گزیده خبرهای 11 اسفند ماه سال 1388 قسمت - 2

احمدي نژاد در جمع استانداران: ايران يك ابرقدرت صالح فرهنگي و انساني است

http://www.kayhannews.ir/881211/2.htm#other203

اگر دروغ گوئی و خالی بندی و غارتگری های پاسدار گماشته احمدی نژاد نبود و لوطی جماران بیش از این دروغ نمی گفت و عوامفریبی نمی کرد . اگر از رأس تا ذیل این رژیم آلودهبه فساد و رشوه و تبعیض نبود . اگر استاد دانشگاه در زنجان در محیط کارش پرونده ی مر تبط به تهاجم تجاوز به دختر دانشجو نداشت و اگر فرمانده سابق انتظامی تهران زارعی در خانه ی فساد در کنار 6 زن تن فروش باز داشت نمی شد و اگر آخوند منتظری رئیس خانه های ریحانه یا سبز به دختران فراری در آن تجاوز نمی کرد و به بیماری ایدز مبتلا نمی شد . اگر ترانه ی موسوی ربوده و مورد تجاوز واقع نمی شد و جسدش سوزانیده نمی شد . همچنین اگر جنایات در بازداشتگاه کهر یزک اتفاق نمی افتاد. اگر سعید حنائی بسیجی مرتکب آن جنایات با قربانیان حاکمان جنایتکارنمی شد و اگر صف طویل زنان تن فروشی خیابانی و خرید و فروش دختران و زنان در شیخ نشینان نبود و.... مشخص نبود که آن موقع چونه پاسدار گماشته احمدی نژاد از ابرقدرت صالح فرهنگی و انسانی بودن ایران سخن می راند و ادعا و افتخار می کرد؟!

هاشمي رفسنجاني در كنفرانس‌ وحدت اسلامي:موج فتنه را در منطقه و جاهاي ديگر مشاهده مي‌كنم.خبرگزاري فارس: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: من در حال حاضر موج فتنه را در منطقه و جاهاي ديگر مي‌بينم كه از اختلافات نشأت مي‌گيرد و عمدتا اختلافات سياسي است و ريشه‌ آن هم در اخلاق است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812110845

چگونه است که موج فتنه را سردار سازندگی می بیند و مشاهده می کند که چگونه دارد خودش را با خودش می برد و لی همچنان به عمامه و عبا و نعلینگ و عصا ی رئیس فتنه گران لوطی جماران چسبیده است و نه شهامت بیان منبع تولید فتنه را ندارد ، بلکه به عیادت تازی در خدمت فتنه گران می رود و با تملق و تمجید و ستایش کردن با عامل اصلی تولید فتنه به آن کمک به گسترش این موج فتنه می کند تا شاید با چسبیدن خاک و خاشاک خودش را از گردباد این موج فتنه خفظ کند؟

مهدی هاشمی باز می‌گردد؟

http://www.fararu.com/vdcaeyny.49nua15kk4.html

اگر رفسنجانی مکار بساز و بفروش غارتگر احساس کرده است که با دستمال ابریشم یزدی بردست گرفتن و تملق و چاپلوسی کردن از لوطی جماران می تواند تضمین حفظ پست و مقام برای خود و امنیت برای فر زندانش کسب و تأمین کند سخت در اشتباه است . زیرا که چیزی تغییر نکرده است و نه اینکه نارضایتی و خشنم مردم فروکش نکرده بلکه فزونی یافته و و آتش زیر خاکستر است که هر زمان مترصد و منتظر فرصت برای شعله ور شدنش است . نمی توان با زد وبند وبازی های پشت پرده این آتش زیر خاکستر را خاموش کرد . توقیف روزنامه ی اعتماد هشدار جدیست که نشان می دهداختلافات عمیق تر می شود تا اینکه کم عمق تر شود . بنا براین اگر آقازاده مهدی باز گردانید ه شود جز اینکه اسنادی که آقازاده با خود به لندن برده بیآورد و تحویل دهد و خانواده رفسنجانی خلع سلاح شود و دیگر حربه ی تدافعی نداشته باشد موجب می شود ضربه پذیری این خانواده بس آسان تر می شود.

