"شکست ناشی ازانتخابات پارلمان عراق، علت توطئه و مداخله گری های زنجیره ای حاکمان تهران در عراق است"

مشخص است که حاکمان تهران از نتایج انتخابات پارلمان عراق که از سوی کمسیارای عالی انتخابات عراق اعلام شده است هر گز خوشنود و راضی نمی باشند. برای اینکه کلی پول با توطئه برنامه ریزی شده هزینه کردند تا نوری المالکی نخست وزیر پاپت کنونی باز هم نخست وزیر عراق شود و عراق همچنان حیات خلوت شان باقی بماند . برای همین از زمانی که اعلام شده است ایاد العلاوی برنده شده که بعنوان نخست وزیر آینده عراق می بایست کابینه تشکیل دهد . بطور سیستماتیک توطئه و دسیسه ها همراه با بمب گذاری ها و اقدامات تروریستی در عراق با تهدید به ترور کردن رقبای المالکی شروع شده است که بدون شک سر نخ اصلی اینگونه اقدامات همه در بیت جماران و ستاد پاسداران کودتا گر می باشد . اما جدید ترین شگرد یا توطئه ی جدید را خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس مورخ 10 فروردین به نقل به از خبرگزاري فرانسه اینگونه گزارش کرده است :

"علي اللامي " مدير اجرائي هيئت عدالت و بازخواست به خبرنگاران گفت كه كميسارياي عالي انتخابات سوم ماه جاري اسامي 54 نفر را به عنوان جايگزين افرادي كه مشمول قوانين اين هيئت شده بودند، معرفي كرد و ما همان روز اعلام كرديم كه 52 نفر از اين افراد مشمول قانون هيئت هستند و شش نفر از آنها كرسي‌هاي مجلس را بدست آوردند و ما در حال حاضر ادله‌اي محكم براي اثبات مسئوليت حزبي و وابستگي آنها به حزب بعث در دست داريم. وي با امتناع از افشاي فراكسيون‌هايي كه اين افراد به آنها تعلق دارند گفت كه قانون به ما اجازه نمي‌دهد كه اسامي آنها و يا فراكسيون‌هاي آنها را تا زماني رسيدگي به پرونده آنها از سوي هيئت تجديدنظر اعلام كنيم. اللامي در ادامه اظهار داشت كه يكي از كسانيكه در اين انتخابات پيروز شدند به اتهام ترويسم بازداشت شده بود. وي همچنين با انتقاد از سازمان ملل گفت: تصور مي‌كنم سازمان ملل عليه كميسارياي انتخابات اعمال فشار كرده است و متأسفانه كميساريا با شركت اين افراد در انتخابات موافقت كرده است"

داشته باشید که این خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که به نقل از یک نفوذی حاکمان تهران در دولت دست نشانده ی نوری المالکی تبلیغ کننده ی اجرای قانون در عراق شده است که اساساً در ایران چیزی که اعتبار ندارد همانا قانون می باشد . زیراکه گذشته از کودتای تقلباتی 22 خرداد سال 88 که رخ داد یک رهبر ولی فقیه در ایران حاکم است و وجود دارد که همکاره است و هر زمان که اراده کند می تواند نامه ی حکومتی صادر کند تا بیشتر بر بی ارزش بودن قانون اساسی مهر تأئید بزند .

