دورغ نامه ی کیهان پنجشنبه 27 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " سال بركت ، ولايت و قهرماني ملت "

" بعنوان هدیه نوروزی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای واصل ولایت فقیه گفتن هم فتنه نامگذاریشده و هم محبوبیت وبرکت تعبیر شده، ساندیس و ساندویج خوری با ضرب و شتم و سانسورو خفقان هم قهرمانی ملت تفسیر شده است"


گفته می شود که رنگ با رنگ پاک نمی شود و با حلوا حلواکردن دهان شیرین نمی گردد . یا اینکه از کوزه همان تراود که در اوست . یا اینکه مشک آن است که خود گوید نه عطار بوید و گوید. غرض از ردیف کردن این چند ضرب المثل به خاطر اعتراف قلم بر دست یادداشت روز نویس استکه همکار دخمه یا دروغ نامه ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری است که نماینده ی رهبر لوطی جماران می باشد که اکنون در پایان سال به جای تحلیل عملکرد سال گذشته ی دولت و ووضعیت اقتصادی کشورو امور معیشتی مردم ارائه کند . ولی در عوض به عنوان هدیه نوروزی به مردم ایران اذعان کرده است که سال جاری سپری شده که در روزهای پایانی اش می باشیم خوبست که سال فتنه نامگذاری شود .به خصوص اینکه هر گرچه یادداشت روز نویسان این دروغ نامه در طول سال وارونه گوئی کردند درست در آمد. البته باید اقرار کرد که در این مورد مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس بی ربط نگفته است. زیرا که تداعی کننده ی فتنه گری و عوامفریبی و دروغ گوئی و شیادی و نیرنگ و دین فروشی حاکمان می باشد که بر اساس و شالوده ی دغلل و حقه و فریبکاری خمینی شیاد پی ریزی شد . به ویژه اینکه حاصل پیام های نوروزی جانشین وی رهبر لوطی جماران علی خامنه ای نیزمی باشد که سال های گذشته را به نام عدالت علی و وحدت ملی و همبستگی اسلامی ونوآوری و شکوفائی اقتصادی و از این قبیل نام گذاری کرده بود چون شیادانه برای منحرف کردن اذهان عمومی وپنهان کردن جنگ قدرت پشت پرده مزورانه چنین عوامفریبانه و بطور وارونه پیام می داد . همچنانکه اکنون با رقیب مغلوب با همین شیوه ی حلوا و چماق یا چوب و پیاز خوراندن بر خورد شده است . یعنی اینکه هم رقیب مغلوب گول خورد. زیرا که به عنوان هیزم گرم کننده ی تنور انتخابات – انتصابات نمایش خیمه شب بازی کودتای 22 خرداد مورداستفاده واقع شد. هم . علیه اش کودتای تقلباتی شد . هم از صحنه حذف و متهم به دروغ گوئی و قانون و ساختار شکنی و همسو با دشمن بیگانه و هم متهم به سران فتنه وآشوب گری شد . برای همین است که چون مردم معترض و ناراضی از 22 خرداد تا کنون در صحنه اعتراضی حضور داشته و تسلیم نشده است لذا سالی که سپری شده سال فتنه نام گذاری شده است.

خوب چون یادداشت روز بینام ونشان اعتراف کرده که هنوز فتنه تمام نشده و ادامه دارد طوریکه ادامه ی آن به شروع سال نو کشیده و منتقل شده است . مشخص است که سال جدید چگونه سالی خواهد بود. چونکه در رژیم ضد بشری خرافاتی و دین فروش وعوامفریب که دین تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و خفقان و سانسور و تفتیش عقاید تبدیل شده است وباشیوه ی شیادی نقد رها کردن و به نسیه چسبیدن و با آویزان شدن 1400سال پیش و دست آویز داشتن تا نفس منتقدان ومعترضان و مخالفان و رقبا و حتی منتقد خودی گرفته شود. اکنون نیز همین تاکتیک معیار ارزیابی و سنجش و قضاوت قرار گرفته است.چون که بازهم بر استفاده از همین تاکتیک و روش اصرار ورزیده شده است . پس نیاز به توضیح نیست تاکه گفته شود چشم انداز سال نو چطوریست؟ به خصوص اینکه مدعی قلم بر دست تأکید بر درستی این شیوه در دروغ نامه ی کیهان بعنوان دستور العمل راهبردی یاد نموده و به آن افتخار کرده است. زیراکه مدعی شده است تمامی زوایای پیش بینی شده ی فتنه که در این دروغ نامه ی کیهان در طول یک سال تبیین شد به واقعیت پیوست . یعنی ناخواسته لوداده و اعتراف کرده است ک هنقش این دروغ نامه در سناریو سازی هاعلیه ی منتقدان و معترضان نا راضی و رقبا ودردفاع ازپاسداران کودتا گرو دولت کودتائی نا مشروع چگونه بوده است؟برای اینکه اعتراف کرده است که در این دخمه ی شعبه ی زندان اوین و واحد اطلاعات سپاه پاسداران كيهان فرمولي وجود دارد كه توطئه گران پشت پرده ی این دخمه مي دانستند هر آنچه رخ مي دهد در چارچوب همین فرمول است .البته تأکیدشده که سران داخلي فتنه اين فرمول را هم ننوشته و تهیه و تنظیم نکرده اند چون اساساً اینان در موقعيتي نبوده و یا کاره ای نیستند تاكه قادر به خط مشي گذاري در اين حدود یا این فرمول باشند کهسر در آورند چگونه پیوسته از پشت پرده به رهبر لوطی جماران دیکته می شد تا که هشداردهد مواظب دشمن بیگانه باشید . مرزتان را با دشمن درست و شفاف ترسیم کنید . دشمن شناس باشید و بالاخره دست از دو پهلو گوئی به نفع دشمن بر دارید و لبیک گوی لوطی جماران تا در خدمت پاسداران کودتا گر باشید .

