گزیده خبر ها 27 اسفند ماه -88

فیلم / چهارشنبه سوری در مدسه

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=14652

ولی فقیه که در حرف جامع الشرایط بهمه مسائل دنیوی و اخروی و جهانی مدعی است ولی درعمل آنقدر ابله منگ و مشنگ و نشئه است که نتوانست درک کند که وقتی که حتی در مدارس ابتدائی زیر کنترل وزارت آموزش و پرورش دولت نامشروع با رئیس جمهور پاسدار کودتائی اش اجرای مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری بر گز ار می شود چگونه این رهبر لوطی جماران قادر به درک واقعیت نبود تا که با فتوائی که پیرامون غیر غقلانی و شرعی و زیان آور بودن مراسم جشن 4 ملی شنبه سوری صادر می کند این فتوای کمدی و کینه ای و دهان کجی به آذاب ورسوم کردن مردم ایران می تواند تبدیل به آتش کشیدن تصاویر وی و نوچه گماشته اش پاسدار احمدی نژاد در مراسم جشن ملی آتش 4 شنبه سوری شود حتی سبب شعله ور ساختن بیشتر دامنه آتش می شود . همچنین موجب بلند تر کردن پژواک اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای گردد؟

جنتي : دموكراسي در هيچ جاي جهان به اندازه ايران معناي واقعي نيافته است

فقط رهبر لوطی جماران نیست که منگ و مشنگ ومسخ شده است ، بلکه آخوند فسیل وارونه گو احمد جنتی از وی دجالوخنگ تر است . زیرا که در هذیان گوئی و خالی بندی ووارونه گوئی وجوک بی مزه گفتن بر روی دست پاسدار مترسک و گماشته احمدی نژاد زده است. برای اینکه در شرایطی که کشور قصاب مطبوعات و رکوردار جهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر و فرار مز را بی همتا و بی نظیر و رقیب در مدل دمکراسی جهان می داند

احمد جنتي سال 88 را براي نظام جمهوري اسلامي سال فتح‌الفتوح ناميد و گفت: همه افتخارات به دست آمده در نظام جمهوري اسلامي ناشي از الطاف خداوند متعال است و بايد خداوند را با زبان و عمل شكرگزار باشيم.به گزارش ايسنا، به نقل از روابط عمومي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي،احمد جنتي در جمع مسوولين و كاركنان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بااشاره به اين‌كه همه چيز از جمله دل‌ها، زبان‌ها و قلم‌ها به اذن و اراده خداوند و تحت خواسته الهي عمل مي‌كنند، خاطرنشان كرد: سال 1388 براي نظام و ملت ايران سالي پر حادثه بود كه البته بركات و نتايج مثبتي در آينده خواهد داشت.دبير شوراي نگهبان بااشاره به اين‌كه دموكراسي در هيچ جاي جهان به اندازه ايران معناي واقعي نيافته است، تصريح كرد: حوادث پس از انتخابات اگرچه به ظاهر تلخ بود، ‌اما بركات و آثار مثبتي در پي داشت.وي گفت: حوادث پس از انتخابات ماهيت بسياري از افراد را روشن ساخت و موجب شناخت عميق‌تر و روشن‌تري نسبت به دشمن شد. نيروهاي انقلابي و با ايمان نيز خون جديدي به رگ‌هاي نظام جاري كردند و براي حفظ و حراست از نظام،‌ همدل و يكپارچه به حركت و تفكر درآمدند و بيدارتر شدند و با هوشياري بالاتري به فعاليت ادامه دادند و انشاءالله در آينده نيز هوشيار و استوار خواهند بود.

چهار شنبه سوری در ساری / رگبار مسلسلها با گلوله های پلاستیکی

آنگونه نه زیرآب فتوای لوطی جماران در مورد منفی بودن مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری زده شد که منجر به حضور نیرو های سرکوبگر مزدور و تیر اندازی آنهم در شهر کوچک شمال شده است ، بلکه موجب بیش از حد عریان شدن نا مشروع بودن رهبر لوطی جماران وبی پشم بودن شال و کلاهش شده است .

