گزیده خبرهای 28 اسفند – 88

عکس : مزار ندا , سهراب , اشکان و ...در آخرین پنج شنبه سال 88

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14690

اوایل انقلاب وقتی جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضدمیهنی ایران و عراق شروع شد خمینی شیاد بمناسبت پیام نوروزی دستور داد که به جای بر گزاری مراسم جشن عید و نوروز بهتر است که مردم ایران به گورستان ها رفته و سر گور کشته شدگان جنگ حضور یابند و برای شان فاتحه خوانی کنند. اکنون ادامه ی آن پیام مرگ زی و مروجان فریاد مرگ بر زندگان و درود بر مردگان جانشین و پیروان خمینی شیاد جامعه ای ساخته اند که مراسم جشن تولد ها و مراسم هفت سین جوانان مبارز و آگاه از سوی اعضای خانواده های شان یا در کنار زندان اوین یا بر سر مزار جان باختگان وقایع 9 ماهه اخیر بر گزار می شود.آیا این رژیم ضد بشری مرگ آفرین ومرگ پرست و مرگ زی با فرهنگ ارتجائی و میرائی اش مشروعیت دارد ومی تواند همچنان به بقای ننگین خودش ادامه دهد؟

"اقامت همسر بن لادن در هتل استقلال برای آزادی فرزندان اسامه "

اینگونه سفر ها اثبات کننده ی گروگان گرفتن اعضای خانواده ی بن لادن از سوی حاکمان تهران پس از اشغال نظامی افغانستان و گریختن از فغانستان و پناهنده شدن شان به ایران می باشد که نه خنثی کننده ی اقدامات تروریستی از سوی اعضای القاعده ی علیه ی رژیم کودتائی نامشروع تا کنون بوده است ، بلکه وادار کردن اعضای القاعده به تن دادن اقدامات مشترک با پاسداران در عراق و عربستان و افغانستان ویمن و اروپا بوده است.

تابناک: روزنامه سعودي «الشرق‌الاوسط» چاپ لندن در اخبار آنلاين خود مدعي شد: 10 روز پيش، يكي از همسران «اسامه بن لادن» وارد تهران شده و پس از اقامت در هتل استقلال تهران موفق شده كه از شش فرزند اسامه كه در ايران هستند! تعدادي را راهي سوريه كند.همچنين «ايمان»، آخرين دختر بن لادن كه به مدت چند ماه در سفارت عربستان اقامت كرده بود، در حال انجام امور خروج از كشور بوده و در يكي، دو روز آينده ايران را ترك خواهد كردالشرق الاوسط» كه مدعي است، اين اخبار را از «منابع خبري داخل ايران» نقل مي‌كند، در ادامه افزود: همسر بن لادن، پس از ورود به تهران شناسايي و گذرنامه و تلفن همراه او مصادره و پس از بازجويي‌مدارك به او پس داده شده است. البته در اين باره بايد گفت كه تماس ما با سفارت عربستان در تهران بي‌نتيجه بوده اما منايع خبري اين روزنامه از داخل ايران درستي اين اخبار را تاييد كرده‌اند.

رئيس اداره مبارزه با جرائم جنايي فارس کشته شد

چگونه است که باند مافیائی پاسداران در گیر ورود و توزیع مواد مخدر در سراسر کشور از جمله توزیع درون زندان ها می باشند . همچنین کنترل وار مرز پاکستان و افغانستان ر ا در اختیار خود دارند . بعلاوه تعداد بیشماری اسکله های غیر مجاز در سواحل بنادرجنوب هم در اختیار خود دارند که بطور 24 ساعته مشغول تخلیه ی انواع و اقسام مواد مخدر و مشروب و سایر کالاها یقاچاق می باشند ولی هنگام درگیری میان رقبای خرده پا ی خود جا خالی می دهند و خودشان حضور ندارند؟

فارس : سرهنگ صمد بيات رئيس اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس فارس در عملياتي كه "شررور" سابقه‌دار تحت ‌تعقيب به ‌هلاكت رسيد، کشته شد.به گزارش فارس ، "شرور" سابقه‌داري كه داراي در يك عمليات غافلگيرانه توسط كارآگاهان پليس کشته شد.معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: صبح امروز به‌ دنبال پيگيري‌هاي اطلاعاتي، شرور باسابقه به‌نام م ـ ش‌ كه به ‌اتهام سرقت‌هاي مسلحانه، شرارت و گروگانگيري تحت تعقيب پليس و مقامات قضايي بود، در خيابان سفر جنب ترمينال كارانديش شيراز مورد شناسايي قرار گرفت و در درگيري مسلحانه توسط ماموران پليس به‌ هلاكت رسيد.در اين عمليات رئيس اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس فارس، سرهنگ صمد بيات کشته شد.