سایت روزنامه جوان مدعی شد مهدی هاشمی از نزدیکان خود خواسته تا شرایط بازگشتش به ایران را فراهم کنند. بنابراین گزارش فرزند هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه شرایط او در خارج از کشور مناسب نبوده و دچار سختی شده ، درخواست کرده که رایزنی هایی برای منع تعقیب و حضور او در دادگاه صورت گرفته تا او هرچه سریعتر بتواند به ایران بازگردد

من خودم اين كاره ام چاه نكنده، مناره دزديديد؟! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881211/2.htm#other207

مشخص است که سربازجو حسین شریعتمداری می بایست از مسعود بهنود تواب سابقش در زندان اوین که پس از یک ماه بازداشت در دروغ نامه با وی مصاحبه داشت . سپس به کشور فخیمه اعزام شد تا که در شبکه ی خبررسانی فارسی بی بی سی نزد رفیقش صادق صبا استخدام شود و در خدمت این همکار سابق زمان شاهش در بی بی سی قرار گیرد و تبدیل به همکار نفوذی سر بازجو حسین شریعتمداری در این شبکه ی خبررسانی شود تا که اکنون سر بازجو حسین شریعتمداری بتواند از موضع مشترک وی علیه ی رقیب مغلوب و براندازان استفاده و تبلیغ کند.

فائزه هاشمي عمله هاي جرج سوروس را به پدرش ترجيح داد (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881211/2.htm#other209

شیوه گفتمان باز جوئی چماق و هویج و یک تیر دو نشان زدن که سر بازجو حسین شریعتمداری که با این روش با فائزه رفسنجانی و پدرش بر خورد کرده است .

خارج از دستور

http://www.kayhannews.ir/881211/14.HTM#other1406

پس از اتهامات وارده بیشمار به این دو نهاد وابسته به مدعیان اصلاح طلبان اکنون اتهام مالی و سیاسی هم به بیگانه از سوی حاکمیان کودتاگران غالب هم نصیب شان شده است.

ارتباط مالي و سياسي حزب مشاركت و سازمان مجاهدين با سفارتخانه هاي بيگانه نائب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از ارتباط مالي و سياسي حزب مشاركت و سازمان مجاهدين (انقلاب) با سفارت خانه هاي بيگانه در فتنه اخير خبر داد.

گريز از«احساس شكست»

http://www.kayhannews.ir/881211/14.HTM#other1410

همکار قلم بر دست یادداشت روز نویس مهدی محمدی و هم لهجه سر باز جو حسین شریعتمدای یک یادداشت روز علیه ی موسوی در این قسمت دروغ نامه ی کیهان تنظیم کرده است که چراهنوز وی همچون رفسنجانی مکار زانو نزده است و از لوطی جماران نا مشروع تبلیغ و تعریف و تمجید نکرده است؟

کیهان>اصلاح‌طلبان تاکنون درخواست راهپیمایی نداده اند

مگر تا حال چندین بار کروبی و موسوی در بیانیه های خود تقاضای مجوز حضور مسالمت آمیز نکرده اند که از سوی همین مدعی دروغ نامه ی کیهان سرباز جو حسین شریعتمداری مورد تهدید و فحاشی و اتهام جاسوسی و خائن و ساده لو و ستون پنجم و پیاده نظام دشمن واقع شده اند . مشروط بر اینکه چرا باندهای مافیائی و چماق کش وابسته به کودتا گران غالب نه هیچگاه تقاضای حضور از وزارت کشور نه اینکه نمی کنند بلکه بدون مجوز هر جا که بخواهند حضور می یابن دو آزادانه دست به سرکوب و هر جنایتی که بخواهند می زنند .

روزنامه کیهان نوشت اصلاح طلبان در ماههای پس از انتخابات در خواست مجوز رسمی برای تظاهرات نداشته اند. این روزنامه نوشت: آیا یک نفر از حضرات اصلاح طلب هست که بتواند ادعا کند به وزارت کشور مراجعه کرده، درخواست داده و تشریفات قانونی صدور مجوز تجمع از جمله تعهد به این موضوع که تجمع به سمت خشونت و ساختارشکنی نخواهد رفت را به طور کامل طی کرده است. آقای موسوی و دوستانشان در این مورد با مردم مثل خیلی موارد دیگر صادق نیستند و لی مردم باید بدانند که بنا بر اعلام مکرر مقام های وزارت کشور تا امروز حتی یک بار هم چنین مراجعه ای نشده و هرچه اصلاح طلبان در این باره می گویند فقط بازی های بی مزه تبلیغاتی است.