گزارش دريافتی پيک ايران : همزمان با اغاز جشن ملی چهارشنبه سوری در سراسر ایران و موضعگیری رهبر حکومت اسلامی مبنی بر غیر شرعی بودن این سنت کهن و بازتاب منفی ان در بین مردم وبه خصوص جوانان و عزم انان بر برگزاری این ایین تاریخی , همراه با سایر نقاط کشور در شهر ساری نیز درگیری و ضرب و شتم جوانان به شدت از سوی عوامل انتظامی به مرحله اجرا در امد .با شروع ساعت 3 بعد از ظهر یگانهای ضد شورش نیروی انتظامی با اجرای رژه وحشت توسط موتور سواران – خودروهای سواری و کامیونهای مملو از سرباز و نیروهای کادر اقدام به حرکت در سطح شهر نمودند که ضمن ایجاد وحشت عمومی در مکانهای برگزاری مراسم چهار شنبه سوری مستقر شوند .برقم همه تمهیدات انجام شده از ساعت 5 عصر صدای ترقه و نارنجکهای صوتی فضای شهر را در نوردید . نیروهای موتور سوار و لباس شخصی با حمله به جوانان ومتفرق کردن انان همراه با ضرب وشتم شدید در خیابانهای اصلی مانند طبرستان , فدک , پیوندی , 15خرداد – باغ سنگ – کوی گلها و ..... از هرگونه تجمعی جلوگیری نموده و تعداد زیادی را بازداشت کردند اما هیچ گاه مردم خیابان ها را ترک نکردند .مردم و جوانان معترض با تجمع در مکانهای فرعی که قبلا به هیچوجه مورد استفاده نبود اقدام به برپایی و تجمع نمودند . اصلی ترین این تجمع ها در میدان اول و دوم سلمان فارسی برگزار شد که همراه با شعارهای ضد حکومتی همچون < مرگ بر دیکتاتور > و خواندن سرود یار دبستانی من و ای ایران ادامه یافت . نیروهای لباس شخصی و یگانهای ویژه با حمله به جمعیت گسترده در این دو میدان و مقابله به مثل جوانان و نوجوانان اقدام به شلیک با مسلسلهای ضد شورش به صورت رگبار با گلوله های پلاستیکی به سمت جوانان نمودند که متاسفانه زنان و کودکان نیز مورد اصابت این گلوله ها قرار گرفتند .پس از این تیر اندازی های شدید با حمله به جوانان مضروب و ضرب وشتم شدید تر انان به صورت چند نفره اقدام به بازداشت انان می نمودند , فقط در یک دقیقه بیش از 10 نفر مشاهده شد که به چنین وضعی بازداشت شدند .شاید درد آورترین صحنه از این برخوردها گریه مادری بود که نمیدانست برای چه نوجوانش چند گلوله پلاستیکی به بدنش خورده وبدنش باید از ترس به خود می لرزد.

برخلاف جريان سازي رسانه‌ها از برتري ليست علاوي؛ائتلاف مالكي همچنان پيشتاز انتخابات عراق است.خبرگزاري فارس: در حالي كه رسانه‌هاي غربي و برخي كشورهاي منطقه با جريان‌سازي رسانه‌اي سعي از برتري فهرست العراقيه به رهبري اياد علاوي در انتخابات عراق دارند كه بررسي‌ آراي ماخوذه نشان از برتري فهرست دولت قانون به رهبري نوري المالكي دارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812260578

اعتراف به دخالت گری در امور داخلی عراق و دفاع کردن از تقلبات آرا به نفع پاپت دست نشانده نوری المالکی و تلاش تبلیغاتی برای بقدرت رسانیدن ونخست وزیر کردن وی برای ادامه حیات خلوت بودن عراق برای حاکمان تهران .

اوج گیری تنش انتخاباتی در عراق

http://www.fararu.com/vdci5ya5.t1apz2bcct.html

اینهم نمونه ی دیگر فرافکنی با دخالت گری عوامل نفوذی حاکمان تهران در برگزاری انتخابات پارلمان عراق و شمارش آرا برای نخست وزیر کردن دوباره پاپت نوری المالکی که تقلب گر همچون کودتاگران ارباب شان در تهران مدعی تقلب ز سوی رقیب شده است.

همزمان با تاکید ائتلاف کردستان مبنی بر دستکاری نتایج انتخابات در کرکوک به نفع فهرست ایادعلاوی، ائتلاف دولت قانون نیز با تاکید بر تقلب در انتخابات اخیر عراق به ویژه در بغداد خواستار بازشماری آرا شده است. به گزارش پایگاه خبری السومریه، ائتلاف دولت قانون به ریاست نوری المالکی در پی کاهش اختلاف آرا با فراکسیون ایاد علاوی به نیم کرسی در بغداد، به نتایج انتخابات اعتراض کرد. علی الادیب از رهبران برجسته ائتلاف دولت قانون و حزب الدعوه به ریاست نوری المالکی تاکید کرد فراکسیون نخست وزیر خواستار بازشماری آرا به ویژه در بغداد برای افشای دستکاری در نتایج آرا که میزان آن مشخص نیست، شده است.

