" پیام نوروزی"

می توان گفت که عید ایرانی یکی از زیباترین عیدهاست زیرا که همزاد بهار است که با رویش و زایش طبیعت همراه می باشد که در ذات خودنوآوری دارد چونکه پیوسته نه میرائی که محتوای پویائی دارد که در بسترگذار کهنه به نو در حرکت بوده است. برای اینکه این عید با بهار و پس از عبور زمستان منجمد وسرد فرا می رسد وهدیه اش شور وامید و سر سبزی و شکوفائی و فراوانی است که با خود به ارمغان می آورد . گرچه خمینی شیاد و پیروان خرافه پرستان وی بدلیل ماهیت واپسگرایانه شان تلاش کردند تا با راه اندازی جنگ خانمان بر انداز 8 ساله ی ضد ملی و ضد ایرانی میان ایران و عراق که نعمت الهی نامیده شد با این جنگ نعمت الهی خوانده شده به جنگ نوروز و بهار جشن و شادی و شورو امید بروند و حضور در گورستان و بیمارستان را جایگزین آن نمایند . زیرا که این پیام مرگ زا و میرا به جای پاسخ دادن به قول داده شده ی حکومت آینده از آن مستضعفان و پا برهنگان بود که با راه اندازی جنگ خانمان بر انداز تدارک دیده شد که حاصلی جز مرگ و میر و کشتار و تخریب و بی خانمانی و آوارگی در بر نداشت. بنابراین برای کنترل مردم ناراضی و زدودن هرگونه روحیه ی شادی و انگیزه ی برگزاری مراسم عید و جشن نوروز باستانی از سوی خمینی شیاد پیام نوروزی حضور بر قبور در گورستان ها و بازدید از موجی ها و ترکش خوردگان جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق د اده شد. البته چون بدلیل تاریخچه دیرینه ی برگزاری جشن نوروزی در ایران، خمینی شیاد و پیروانش موفق به محو و حذف کردنش نشدند . همانگونه که جانشین وی رهبر لوطی جماران سید علی خامنه ای هم که با صدور فتوای غیر عقلانی و شرعی و مضر بودن مراسم جشن 4 شنبه سوری سال جاری که صادر کرد نه با پاسخ منفی سراسری مردم ایران در کشور مواجه شد ، بلکه پاسخ دندان شکن مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و خامنه ای قاتله ، ولایتش باطله با پاره و سوزانیده شدن تصویر منحوس وی در آتش جشن ملی 4 شنبه سوری دریافت نمود که خیلی بیش از 9 ماه گذشته عدم مشروعیت وی هویدا شد و به وضوح تق ادعای کمدی و پوشالی آمار 50 میلیون ساندیس خور ساختگی 22 بهمن وی در آمد .

بهرحال سالی که سپری شد و اتفاقات وتوطئه های گوناگونی که در ایران و عراق رخ داده شد به خصوص پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه و استقلال ،آزادی، جمهوری ایرانی که در سراسر ایران طنین انداز شد که صدای این فریاد اعتراضی در منطقه و جهان شنیده شد البته حاکمان کودتا گر نامشروع دین فروش به جای شنیدن فریادهای اعتراضی مردم، تلاش مذبوحانه نمودند تا با سرکوب و سانسور و خفقان و ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و تجاوز و قتل و جنایت واعتراف گیری ضد بشری در شرف نفی و کتمان کردنش بر آیند. اما واکنش اعتراضی مردم ناراضی و خشمگین آنگونه شد که پس از 9 ماه آنهم در فضای امنیتی شدید در سراسر ایران حاکم شده بود ولی در مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری نشان داده شد که عمق نارضایتی عمومی خیلی عمیق تر و ریشه ای تر از آن است که بتوان با اینگونه ترفند ها و تهدید ها با آن مقابله و خنثی اش نمود. به ویژه اینکه سال جدید رشد نابسامانی شرایط بد اقتصادی و بیش بینی رشد تورم 50% چشم انداز وضعیت بس خطری تر از سال 88 را برای حاکمان دیکتاتوری نا مشروع ترسیم می کند که ادامه ی این شرایط یقیناً منتهی به تغییر اوضاع و احوال کنونی در ایران خواهد شد.

بنابر این با بهترین آرزوهابرای هم میهنان گرامی و مبارزان راه آزادی و مجاهدان مقاوم و تسلیم نا پذیر مقیم شهر اشرف و همه عاشقان آزادی ودمکراسی و عدالت و مدافعان حقوق بشر در ایران ،سال جدید را در راستای تغییر رژیم کودتائی نامشروع ومتحجر خرافه پرست قرون وسطائی به حکومت دمکراتیک با تقدیم خرمنی از شکوفه های پر گل بهار ی ایران زمین که خواهان همیشه عیدو نوروز هستید تبریک وتهنیت می گویم و با وجود اینکه بقول عضو کنگره ی آمریکا که در دفاع از حق و حقوق اشرفیان و مبارزات آزادیخوانه ی مردم ایران گفت که نوروز بدون آزادی مبارک گفتن ندارد .ولی چون برگزاری جشن نوروز هم تلاش و مبارزه در بسترآزادی در ایران است پس عیدتان مبارک و نوروزتان پیروز باد.

هوشنگ – بهداد

28 اسفند ماه سال 1388