پیشنهاد غیرمترقبه روزنامه رسالت در مورد تلطیف فضای سیاسی کشور و پرهیز از تنگ نظریها

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16763

گفته می شود که روزی گفته شد که شنیده شده است روباه تخم می گذارد گفتند از این مکار هرچه گوئی بر می آید . اکنون از این گربه های مرتضی علی زانوزده برای بو کشی گوشت و با ند انگلیسی مفت خور و غارتگر مؤتلفه ی انگلیسی که درورق پاره ی حکومتی رسالت گرد آمده و خیمه غارت و توطئه گری زده اند باید گفت که هر جا منافع شان ایجاب کند در جا آنطرفی غش می کنند و هر گز هم پای بند هیچ اصولی به جز تلاش برای منافع و غارتگری بیشتر نبوده و نمی باشند . زیرا که یک زمانی شریک دزد و روزی رفیق قافله می باشند . یعنی یک زمان با رفسنجانی مکار در غارتگری شراکت داشتند و به چاپ به چاپ می کردنند وروزی دیگر علیه اش شدهاند و با رقبایش شریک می باشد و به غارتگری ادامه می دهند . اکنون همانگونه که مشغول پرونده سازی برای رهبران و اعضای رقیب مغلوب جنبش سبز می بانشد از سوی دیگر غافل از زد و بندهای پشت پرده هم نیستند که در شرف تکوین است که از سوی محمد عطریانفر از کار گزاران و علیرضا تاجیک از حزب مشارکت اسلامی و آخوند محمدعلی ابطحی از مجمع روحانیون مبارز برای به توبه کشانیدن زندانیان و به سوی لوطی جماران بی اعتبار شده بردن تا برای ابراز ندامت تقاضای عفو کنند و مشروعیت کاذب برایش بتراشند که سرمقاله نویس رسالت به این توطئه کثیف که یاد آور درود و سپاسبر شاهنشاه آریامهر می باشد نظر دوخته است .

روزنامه رسالت در سرمقاله خود خواهان تزریق نشاط سیاسی و اجتماعی و تلطیف فضا برای وحدت و همگرایی ملی در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ص) شد.

روایت خانواده شهیدباکری ازبرگزاری مراسم بزرگداشت شهید باکری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16760

این یک نمونه اعتراض افشاگرانه ای است که نسبت به شیوه ی خبر رسانی وارونه و دروغ ورق پاره ی حکومتی رسالت شده که ارگان تبلیغاتی باند مافیائی و انگلیسی غارتگر مؤتلفه ی می باشد .

همسر و دختر شهید باکری به ادعای یک روزنامه در مورد اعتراض مردمی به میرحسین موسوی در مراسم یادبود شهدای باکری واکنش نشان دادند. همچنین دختر شهید باکری در مطلبی پیرامون مراسم یادبود شهید در فردای مراسم نوشت: «بعضی‌ها فکر می‌کنند که حق دارند در مورد شهدا اظهار نظر کنند و ما را منحرف می‌دانند. البته اینها از همان دسته آدم‌هایی هستند که قبل از شهادت پدرم او را منحرف می‌دانستند... به هر حال آنها نتوانستند دیشب (شب مراسم یاد بود شهدای باکری) کاری بکنند. اما واقعاً برایشان متأسفم چون هر کاری هم که بکنند نمی‌توانند پدر و عمویم را از خانواده‌شان بگیرند کاری که با خیلی از شهدا کردند.»

آيت‌الله نوري همداني:جامعه بدون ولايت فقيه به سمت طاغوت و ديكتاتوري پيش مي‌رود.خبرگزاري فارس: يكي از مراجع تقليد گفت: ولايت فقيه شرط حكومت در اسلام است و هر نظامي در اسلام جز نظام ولايي، طاغوتي است و به سمت ديكتاتوري پيش مي‌رود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812110074

چرا این آخوند فسیل توضیح نمی دهد که علائم و عملکرد و رفتار حکومت طاغوت چگونه می باشد؟ اما اگرچنانچه معیار مقایسه حکومت سابق می باشد . به وضوح در 31 سال گذشته تجربه شده است که خیلی بدتر از آن حکومت طاغوتی منقرض شده جایش نشسته و در ایران حکومت کرده است .