وطن امروز> از کاندیداها تست اعتیاد بگیرید!

http://www.fararu.com/vdcgqu9t.ak9wx4prra.html

این یک پیشنهاد خوبیست ولی به شرط آنکه از رهبر لوطی جماران و بیت وی شروع و رئیس مجمع مصلحت و دفتر و اعضایش ومجمع خبرگان ارتجاع و شورای نگهبان و دستگاه قضائیه و ائمه جماعات و رئیس بازار مکاره ووکیل الودله های مجلس هشتم و کابینه ی دولت نا مشروع و مسئولان سایر نهادهای حکومتی و دولتی با اعضای شان را نیز در بگیرد تامشخص شود آیا غیرمعتادیهم یافت می شود؟

نوروز كابينه دهم-4ضرغامي: نوروز پاي تلويزيون هستمخبرگزاري فارس: رئيس صدا و سيما گفت كه در طول تعطيلات نوروز، براي كنترل برنامه‌هاي رسانه ملي در اين ايام، در محيط كار خود حضور خواهد داشت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812260799

به نظر می رسد که مسئولیت سیاهکاری و سر کار گذاشتن مردم در ایام نوروزی به پاسدار ضرغامی در خدمت پاسداران کودتا گران واگذار شده است که رئیس سازمان پشم و یشه پاسدار ضرغامی اعتراف کرده کرده جائی نمی رود و پای تلویزیون میخکوب یا زندانی شده است تا که بتواند تا مأموریت خود را انجام دهد.

تجمع نزدیک به 500 نفر از خانواده ها و مردم برای آزادی عزیزانشان در مقابل زندان

چگونه رژیم ضد بشری کودتائی می تواند مشروعیت داشته باشد که پس از 9 ماه که از تظاهرات های خیابانی ضد حکومتی می گذرد که آخرین مورد ش تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی جشن ملی 4 شنبه سوری بود که با آتش زدن تصاویر منحوس و منفور رهبر لوطی جماران و گماشته پاسدار احمدی نژاد همراه بود ؟ آری این رژیم می تواند مشروعیت داشته و مقبولیت داشته باشد که هدیه اش به خانواده های داغدار و عزادر زندانیان سیاسی وادار کردن شان تجمع و گرد همآئی در جلوی درب زندان اوین در تهران بزرگ برای آزادی عزیزشان است . همچنانکه هدیه اش به مردم ایران برای سال نو تورم 50%می باشد؟ درصورتیکه 80% جمعیت کشوور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند.

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،صدها نفر از خانواده های دستگیر شدگان و مردم تهران در مقابل زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی عزیزانشان در آستانه عید نوروز شدند.غروب روز جهارشنبه 26 اسفند ماه از ساعت 17:30 خانواده های دستگیر شدگان و مردم تهران در مقابل زندان اوین تجمع کردند و بر آزادی عزیزانشان در آستانه عید نوروز تاکید کردند. هر لحظه بر تعداد تجمع کنندگان افزوده می شود و تا ساعت 21:45 دقیقه تعداد خانواده ها و مردم نزدیک به 500 نفر می رسید.خانواده ها و مردم مشتاقانه در انتظار آزادی عزیزان خود بسر می برند.تجمع خانواده از زیر پل تا نزدیکی درب اصلی زندان اوین امتداد دارد.با پافشاری و ایستادگی خانواده ها تا 21:30 تعدادی از دستگیر شدگان آزاد شدند.از جمله آزادشدگان امشب یکی از حامیان مادران عزادار به نام خانم ام بنین ابراهیمی می باشد. ولی هنوز تعدادی از حامیان مادران عزدار در بازداشت بسر می برند از جمله آنها خانم الهام احسنی می باشد.خانواده ها و مردم با آزادی هر زندانی به استقبال گرم او می شتابند و موجی از شور و شادی در آنجا بر پا می شود.همزمان که زندانی آزاد شده در آغوش گرم خانواده و دوستانش قرار می گیرد سایر خانواده ها و مردم با دست زدن و سوت کشیدن نسبت به زندانی آزاد شده ابراز احساسات می کنند.تعدادی از خانواده ها با پخش شیرینی آزادی عزیزشان را جشن می گیرند.از طرفی دیگر زندانیان آزاد شده با بربالا بردن دستان خود به نشانه پیروزی وبا لبخند زدن و دست تکان دادن به ابراز احساسات استقبال کنندگان پاسخ می دهند. از چند روز گذشته تجمع خانواده ها تا ساعت 24:00 ادامه می یابد.برای عدم تجمع گسترده خانواده ها مدتی است که که دستگیر شدگان را بطور نامنظم آزاد می کنند و بعضا حتی بعد از ساعت 24:00 آزاد میکنند.

