گزیده خبرهای 16 اسفند - 88

محمد شريف : محمد ملكي به محاربه متهم شده است

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14242

مگر امکان دارد که متهم سابقه ی استاد ی در دانشگاه داشته باشد به خصوص رئیس دانشگاه تهران پس از انقلاب هم بوده باشد . مهمتر اینکه کاندید مجادین اوایل انقلاب هم بوده باشد. بد تر اینکه سابقه ی چندین سال زندانی شدن هم داشته باشد و هنوز تسلیم نشده باشدو متهم به حمایت از مجاهدین یابا دیدن سیمای آزادی شده باشد آنگاه توقع داشت که متهم به محارب نشوی؟ آنهم در شرایطی که رژیم کودتائی ضد بشری نا مشروع که دانشجوی 20ساله بنام محمد ولیان را به جرم سنگ در دست داشتن در روز 6 دی قیام عاشور به اتهام محارب محکوم به اعدام کرده است . حال چگونه وی می توانسته این سنگ را بسوی خدا پرتاب کند . لابد پلیس مزدور یا بسیج چماقدار یا لباس شخصی دژخیم یا پاسدار کودتا گر مهاجم جانشین خدا شده اند.

روزنامه‌نگار استراليايي: ايران يكي از مهم‌ترين حاميان خلع سلاح هسته‌اي است.خبرگزاري فارس: يك روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر استراليايي در مقاله‌اي با اشاره به بي‌عدالتي‌هايي كه غرب و آمريكا و انگليس در حق ايران روا مي‌دارند، تاكيد كرد كه ايران يكي از مهم‌ترين حاميان خلع سلاح هسته‌اي است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812140654

سئوال است که این چه نوع روزنامه نگار استرالیائی فعال حقوق بشری است که نمی داند نقض حقوق بشر در ایران چگونه است ودر 9 ماه گذشته در ایران چه گذشته است اما عجیب است که اطلاعات دست اول پشت پرده مشابه ی ادعای رهبران رژیم عوامفریب کودتائی حاکم بر ایران دارد که درست مخالف نظر نخست وزیر استرالیا می باشد؟!

جلالي در گفتگو به فارس:ايتاليا با بازداشت يك خبرنگار در دام لابي صهيونيستي افتاده است.خبرگزاري فارس: سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس دستگيري خبرنگار صدا و سيما در رم را اقدامي بر اساس نسخه نوشته شده لابي صهيونيستي دانست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812151581

اگر فرض بر این باشد که ادعای ایین وکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی دکوری و انتصابی واقعیت داشته باشد آنگاه سئوال است آنان که خبر نگاران و اتباع خارجی را در ایران برای گروگان گیری به اتهام جاسوسی باز داشت و زندانی می دانند در کدامین دامی افتاده و این دام چگونه برای اینان گشوده شده است؟

امام جمعه بشرويه: فتنه‌گران و منافقان سرنوشت خود را در آيينه ريگي ببينند.خبرگزاري فارس: امام جمعه بشرويه گفت: فتنه‌گران و منافقان سرنوشت خود را در آيينه ريگي ديده و درس عبرتي از اين شرور بگيرند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812151471

پس به جز جنجال آفرینی برون مرزی قدرت نمائی کاذب سربازان گمنام وزارت بد نام اطلاعات و زد وبند های پشت پرده تبدیل کردن قربانی عبدالمالک ریگی به لولو و تهدید کردن رقیبان و معترضان و منتقدان به سرنوشت مشابه می باشد.

رئیس جمهور در جمع کارکنان وزارت اطلاعات:دستگیری ریگی سند ذلت دستگاههای اطلاعاتی آمریکا است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16900

فقط داشته باشید که این دو آخوند حکومتی و پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نامشروع جلوی آینه ایستاده و ضمن سور زدن به خودشان همه را همچون خودشان تصور کرده وکه فکر کرده اند که گویا مردم ایران فهم و شعور و تجربه ی 31 ساله از عملکرد سربازان بد نام وزارت بد نام تر از سربازانش را ندارند و نمی دانند که اینان چه کرده و می کنند . همانگونه که مردم تاریخچه ی 31 سال از شنیدن دروغ و و ارونه گوئی و عوامفریبی کردن حاکمان ایران ندارند که اکنون قرار است اینگونه اراجیف بلغور شده را قبول کنند؟