انتقاد موسوی خوئینی ها از برخی تندروی ها

http://www.fararu.com/vdchiknk.23ni-dftt2.html

در ادامه ی مأموریت پیگیری ورق پاره ی حکومتی رسالت ارگان با ند مافیائی انگلیسی و غارتگر مؤتلفه که نقش مأمور و بازجوی پیگیری و پرونده سازی علیه رقبای مغلوب را دنبال می کند . اکنون یقه ی محمد موسوی خوئینی ها را گرفته و وی را دراز کرده است . همچنین وی را چماق کرده و علیه ی سایر رقبای جنبش سبز بکار برده شده است.

روزنامه رسالت نوشت: در پی حوادث تلخ روز عاشورا و حضورگسترده مردم در راهپیمایی9 دی و22 بهمن که موجب رسوایی جنبش سبز و محرکین اصلی آن شد برخی سردمداران اصلاحات را وادار به برگزاری جلسات آسیب شناسی سقوط این تحرکات کرده است. رسالت افزود: اخبار رسیده از جلسات محفلی حاکی است مرد خاکستری جریان اصلاحات که ترجیح می دهد کمتر درعرصه های علنی ظاهر شود در یکی از این جلسات هفتگی گفته است شعارهای اولیه جنبش سبز با ماههای اخیر و بویژه روز عاشورا هیچ تناسبی ندارد و این مطلب قابل بررسی است که چرا این اتفاق افتاد.وی در ادامه با انتقاد از سردمداری افراد بی فکر در هدایت جنبش سبز که منجر به تندروی و ریزش نیرو در ماههای اخیر شد گفته است وقتی افراد عاقل در راس جنبش حضور ندارند نتیجه این می شود که تظاهرات خیابانی به انحراف کشیده می شود و با ریزش نیرو روبرو می شویم چون عده ای به مسائل انتخابات اعتراض دارند اما حاضر نیستند با کل نظام درگیر شوند. گفتنی است در جلسات آسیب شناسی سقوط جنبش سبز یکی از محورهای اصلی بروز این مسائل به رفتارهای نامعقول موسوی و کروبی نسبت داده می شود معمولا مرد خاکستری اصلاحات ، کنایه از محمد موسوی خویینی هاست.

لاریجانی ها؛ برادرانی از جنس فرصت و قدرت
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14090

بچه های آخوند متولد نجف وارد و مقیم شدن و قدرت را قبضه کردن که آن روی کاپیتولاسیون آخوندی است که خمینی شیاد با مدل آمریکائی اشم در زمان شاه مخالفت کرده و جزو افتخارات مبارزاتی اش بود . این بچه های آخوند که هم انگلیسی اند وهم به سبک سیاست انگلیسی خیلی مرموزانه و پشت پرده حرکت می کنند. طوریکه گرچه بطور خزنده بقدرت خزیده و پست های مهمی را اشغال نموده اند ولی هیچگونه بها و هزینه ای برای این رانت خواری قدرت و 4ثروت خودشان پرداخت نکردهاند .

