دروغ نامه ی کیهان روزی یکشنبه 23 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " اخراج از شوراي حقوق بشر"
" تناقض و مواضع دوگانهی محکوم کردن نقض حقوق بشر و ادامه تجارت خون و نفتاز سوی غرب، موجب طلبکاری و فرافکنی رکوردار جهانی نقض حقوق بشر شده است "

از یک نظر قلم بر دست یادداشت روز نویس در زمینه ی برخورد مواضع دوگانه كشورهاي غربي با مقوله ی حقوق بشر و مبارزه با تروريسم درست است که می گوید "ديگر حناي مدعيان حقوق بشر و مبارزه با تروريسم براي افكارعمومي جهان رنگي ندارد" زیراکه این تاکتیک تبدیل به نوع یاهرم فشار برای رام کردن کشورهای یاغی و مهار ناشدنی شده است . زیرا که نه اینگونه محکوم کردن ها در مورد حاکمان مستبد به خصوص در ایران نه موجب تغییری به حال ملت زیر سلطه کشور استبداد ی داده نشده است بلکه شرایط بس سخت و بد تر شده است. چونکه این محکومیت ها نه ضمانت اجرائی ندارد برای اینکه چون با عملکرد تناقض آمیز امضاء کنند گان محکوم کردن نقض حقوق بشر همراه است خود زیرآب بر بی اعتبارشدن امضای شان شده است . برای اینکه همانگونه که غرب رژیم کودتائی ضد بشری رکور دار محکومیت مسمتر نقض حقوق بشر در جهان را بطور سیستماتیک محکوم می کند ولی از طرف دیگر بدون تأکید عملی دفاع کردن رعایت حقوق بشر به مستبدان حاکم برایران، در راستای شروط قرار دادها ی اقتصادی و تجاری و نظامی و نفتی و ... آن رانا دیده گرفته و به بستن قرار دادهاادامه می دهد . همینگونه اقدامات تناقض آمیز موجب شده است تا که قلم بردست یادداشت روز نویس وارد میدان یکه تازی شود وطلبکارانه از موضع مظلوم نمائی مدعی شود که چرا آلمان رهبر پژاک را تحویل رهبران کشور ر کور دار نقض حقوق بشردر جهان نداده است تا وی را برای اعتراف گیری علیه ی غرب جراحی و سلاخی کند . خلاصه نتیجه این شده است که معنی حقوق بشر و رعایت کردن به آن یعنی ردیف کردن اتهام برای آلمان وبلژیک وردیف کردن اتهامات کیفر خواست رهبر پژاک خلاصه شده است .

بهر حال قلم بر دست یادداشت روز بدون در نظرگرفتن جنایات اتفاق افتاده در خاک آلمان که چگونه مخالفان ایرانیان در این کشور سلاخی و ترور شدند . طوریکه در دادگاهی چند تن از رهبران ومسئولان و مقامات بالای رژیم جور وجنایت وجهل و جنگ و خرافه به اتهام ترور در این کشور متهم و محکوم شدند اما چون متأسفانه از سوی مقامات آلمان اقدامات جدی در این مورد نشد . بنابراین اکنون اینگونه قلم زن یادداشت روز نویس این چنین دولت آلمان را متهم به نقض حقوق بشر و دفاع از تروریسم کرده متقابلاً مدعی عقبه مردمی برای رژیم نا مردمی شدهکه در کودتای 22 خرداد 40 میلیون رأی ساختگی برای خود ساخته است:

"جالب اينجاست كه مقامات آلماني كه يد طولايي در نقض حقوق بشر دارند و اقدام اخير آنها در آزادي عبدالرحمان حاجي احمدي نشان داد كه حتي در مبارزه با تروريسم نيز رفتاري دوگانه و تبعيض آميز دارند، در حوادث پس از انتخابات 22 خرداد با ژست حقوق بشر، ايران را متهم به نقض حقوق بشر كرده بودند.كشوري كه برخوردار از عقبه مردمي است و آحاد ملت با مشاركت 40 ميليوني خود در انتخابات بار ديگر ثابت كردند كه تحت هيچ شرايطي از نظام و حكومت شان دست نمي كشند و افزون بر حضور پرشور و باشعور خود در 22خرداد در بزنگاه هاي حساس ديگري همچون 9دي و 22بهمن به صحنه آمدند و از آرمان ها و ارزش ها دفاع كردند يا كشوري كه نقض حقوق بشر در آن روز به روز بيشتر مي شود و به خاطر رويكرد دوگانه در عرصه بين المللي و در ميان افكارعمومي دنيا نقاب حقوق بشر از سيما و چهره اش به زير كشيده شده و با حمايت از تروريست هاي آدم كش در عصر ارتباطات مدرن- به قول خانم مركل- دوران هيتلر را به ياد مي آورد؟ سازمان ملل اگر سازمان ملل باشد بايد دولت آلمان را از شوراي حقوق بشر اخراج كند"

در خاتمه اینکه یادداشت روز نویس بدون آنکه کلامی از نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران بگوید . به خصوص اینکه اشاره کند که در 9 ماه گذشته در ایران چه گذشته و یا این که چگونه توی خیابان ها با معترضان بر خورد شد و در بازداشتگاه کهر یزک چه جنایتی اتفاق افتاد؟ یا اینکه در سیاه چال اوین چه می گذرد وچرا مادران داغدار و عزادار زندانیان سیاسی شبانه روز درجلوی درب زندان اوین چرا تجمع می کنند وچه فریاد می زنند ؟ یا اینکه در 31 سال گذشته در ایران چه گذشته و چه تعداد زندانیان سیاسی شکنجه و اعدام شدند ؟ یا اینکه چرااتباع و خبر نگاران کشور های خارجی به اتهام جاسوسی به گروگان گرفته می شوند تا با تروریست های زندانی ا در کشورهای دیگر از جمله در فرانسه معاوضه شوند ؟ یا اینکه چرا به لیست آماری از ترور و ربودن مخالفین در برون مرز از سوی تروریست های اعزامی اشاره نمی شود ؟ یا بدون اینکه گفته شودکه پاسداران در عراق و افغانستان و پاکستان ولبنان و... چه می کنند؟اما اکنون با کمال پرروئی دولت آلمان متهم به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریست ها شده استکه چرا رهبر پژاک را همچون عبدالمالک ریگی تحویل نداده اند . البته اینگونه طلبکاری کردن حاصل سیاست مماشات گری خائنانه تجارت نفت و خون یابنابر ادعترافقلم بر دست مواضع دوگانه غرب است که نفی کننده امضای محکوم کردن نقض مستمر حقوق بشر در ایران است.

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/881223/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان روزی یکشنبه 23 اسفند ماه سال 1388