فیلم / ممانعت نيروهای انتطامی از برگزاری جشن چهارشنبه سوری (تهران و مشهد)
حمله پلیس و بسیج به مراسم چهارشنبه سوری 1388 محله ولنجک

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14687

زمانيکه نیروهای رژیم در حال تلاش برای خاموش کردن آتش بودند، زن شجاع مشهدی رهبری اعتراض عليه اين عمل ماموران را بعهده ميگيرد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14687

معلوم نیست وقتی که دامنه شعله های آتش خشم مراسم جشن 4 شنبه سوری تا زادگاه رهبر لوطی جماران در مشهد زبانه کشیده است برای چه این رهبر علیل لوطی جماران خودش را به ریشخند گرفت و فتوا علیه ی این مراسم جشن 4 شنبه سوری صادر کرد تا موجب خشم بیشتر مرد مناراضی به خصوص جوانان ناراضی در سراسر ایران شود که تصاویرش را به جای بوته آتش بکشانند ؟

فیلم / دستگیری وحشیانه زنی در شب چهارشنبه سوری

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14686

آیا صحنه ی اتفاق افتاده در این فیلم نشانه ی قدرت یا نه ضعف کامل رژیم کودتاگران پاسدار نامشروع وضد بشر می باشد که برای دستگیر کردن یک دختر گزمکان مزدور چند خود روی پلیس بسیج شدند تا که وی را دستگیر کنند که چراخواسته است در جشن ملی 4 شنبه سوری شرکت داشته باشد؟ لابد پس از شکنجه و اذیت و آزار کردنش در سیاه چال وی وادار به اعتراف می شود تا در بیدادگاه نمایشی سر دژخیم صلواتی اعتراف و اقرار کند که یکی از اعضای فعال گول خورده ی منافقین محارب بوده است . یا نه اینکه یک نفوذی ستون پنجم دشمن بیگانه آمریکا و مرتبط به طرح جنگ نرم بر اندازانه ی سایبری سازمان " سیا " آمریکا می باشد

گریز سبز : شب چهارشنبه سوری، در منزل همسایه ما بعد از اینکه همه در کنار هم چهارشنبه سوری را در کوچه جشن گرفتیم و به خانه هایمان رفتیم، یک مهمانی خانوادگی کوچک با موزیک و رقص بود که حدود ساعت 2 نیمه شب نیروی انتظامی به سرپرستی لباس شخصی ها به داخل منزل ریختند، فریادهای زنانی که جیغ می کشند در فیلم کاملا مشخص است. در اواسط فیلم یک زن، یک پسربچه و دو مرد ناگهان از در خانه می گریزند که نرسیده به سر کوچه دستگیر می شوند. تلخترین قسمت فیلم جاییست که نیروی انتظامی زن را به زور سمت ماشین می کشد و کودک بی گناه هم دنبال آنها میدود کل فیلم حدود 20 دقیقه بود که با ویرایش به 5 دقیقه رسید. برای اطلاع به عنوان یک شاهد عینی عرض می کنم از روی تعداد ماشینهای پارک شده هم میتوان حدس زد یک مهمانی کوچک خانوادگی بیشتر نبود. برای نیروی انتظامی متاسفم که 3-4 بسیجی فرمانده آنها بودند و به زن و کودک این خانواده هم رحم نکردند.

توجه داشته باشید درادامه ی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی و تلاش برای بر کناری رفسنجانی مکارازریاست مجمع خبرگان ارتجاع و مصلحت نظام که به شیوه های مختلف دنبال می شود که اکنون دنباله ی این تلاش منتهی به بازداشت و زندانی شدن حسین مرعشی برادر همسر رفسنجانی شده است که این اقدام می تواند در رونذد توطئه ی مشترک آخوند محمد یزدی و محمد تقی مصباح و پاسدار گماشته احمدی نژاد باشد که اخیراً به قم رفته و با اینان دیدارو گفتگوی محرمانه داشته است . بنابراین دراین رابطه لینک 3 گزارش خبری زیر بهم دیگرمر تبط هستند زیرا که خبر اول گفتگوی فائزه رفسنجانی بستر ساز دوگزارش خبرتکمیلی بعدی شده است که گفته می شود رفسنجانی به کیش سفر می کند تا مهدی را از لندن باز گرداند .همینطور گزارش شده که حسین مرعشی بازداشت و زندانی کردن شده است که به نظر می رسد وی از سوی مختلفان رفسنجانی بعنوان گروگان خانواده ی رفسنجانی برای باز گردانیدن مهدی از لندن باز داشت و زندانی شده باشد . تا اینکه رفسنجانی بطور دربست تسلیم کودتاگران به خصوص پاسدار گماشته احمدی نژاد شود. در غیر اینصورت یا می بایست در قبال تهدید کنندگانش موضع افشاگرانه اتخاذ کند که رفسنجانی اینگونه و اینکاره نیست .یا اینکه آمادگی کنار رفتن از مقام های خود با پیسی و خفت شود . چونکه دیگر امکان دو دوزه بازی کردن و دو پهلو گوئی کردن برایش وجود ندارد.