شبکه جنبش راه سبز(جرس)، حمید تکاپو : نام برادران لاریجانی- یعنی پنج برادری که به واسطۀ موقعیت شناسیِ، به جایگاههای قدرت و پست های حساسی در جمهوری اسلامی دست یافته اند- شاید جزء اولین نامها در تبارشناسی خانواده های قدرت و سیاست در ابران سی سال اخیر باشد. پنج برادر اصولگرا که به واسطۀ فرصت، جنس مرغوب در بازارقدرت را به خوبی شناخته و از آن خود کرده اند؛ اما معروفترین آنهامعتقد است "فرزندان حوزه و مرجعیت هستند که بر حسب اتفاق وارد کار اجرایی شده و گمراه شده‌اندتبارشناسی برادران قدرت – ریشه در مازندران، متولد عراق، ساکن قم، قدرت در تهران.علی لاریجانی (سومین پسر این خاندان) در جائی ادعا کرده بود که "ما فرزندان حوزه و مرجعیت هستیم که بر حسب اتفاق وارد کار اجرایی شده و گمراه شده‌ایم." اعضای خانوادۀ لاریجانی (علی، صادق، محمدجواد، باقر و فاضل)، غالبا درتصدی پست‌های حساس در جمهوری اسلامی، نه راهِ «انتخاب» بلکه طریق «انتصاب» و نزدیکی به راس هرم و نهادهای فراقانونی را به آرامی پیموده اند؛ چرا که هم اکنون محمد جواد بزرگترین برادر(مرد دیپلماسی نظام) معاونت دستگاه قضائی، صادق ریاست قوه قضائیه، علی ریاست قوۀ مقننه، باقر ریاست بزرگترین دانشگاه پزشکی کشور(دانشگاه تهران) و پنجمین برادر یعنی فاضل که دیپلماتی آرام در کانادا بود، عضویت شوراهای استراتژیک مراکز علمی را دارا می باشند. لاریجانی ها بعد از سی سال که به ایران بازگشتند، این بار شهر قم را محل سکونت قرار دادند که زندگی در همین دو شهر سبب گردید تا پنج برادر مذکور در کنار تحصیلات دانشگاهی، به تحصیلات حوزوی نیز بپردازند. (البته باقر و فاضل فقط مقطع مقدماتی حوزه را گذراندند.) اگر در جائی گفته بودند لاریجانی‌ها همچون خمینی‌ها، داماد خانواده‌های مشهور روحانی شده اند، به بیراهه نرفته بودند؛ چرا که بعد از پدر خانواده که با دختر آیت‌الله اشرفی ازدواج کرد، علی با دختر استاد مرتضی مطهری، صادق با دختر آیت‌الله العظمی وحید خراسانی و باقر نیز با دختر آیت‌الله حسن‌زاده آملی وصلت نمود. تنها دختر خانواده نیز با شاگرد پدر خود(مصطفی محقق داماد)ازدواج کردکه وی نیز سالها عضوشورای عالی قضایی و رییس سازمان بازرسی کل کشور بود.احمد توکلی، پسرخالۀ برادران لاریجانی نیز، از اصولگرایان حرفه ای مطرح می باشد در اولین موضع گیری به نتایج انتخابات ریاست جمهوری، علی لاریجانی شب انتخابات به میرحسین موسوی تبریک گفت (خبری که اصولگرایان بعدها در صدد تکذیب آن برآمدند) و پس از حمله به کوی دانشگاه و سرکوب دانشجویانکه در اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، لاریجانی کمیته ویژه‌ای برای تحقیق پیرامون این حوادث تشکیل داد.وی حملات زیادی را نیز متوجه مهدی کروبی ، بدلیل نامه نگاری و انتقادات وی از نحوه رفتار با بازداشت شدگان نمود. ما پنج برادر هستیم// ماجرای میتیتگ های دو هفته یکبار علی لاریجانی مرداد ماه امسال خطاب به خبرنگاران پارلمانی خاطرنشان کرده بود "برادران لاریجانی پنج تن هستند" و پیش از آن صادق به روزنامه اعتماد گفته بود "هر دو هفته یک بار در منزل «مادر» جمع می شویم و آنجا هم که جمع می شویم مادر توصیه می کند درباره مسائل کلان حرف بزنیم."

در جمع خبرنگاران؛ناطق نوري: بحث وحدت ملي را اولين بار من مطرح كردم.خبرگزاري فارس: رييس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري گفت: من اولين كسي بودم كه سال‌ها پيش بحث وحدت ملي را آغاز كردم و الان هم معتقدم كه امروز بيشتر از هر زمان ديگري نياز به وحدت داريم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812110782

این یکی آخوند غارتگر و فرصت طلب که مدتی سکوت کرد وجا زد تا بدرد رفسنجانی مکار دچار نشود . اکنون که تق رژیم کودتائی پاسداری در آمده است و قداست عمود خیمه نظام شکسته وبی اعتبار شده است وموج خشم و کینه و تنفر سر اسر جامعه ناراضی را نسبت به عملکرد حاکمان و شرایط خفقان وسانسور و رعب ووحشت و گرانی و تورم و فقر وبیکار یفرا گرفته و هرروز بیشتر می شود و دامنه ی اختلافات و تضاد و رقابت و جنگ قدرت و ثروت علنی شده است . اما سر و کله اش پیدا شده است و با دسته گل بی لام به خود دادن طلبکاری کرده است که وی اولین کسی بود که ر شعار یا پیشنهاد وحدت را وی داد.