همچنین جالب و عجیب تر این است در شرایطی که حاکمان تهران در داخل کشور از سوی مردم معترض و خشمگین نا مشروع می باشند. آنگونه که بیش از 9 ماه است که در هر فرصتی که مردم کسب کرده یا در تظاهرات ضد حکومتی حضور داشته اند فریاد اعتراضی بلند مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه یا عمود خیمه نظام را سر داده اند . اما اکنون از موضع فرافکنی و با کمال پرروئی و طلبکاری و باج خواهی کردن در برون مرز خودشان را مالک کشور های همجوار و منطقه و سخنگوی دولت و نماینده مردم این کشور ها می دانند . بطور مثال از دخالت گری در امور داخلی افغانستان که اعتراض کرده اند چرا پس از سفر پاسدار احمدی نژاد به کابل اوباما رئیس جمهور آمریکا از ترس بطور نا گهانی وارد افغانستان شده است از این مداخله گری در افغانستان فارغ نشده کانال و نقب به عراق زده شده است . زیرا ناشی از بهدر رفتن سرمایه گذاری های سنگین قبل از بر گزاری انتخابات پارلمان عراق است . چونکه با فراخواندن دلال و جاسوس منفور احمد چلبی به تهران برای اعمال فشار ناشی از حذف 500 تن از نامزدان ملی عراق که به وی گوشزد و دیکته شد. سپس موقع بر گزاری انتخابات پارلمانی عراق در 16 اسفند محدودیت های زیادی همراه با اقدامات تررویستی علیه ی نامزدان رقیب الملکی انجام شد تا که شرایط به نفع نامزدان پاپت نوری المالکی نخست وزیر پاپت رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر تمام شود . همچنین ادامه ی این توطئه در زمان 20 روز شمارش آرای دستی علیه ی کمیسارای عالی انتخابات عراق ادامه یافت تا که کرسی های نوری المالکی بیش از ایاد العلاوی شود تا با نخست وزیر شدن دوباره ی پاپت نوری المالکی عراق از وضعیت حیات خلوت بودن حاکمان تهران خارج نشود . اما چون با همه تاکتیک وترفند ها و تهدید ها و تقلبات بکار گرفته شده نوری المالکی بازنده و رقیب وی ایاد العلاوی از ائتلاف العراقیه پیروز شده است . لذا پس از برپا سازی تظاهرات نمایشی خیابانی چند صد نفری که گویای عدم پایگاه اجتماعی نوری المالکی است آنهم با ادعای تقلب در شمارش و حتی متهم کردن مجاهدین کنترل شده در کمپ اشراف که با اعمال نفوذ به کامپوتر های کمسیارای عالی انتخابات عراق به نفع رقیب المالکی تقلب کردند. در صورتیکه آرا دستی شمارش می شود ونه کامپوتری که مجاهدین قادر باشند با نفوذ کامپیوتری دست به تقلب بزنند ! بهر حال با تقاضای باز شماری دوباره ی آرای دستی شمارش شده از سوی این کمسیارای عالی انتخابات عراق البته که انتقاد از سوی کمیسارای عالی انتخابات عراق پذیرفته نشد و این اعتراض یا توطئه طراحی شده حاکمان تهران به جائی نرسید .

اکنون در شرایطی که گزارش به یک اعتراف تقلب حد اقل 100 هزاررأی به نفع المالکی شده است . بنابراین برای تلافی کردن از موضع فرار به جلو دست به تلاش مذبوحانه ای زده شده است چونکه هدف از اکثریت انداختن آرای ایاد االعلاوی است. برای اینکه یک عامل نفوذی حاکمان تهران در دولت نوری المالکی ادعای کمدی با طل کردن 6 نماینده ی اخیر پارلمان عراق کرده است زیرا که اینان جزو وابستگان و حامیان حاکمان تهران نمی باشند پس متهم به و ابستگی حزب سابق بعث عراق شده اند.

در خاتمه اینکه اینگونه که هرروز حاکمان تهران به شیوه های گوناگون در امور داخلی عراق دخالت می کنند و مدام الم شنگه ی جدیدی بر پا می کنند بعینه بیشتر ثابت می کنند که اولا ً شعبه ی شورای نگهبان حذف کنند گان نامزدان ملی عراق و آلت دست حاکمان تهران چقدر برای شان بی اعتبار است . زیرا که از سوی حاکمان یا مالکان اصلی قدرت در عراق بر نظر استصوابی هیئت اجرائي عدالت و بازخواست غیر قانونی عراق انتقاده شده است که چرا درست شبیه شورای نگهبان دست نشانده ی رهبر لوطی جماران در عراق دقیق اقدام و قلع و قمع نکرده است ؟ دوماً این دخالت گری های از پشت پرده که از سوی پاسدار تروریست سفیر شان در بغداد و پاسدار قاسم سلیمانی طراحی می شود نشان از میزان عمق نفوذ و دخالت گری حاکمان تهران در عراق است . سوما ً اینکه اینگونه تلاش های تروریستی و مداخله گرایانه و تهدید آمیز حاکمان تهران بدلیل درد و سوزش و خارش ناشی از بازنده شدن المالکی در انتخابات پارلمان عراق و خارج شدن از حیات خلوت بودن عراق است که مشخص شده است که این شکست چقدر برای حاکمان تهران درد ناک و عذاب آور و تحمل نا پذیر می باشد . زیرا که تجربه ی شکست مشابه بهدر رفتن همه سرمایه گذاری ها در عراق همچون درافغانستان تکرار شده است .

هوشنگ – بهداد

10 فروردین ماه سال 1389