تلاش برای پرونده سازی جدید علیه منصور اسالو

البته رژیم کودتائی و غارتگر عوامفریب و دین فروش نامشروع آنگونه ضد بشر می باشدکه 31 سال پس از قول وارونه و دروغین خمینی شیاد که گفته بود حکومت آینده ازمستضعفان و پا برهنگان می باشد . اکنون نه نماینده سندیکای رانندگان زحمتکش اتوبوسرانی شرکت واحد تهران را در بند زنجیر کشانیده است ،بلکه تا کنون از طریق قاتلان حرفه ای دست پرورده اش در زندان قصد جان و نابودن کردنش را در زندان کرده است . ولی چون موفق به این اقدام جنایتکارانه ضد انسانی اش نشده است بنابراین برایش دست به توطئه و دسیسه و سناریو و پرونده سازی زده است.

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،از چند روز قبل از چهارشنبه سوری تهدیدات و فشارها علیه زندانیا سیاسی و سایر زندانیان بند 4 زندان گوهردشت بصورت جنون آمیزی شدت یافت که منجر به انتقال آقای منصور اسالو به بند 5 و شکنجه وحشیانه 7 زندانی بی دفاع شده است.روز یکشنبه 23 اسفند ماه بطور غیر مترقبه و ناگهانی آقای منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت اتوبوس رانی واحد تهران و حومه توسط حفاظت و اطلاعات زندان فراخوانده شد. پس از مراجعه او را به اتهام واهی که قصد برگزاری مراسم چهارشنبه سوری را دارد به سلولهای انفرادی بند 5 منتقل می کنند ولی بدلیل پر بودن سلولهای انفرادی این بند او را به بند عمومی 5 زندان گوهردشت کرج معروف به بند متادون منتقل می کنند و در کنار زندانیان که اعتیاد شدید دارند و مبتلا به بیماریهای واگیر دار هستند قرار می دهند. زندانیان سیاسی در این بند از هیچ امنیتی برخوردار نیستند. وکیل بند،بند 5 از باند های مافیایی زندان می باشد و در پخش موادر مخدر و حذف فیزیکی زندانیان شهرت دارد.او بدستور علی محمدی و کرمانی وفرجی عمل می کند این فرد خودفروخته هر دستوری که به وی داده می شود را به اجرا در می آورد. از روز گذشته همچنین به آقای منصور اسالو اعلام شده است که او از حالا به بعد در بند 5 باقی خواهد ماند. جان آقای منصور اسالو در معرض خطر جدی می باشد و باعث نگرانی شدید سایر زندانیان سیاسی شده است.از طرفی دیگر برای پرونده سازی علیه آقای اسالو روز یکشنبه همزمان با انتقال او به بند 5 چهار تن از زندانیان سالن 12 بند 4 را به حفاظت و اطلاعات احظار کردند و برای مدت طولانی آنها را با باتون های برقی تحت شکنجه های وحشیانه قرار دادند. از آنها خواسته شده که علیه آقای اسالو اعتراف کنند که برای اجرای مراسم چهارشنبه سوری پتوها را قرار بود به آتش بکشند.زندانیان بی دفاع که بدن آنها در اثر شکنجه دچار کبودی شدید بود حاضر به چنین اعترافات دروغین نشدند.در تلاشی دیگر روز دوشنبه 24 اسفند ماه 3 زندانی بی دفاع دیگر که از جمله آنها آقای شهریاری بود به حفاظت زندان گوهردشت کرج احضار شدند . آنها را هم برای مدت طولانی تحت شکنجه های غیر انسانی با باتونهای برقی قرار دادند . از این 3 زندانی خواسته شده بود اعتراف کنند که قصد همکاری با آقای اسالو برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری را داشتند.شکنجه 7 زندانی بی دفاع توسط کرمانی و فرجی رئیس و معاون حفاظت و اطلاعات زندان گوهردشت کرج صورت گرفته است. کرمانی و فرجی از شکنجه گران قصی القلبی هستند که تا به حال در اثر شکنجه های غیر انسانی آنها چند زندانی جان خود را از دست داده اند.زندانیان سیاسی شب گذشته مراسم چهارشنبه سوری را علیرغم تهدیدات و فشار های مختلف در بندهای مختلف برگزار کردند. همچنین شب گذاشته تعداد زیادی از مردم و جوانان کرج مراسم چهارشنبه سوری را در مقابل زندان گوهردشت کرج برگزار کردند. این مراسم به حدی گسترده بود که صدای ترقه ها و نور فشفشه ها توسط زندانیان شنیده و دیده می شد. این اولین باری است که مردم در مقابل زندان مخوف گوهردشت تجمع می کنند و مراسم گسترده ای را برگزار می کنند. حرکت مردم و جوانان باعث وحشت زندانبانان شده بود.