تشنج در جلسه شورای شهر به خاطر "اعتماد"

http://www.fararu.com/vdceen8e.jh8w7i9bbj.html

اینهم فضای شورای شهری که می بایست بررسی کننده ی مشکلات شهری و خدمات رسانی و ... باشد که حتی اجازه به عضوشورای شهر برای مطرح کردن سئوال هم ندارد .

تذکر ابتکار در مورد توقیف روزنامه «اعتماد» فضای جلسه امروز شورای شهر تهران را برای دقایقی متشنج کرد. به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار امروز در جلسه علنی دویست و شصت و چهارمین شورای شهر تهران قصد بیان تذکری را داشت که مهدی چمران ــ رییس شورای شهر تهران ــ مانع بیان این تذکر می‌شد، اما در نهایت با اصرار ابتکار، موضوع مطرح شد. مهدی چمران تاکید داشت که اگر موضوع مربوط به شهرداری است، مطرح شود و گرنه گفته نشود

مسئول همایش بزرگداشت خواجه نصیر به خبرنگار : چرا منو به هم می ریزی. الان می دم حراست شما رو بگیره!

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14101

این فیلم و گفتگو را حتمما نگاه و گوش کنید . زیرا که نشان می دهد که خبرنگارتلویزیون پاسدار ضرغامی که حامی دولت نامشروع می باشد ضمن گفتگو با یک مسئول بر گزار کننده ی همایش بزرگداشت دولتی خواجه نصیر در دانشگاه چگونه بر خورد وتهدید به دستگیری ازسوی حراست می شود که چراریسک کرده است و نا پرهیزی کرده و خبر درست به پرسد که به جای جواب منطقی باشیوه ی لمپنی و تهدید بازداشت از سوی حراست از مسئول مربوطه جواب گرفته است که نشان می دهد آزادی که پاسدار گماشته احمدی نژاد از آن یاد می کند چگونه است ودرسیاه چال ها چه خبر است و به چه جرمی باز داشت و زندانی شده اند؟ آیا این رژیم ضد بشری و کودتائی بنا بر ادعای لوطی جماران 50 میلیون پشتیان ساندیس خور دارد و قدرتمند و ماندنی می باشد ؟

خبرنگار:چرا ازهمایش استقبال نشده؟ مسئول:می خوای منو به هم بریزی مسخره بازی دربیاری؟ می دم حراست بگیرتت! خبرنگار وقتی می بیند فقط 30 الی 40 نفر برای همایش بزرگداشت خواجه نصیر در سالن حاضر شده اند از دبیر همایش سوال می کند چرا اینطور شده. دبیرهمایش دکتر صدرنژاد هم می گوید دعوت کرده ایم مسئولان رفته اند خارج و مهمانان خارجی هم نیامده اند. وقتی خبرنگار اصرار می کند که این ها دلیل اصلی نیست دبیر همایش عصبانی می شود و می گوید: منو کشوندی اینجا که چی بگی؟ من هزار تا کار دارم. می خوای خراب کنی یا درست کنی؟ شما می خوای مسخره بازی دربیاری. گوش کن وارد نیستی. اینجا ایرانه. دم ظهر بیا سوزن نمی افته. من تاحالا 50 باز از این کارها کردم. چرا منو به هم می ریزی. الان می دم حراست شما رو بگیره! در ضمن به ادعای انگلیسی حرف زدن این تبهکار جاهل در ثانیه 45 به بعد این مصاحبه توجه کنید که که میگوید. "ما خوشحال بودیم که بین الملی کار میکنیم و بهشون حتی به زبان انگلیسی پاسخ دادیم که مشکلشون چیه و راه جوابشون چطوری حل میشه:

عکس / ترمينال مسافربري بندرعباس ایرانگردی : ترمينال مسافربري بندرعباس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14100

چه می شد که پاسداران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی به جای اجرا کردن طرح ربون عبدالمالک ریگی از فرود گاه بندر عباس اقدام به جمع آوری افراد بیکاردر این فرود گاه می کردند.سپس به اینان جا ومکان و کار می دادند تاکه اینگونه از روی فقر و بیکاری و ناچاری در فضای این فرود گاه حیران وسر گردان نباشند؟