حسين مرعشي بازداشت و روانه زندان شد

http://www.fararu.com/vdchqqnk.23nxqdftt2.html

ایرنا>هاشمی به کیش می‌رود تا مهدی را بیاورد!

http://www.fararu.com/vdcds50o.yt0s56a22y.html

خبرگزاری دولت -ایرنا- از قول منبعی بدون نام اعلام کرد که قرار است "مهدی هاشمی رفسنجانی" پس از یک دوره اقامت طولانی در خارج از کشور به تهران باز گردد. ایرنا نوشت: این منبع خبری تصریح کرد که مهدی هاشمی در نظر دارد از طریق دبی وارد جزیره کیش و از آنجا عازم تهران شود. گفته می شود آقای هاشمی رفسنجانی نیز ظرف امروز و یا فردا به کیش سفر می کند. منبع یاد شده، ‌احتمال داد که مهدی هاشمی در چتر حمایتی آقای هاشمی رفسنجانی از کیش عازم تهران شود

فائزه‌ هاشمی سکوتش را با پاسخ به شایعات شکست!

http://www.fararu.com/vdcevf8e.jh8xxi9bbj.html

معمولاً پسرهای خانواده در غیاب پدر قدرت می گیرند اما چنین موضوعی در خانواده ما به دلیل طرز تفکر و حساسیت های مادرم شکل نگرفت. به نظر من در خانواده های روحانی چون اسلام واقعی را می شناسند، تبعیضی میان دختر و پسر نمی گذارند. شما نقش مادرتان را خیلی پررنگ عنوان کردید و این سوال پیش می آید که اگر مادرتان نقش آفرینی خود را کمتر می کرد احتمال داشت که پدرتان محدودیت بیشتری نسبت به پسرها برای دخترهایش تعریف کند؟ از شخص آقای هاشمی بگذریم، فکر می کنید علت حساسیت روی شما و برادران تان به عنوان فرزندان آقای هاشمی چیست. چرا روی فرزندان بقیه مسوولان اینقدر حساسیت وجود ندارد که روی شما و برادران تان وجود دارد؟ مهم ترین هدف تخریب آقای هاشمی است. برای خودش که نقطه ضعف ندارند از طریق همان شایعات و دروغ هایی که سال ها درباره فرزندان ایشان به همین منظور پخش کرده اند بهره برداری می کنند و از طریق فرزندان به او می رسند. خانواده و فرزندان برخی مسوولان دیگر نیز در این تجمع ها حضور داشته اند و حتی بعضی دستگیر شدند که البته فوری آزاد شدند ولی اخبار آنها منعکس نشد. حضور آنها با حضور من چه فرقی دارد؟ علت این برخوردها به صورت مشخص آیا درگیری خانواده هاشمی با مسائل اقتصادی بیشتر از سایر فرزندان مسوولان و بزرگان نیست؟ این حرف ها همه دروغ و تهمت است. حداقل اینها که خود این شایعات را ساخته و پخش کرده اند بهتر از هر کسی می دانند دروغ است. دارایی های عجیب و غریبی که به خانواده هاشمی نسبت می دهند دروغ است. طبق شایعات که با هدف ساخته و پخش شده اند من کلی برج و ویلا و منزل و رستوران و حتی املاک دیگر در شهرهای مختلف ایران و لندن و کانادا دارم ویلای آنچنانی در کلاردشت، کاخ در لندن، آزادراه در کانادا رستوران بوف، ساختمانی عظیم در شهرک غرب، اسب های بسیار و خیلی چیزهای دیگر که همگی اینها دروغ است، این شایعات نیز به نظر من توسط خود اینها ساخته و پخش شده که بتوانند در زمان لازم از آن بهره برداری کنند که الان دارند این کار را می کنند. خودشان در طول سال ها این شایعات را ساخته اند و در زمان های مختلف بهره برداری کرده اند. آنها مدعی هستند سال هاست می خواهند همه این سوءاستفاده ها، رانت خواری ها و دزدی ها را افشا و ریشه کن کنند. مگر شعارشان همین نبود؟ آنها حداقل پنج سال است به اسناد دسترسی دارند پس مستند ادعاهای شان چرا ارائه نشد؟ چرا کسی به آنها نمی گوید این همه شعار دادید، افکار عمومی را مسموم کردید، پس چرا ثابت نکردید؟ این است عدل اسلامی ادعایی آنها؟ پس چرا در چنین شرایطی مهدی هاشمی از ایران خارج می شود و برنمی گردد؟ برخلاف ادعای این آقایان مهدی زمانی از ایران خارج شده بود که هنوز اتهامات دروغ علیه او پخش نشده بود. آقای هاشمی گفته برنگردد، خودش چندی پیش این را بیان کرد. ترجیح داده اند در خارج از کشور به امور واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی و رساله دکترای خود را تکمیل کند. و او تصمیم گرفت به ایران برنگردد؟ تصمیم خودش نبود. مهدی می خواهد برگردد اما خانواده ما با توجه به حساسیتی که درباره او ایجاد شده موافق مراجعت او در شرایط ملتهب فعلی نیستند چرا آقای هاشمی مانع برگشت مهدی شده است؟ این را از خود آقای هاشمی بپرسید. بعد از اقدام مادرتان در روز انتخابات و در حوزه رای گیری که از خبرنگاران خواسته بودند به منزل ایشان بیایند تا ببینند که آنچه درباره زندگی آنها گفته و نوشته می شود دروغ است و صحبت های دیگری که درباره نتیجه انتخابات گفتند آقای هاشمی معترض به مادرتان نشد؟ تا جایی که اطلاع دارم نه. به هرحال عکس العمل مادرم نتیجه فشارهای موجود و نیز اتهاماتی که به فرزندان زده بودند، بود و همچنین اطلاعاتی که از مسائل داشتند، این عکس العمل برنامه ای از پیش طراحی شده نبود.نه، ایشان نیز این گونه فکر نمی کرد این اواخر به علت حضور دوباره شما در فعالیت های سیاسی روزنامه های وابسته به دولت درباره شما به عنوان عضوی از خانواده هاشمی مطالب زیادی نوشتند. یکی از این ادعاها بحث ازدواج قریب الوقوع شما با یک شاهزاده عرب بود. فکر می کنید منشاء این اخبار چیست؟ این هم از همان دروغ های باهدف است و هیچ اساس و مبنایی ندارد. همه اینها از پایه دروغ است و متاسفانه شرایط به سمتی رفته که انگار در فضای کنونی دروغگوها عزیزترند. داستان شکایت خانوادگی شما چه بود؟ ما فرزندان آقای هاشمی از آقای احمدی نژاد شکایت کردیم که این شکایت اعلام وصول شده اما تاکنون نتیجه ای نداشته است. فکر می کنید که روند تحولات به چه سمتی می رود. با دورنمایی که شما در نظر دارید آیا برای یک وحدت ملی در کوتاه مدت می تواند زمینه ای فراهم شود یا خیر؟ اعتقاد دارم که هنوز هم دیر نشده و می توان راه حل های ارزنده آقای هاشمی و پیشنهادهای دیگران برای برون رفت از بحران را مورد توجه قرار داد. شایعاتی در چند روز اخیر درباره خروج شما و خواهرتان فاطمه خانم از ایران به مقصد انگلیس با هدف عدم بازگشت شنیده می شود. درباره این شایعه چه می گویید؟ نشریه «مسلم نیوز» پرتیراژترین نشریه اقلیت ها در انگلستان، به منظور ارتقا جایگاه مسلمانان مقیم انگلستان از سال 2000، جوایزی را با نام مسلمانان پیشگام و صاحبنام در حیطه های روابط عمومی، بهداشت، سلامت، توسعه، ارتباطات، تحصیلات، فرهنگ، اقتصاد، رسانه ها و... به اجرا گذاشته است، که جایزه شایستگی ورزش را بنام «فائزه هاشمی» نامگذاری کرده است. علت این انتخاب ابتکار تاسیس فدراسیون اسلامی ورزش زنان و راه اندازی مسابقات زنان مسلمان در جهان توسط من است. به همین منظور من به عنوان رئیس فدراسیون اسلامی ورزش زنان برای شرکت در دهمین مراسم جایزه «مسلم» نیوز و اهدا جایزه «فائزه هاشمی» در حوزه ورزش به منتخب آن، در روز 24 اسفندماه در این مراسم حاضر شدم. حبیب توره کاپیتان باشگاه فوتبال منچسترسیتی و بازیکن تیم های ملی ساحل عاج، برنده امسال این جایزه بود که در سفرم به انگلیس جایزه را اهدا کردم و الان هم که می بینید در تهران مشغول گفت وگو با شما هستم.