گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 18 اسفند – 88

قاليچه! (گفت و شنود)

گفت: چه عرض کنم جزبازگوئی ازعنکبوت

ازش پرسید روزی نجار میخ زن بر تابوت

ای نشئه ازقرص روان گران شغل تو چیست ؟

گفت مگر نمی بینی بافنده بهتر از من نیست؟

چون دارم می بافم قالیچه ی ابرشمی

تارهبر با کشیدن دست بر ریش و پشمی

نشیند رویش پای منقل، خود کند استتار

غار کهف سازد سفت کندعمامه با دستار

دود زند، نشئه شود، رود در عالم ملکوتی

تا رهبری کند شبکه تروریستی عنکبوتی

گفت: يكي از اساتيد دانشگاه تهران در مناظره تلويزيوني گفته است «ايران معاصر در دويست سال گذشته مديون دو شخص است آغامحمدخان قاجار و رضا خان پهلوي»!
گفتم: ديگه چي؟!
گفت: همين آقا گفته است «من به هويتي كه از طريق رضا خان كسب كرده ام، افتخار مي كنم»!
گفتم: اما معروف ترين بخش از هويت رضا خان، بي سوادي او بود!
گفت: ايشان گفته است به شمشير آغامحمدخان قاجار هم افتخار مي كند!
گفتم: يعني از جنايت هاي آغامحمدخان از جمله، قتل عام مردم مظلوم كرمان و ساختن مناره از سرهاي بريده آنان افتخار مي كند؟!
گفت: چه عرض كنم؟! ايشان از دولت استعمارگر انگليس هم حمايت كرده است!
گفتم: از يك عنكبوت كه قرص روانگردان مصرف كرده بود، پرسيدند؛ شغل شما چيه؟! جواب داد؛ مگه نمي بيني دارم قاليچه ابريشمي مي بافم؟!

گفت : در مناظره یکی از اساتید دانشگاه

با بی خیال شدن ِ کهریزک و بازداشتگاه

گفته تاریخ 200 سال ایران هست مدیون

رضا خان و آغامحمد خان پادشاه مجنون

افتخار کرده است به قلدری رضا خا ن

دفاع نموده از شمشیر آغا محمد خا ن

اما یادی نکرده از پاسدار احمدی نژاد

چون هست عاشق رضا خان بی سواد

البتکه قتل عام مردم کرمان هم کرده انکار

نگفته مناره ها ساخت آغامحمدخان نابکار

االبته ز شرایط کنونی کرده است شکایت

در عوض از دولت فخیمه وی کرده حمایت

گفتم : چرا سرباز جوی امام زمان بد نام

نگفته که این هست صادق زیبا کلام؟

مناظره داشته باعباس سلیمی نمین

بوده همکار سابق این سربازجوی اوین

از رفسنجانی حمایت کرده با ولی فقیه

چرا کنون چنین مجازات شده و تنبیه؟

تازه مگر رهبر و مصباح نیستند انگلیسی؟

برای شان انگلیس نبوده همچون پلیسی؟

گفت: چه عرض کنم جز بازگوئی ازعنکبوت

ازش پرسید روزی نجار میخ زن بر تابوت

ای نشئه ازقرص روان گران شغل تو چیست ؟

گفت مگر نمی بینی بافنده بهتر از من نیست

چون دارم می بافم قالیچه ی ابرشمی

تارهبر با کشیدن دست بر ریش و پشمی

نشیند رویش پای منقل، خود کند استتار

غار کهف سازد سفت کندعمامه با دستار

دود زند، نشئه شود، رود در عالم ملکوتی

تا رهبری کند شبکه تروریستی عنکبوتی