گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 20 اسفند 88

اسكناس (گفت و شنود)

راننده گفت می خواهم بروم خانه کنم گوش

بشنوم چه می گوید چرچیل سیاسی تیزهوش؟

چرچیل خوشش آمد به راننده داد اسکناس 10 پوندی

راننده گفت گورپدر چرچیل، با زدن یک پوز خندی

گفت برو تا صبح اینجا من می مانم منتظر

بمن چه که چرچیل چه می خواهد بزند زر؟

گفت: رسانه هاي آمريكايي و اسرائيلي كم كم دارند اعتراف مي كنند كه گروه هاي ضد انقلاب به دستور آنها وارد ماجراي فتنه شده بودند.
گفتم: ديگه چي؟!
گفت: برخي از سايت هاي وابسته به گروه هاي ضد انقلاب ضمن اعتراف به مزدوري براي سرويس هاي اطلاعاتي غرب، اعلام كرده اند كه براي فرار از بدبختي ناشي از پناهندگي با سران فتنه همراه شده بودند.
گفتم: چرچيل با يك تاكسي براي سخنراني به شبكه بي بي سي رفت و به راننده تاكسي گفت نيم ساعت صبر كن تا برگردم. راننده كه چرچيل را نمي شناخت گفت؛ مي خواهم بروم خانه و به نطق چرچيل گوش كنم و چرچيل كه از علاقه راننده تاكسي به خودش خيلي خوشش آمده بود يك اسكناس ده پوندي به وي داد. راننده با ديدن اسكناس گفت؛ گور پدر چرچيل! تا صبح هم كه شده منتظرت مي مانم!

گفت: رسانه های آمریکائی و اسرائیلی

کم کم اعتراف می کنند با دادن تحلیلی

گویند به گروه های ضد انقلاب داده شد دستور

تاتلاش کنندیکی ازسران فتنه شودرئیس جمهور

گفتم : یعنی شورای نگهبان هم شده بود مجبور

که در تأئید کردن دو تا از سران فتنه بود مأمور

گفت : نه این نهاد هست آلت دست رهبر

به این نمی چسبد اینگونه اتهام وخبر

چون قبل از این نهاد رهبر انتخابات کرد تأئید

سپس این صحه گذاشتن برانتخابات راکرد تأکید

در عوض با ماستمالی کردن و رقیب نمودتهدید

رسیدگی کردن به شکایات نامزدان را داد نوید

گفتم : یعنی مردم معترض و ناراضی و خشمگین

سرازیر شدند تو خیابان در برابر بازجویان اوین

درمقابل بسیجی، نیروی انتظامی با پاسدار زدند فریاد

مرگ به دیکتاتور خامنه ای گفتند وهم احمدی نژا د

فقط در تهران شمارشان بود بیش از چند میلیون

آیاآمریکاو اسرائیل بود رهبر تظاهرات وآکسیون؟

گفت: کسی نبود تو خیابان جزساندیس خورو ساندویجی

لبیک گویان رهبرکه حمله کردندبه رقیب باچماق وهویجی

سپس از سوی سایت های ضد انقلاب دروغ پرداز

هم آنان که از ایران بسوی غرب کرده ا ند پرواز

با سران فتنه شده اند همراه برای قبول پناهندگی

عدد و رقم سازی نمودند، با لجبازی و یکدنگی

اینان تهاجم جنگ نرم کردند با شبیخون فرهنگی

سامان دادند تهاجم به کوی دانشگاه با جنگدگی

گفتم : این شیوه خبری و اینگونه دیپلماسی

همه اش هست دغلکاری، با دروغین حماسی

روراست باید گفت و بدون روی دروایسی

یا داشتن ترس و نگرانی یا هیچ هراسی

دیکته کرده به نوکر،ارباب فخیمه این سیاست

تا در حوزه پرورش دهد تا رسده به کیاست

چون الگو برداریست از نخست وزیر چرچیل

روزی خود را آماده کرد برای گفتگو وتحلیل

ناشناس بدون هیچگونه محافظ یا مأمورپلیسی

سوار بر تاکسی شد تا که برود به بی بی سی

وقتی که رسید جلوی ایستگاه گفت به راننده

منتظر بمان تا من برگردم، تو خلاص کن دنده

راننده گفت می خواهم بروم خانه کنم گوش

بشنوم چه می گوید چرچیل سیاسی تیزهوش؟

چرچیل خوشش آمد به راننده داد اسکناس 10 پوندی

راننده گفت گورپدر چرچیل، با زدن یک پوز خندی

گفت برو تا صبح اینجا من می مانم منتظر

بمن چه که چرچیل چه می خواهد بزند زر؟