دکتر احمدی نژاد در دیدار وزیر، معاونین ، مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات با تبریک میلاد فرخنده پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه کارکنان وزارت اطلاعات ، عصاره زبده ترین نیروی های حزب الهی کشور است ، اظهار داشت : امروز پاکترین دستگاه اطلاعاتی دنیا سیستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران هست. دستگیری عبدالمالک ریگی سند ذلت دستگاه اطلاعاتی آمریکا – انگلیس و رژیم صهیونیستی است. ماموریت سربازان گمنام امام زمان (عج‌) ماموریتی الهی و مقدس است. چپاول، زورگویی و کشتن حقیقت انسانیت را حاصل تفکر سرمایه داری است

چاقوکشی در تبریز/ سپاهان در رختکن حبس شد!

مگرامکان دارد یا می تواند انتظار داشت که پاسداران و بسیجیان و لباس شخصی های دژخیم و قداره بندان و آدم کشان حرفه ای که در خیابان در زمان تظاهرات ضد حکومتی حضور فعالان دارند و آزادانه دست به ضرب و شتم و سرکوب و حتی کشتن می زنند ولی حضور اینان در میان تیم های ورزشی به خصوص فوتبال مانع از اینگونه اقدامات چاقو کشی ها شود؟

خبرآنلاین: بازیکنان سپاهان در پایان بازی تیم شان برابر تراکتورسازی در رختکن حبس شدند.تبریزی ها که از تساوی تیم شان برابر سپاهان خشمگین بودند با حمله به رختکن سپاهان ، علیه بازیکنان این تیم شعار می دادند.فضای تبریز در این دقایق به حدی سنگین بود که امیر قلعه نویی حاضر نشد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند.خبرنگاران غیر بومی حاضر در تبریز ادعا داشتند تعدادی از طرفداران خشمگین تراکتورسازی در این دقایق چاقو به دست داشتند.

کریمی اخراج شد تا به تبریز نرود

چگونه دامنه ی رقابت ها و اختلافات جناحی و باندی جنگ قدرت و حذف کردن گسترش یافته و همه گیر شده است که ادامه ی آن به میادین ورزشی فوتبال نیز سرایت نموده است؟

علی کریمی در دقیقه پایانی بازی با سایپا اخراج شد تا در بازی تیمش در تبریز غایب باشدعلی کریمی که در نیمه اول بازی تیمش با سایپا دو گل برای استیل آذین به ثمر رسانده بود درست در آخرین ثانیه بازی درحالی که یار سایپا روی او خطا کرده بود ، به مجید ایوبی حمله ور شد تا از زمین بازی اخراج شود. کریمی که در بازی نیم فصل اول تیمش برابر تراکتورسازی تبریز جنجال ساخته بود ، با این کارت قرمز دیگر به تبریز نمی رود تا حاشیه ها تکرار شود

برای عید ماهی قرمز نخرید!

از قرار معلوم پس از رنگ سبز که تبدیل به جنبش سبز شده و حسابی موجب درد سر شده است . اکنون نوبت مسئله دار شدن رنگ قرمز است زیرا که وحشت از آن است که این رنگ از توی تنگ مراسم هفت سین نوروزی بیرون زده و بر جنبش سبز غالب آید و تبدیل به انقلاب گردد که می بایست با این رنگ حتی اگر ماهی سرخ درون تنگ باشد از موضع محیط زیستی مبارزه ی جدی باهاش شود تا که بیش ازا یناین اهی با رنگسرخش موجب آلوده شدن محیط زیست نشود.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: محیط زیست با وجود شرایط نامطلوب برای پرورش، استفاده از ماهی‌های قرمز را تأیید نمی‌کند.خبرگزاری فارس نوشت:شینا انصاری درباره ماهی‌های قرمزی که در بازار وجود دارند گفت: با توجه به این‌که این نوع ماهی‌ها در شرایط مناسبی پرورش نمی‌یابند و از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند، محیط زیست استفاده و خریداری این نوع ماهی‌ها را تأیید نمی‌کند.رئیس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: درباره بیماری‌هایی که ممکن است این نوع ماهی‌ها به همراه داشته باشند، سازمان دامپزشکی باید با توجه به این‌که این موضوع را بر عهده دارد اقدام کند.انصاری با تأکید بر این‌که جمع‌آوری این ماهی‌ها وظیفه ما نیست، گفت: اما در هر حال حاضر با وجود شرایط نامناسبی که این‌ ماهی‌ها در آن پرورش می‌یابند، قابل پذیرفتن نیست.گفته‌های انصاری در حالی است که آهسته آهسته تنگ‌های بلور با ماهی‌های قرمز در هر گوشه‌ای از شهر نمایان می‌شود و کودکانی که از خوشحالی بوی عید بی هیچ اطلاعی ماهی‌ها را در میان دستانشان نگاه می‌دارند. اما به راستی وظیفه اطلاع‌رسانی دقیق و هشدار به خانواده‌ها را چه سازمانی بر عهده دارد؟