محاکمه دانشجویان دانشگاه زنجان به جای متهم پرونده سواستفاده از دختر دانشجو

رژیم جنایتکار قرون وسطائی و غیر متعارف و ضدبشری که سنگ را بسته و سگ های هارش را رها و به جان مردم کیش می دهد . مجبور است که برای بقای ننگین خودش راهی جز ادامه ی جنایت و خیانت و سرکوب و خفقان و سانسور هرچه بیشتر ندارد مشروط بر اینکه دشمنی ویژه هم با دانشگاه و دانشجویان و زنان دارد.

درحالی که حسن مددی معاون دانشجویی سابق و متهم پرونده دانشگاه زنجان هنوز محاکمه نشده است و به سمتی بالاتر در وزارت خانه علوم ارتقا یافته است ، شش نفر از دانشجویان دانشگاه زنجان که معترض و افشاکننده ی قصد سوء استفاده جنسی حسن مددی، معاون دانشگاه زنجان، از یک دانشجوی دختر بودند، به احکام حبس و محرومیت از تحصیل متهم شدند. به گزارش كمپين بين المللبي حقوق بشر بهرام واحدی، سورنا هاشمی، آرش رایجی، پیام شکیبا و محمد حسن جنیدی، فعالین دانشجویی دانشگاه زنجان به یک سال زندان و علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی این دانشگاه به یک سال و چهار ماه زندان محکوم گردیدند. این دانشجویان هر کدام به دو ترم محرومیت از تحصیل نیز محکوم شده اند. هم اکنون سورنا هاشمی و علیرضا فیروزی در بند امنیتی ۲۰۹ زندان اوین زندانی میباشند اتهام این دانشجویان “تشویش اذهان عمومی و تحریک به تجمع غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور” است

آمادگی جمهوری اسلامی برای مبادلۀ یک باره اورانیوم در خاک ایران

این یک ترفند و بازی جدید در پایان سال برای کاستن فشار تهدید تحریم اقتصادی و تلاش مذبوحانه بر ای عبور از بحران هسته ای است البته نباید فراموش کرد که پخش خبر از سوی روزنامه ی متعلق به کودتاگران پاسدار است که خود ن اثبات گر این واقعیت است که این ارگان فاشیستی پاسادارات تروریست و کودتا گر است که تسلط کامل بر تأسیسات هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای داردو رهبر لوطی جماران بلند گوی مدافع آن می باشد .همچنانکه به نظر می رسد پاسدارگماشته احمدی نژاد از نقش مترسک تبلیغاتی پروژه ی هسته ای کنار گذاشته شده باشد.