خلاصه قلم بر دست پس از روضه ی مبسوط خواندن از کشف فتنه در سال 88 که آن را به داستان بلند تشبیه کرده و بررسی و تحلیل مفصل توصیف فواید و تشریح مضارش را به آینده حواله داده است. در د نباله از نعمت ولایت فقیه گفته که چقدر با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه موجب محبوبیت و پایداری اش شده بطوری که ضامن پیروزی های بیشتر شده که در راه می باشد .از جمله از نا آگاهی خواص دو پهلوگوی بد آزمون پس داده و وقهرمان بازی های ساندیس خوران و رشک برانگیز بودن عظمت رهبر لوطی جماران در جهان و پیچیده تر شدن دشمنی ها در سال نو چنین یاد کرده است .

اين داستاني بلند است كه خيرات و بركات فتنه88 چه بوده است كه كيهان در آينده به تفصيل و با اسناد و قرائن بسيار به آن خواهد پرداخت.نتيجه اما از هم اكنون روشن است: هم خواصي كه برخي از آنها امتحان خوبي در اين سال پس ندادند و هم براي عموم مردم كه به راستي بايد آنها را قهرمانان سال 88 ناميد آشكار شد. جهانيان در اين سال همگي ديدند و مكرراً شهادت دادند كه نعمت ولايت فقيه در ايران براي همه آنها رشك برانگيز است، نعمتي كه هم علامت ثبات و پايداري بي نظير است و هم مهم ترين ضامن حركت ايران در مسير تعالي و شكوه به رغم همه كينه توزي ها و دشمني هايي كه هر روز تازه تر و پيچيده تر مي شود. دشمنان ايران در آن روزهاي نخست فتنه سخت به طمع افتاده بودند كه مجالي براي عملي كردن بسياري از آن اوهام و رأياهاي خام كه سال هاست در سر داشتند فراهم آمده است. درست به دليل همين طمع خام بود كه تمام سرمايه خود اعم از نيروهايي كه آشكارا پياده نظام دشمن بودند و هم شبكه پنهاني كه طي سال هاي طولاني ساخته و ذخيره شده بودند تا روزي به كار گرفته شوند را به ميدان آورند و مقابل چشمان تيزبين و دستان توانايي قرار دادند كه با گمنامي نگهبان ايران عزيز در كوران فتنه بوده اند. نظام جمهوري اسلامي در سال 88 و در مدتي كوتاه توانست بخش اعظم شبكه هاي دشمن را شناسايي و خنثي كند و چهره حقيقي بسياري از كساني را كه همواره تلاش مي كردند نيات شوم خود را در پشت ظواهر فريبنده پنهان كنند برملا نمايد"

درنهایت اینکه در پایان به اقدام بی نظیر زد و بد پشت پرده برای تحویل گرفتن عبد المالک ریگی شده که چگونه تبدیل به فیل هوا کردن اقدام آدم ربائی هوائی بدون هزینه ی سربازان گمنام وزارت بدنام اطلاعات شد واین اقدام معجزه سا وصل به اقدام ارتش سایبری واحد حفاظت اطلاعات پاسداران شده است که توانست چه ضرب شصت شکست سختی به طرح 400 میلیون دلاری فتنه اندوزی بر دازانه جنگ نرم سیا آمریکاوارد نماید . درمجموع اینگونه اقدامات پیروز مندانه پیوند با پیروزی رشد و پشرفت فن آوری هسته ای و موش و سوسک وقورباغه و لاک پشت به فضا پرتاب کردن موشک فضائی شده کهدر ادامه پاک سازی فتنه نفاق را بهمراه داشته است که بازهم اینگونه موجب افزون شدن محبوبیت رهبر لوطی جماران و اقتدار رژیم کودتائی نامشروع ضد مردمی درسالی که گذشت شده است:


لطف خداوند در به طمع انداختن دشمنان ايران بود كه موجب شد پروژه هاي پيچيده اطلاعاتي نظير دستگيري ريگي يا برخورد با شبكه بزرگ جاسوسي سايبري آمريكا در ايران به سرانجام برسد. به جز مباحث مربوط به فتنه البته در اين سال بسياري اتفاقات ديگر هم رخ داده است. در عرصه فناوري هاي پيشرفته اكنون ايران در حال رسيدن به قله هاي دانش است. فناوري ليزر به مجموعه دارايي هاي فناورانه ما اضافه شده و در مورد فناوري هسته اي هم گام هاي بزرگي در حال برداشته شدن است كه در كنار مقاومت جانانه و مدبرانه در مقابل پروژه هاي دشمن به زودي به شگفتي هاي بزرگ تبديل خواهد شد، ورود به باشگاه فضايي جهان، دسترسي به سلاح هاي مدرن و دوربرد و.سخن آخر اما، اين است كه روشن شدن اقتدار نظام، تجديد محبوبيت مردمي آن، جوان شدن سرمايه اجتماعي آن و غربال نفاق جديد، دستاوردهاي كوچكي نيست كه آسان به دست آمده باشد و دوام و بقاي آن جز به شكر مداوم خداوند و پاس داشتن نعمت ولايت و استمرار خدمت به مردم كه بحمدالله دولت كنوني در اين بستر است، ميسر نخواهد بود... .

در خاتمه اینکه اگر در این روضه و مرثیه خوانی یادداشت روز نویس کشف فتنه در سال گذشته شده است. آنچنان که با آب وتاب به این موضوع کشف فتنه پرداخته شد تا جائیکه نام سال سپری شده به سال فتنه نامیده و معرفی شد . در عوض نه نامی از مردم ایران برده ونه سخنی از مطالبات شان گفته شد. همچنین از اعتراضات ضدحکومتی و ضرب و شتم ها و بازداشت ها و شکنجه و تجاوز و اعتراف گیری ها با تشکیل بی داد گاه های نمایشی فرمایشی تلویزیونی فله ای 100 نفره ی متهمان و صدور احکام کیلوئی و صلواتی زندان و اعدام هم کلامی گفته نشد . همینطور اگر به خفقان و سانسور مطبوعات و تعطیل شان و بازداشت خبرنگاران و روزنامه نگاران هم اشاره ای نشده است بدلیل این است که مردم و مظلبات شان با مطبوعات جزو ابزار تبلیغاتی و زیر مجموعه اجرائی فتنه و اهداف فتنه گران درسالی که سپری شد بوده اند . برای همین در رژیم ضد مردمیو کودتائی که لوطیجماران رهبر همکاره است نه مردم محلی از اعراب دارند ونه نیاز است که به مطالبات شان اشاره شود . چونکه همینقدرکه رهبر لوطی جماران پس از کودتای 22 خرداد وواکنش های اعتراضی فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه از سوی مردم ناراضی زدن موجب افزایش محبوبیت وی شد و به برکت همین محبوبیت وی رژیم کودتا گران پاسدارهم اقتدا رشان افزایش یافته است . مهمتراینکه عبد المالک ریگی مسترد شد و رشد فن آوری هسته ای هم بدون هیچگونه بحران و تهدید تحریم اقتصادی ادامه داشته است و تلاش می شود تا نوری المالکی پاپت بازهم نخست وزیر شود. همینگونه رخداد و اقدامات کافی می باشد و نیاز به بیان جنگ میان دو نهاد دولت نامشروع بامجلس بازار مکاره هشتم پیرامون لایحه بودجه و طرح هدفمند کردن نقدی یارانه ای نیست که پیش بینی می شودای نطرح موجب افزایش 50%تورم و گرانی در سال جدید می شود . البته با تصویب آن موجب هدیه ی مشترک دو نهاد حکومتی رشد 50%تورم به مردم ایران خواهد شد که 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881227/2.htm#other200

دورغ نامه ی کیهان پنجشنبه 27 اسفند ماه سال 1388