نویسنده کیهان: میرحسین عضو لژ فراماسونري قسطنطنیه است!

http://www.fararu.com/vdci3ya5.t1ary2bcct.html

معلو م نیست که جانباز جنگ نرم و پیشمرگه سر باز جو حسین شریعتمداری رئیس دخمه و دروغ نامه ی کیهان توضیح نداده است که چرا خمینی شیاد خودش و جانشین وی جزو فراماسونر نبوده و نیستند برای چه 8 سال نخست جنگ فرانسونری انتخاب کرد و در انقلاب ضد فرهنگی اش از فراماسونر استفاده کرد ؟ همچنین چرا جانشین منفور و مطرودوی فراماسونر های دیگررا در پست های مهم همچون ریاست جمهوری را تأئید نمود؟

سایت اصولگرای صراط نیوز نوشت: همایش هشت ماه نبرد سایبری که در سالن همایش‌های آسمان در شهرک قدس تهران برگزار شد، با تقدیر از پیام فضلی نژاد به عنوان «جانباز جنگ نرم» به کار خود پایان داد. در این همایش، محمد حسین صفارهرندی (وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سردار حسین یکتا (رییس ستاد راهیان نور)، حسین قدیانی (نویسنده و شاعر)، احسان محمدحسنی (مدیر موسسه عاشورا) و وحید جلیلی (سردبیر نشریه راه) حضور داشتند که صفارهرندی و سردار یکتا با تقدیر از فضلي نژاد، انگشتر حدیدی را به رسم یادبود به وی اهداء کردند. این اولین حضور وی در یک مراسم عمومی پس از ترور نافرجام در شامگاه 2 اسفند بود. پیام فضلی نژاد پس از مراسم تقدیر به مدت 20 دقیقه سخنرانی کرد و از ماهیت ماسونی «جنبش سبز» پرده برداشت. صراط نیوز براي نخستين بار متن كامل اين سخنراني را متشر مي كند . فضلي نژاد در ابتداي اين سخنراني با طرح اين سوال كه چرا حرکت های اصلاح طلبان را برخواسته از ایدئولوژی ماسوني مي دانيم و جنبش سبز را يك فتنه ي سبز ماسوني مي ناميم. چرا معتقدیم پروژه انتخاباتی آنان در 22 خرداد 1388 يك پروژه انگلیسی بود كه برخواسته از تئوری های مثلث سرویس های جاسوسی mi6 ، سیا و موساد بود گفت : اولا اغلب رهبران اصلاح طلبان در ایران یا فراماسونر هستند یا دلبسته ي ایدئولوژی ماسوني اند از عبد الكريم سروش كه رسما از دست پرنس برن هارد ولیعهد هلند جایزه ي کلوپ سري بيلدربرگ به نام جایزه ي اراسموس را گرفت و این چنین عضویت رسمی خود را در عالی ترین نهاد ماسوني جهان اعلام كرد تا سيد محمد خاتمی كه فارغ از حضورش در اجلاس سري بيلدر برگ در شهر پرتقال در کتاب "از دنياي شهر تا شهر دنیا" با راهنمايي حسین بشيريه از همه ي فلاسفه ي ملحد ماسون به عنوان فیلسوفی متدين و موفق یاد كرده است تا حزب کارگزاران سازندگی و حزب مشارکت كه در رسانه هايشان مثل شهروند امروز و روزنامه ي شرق و... رسما حزب کودتا های ماسوني مثل يك کودتای سرمایه داري در انگلستان را به عنوان انقلاب های مدرن ستودند و همان نسخه را براي ایران پیشنهاد کردند و تا میر حسین موسوی كه به روایتی عضو لژ فراماسونري قسطنطنیه است همه نشانی از وابستگی به فراماسون ها را در کارنامه ي خود دارند چرا باید چشم بر این حقایق ببندیم.