گزیده خبرهای 25 اسفند ماه سال 1388

عجیب پاسداران کودتاگران از وحشت بر گزاری جشن ملی 4 شنبه سوری این روز ها جنگ روانی تبلیغاتی گستره ای علیه ی مجاهدین بر پا کرده اند . چونکه دامنه ی این جنگ روانی تبلیغاتی از بغداد و سیمای آزادی گرفته تا قم و.... آمریکا و شبکه ی خبری اینترنتی را در بر می گیرد.

يك روحاني نما به اتهام ارتباط با گروهك منافقين بازداشت شد. به گزارش جهان گفته مي شود گروهك منافقين با استفاده از روش هاي حرفه اي اين فرد را جذب سازمان تروريستي خود مي نمايد. بنابر اين گزارش فرد مذكور تاكنون اطلاعي درخصوص مسائل ويژه روحانيت و حوزه هاي علميه به اين گروهك ارائه كرده است . طلبه ياد شده در اعترافات خود تاكيد كرده است به مرور به دام سازمان منافقين افتاده و پس از ارائه اطلاعات شفاهي به سازمان منافقين آنها خواستار ارايه مستندات و مدارك اين اطلاعات شده اند. وي گفته است عناصر منافقين ضمن درخواست اطلاعات حوزه هاي علميه خواستار تبليغ به نفع گروهك مذكور در حوادث پس از انتخابات و جذب نيرو از بخش هاي مختلف حوزه براي همكاري با منافقين شده بودند.

روزنامه‌رسالت و مشخصات خانه جدید کروبی!

معلوم نیست که چرا ورق پاره حکومتی انگلیسی رسالت ارگامن تبلیغاتی باند ماافیائی غاررتگر نگلیسی مؤتلفه که همیین چند روز گزارش خبر عروسی آقازاده عسگر اولادی گزارش شد که در در تالار هتلی در تهران بود که هزینه ی پذیرائی شام هر مهمان این مراسم مبلغ 80 هزار تومان بود . همچنین قمیت که خودوی این آقا ززاده 10 میلیون دلار بود ولی اکنون گیر به توصیف منزل جدید کروبی داده شده است ! آخه رطب خورده کی منع رطب کند.

روزنامه رسالت نوشت: تجمعات مردمی انجام گرفته در مقابل منزل کروبی باعث تغییر محل سکونت وی می شود. به گزارش این روزنامه شنیده های موثق حاکی است در پی برگزاری دو تجمع مردمی اخیر در برابر منزل آقای کروبی در نیاوران و مشکلاتی که برای وی و همسایگان به وجود آمده است کروبی تصمیم به تغییر محل سکونت خود گرفته استو طی روزهای آینده از محل فعلی به منطقه فرمانیه نقل مکان خواهد کرد.محل جدید که در زمینی به مساحت800 متر و در چند واحد احداث شده به عنوان محل سکونت و دفترکار وی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در زیرزمین آن امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی پیش بینی شده است

انتشار تصاویر روسای فدراسیون تکواندو ایران و اسرائیل+عکس

http://www.fararu.com/vdchwmnk.23nxqdftt2.html

جالب است که سرمقاله نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی امروز 25 اسفند که نقل قول افشاگرانه کرده است که موساد یا دستگاه جاسوسی اسرائیل چندین سال است که بطور پنهانی در حال آموزش جاسوس درکشور های عربی خلیج فارس می باشد که این کشور ها را از سوی ملت های این کشور هایش تهدید کرده است معلوم نیست که در این این تصاویر روشنگر چه دارد تا که بگوید؟

فیلم / حمله به منزل کروبی ۲۳ اسفند ۸۸

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14589

دانشجویان مستقل نه شمایل اراذل اوباش دارد . ضمن اینکه نه حامی دولت نا مشروع ونه رهبر لوطی جماران بی اعتبار شده هستند ، بلکه یا ضد کودتاگران و حامی اشان ولی فقیه هستند . یا در کلاس درس دانشگاه و یا در زندان اوین زیر شکنجه می باشند وکاری با همکاری با پلیس علیه کروبی ندارند تا که سازماندهی شده زیر چتر حمایتی نیروی انتظامی واردصحنه شوند و به سبک اراذل اوباش های مهاجم شروع به سنگ و رنگ پرانی به سمت منزل کروبی کنند تاکه ورق پاره ی حکومتی رسالت گزارش هدد که به خاطر این تهاجم اراذل اوباش دانشجویان مستقل نامیده شده مجبور به تغییر منزل خود گرفته است .