راديو فرانسه : جمهوری اسلامی ایران آمادۀ مبادلۀ ١٢٠٠کیلوگرم اورانیوم غنی شده در ایران به میزان کمتر از ٥٪ با ١٢٠کیلوگرم اورانیوم غنی شده در خارج از ایران به میزان ٢٠٪ در یک مرحله اما در داخل ایران است. این مطلب را علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران، در مصاحبه ای با روزنامۀ جوان عنوان کرد. روزنامۀ جوان از روزنامه های تندرو طرفدار دولت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران، است.به گزارش خبرگزاری فرانسه علی اکبر صالحی در این مصاحبه یادآور شده است که ایران قبلاً خواستار مبادلۀ اورانیوم غنی شده در ایران در سه محمولۀ ٤٠٠کیلوگرمی بود .علی اکبر صالحی گفت ایران اکنون میگوید حاضر است کل اورانیوم غنی شدۀ خود (١٢٠٠کیلوگرم) را تحویل دهد به شرط آن که مبادله "در خاک ایران و به طور همزمان" صورت گیرد.آژانس بین المللی انرژی اتمی در ماه اکتبر سال پیش به ایران پیشنهاد کرد اورانیوم غنی شده در ایران به میزان کمتر از ٥٪ را به خارج ارسال کند تا پس از غنی شدن به میزان نزدیک به ٢٠٪ در روسیه و تبدیل شدن به میلۀ سوخت در فرانسه برای استفاده در رآکتور تحقیقاتی تهران به ایران بازگردانده شود. این پیشنهاد تا کنون به شکل اولیۀ آن مورد قبول ایران قرار نگرفته است.خبرگزاری فرانسه در گزارشی که به سخنان علی اکبر صالحی در مصاحبه با روزنامۀ جوان اختصاص داده است به این نکته اشاره می کند که بر اساس آخرین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی، جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر دارای٢٠٦٥ کیلوگرم اورانیوم باغنای پائین است.علی اکبر صالحی در مصاحبه با جوان تأکید کرد که وقتی ایران بر مبادله در خاک این کشور پای می فشارد این در عین حال به این معناست که آژانس بین المللی انرژی اتمی کنترل اورانیوم غنی شده در ایران را در دست خواهد داشت. رئیس سازمان انرژی اتمی ایران افزود بازرسان آژانس بیست و چهارساعته بر این محموله (اورانیوم کم غنی شده در ایران) نظارت خواهند داشت و اطمینان خواهند داشت که مهر و موم آن دست نخورده است. علی اکبر صالحی گفت قدرت های غربی پس از تحویل اورانیوم غنی شده در غرب به ایران، می توانند اورانیوم غنی شده در ایران را از این کشور خارج کنند.همزمان با پیشنهاد علی اکبر صالحی، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری، خطاب به کشورهای موسوم به گروه (١+٥) گفت ایران به حق خود قانع است پس این کشورها نیز از به گفتۀ او "اشتباه تاریخی خود" دست بردارند و به حق خود قانع باشند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران افزود ایران نیز باید در چهارچوب شرایط جهانی به گونه ای عمل کند که سوء ظن آن ها از بین برود.

دروغ‌پردازي سايت‌هاي ضدانقلاب عليه سردار اسماعيل‌ قاآني خبرگزاري فارس: سايت‌هاي ضدانقلابي كه در جنگ نرم از ملت ايران شكست خورده‌اند اخيراً به دروغ‌پردازي نسبت به فرماندهان دفاع مقدس روي آورده‌اند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812261009

ارتش سایبری واحد حفاظت و اطلاعات پاسداران آنگونه وارونه گوئی کرده و تصورنموده است که گویا همه همچون خودش گزارش می دهند که اکنون در دفاع از یک پاسدار دست به فرار به جلو زده است . انگار که پاسداران همچون شرکای شان آخوند های حکومتی نمی توانند چند تاهمسر باو فرزندان گوناگون جوان و خرد سال داشته باشند که برای توجیه گری و تبرئه کردن موج دستگیری ها ادعای داشتن فرزند خرد سال ونه جوان کرده است؟ یا اینکه اصلاً فرزندان وکیل الدوله ها و مقامات حکومتی به خصوص فرزندان رقیب مغلوب بازداشت و حتی در اثرشکنجه به قتل نرسیده اند؟

در پاسخ به پيام نمايندگان مجلس عنوان شداشراف اطلاعاتي همه جانبه سپاه در حوزه سايبري تداوم خواهد داشت.خبرگزاري فارس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه اي از پيام قدرداني نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در زمينه اقدام پاسداران حريم امنيت كشور در انهدام شبكه هاي جاسوسي امريكاييها و ضد انقلاب در فضاي سايبري و اينترنت تشكر و سپاسگزاري كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812261085

این اعتراف اثبات واقعیت داشتن گزارش خبر قبلی است. همچنین اذعان ف داشتن به دست بالا داشتن حفاظت اطلاعات پاسداران نسبت به وزارت بد نام اطلاعات است . همینطور تأکید بر نیاز سرکوب و خفقان و سانسور و پرونده سازی کردن برای منتقدان و معترضان و مخالفان از سوی پاسداران کودتا گر است که می بایست همچنان ادامه یابد چون برای بقای ننگین رژیم کودتاگرنامشروع به اینگونه روش ضرورت شدید می باشد