گزیده خبرهای 14 اسفند

رفع مشکل مسکن به خاطر شب اول قبر!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16848

با اینکه آنگونه دست سران رژیم ضد بشری غارتگر و دین فروش و عوامفریب و شیاد دروغگو وارونه گو رو شده است که نمی دانند در گذشته چه گذشته یا قول داده شده بود؟ یعنی خودشان رابه فراموشی زده اند که خمینی شیاد پس از ورود به ایران به بهشت زهرای تهران رفت و گفت شاه فقط قبرسان ها را آباد کرد و کار دیگری نکرد . سپس قول دادن مسکن و پول نفت و آب و برق مجانی به مردم به خصوص محرومان داد که قرار بود صاحب حکومت می شدند . اما اکنون شرایط آنگونه شده است که در شورای شهر استا ن لرستان خطاب به وزیر مسکن دولت نامشروع با رئیس جمهور قلابی خالی بند و مدیران دولتیگفته شده است که به خاطر رفع مشکلات مسکن مردم به شب اول قبرتان فکر کنید که بیش از آن سهم بردتان از آنچه دارید نیست . پس بد قولی و غارتگری و محروم کردن روز افزون مردم برای چیست و چرا 31 سال است که این سیاست دروغ و عوامفریبی ادامه داده شده استو تا تا کجا قرار است ادامه یابد؟

نیکزاد همچنین در بخشی از سخنان خود در جلسه شورای مسکن لرستان خطاب به مدیران گفت: در زمینه رفع مشکل مسکن به خاطر حقوق و جایگاه کار نکنید به خاطر شب اول قبر خودتان کار کنید!

عکس:گروکانگیری خواهر زن با چاقو !

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16833

پیرو سیساست 3 برابر شدن واردات بیش از صادرات که ادامه دارد وهمه چیز ازچین وارد کشور می شود . لابد این مدلش هم در کنار زره پوش های تهاجمی از چنین وارد شده تا که در خدمتنیروی انتظامی باشد که برایش تبلیغ شده است؟

افسر پلیس چین در حال گرفتن چاقو از دست مردی است ،که خواهر زنش را گروگان گرفته است .منبع:رویترز

عاقبت جالب مقاومت مرغ ها در برابر حمله روباه

این گزارش هم جالب است . زیرا که شبیه داستان اسیرشدن جناح های درگیر جنگ قدرت و ثروت غالب و مغلوب از سوی متحجران انگلیسی است که مرشدان شان آخوند متحجردزد و غارتگر محد تقی مصباح یزدی می باشد.

در حادثه ای عجیب و کم سابقه یک روباه که برای شکار وارد یک مرغدانی شده بود خود طعمه شکارش شد.به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز در این حادثه که در منطقه باسیلدون در اسکس انگلیس روی داد، وقتی صاحب یک مزرعه صبح برای سرکشی به مرغدانی و جمع آوری تخم مرغ ها مراجعه می کند با لاشه یک روباه روبرو می شود که در کف مرغدانی افتاده بود.زخم هایی که روی تمام نقاط بدن این روباه نگون بخت وجود داشت نشان می دهد مرغ های این مرغدانی شکارچی خود را به قدری نوک زده اند تا از پای در آمده است

محسنی اژه ای: برخورد آقای موسوی پس از انتخابات خلاف انتظار و تصور بنده بود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16846

عجیب تر از دو خبر فوق فتوای حکم علیه موسوی است که از سوی یک آخوند جانی و آدمکش حرفه ای گوش خوار تعقیب شده است . در صورتی که خودش پرونده ی جنایت علیه ی بشریت دارد . زیرا که جزو مجرمان و قاتلان دست اندر کار قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 می باشد . همچنین این آخوند جنایتکار حرفه ای جزو آمران قتل های زنجیره ای است که گفته می شود دخالت مستقیم در سلاخی کردن زوج فرو هرها و دوانی داشته است.آیا اینگونه جنایتکاران حرفه ای معاد قدرت و غارتگری دل شان به حال مردم ایران سوخته است و معنی و مفهوم آزادی و عدالت و قضاوت می فهمند که چیست وبه آن پای بند می باشند؟

دادستان کل کشور گفت: اگر روزی حکومت نتواند متهمی را به دلیل وابستگی به جایگاه و مقامی تعقیب کند آنجا شروع انحراف است.به گزارش فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای پنجشنبه شب در حاشیه نخستین همایش ملی علمی کاربردی پیشگیری از وقوع جرم در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده عبدالمالک ریگی اظهار داشت: او تروریستی است که جنایت‌های متعددی را انجام داده است و به سرویس‌های مختلف کشورهای گوناگون وابسته بوده است که در این راستا نیاز به تحقیقات جامع و کافی دارد.وی افزود: آنچه که مورد انتظار مردم است مجازات علنی این فرد می‌باشد اما اینکه دادگاه علنی شود تصمیم با رئیس دادگاه است.
وی در ادامه در ارتباط با مذاکرات خود با میرحسین موسوی افزود:‌ بنده یک نوبت مستقیماً با آقای موسوی صحبت داشتم و حقیقتاً آن موقع که چند روزی از انتخابات گذشته بود برخورد ایشان خلاف انتظار و تصور بنده بود.دادستان کل کشور خاطرنشان کرد:‌ ایشان بالاخره در مسائل اجرایی کشور بوده و سنی از ایشان گذشته است اما حرف‌هایی را زدند و اقداماتی را انجام دادند که دور از توقع بود و اقدامات بعدی نیز متأسفانه عبور از قانون و قانون‌شکنی و همراهی با جریان‌های ضدانقلاب و دشمنان اصلی ما بود که امیدواریم و از خدا می‌خواهیم به دامن انقلاب و مردم بازگردد.وی با اشاره به محاکمه سران فتنه تصریح کرد: باید در نظام جمهوری اسلامی هر کسی را که مرتکب جرمی می‌شود بررسی و رسیدگی کنیم و به اینکه وابسته به چه کسی و دارای چه جایگاهی هستند کاری نداشته باشیم.دادستان کل کشور تأکید کرد: اگر روزی حکومت نتواند متهمی را به دلیل وابستگی به جایگاه و مقامی تعقیب کند آنجا شروع انحراف است.

فائزه هاشمی هم رفتنی شد؟

وقتی که سرمایه گذاری بسیار سنگین از خیلی سال ها پیش خانواده ی رفسنجانی در شیخ نشین ها و انگلیس و به خصوص در شهر های گوناگون کانادا کرده اند برای چه فائزه خانم به کانادا رفتن را ترجیح به تهران ماندن ندهد که در دانشگاه هم مورد محاصره واقع می شود و هر روز علیه وی و پدر و برادرانش توطئه با تهدید می شود.

یک سایت حامی دولت از سفر قریب الوقوع فائزه هاشمی رفسنجانی دختر آیت ا... هاشمی رفسنجانی به خارج کشور خبر داد . به ادعای این پایگاه خبری قرار است فائزه هاشمی تا پیش از سال 89 ابتدا به لندن برود و سپس در کانادا ساکن شود .