتقاد کرده است که وی ادعای مشروعیت داشتن ومردمی بودنش را کرده است سئوال است که اگر چنانچه این 25 میلیون رأی داده شده به این رجل سیاسی مذهبی واقعیت داشت که محمد کاظم انبار لوئی باز جوی سابق زندان و سر مقله نویس کنون ورق پاره ی حکومتی انگلیسی رسالت ارگان تبلیغاتی باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه مدعی آن شده است . همینطور مدافع سر ست دولت نا مشروع دهم است. پس آن آرای ریخته شده ی 25 میلیونی به صندوق های مار گیری معجزه گر کجا رفتند که نه پوستری ازاین رجل سیاسی مذهبی ادعائیدر دستان هیچ ساندویج و سانسور حکومتی در تظاهرات فرمایشی حکومتی9 دی و 22 بهمن دیده نشد ،بلکه این روز ها هرجاکه وی بدون اطلاع قبلی همچون استان هرمزگان و قزوین می رود خبر و اثری از این رأی دهند گان سیاست توزیع سیب زمینی مجانی دولتی و 25 میلیونی تقلباتی کودتائی پاسداری 22 خرداد هم نمی باشد؟ البته محمد کاظم انبار لوئی بازجوی سابق زندان وصاحب ثروت باد آورده شده وهم حزبی عسگر اولادی غارتگر انگلیسی که فقط خودروی آقازاده ی این غارتگر نجومی و حرفه ای 10 میلیون دلارارزش دارد می بایست که لا اقل دفاع از منافع خودش هم که شده بازجوئی از حسن روحانی کند که چرا به عملکرد دولت نامشروع دهم انتقاد کرده است . زیرا که موظف است تا که از طریق حمایت کردن از پاسداران کود تاگر و پشتیبانی نمودن از رئیس جمهور کودتائی با دولت نامشروع پشتوانه ی دفاعی و حاشیه امنیتی حفظ ثروت نجومی باد آورده ی خود و شرکای حزبی اش را تأمین نماید.

محمدکاظم انبارلويي در سرمقاله روزنامه رسالت نوشت:جناب حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني اخيرا فرموده اند: - « عده اي مي خواهند با يک باند کشور را اداره کنند» - «نبايد بگذاريم عزيزان امام منزوي شوند» 1() نمي دانم مخاطب آقاي روحاني در اين بيانات کيست؟ چه کساني مي خواهند کشور را با يک باند اداره کنند؟ وقتي در يک انتخابات پرشور85 درصدي مردم کسي را انتخاب کرده اند که دو سوم آراي مردم را دارد طرح اين حرفها چه مشکلي از کشور را حل مي کند؟ مگر کشور باند بازي است که با دو يا سه باند اداره شود. پس راي مردم چه مي شود؟ اگر مردم به يک رجال سياسي و مذهبي اعتماد کردند و به او راي دادند آيا به يک باند راي داده اند؟! چرا راي مردم را تخطئه مي کنيم? اگر راي مردم به احمدي نژاد اشتباه است ، راي به کساني که9 ماه است آشوب در کشور راه انداختند و با آمريکا و اروپا عليه ملت وارد جنگ شدند چه ماهيتي دارد؟ اگر راي به احمدي نژاد اشتباه است، راي به کساني که با پشتيباني منافقين و سلطنت طلبها اقتدار ملي را هدف قرار داده بودند و با آرزوي شکاف بين مردم و نظام - شکاف بين نخبگان - شکاف بين علما و روحانيون در انديشه براندازي نرم بودند چيست؟ اگر راي به احمدي نژاد اشتباه است - چون حاضر نشده کشور را با کمک ديگر باندها اداره کند- پس راي به کساني که دل مردم و رهبري را خون کردند و با شعارهاي ساختارشکنانه در13 آبان ،16 آذر و روز قدس و از همه مهمتر روز عاشورا به همه مقدسات ملت اهانت کردند و آرمانهاي امام (ره) را تخطئه کرده و به سخره گرفتند چيست؟ شما مگر پيام قيام تاريخي ملت در9 دي و22 بهمن را نشنيديد؟ فريادهاي آگاهي بخش و انقلابي مردم ايران حتي به گوش کساني که در اتاق جنگ نرم لندن و واشنگتن نشسته بودند رسيد. آقاي روحاني فرموده ايد: «نگذاريم کساني که در سالهاي41 و42 و بعد از آن در قم و نجف دل امام را خون کردند بخواهند براي ما راه و مسير باشند»3() مخاطب شما در اين بيانات کيست؟ چرا اين قدر راه دور مي رويد، چرا آدرس اشتباهي به مردم مي دهيد. چرا از کساني که همين الان با همصدايي با آمريکا و اسرائيل نه اينکه دل امام را خون کرده اند بلکه به امام (ره) و شهدا و پاسداران نظام فحش مي دهند تبري نمي جوييد.مگر شما روزنامه هاي آنها و سايت هاي خبري آنها را نمي بينيد، مگر بيانيه هاي ضد انقلابي و ضد مردمي آنها را ملاحظه نمي فرماييد چرا عليه آنها موضع نمي گيريد؟ جناب آقاي روحاني شما در قيام23 تير مردم تهران پس از چند روز که از شرارت18 تير گذشت سخنران آن همايش باشکوه بوديد. شما در اولين نبرد نرم ملت عليه دشمن يکي از سرداران بوديد که در اندازه مالک اشتر ظاهر شديد و شجاعانه عليه تبهکاران سياسي و منافقين جديد فرياد کشيديد: - اهانت به مقام ولايت عظمي اهانت به ملت ايران و مسلمانان جهان است . - حرمت شکني نه براي مردم ما و نه براي عاشقان انقلاب در سراسر جهان قابل تحمل نيست.

كميته امداد: پول نداریم عیدی نمی دهیم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17268

مگر رئیس دزد غارتگر حرفه ای انگلیسی باند مؤتلفه ی انگلیسی بنیاد اما م دجالان و شیادان امکان دارد که پولی در این بنیاد غارتگران باقی بگذارد که قرار باشد به قربانیان به فقر کشانیده شده بدهد که خمینی شیاد قول حاکم شدن شان را داده بود؟